AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář I [OK0608114, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji jasně dané požadavky k zápočtu a materiály (i na letní semestr). Včasné upozornění na požadavky k přehrávce v letním semestru (zvláště užitečné pro nás, co na klavír nehrajeme). Test z hudební teorie poměrně obtížný. Přístup paní Hurníkové vstřícný, profesionální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky vedeny srozumitelně, zkouška=přehrávka písní, pak test, vše ve velmi příjemné atmosféře.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář II [OK0608133, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
PhDr. Hurníková má velmi profesionální přístup. Její kurzy jsou přehledně zpracované. Pro začátečníky a nehráče je zápočet a zkouška skutečně náročná. Tito museli opravdu hodně cvičit a převážně měli soukromé učitele (hra na klavír). Přesto se mi kurz líbil a velmi ráda jsem se přihlásila do CŽV - se zaměřením - sbor, který má na starosti právě paní doktorka.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hra na zobcovou flétnu [OK0608274, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Lidský přístup paní doktorky umocňuje radost z nově naučené látky na nástoj
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář I [O01308034, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vzhledem k tomu, že jsem se s hudební výchovou, hudební teorií, i hrou na nástroj setkala dříve, hodiny pro mě byly příležitostí si všechny poznatky zopakovat a utřídit.

Atmosféra hodin je uvolněná a nikdy nemám ostych poprosit o pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Naprosto mi vyhovoval styl výuky. Bavilo mě to.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář II [O01308035, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní Hurníková je výborná vyučující, hlavně pro začátečníky v hudební výchově. Vždy byla ochotná nám vše vysvětlit, probrat nebo zopakovat hudební teorii z minulého semestru.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Dějiny hudby I. [O01308115, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Hodiny probíhaly v příjemné atmosfére a dobře strukturované. Každý věděl, co ho čeká a co by měl vědět.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Dějiny hudby II. [O01308116, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět mě bavil, přinesl mi spoustu zajímavých informací a hlavně mi ukázal, že vážná hudba je nádherná, kouzelná a opravdu mě motivoval k dalšímu poznání. Hodnotím ho nadmíru pozitivně.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hudba pro děti [O01308117, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Každá hodina i v jiných seminářích s Dr. Hurníkovou je vždy zcela profesionální.
Dobré podklady pro budoucí praxi, vřelý přístup k nám studentům.
Děkuji.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vše ok, ale žádný rozbor po praxích.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Hra na zobcovou flétnu [O01308274, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět mi přišel dobrý a dobře organizovaný.
Mgr. Jaroslava Lojdová, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář II [O01308035, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oproti minulému semestru byl výklad mnohem jasnější, strukturovaný, také cíl hodiny byl jasný. Oceňuji procvičování, při kterém jsme měli možnost zjistit naše mezery v pochopení látky. Studijní materiály k závěrečnému testu byly k dispozici. Bohužel méně zpěvu oproti minulému semestru. Zkušební test je velmi cennou pomůckou při přípravě.
PaedDr. Alena Tichá, Ph.D. [41-KHV], Hudebně výchovný seminář II [OK0608133, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní doktorka nás povzbuzovala, abychom dokázali ze sebe dostat maximum. Přesně vybere nejdůležitější části i postup. Na přehrávkách nám pomohla se zklidnit. Její vlídný přístup mi velmi pomohl s překonáním mého postoje k mým schopnostem.
PaedDr. Alena Tichá, Ph.D. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Hodiny s paní doktorkou Tichou byly nejhorší, jaké jsem zažila na fakultě za celé své studium. Nikdy jsem ji neviděla učit, takže její pedagogické schopnosti směřované k dětem nemohu hodnotit. Ale její chování k nám - studentům pedagogické fakulty bylo nepřístojné. Aniž by se zeptala, od první hodiny nám všem tykala. Neslyšela jsem za celý semestr jedinou pochvalu z jejích úst, naopak jsem slýchala pouze výtky a vyloženě neslušné vyjadřování k mým kolegyním. Příklad ´To, co jsi tam celou hodinu předváděla, bylo něco příšerného! A ten Tvůj zpěv! To s tím nemůžeš něco udělat? A když nemůžeš, tak radši nezpívej, ať ty děti nezkazíš.´ Upozorňuji, že jsme se všechny ze skupiny setkaly s doktorkou Tichou na této praxi poprvé, tedy rozhodně nemohlo jít o situaci, kdy se ´dávno známe, takže si nemusíme brát servítky.´
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidět, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vše ok, ale žádný rozbor po praxích. Ráda bych vyzdvihla schopnost paní docentky vytknout nevhodné části výuky motivačním způsobem a navrhnout jinou - lepší formu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidě, vnímat a ZKUSIT si, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidět, vnímat a ZKUSIT si, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK