Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Petr Hodek, CSc. [31-250], Biochemie II [MC250P03B, přednáška]
Velmi putava prednaska o vyuziti mikroorganizmov pri urcovani struktury eukar. enzymov a homolognom modelovani. Trosku som postradala 'big picture' (suvislosti medzi jednotlivymi krokmi som pochopila az pri priprave na skusku.)
prof. RNDr. Marie Stiborová, DrSc. [31-250], Biochemie II [MC250P03B, cvičení]
Myslenka teto prednasky, tedy vice prednasejicich, kdy ma kazdy prednasku na urcite tema se mi velice libila. Problem s literaturou, ketry s timto typem prednasky souvisi se mi nezda nejak vazny a v dobre biochemicke ucebnici clovek najde vse co je k absolvvani zkousky potreba.
Jediny vetsi problem vidim v organizaci prednasky. Urcite mi chybel rozpis prednasek, tak aby clovek vedel kdo mu dany den prednasi (s tim souvisi i to, ze pokud se prednasejici na prednasku nedostavi, coz se bohuzel parkrat stalo, tak clovek ani nevi koho ma hledat).
Vecnym obsahem byla prednaska hodne obsahla a myslim, ze i zajimava(je prirozene ze se nikdo nezavdeci vsem, ale vetsina prednasek me opravdu zaujala).
Při přednáškách paní profesorky jsem velmi ocenil zejména aktivní přístup ke studentům; neustálými dotazy nás nutila vyvinout alespoň minimální aktivitu, tj. vzpomenout si na některé znalosti z biochemie I, a ne jen poslouchat její výklad.
Zkouška probíhala způsobem, na kterém jsme se kolektivním hlasováním dohodli na počátku semestru. Jedinou nepříjemností při zkoušce byl, alespoň pro mě, nedostatek času - jistě by tedy neuškodilo dát studentům na vypracování více než 40 nebo 50 min, aby se kreslení složitějších vzorců, např. koenzymů (mimochodem myslím, že znalost těchto měla ověřit již zkouška z biochemie I, zde je lpění na nich spíše kontraproduktivní), a reakcí dalo bez větších ztrát bodů stihnout.
Myslím, že by dynamičnosti celého kurzu pomohla redukce některých stávajících témat, aby se na něm mohli podílet i další členové katedry, např. doc. Ryšlavá, dr. Vaněk, dr. Liberda, dr. Novák, dr. Poljaková a další - i ti mají jistě co nabídnout.