AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Vladimír Baumruk, DrSc. [31-260], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2012, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednášky byly náročnější na vstřebání, ale vyplatilo se je navštěvovat. Pokusy velmi výmluvně vysvětlily vzorce na tabuli..
doc. Ing. Zuzana Limpouchová, CSc. [31-260], Fyzika II [MC260P35N, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2012, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Docentka Limpouchová je zlatá cvičící, měla s námi neuvěřitelnou trpělivost, velmi rád jsem chodil na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Vyhovovala mi forma cvičení: vyučující ve zkratce zopakuje jistou část látky, vztahy odvozuje na tabuli. Potom se počítají příklady, jeden student je vždy vyvolán k tabuli. Vyvoláváni jsou však neúměrně častěji studenti, kteří látku zvládají lépe.
doc. Ing. Petr Praus, CSc. [31-MFF], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.
prof. RNDr. Marek Procházka, Ph.D. [31-MFF], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednáškám bych vytkl, že si vyučující dopředu nepromyslel, co bude po nás (chemicích) vyžadovat, přednášející trávil čas na přednášce rozhodováním, zda se do tématu pustí, či nikoliv. Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK