AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Současná Francie I [OB2306029, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Díky tomuto semináři jsem měla možnost prezentovat svou práci před třídou, dozvědět se mnoho zajímavostí ze světa francouzské hudby (či filmu), navíc si "osahat" rozbor/analýzu textu. Ze strany paní lektorky se jedná o pečlivou přípravu předmětu, na který chodím velmi ráda. Jenom mě mrzí, a nelze mi to nezmínit, jak se s odprezentováním, tj. splněním vlastního úkolu, snížil počet přítomných studentů na kurzu. Myslím totiž, že tato pasivita a nezájem ze strany studentů spíše neodpovídá jejich častému volání po zlepšení či kritice vyučujících/výuky - připadá mi to prostě hodně nefér. Jinak velice děkuji za "Současnou Francii I" a už teď se těším na pokračování.
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Současná Francie II [OB2306030, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Díky tomuto předmětu jsem si zábavnou a zajímavou cestou (prostřednictvím článků, internetových odkazů, videí, médií...) rozšířila obzory co se týká aktuálního dění ve frankofonním světě, navíc nově znám několik zdrojů, odkud lze tyto informace čerpat. Mimochodem - tak široký přehled (politický, společenský, kulturní, historický, jazykový, politický...) znalostí upřímně obdivuji... a zkusím se, peu à peu, inspirovat. 20/20! :)
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Expression écrite II [OB2306036, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář k předmětu "Expression écrite" naprosto splnil svůj účel. Jednak jsem se dozvěděla teoretická pravidla psaní různých forem, druhak jsem si je - a to je, myslím, ještě o něco důležitější - mohla zkusit psát, několik, několikrát, s bohatou zpětnou vazbou, s doporučeními a konkrétními radami, jak co zlepšit. Texty byly vybírány zajímavě (a vlastně jsem je spíše psala proto, že chci, než proto, že musím), zpětná vazba byla opravdu pečlivá a důsledná... i když vím, kterak je stále co zlepšovat, ale přesně o tom to bylo... a je, díky. :)
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Expression orale II [OB2306040, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Chtěla bych velice poděkovat za to, že ve svém "expression orale" konečně cítím zlepšení. Paní lektorka si každý seminář pečlivě připravuje a pokaždé vymýšlí jiné (a zábavné) situace, na kterých jde pracovat a rozvíjet je. A co nelze nezmínit - díky za francouzskou otevřenost a srdečnost, merci beaucoup!
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Expression orale III [OB2306041, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
"Expression orale" probíhalo tvůrčí a zároveň praktickou formou, což se mi velmi líbilo. Prostřednictvím různých rozhovorů či dialogů vyučující dokázala do děje předmětu vtáhnout většinu studentů, navíc témata k mluvení byla volena opravdu prakticky a pečlivě, oceňuji i domácí přípravu na téměř každou hodinu. Za zmínku stojí i elánem překypující lektorka... je to dobíjející a ruší to zábrany promluvit. Velice užitečný předmět. :)
Mgr. Madeleine Biegel [41-KFJL], Jazykový seminář I [ON2306024, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2017, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je velmi přínosný a rozvíjející. Výuka je precizně strukturovaná a efektivní. Uvítala bych větší časovou dotaci pro tento předmět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK