AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. [41-KG], Literatura II (1960 - do současnosti) [ON2307010, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vážím si toho, že na tomto semináři nemusím psát práce jen pro psaní samo, ale vyučující se všemi pracemi, které vyžaduje zabývá. Zajímavé bylo zapojení filmů a hostujících přednášejících do výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Propojení přednášky a semináře mi vyhovovalo. Co se týče výkladu, ocenila bych jasnější strukturu a nějaké ucelené podklady. Dostali jsme sice spoustu materiálů, ale tím, že byly velmi různorodé, se z nich pak těžko připravovalo na zkoušku, protože k některým tématům chyběl přehled. Naopak se mi líbil dostatek ukázek a zajímavosti, které vyučující vyprávěla díky bohatým osobním zkušenostem.

Organizační problém byl, že jsme museli dohánět část učiva z Literatury 1, takže bylo na vše málo času. Podle mého názoru by se mohl zrušit zbytečný předmět "Vývoj německého dramatu od baroka po naturalismus" a Literaturu 1918-součastnost rozdělit do tří semestrů. Pak bychom to stihli akorát.

Také bych si přála, aby se v 1 semestru nemusely dělat 2 samostatné velké zkoušky z 1 předmětu, protože to je velká zátěž a ohromný rozsah. Za smysluplnější bych považovala, kdyby se zkouška z Literatury 1 dělala normálně v tom semestru, kdy se vyučuje. A nebo kdyby po Literatuře 2 byla 1 dvousemestrální zkouška u jedné vyučující, která by zahrnovala oba semestry v trochu menším rozsahu.

Toto jsou samozřejmě problémy celého studijního plánu, a ne samotné vyučující. Ale myslím si, že by bylo dobré je zvážit. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Škoda, že paní doktorka umístila do moodle handouty k přednáškám pouze pro prvních pár prezentací!
PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. [41-KG], Literatura II (1960 - do současnosti) [ON2307010, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi se mi líbila interaktivní metoda výuky - propojení úvah nad obsahem, formou díla, filmové ukázky či představení autora formou prezentací s fotkami apod. Velmi inspirativní a přínosné.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literatura II (1960 - do současnosti) [ON2307010, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cením si vlastních zkušeností s přednášenou literaturou a velmi vstřícného přístupu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Líbilo se mi využití interaktivní tabule a dobře zpracovaný handout. Škoda, že jsme neměli společně více hodin.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cením si různých doplňujícíh materiálů (audio, video atd...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní doktorka Markvartová je na své studenty příliš hodná! Nezlobí se na ně, když nečtou předepsané knihy, a ti se pak tím spíš na čtení vykašlou. Podle toho to pak taky na semináři vypadá - jediný, kdo přispívá do diskuze, je sama paní doktorka. Tato benevolence přetrvává i při zkoušení, a když student blekotá pochybnou charakteristiku hlavních postav románu, paní doktorka to přejde poznámkou, že každý interpretuje literární dílo jinak. To je jistě legitimní tvrzení, avšak všechno má své meze, a tak i relativisté naší postmoderní doby rozlišují mezi dobrými a špatnými interpretacemi. Všichni si přátelského přístupu vždy dobře naladěné paní doktorky Markvartové velice ceníme, ale takováto přednost může být i kontraproduktivní a domnívám se, že v tomto případě kontraproduktivní je. Obávám se, že u státnic tak široké spektrum interpretací vítáno nebude.
Další připomínkou je, že o požadovaném seznamu přečtené literatury čítajícím deset položek jsme se dozvěděli až na posledním semináři. Během semestru jsme probrali jen šest položek, takže kdo neměl načteno z vlastní iniciativy, ten musel zbývající čtyři dohánět narychlo o zkouškovém (pokud se ovšem nespoléhal na svobodu interpretace).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK