AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Specifické poruchy učení [ON913014, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 1. Ročník, Psychologie, navazující magisterské
Paní doktorka se velmi snažila, je velmi vstřícná, ale výklad mě nepřišel moc zajímavý
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální I [O01213021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi přínosný předmět. Zajímavě vybíraná témata - cvičení i přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi příjemný seminář s absencí stresu. Oceňuji nahlédnutí do pocitů dětí ve školních lavicích skrze zajímavé aktivity, které sami zkoušíme, a také seznamování se s různými psychologickými testy, které můžeme využít v budoucí praxi.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální I [O01213021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Líbí se mi velmi vstřícný přístup i přesto, že na přednášku chodí velmi málo studentů. Paní doktorka je přesto milá a snaží se pro ty, kteří přijdou, udělat přednášku přínosnou. Interaguje s námi, zajímají ji naše názory a vždy ochotně odpovídá na dotazy. Přednášky jsou hodně orientovány směrem do praxe, což oceňuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je velmi milá s vstřícná. Její přednášky jsou zajímavé, dobře strukturované a přínosné. Říká nám plno informací z praxe a nechává nás říct svůj názor. Chodím na její přednášky velmi ráda.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální II [O01213022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Cvičení byla vlastně transformací předmětu z 1. ročníku (Psychologická a sociální výchova). Hráli jsme si jako děti, které jednou budeme učit, vyzkoušeli jsme si řešit výchovné situace, prošli jsme si metodami, které můžeme uplatňovat ve třídě ke ztmelování kolektivu a řešení problémových situací. Opět bych brala jako velké pozitivum, že jsem měla cvičení s paní doktorkou Špačkovou. V našich hodinách nechyběl humor, proto jsem bylai bytostně spokojená.
PhDr. Klára Špačková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie pedagogická a sociální II [O01213022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Moc pěkně vedené přednášky! Oceňuji poutavý výklad přednášející, uvádění příkladů z praxe a hlavně pohled na problematiku z více stran! Moc se mi líbilo, že byli studenti vedeni ke kritickému zamýšlení se nad tématy a bylo jim v rámci Moodlu poskytnuto značné množství odkazů pro bližší seznámení s probíranou problematikou. Oceňuji také korespondenci přednášek se semináři. Probíraná témata shledávám pro studenty našeho oboru přínosná, ale možná by mi přišlo efektivnější probrat méně témat, ale jít více do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Rozhodně byl tento předmět praktický, užitečný. Pracovalo se v něm s konkrétními situacemi, se kterými se můžeme setkat. Paní doktorka je usměvavá, pozitivní a velmi vstřícná. Co řekne, to platí. Veškeré materiály z přednášek jsme měli k dispozici v moodle. Když nastal problém, dočkali jsme se reakce. Test přesně odpovídal tématům z přednášek, nedošlo k žádným záludnostem. Rozhodně čas na přednáškách nepokládám za ztrátu času, naopak.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK