AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Boris Burcin, Ph.D. [31-360], Informatika pro demografy [MD360P04, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Vřele všem doporučuji tento nepovinný předmět, určitě je přínosem nejen pro "počítačové začátečníky a nepřátele". Na hodině panuje příjemná, kreativní atmosféra, jen si před ní zařaďte rychlost turbo, jinak budete pořád o jednu slabiku pozadu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
tento pedagog se mi prozatím jevil jako jeden z nejschopnějších pedagogů...měl opravdový zájem na tom abychom danou látku pochopili a ne jen abychom udělali zkoušku, dokázal naučit i spoustu nových věcí, které se nám budou hodit do další kariéry
RNDr. Boris Burcin, Ph.D. [31-360], Informatika pro demografy [MD360P04, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Tento předmět býval ještě nedávno povinný pro první ročníky, myslím, že je docela škoda, že tomu tak už není. Důvodem je nejen vysoká využitelnost poznatků v praxi, ale také obecná nízká vzdělanost ve speciálních aplikacích a tvorbě demografických obrázků a tabulek. Běžný uživatel Excelu neumí dělat populační pyramidy a student, který si tento nyní volitelný předmět nezapíše, se to pak musí hekticky učit na cvičeních z demografické analýzy a nemá takovou možnost poradit se o detailech a případných potížích. Ve cvičeních jsem se naučil spoustu užitečných věcí, které i když si je nezapamatuji aktivně, mají smysl. Pokud totiž na daný problém narazím, rychle si vzpomenu, protože jsem stejný problém ve stejném uživatelském prostředí už jednou řešil. Velkým přínosem vyučujícího je vynikající vztah se studenty a z hojné a podporované zpětné vazby vyplývající přizpůsobení výuky požadavkům a potřebám studentů. Každopádně si každý musí zvyknout na extrémní tempo práce a absolutní soustředěnost při výkladu. Stačí pár vteřin nepozornosti a již máte na obrazovce něco úplně jiného a nechytáte se. Boris Burcin zadává jednotlivé úkoly jejichž splnění je podmínkou zápočtu. Tyto úkoly se vypracovávají částečně na cvičeních a částečně doma. Za tuto dvouhodinovou výuku se student v průměru naučí zhruba jako za 3,5 hodiny výuky v jiných kurzech praktické informatiky.

Komplexní hodnocení: výborně.

Citáty:

Seznam ten neznám. (fandí neskrývaně Googlu)

(řekl toho zajímavého a vtipného mnohem více, ale na cvičení byl takový fofr, že jsem si nestíhal dělat poznámky)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2007, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Můžu jedině doporučit. Nemělo to chybu!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2010, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Kantor má vysoké tempo, chce vás toho hodně naučit. Zvlášť, když toho moc neumíte;). Předmět podle mne nadmíru užitečný.
Mgr. Martin Koňařík [31-360], Informatika pro demografy [MD360P04, cvičení]
Petr Hlávko, 09.01.2014, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Naprostá spokojenost
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK