AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Petr Hodek, CSc. [31-250], Biochemie II [MC250P03B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Velmi putava prednaska o vyuziti mikroorganizmov pri urcovani struktury eukar. enzymov a homolognom modelovani. Trosku som postradala 'big picture' (suvislosti medzi jednotlivymi krokmi som pochopila az pri priprave na skusku.)
prof. RNDr. Marie Stiborová, DrSc. [31-250], Biochemie II [MC250P03B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
zajímavá exkurze, zvláště úmg a laboretoře MS
prof. RNDr. Marie Stiborová, DrSc. [31-250], Biochemie II [MC250P03B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Myslenka teto prednasky, tedy vice prednasejicich, kdy ma kazdy prednasku na urcite tema se mi velice libila. Problem s literaturou, ketry s timto typem prednasky souvisi se mi nezda nejak vazny a v dobre biochemicke ucebnici clovek najde vse co je k absolvvani zkousky potreba.
Jediny vetsi problem vidim v organizaci prednasky. Urcite mi chybel rozpis prednasek, tak aby clovek vedel kdo mu dany den prednasi (s tim souvisi i to, ze pokud se prednasejici na prednasku nedostavi, coz se bohuzel parkrat stalo, tak clovek ani nevi koho ma hledat).
Vecnym obsahem byla prednaska hodne obsahla a myslim, ze i zajimava(je prirozene ze se nikdo nezavdeci vsem, ale vetsina prednasek me opravdu zaujala).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2013, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Při přednáškách paní profesorky jsem velmi ocenil zejména aktivní přístup ke studentům; neustálými dotazy nás nutila vyvinout alespoň minimální aktivitu, tj. vzpomenout si na některé znalosti z biochemie I, a ne jen poslouchat její výklad.

Zkouška probíhala způsobem, na kterém jsme se kolektivním hlasováním dohodli na počátku semestru. Jedinou nepříjemností při zkoušce byl, alespoň pro mě, nedostatek času - jistě by tedy neuškodilo dát studentům na vypracování více než 40 nebo 50 min, aby se kreslení složitějších vzorců, např. koenzymů (mimochodem myslím, že znalost těchto měla ověřit již zkouška z biochemie I, zde je lpění na nich spíše kontraproduktivní), a reakcí dalo bez větších ztrát bodů stihnout.

Myslím, že by dynamičnosti celého kurzu pomohla redukce některých stávajících témat, aby se na něm mohli podílet i další členové katedry, např. doc. Ryšlavá, dr. Vaněk, dr. Liberda, dr. Novák, dr. Poljaková a další - i ti mají jistě co nabídnout.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK