AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka I [OB2303405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující na dotazy studentů neodpovídá adekvátně ke své profesi - "proto" není vhodná odpověď člověka, který učí budoucí pedagogy.
Student nemá možnost kontroly rozborů vět obsažených jak v doporučené literatuře, tak v testech, po celou dobu semestru jsme nebyli seznámeni, jak máme úlohy řešit, popřípadě nám bylo ukázáno správné značení/řešení,až po napsání testu(pouze v rychlosti, bez vysvětlení), kdy už je pozdě, abychom tuto znalost využili.
V tomto semináři jsem se nenaučila nic nového, spíše si připadám zmatená, neboť výklad vyučující byl nejasný a odpověď na případný dotaz se buď nedostavila vůbec nebo velmi zmateně, což problém nevyřešilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní docentka Hirschová je vážně výborná, i když se ji možná někteří snaží očernit, protože nebyli schopni předmět zvádnout a vinu za to připisují jí - to je ale čistý alibismus.
Nejen že dokáže za jeden semestr naládovat do studentů obrovské množství učiva, ještě také vnáší do hodin humor a nadhled. Učivo je jasně podáno a vysvětleno, testy jsou pravidelně rozvržené tak, že studenti látku postupně vstřebávají v průběhu celého semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím si, že jsme měli na seminářích více rozebírat souvětí. Seminář se skládal z výkladu a pak z procvičování, která ale nám moc nepomohla při zápočtových testech a následné zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji, že se píšou průběžné testy, velmi mi pomohly při přípravě na zkoušku. Semináře byly užitečné, hodně jsme procvičovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji smysluplné a sympatické věty, rozebírané při cvičeních. Navrhuji více optimismu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář vidím jako velmi přínosný, je vidět velká odbornost vyučujícího. Je radost mít na takto důležitý seminář někoho s takovými znalostmi. Mám pocit, že seminář konečně vedl k tomu, že se znalosti z gymnázia zformovaly a staly se z nich ty pravé vysokoškolské, odborné.
Někdy bohužel tento fakt zkazilo nepříjemné chování vyučujícího ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář je ryze nacvičováním práce se syntaktickým rozborem. Pro zvládnutí zkoušky je nepostradatelný. Tím, že ne každý student rychle nabude znalosti a není schopný je obratem používat, se ve třídě vytváří ze strany vyučující nepříjemný tlak. Časem se ale atmosféra lepší (to jak už studenti většinou chápou, o co jde:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět pro mě byl velice přínosný. Paní docentka je skvělá. Negativní ohlasy jsou od studentů, kteří v předmětu neuspěli, což je dáno spíš obtížností předmětu, než přístupem paní docentky. Díky ní jsem si systematizoval vědomosti z gymnázia a pochopil to, čemu jsem dříve nerozuměl. K přípravě na předmět stačí pouze skripta, ve kterých je obsaženo vše potřebné ke splnění zkoušky, vyhovovaly mi také průběžné testy, které mě donutily k domácí přípravě během celého semestru. Jediné, o co bych chtěl požádat, je rozebírat v budoucnu na cvičeních více komplexních rozborů (podobných testovým).
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka I [OB2303405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji smysluplné a sympatické věty rozebírané při cvičeních. Navrhuji více optimismu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přínosný předmět, kterým člověk srozumitelným způsobem poznává systém jazyka. Vyučující trvá na svém přístupu k rozboru jazyka. Je to přístup poučený a vesměs srozumitelný. Kdo ale nestačí chytit tempo a včas tento přístup nepochopí, má smůlu. Naproti tomu dává vyučující druhé šance.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Pragmalingvistika [OB2303414, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, který bohužel slouží k šíření světového pesimismu. Oceňuji, že jako jedna z mála vyučujících se snažíte výuku ozvláštnit vtipy a zajímavými příklady. K tomu, že vyučující považuje studenty za své kolegy jsme se ale zdaleka neblížili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2016, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Konečně předmět se zakončením, které by mělo probíhat i v jiných předmětech: analýza konkrétního aktuálního jazykového materiálu. I bez stresující zkoušky je člověk donucen se předmětem zbývat do hloubky. Příjemné by bylo, kdyby byl prostor o odevzdané práci s učitelem debatovat (mohlo by to být obohacující pro obě strany).
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka II [OB2303415, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Samostudium bych ještě chápal, když je těch hodin tak málo, ale "uspořádání a rozdělení" látky v zadané literatuře příliš nekoresponduje s tím, jak látku pojímá vyučující. Případné EFEKTIVNÍ procvičení či ujasnění toho, co je důležité pro splnění předmětu, se nekonalo. Takže ve výsledku z minima hodin vzniká maximální chaos, který je velmi složité utřídit, protože jediný, kdo tento chaos umí ovládat, je samotná vyučující. Určitě by zde byla prospěšná větší hodinová dotace, bylo by víc času na vše (včetně procvičení)a hned by se z hodin odcházelo s lepším pocitem a ne s rozčarováním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji odbornost paní docentky, cvičení byla přínosná, mrzí mě, že jejich přínos a zajímavost někdy kazí nepříjemné klima při výuce.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Úvod do pragmatiky I [ON2303107, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kvalita předávaných informací vyučující byla veliká, avšak v učebně byla velmi napjatá atmosféra, která bránila úspěšné komunikaci mezi vyučující a studenty.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Kapitoly z pragmatiky II [ON2303115, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní doktorka vybírala velmi zajímavá témata. Celkově předmět hodnotím jako inspirativní a praktický.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK