AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Mgr. Jiří Kroutil, Ph.D. [31-270], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na cviení jsme měli pana Bobulu a opravdu to mělo smysl. Chodili jsme k tabuli a snažil se nám vše vysvětlit. S testem nám také vyšel hodně vstříc, ale nedal nám ho zase zadarmo. Tak by to mělo být.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2007, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení jsem absolvoval u Mgr. Hrdiny
RNDr. Mgr. Jiří Kroutil, Ph.D. [31-270], Organická chemie I [MC280P66B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan Kroutil je velmi příjemný přednášejcí, snaží se vždy najít a ukázat názorné příklady, které napomáhají k pochopení látky. Stejně jako Mgr. Novák se i Dr. Kroutil přičinil v tom, že se z chemické lamy mého formátu, stalo něco víc. Organická chemie s ním je skvělá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška je rozhodně užitečná a zajímavá. Dr. Kroutil vykládá jasně a systematicky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška je jasně strukturovaná, přehledná a názorně podaná. Někdy byl ale výklad bohužel poměrně nudný, což občas vedlo ke ztrátě mé pozornosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Uvítala bych, kdyby byl výklad doplněn prezentacemi s přednášenou látkou dostupnými studentům. Usnadnilo by to orientaci v probírané látce. Dále bych považovala za rozumnější, kdyby se zkouška z tohoto předmětu dělala po obou semestrech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tady rozhodně záleželo na znalostech chemie ze střední...kdo měl dobrý základy, tak pro něj byl zbytek celkem intuitivní a závěrečný zápočet brnkačka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi dobře se mi dělaly poznámky, pan Krouil podle mě umí dobře a srozumitelně vysvětlit i složitější problémy a navíc byla přednáška většinou zpestřena několika vtipnými poznámkami, takže jsem celkově na tyto přednášky chodila celkem ráda :-).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Oceňuji klasickou formu výkladu s použitím křídy a tabule, výklad se dal velmi dobře zaznamenávat, stíhala jsem během přednášky pochopit, co bylo vykládáno. Děkuji. Vaše přednášky patřily v tomto semesrtu k těm nejlepším.
Mgr. Petr Novák, Ph.D. [31-240], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Škoda, že se cvičení konalo od šesti večer. Cvičící na mě působil ospale, teprve později jsem zjistil, že tak mluví i v normální denní dobu. Ale k něčemu to nejspíš bylo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení byla jednou za čtrnáct dní dvě hodiny, účast nepovinná, leč v zápočtu bylo jen to, co jsme probírali, takže se vyplatilo na ně chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pohodář, schopný nenuceně z každé chemické lamy udělat skoro profíka organického chemika. Sám jsem byl pekvapen kolik toho umím, když jsem konzultoval problémy organické chemie s kolegy z CHPV a co víc, byl jsem dokonce schopen jim poradit s tím, co pro ně bylo obtížné. Cvičení s ním skutečně pomohlo k tomu pochopit lépe učivo z přednášek. A co se týče "unaveného působení" , myslím, že to není zas tak výrazné, spíš myslím, že jde o zcela běžný projev nekonfliktního a bezproblémového člověka.
RNDr. Mgr. Michal Valášek, Ph.D. [31-270], Organická chemie I [MC280P66B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Michal Valášek je člověk, který má svatou trpělivost a to dokonce i s biology... Myslím, že je velmi dobrým vyučujícím, vysvětluje látku jasně a na vhodných příkladech, důkladně procvičuje. V nouzové situaci zopakuje i strarší látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Mně cvika s panem Valáškem opavdu sedly, mluví jasně a vždycky nejdřív látku vysvětlí - a když to moc nejde, tak dovysvětlí znovu (a je u toho fakt klidnej a trpělivej). V zápočtovém testu byly typové říklady, které jsme na cvikách dělali. Takže pro mě opravdu fajn pan profesor :-).
---, Organická chemie I (b) [MC280P66B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nechápu, proč k tomuto předmětu neexistují skripta, která by zcela jasně definovala, co se po studentovi chce. Ne vždy totiž má člověk možnost kvůli rozvrhu chodit na přednášky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK