AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. [41-KPG], Interkulturní vzdělávání [OB23142006, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Interkulturní vzdělávání v tomto pojetí nabízí nejen důležité a věcné informace, ale i ohromné a užitečné zkušenosti (z praxe) od paní doktorky. Velmi přínosný předmět a motivující přístup, děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět hodnotím velice přínosným. Výuka byla zajímavá, inspirující, motivující a byla radost přednášky navštěvovat. Vyučující je do své práce nadšena, má obrovský přehled, nespočet příběhů z praxe, do hodin zařazuje zajímavé aktivity, atd.
Pouze mne mrzí, že z časových důvodů bylo přednášek i seminářů mnohem méně, než mělo původně být.
(Při čtení dalších komentářů k výuce paní doktorky Kovaříkové, není těžké pochopit, že je jedno, jaký předmět s touto vyučující máte zapsán, protože s ní sázíte na jistotu).
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Úvod do pedagogiky [OBPP14001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dle mého názoru je pan Syřiště nejhorším reprezentantem správné pedagogické činnosti vůbec. Neumí si sjednat pořádek v přednášející místnosti, nemá řečnické ani autoritativní dovednosti, je lhostejný ke studentům, tak jako jsou studenti lhostejní k němu. Z Úvodu do pedagogiky jsem si bohužel neodnesla vůbec nic, ačkoliv by to měl být stěžejní předmět našeho budoucího povolání. Smutné.
Tomáš Adamovič, 01.07.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Líbil se mi styl a způsob vedení přednášek. Bylo mi trochu líto, že závěrečná atestace neodpovídala docházení na přednášky, ale stažení testu z internetu. (Tj. kdo nebyl na jediné přednášce a stáhl si test, tak jej mohl snadno napsat lépe než ten, kdo chodil poctivě na všechny přednášky a test nestáhl.) Celkově předmět hodnotím kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Závěrečný test neodpovídá výkladu. Výklad zmatený a nestrukturovaný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Na takové pedagogy rád člověk vzpomíná... jsou tedy nesmrtelní? :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dr. nekomunikuje mailem, jsem zaseklý už měsíc na zkoušce, nedodal výsledky,takže se nemůžu ani dále přihlásit, ostatní, co psali zkoušku stejný termín mají dlouhé týdny výsledky a já jsem stále zaseklý, neboť nemám výsledek zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji více přednášet pedagogiku, která by se mohla hodit studentům, na úkor názorů na život, slovních hříček a zajímavostí nesouvisejících s předmětem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vytknout lze jedině vypisování termínů ke zkoušce velice krátkou dobu před jejím konáním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět, který přinesl jen málo z toho, co by, už podle názvu, mohl. Přednášky nezajímavé, nepřínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Na přednášky jsem se vždycky těšila. Je to ale spíš filozofie pedagogiky výuky. Vyučující má široké znalosti napříč historií oboru a ty pak propojuje v současném kontextu. Odnesla jsem si zajímavé poznatky o dnešní společnosti jako takové. Test byl ale velmi nepředvídatelný, překvapivý.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Úvod do pedagogiky [OBUZ14102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Pan doktor Syřiště byl pro mě zatím asi jediný z vyučujících, od kterého cítím, že mi předal do života více než jen "suchá data". Témata probíraná na přednáškách byla většinou vážnějšího, občas až existenciálního rázu, což možná přispělo k tomu, že účast nebyla tak vysoká, jak by podle mého zasloužila. Témata ale nebyla z větší části obsahem zkoušky, takže na tu musela být extra příprava, což je celkem ku škodě. Pan doktor Syřiště občas vystupoval "komicky" a je škoda, že většinou nebyl k zastižení na emailu, ale bylo vidět, že ho témata zajímají a mnohé o nich ví - dalo se s ním příjemně mluvit i po hodině, kdy dokázal odkazovat na další literaturu a dát nějaké rady.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika I [OB23142011, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji za originální a zajímavý vhled do sociální pedagogiky, stejně tak za tvůrčí myšlenky a energický a s chutí podaný výklad. :)
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika I [OB23142011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji za originální a zajímavý vhled do sociální pedagogiky, stejně tak za tvůrčí myšlenky a energický a s chutí podaný výklad. :)
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Vybrané problémy z dějin české školy [OB23142022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Úvod do pedagogiky [OKBPP14101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět byl pro mne velice přínosný, výuka byla skvěle vysvětlena.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika II [OKB2314502, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosné pro alternativní výuku!
Děkuji za inspiraci.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Seminář z etiky [OKN231419, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi přínosné pro učitelskou praxi. Vyučující motivuje k dalšímu sebevzdělávání podnětnými a zajímavými úkoly.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální filozofie [OKN231431, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pan doktor Syřiště je jedním z nejinspirativnějších lidí, se kterým jsem se v životě setkala a doufám, že si brzy patentuje svůj vynález Emoční krmítko a vydělá na tom slušnou částku! Kéž by bylo víc takových vyučujících, protože studium učitelství se svým obsahem nemůže zúžit na předávání a testování poznatků, jak si někteří na této fakultě myslí, ale etický a filozofický rozměr by neměl chybět. Pan doktor toto předat umí skvěle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Byly to zajímavé přednášky, bavilo mě to. Projekty a zadané průzkumy jsem plnila s chutí.
Na přednášky pana doktora budu velmi ráda vzpomínat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vaše přednášky mají úroveň, jste nadčasový a cokoliv jsem pro Vás vypracovávala-např. experimenty, bylo pro mě výzvou. Jste člověk, který má na akademické půdě své místo...
Budu na Vás vzpomínat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velice zajímavý výklad, příjemná atmosféra při výuce proložená inteligentním humorem.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Filosofie výchovy, etika profese [OKO131112, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Pan doktor se ve svém oboru jistě vyzná, nicméně své myšlenky klade často velmi živelně. Těžko to vyčítat filosofovi. Mě osobně tento předmět je blízkým a jsem rád, že mi dal možnost zabývat se seminární prací na téma Etického kodexu učitele, byl to pro mě dobrý impuls.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Mediální výchova [ONPP1413, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
pro mě chaotické. nedají s emoc dobře dělat poznáky. ale jinak zde byly prezentovány zajímavé myšlenky.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Seminář z etiky [ON23142317, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nejlepší učitel, který má myšlenky v hlavě srovnané...Takových by tu mělo vyučovat víc!
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Seminář z etiky [ON23142317, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nejlepší =o))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl zajímavý a vyučující vytvářel velmi přátelskou atmosféru. Požadavky byly jasné a daly se splnit bez problémů.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální filozofie [ON23142330, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.07.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Forma předmětu, tedy prezentace spolužáků na různá témata, mi příliš nevyhovovala. Bylo to zejména výběrem témat prezentací, která se někdy dotýkala obsahu předmětu jen velice okrajově (např. rozebrání té divadelní hry s Eliškou Balcarovou- jaké to bylo téma? Osobní rozvoj? Nebo ten facebook- to přece všichni znají!!!).

Na prezentaci nebyly žádné požadavky (délka, forma, povinné body). Za prezentaci jsem byla pochválena, přesto jsem pak z předmětu dostala 2, protože "z toho šlo vytáhnout víc". Vlastně nevím, co jsem udělala špatně, což mě fakt mrzí. Známkování mi přišlo nahodilé, "podle obličeje".
PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D. [41-KPG], Úvod do pedagogiky [OBUZ14102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky byly přehledně strukturované a srozumitelné, osobně jsem je shledávala jako obohacující (leč mému studijnímu zaměření tematicky značně vzdálené). Doktor Šaroch je vstřícný pedagog, otevřený jakékoli studentské diskusi, což hodnotím s uznáním. Z jeho výkladu bylo znát, že se o problematiku svého předmětu zajímá do hloubky.
PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D. [41-KPG], Úvod do pedagogiky [OKBPP14101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi dobře zpracované přednášky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK