AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Ondřej Hausenblas [41-KCL], Didaktika literární výchovy s praxí [O01304271, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Literarni vychova vedena doktorem hausenblasem je to nejlepsi, co muze studenty potkat, nejde o bezvyznamne drceni a memorovani, ale o soustavnou a systematickou praci, o ktere se sami presvedcime v praxi, ze ma smysl. Skvele metody a zpusoby premysleni nad literaturou otevira naprosto novy smysl a cil, jakym se stat ucitelem a jak vest hodiny literatury.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pan doktor Hausenblas je výborný teoretik. Praxe byly dobré, ale stále mi něco chybí. Možná, že to vše pochopím až na konci studia. Zřejmě jsem už přišla na princip jeho komentářů. Zřejmě se nás snaží otázkami dovést k řešení. Bohužel však většinu jeho otázek nechápu. Bude to i tím, že nejsem až tak zběhlá v literatuře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Takovýchto učitelů by na PedF UK mělo býti více. Profi přístup a dobré vedení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Klidně bych absolvovala ještě několik dalších semestrů s panem doktorem, který studentům předává nejen oborové znalosti, ale nutí je k zamyšlení a celkově kultivuje jejich osobnost. Domnívám se, že postupná řada didaktik literární výchovy splnila svůj účel a já si dokázala osvojit zásadní principy přípravy vyučovací hodiny či literární lekce pro děti. Zároveň jsem získala přístup k zajímavým zdrojům informací a literatuře.
Veronika Matějová, 10.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vážený pane doktore,

pro hodnocení Vaší výuky není v SIS vyhovující kolonka.
Popravdě asi ani neznám slova úcty, chvály, nadšení, ..., která bych chtěla v tomto hodnocení vyjádřit.

Vaše výuka je naprosto skvělá, velice si cením toho, že nás vedete k tomu, abychom se naši výuku snažili, co nejlépe konstruktivně reflektovat.

Zřejmě do konce života si budu pamatovat Vaše "hlášky"/poučky/připomínky typu "a k čemu jim (žákům) to bude", "to se možná zdá zajímavé vám", "to, co se hlavně máte naučit, je reflektovat". (Nejen) díky těmto nespočtu dalších moudrostí si uvědomuji, jak je důležité uvažovat individuální i kolektivní zájmy žáků.

S pozdravem a přáním dalších inspirativních příležitostí


Veronika Matějová, 4. ročník UCIT pro 1. st. ZŠ
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK