Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Vladimír Baumruk, DrSc. [31-260], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Vyhovovala mi forma cvičení: vyučující ve zkratce zopakuje jistou část látky, vztahy odvozuje na tabuli. Potom se počítají příklady, jeden student je vždy vyvolán k tabuli. Vyvoláváni jsou však neúměrně častěji studenti, kteří látku zvládají lépe.
doc. Ing. Petr Praus, CSc. [31-MFF], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.
prof. RNDr. Marek Procházka, Ph.D. [31-MFF], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
Přednáškám bych vytkl, že si vyučující dopředu nepromyslel, co bude po nás (chemicích) vyžadovat, přednášející trávil čas na přednášce rozhodováním, zda se do tématu pustí, či nikoliv. Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.