Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.01.2025, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Ale jo, byla to sranda. Je znát že cvičící je modelář a ne algebraik, ale užil jsem si to a neučil jsem se toho taky hodně.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Cvičení mi vyhovovala. Cvičící častokrát ukazoval způsoby, jakým je možné si různé věci odvozovat, a nejasnosti vždy ochotně dovysvětlil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý cvičící, velmi dobře dokázal vysvětlit některé problematiky a osvětlit nám třeba odvození nějakého vzorečku. Styl cvičení "studenti počítají na tabuli" je sice pomalejší, takže stihneme méně příkladů, ale pomůže vychytat některé chybky, které děláme.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Počítačové řešení fyzikálních úloh [NMMO212, laboratorní práce]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvěle doplňoval komické vystoupení tria Průša-Tůma-Blechta.
Byl jsem velmi spokojen.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Funkcionální analýza pro fyziky [NMMO302, cvičení]
výborné nekonvenčné vedenie cvičenia, páčila sa mi snaha cvičiaceho, aby študenti pochopili učivo v súvislostiach a sami nad ním uvažovali;
akurát by som obmedzil vyvolávanie k tabuli - občas sa tak utopilo veľa času
Petr Rašek, 28.05.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vzhledem k výsledkům zkoušky cvičení nezafungovalo jako příprava. Osobně jsem raději volil jiné zdroje. Atmosféra na cvičeních nebyla moc dobrá a myslím si, že v tomto případě není důvod čistě na straně studentů a v nezájmu o předmět. Nejapné poznámky do výuky nepatří a diskuze o problému nejsou "trolení". Motivace a chuť se zapojit se pak trochu vytrácí.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Co na vyučujícím nejvíce oceňujete? "Dokáže vysvětlit probíranou látku jiným pohledem a tím docílit jejího lepšího pochopení."
V čem by se naopak mohl zlepšit? "Doba opravování domácích úkolů."
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pan docent Průša kromě toho, že nás tu a tam s vážnou tváří a skoro až výhružným tónem upozorní, že pokud jsme nepochopili tuhle část látky, tak jsme v koncích a nejede přes to vlak, tak občas u nějaké části připomene, že bychom to měli znát z jiného předmětu (ODR/ mechanika kontinua...) a vypadá hrozně zklamaně, když tomu tak není, či se dokonce nechápavě ptá, co tam tedy děláme, když ne tohle. Nicméně ono se stávalo, že to téma bylo v sylabu až ke konci semestru, či v něm nebylo vůbec. Tudíž bych chtěl vzkázat budoucím studujícím, že se nemusí při těchto příležitostech cítit tak hloupě jako já a bát se, že jejich znalosti nejsou dostatečné. Jinak bych chtěl poznamenat, že celkové pedagogické působení všech 3 vyučujících bylo skvělé a všechna zdejší "anketní kritéria" (tj. připravenost na výuku, kvalita výkladu a ochota odpovídat na dotazy, dochvilnost, vztah ke studentům, možnost konzultací, férovost u zápočtu nebo zkoušky) byla na špičkové úrovni.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášce působil, jako otec Tůmy a Blechty, který jim nedovolí "zlobit". :)
Celkově hezky pojaté, byl jsem velmi spokojen.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Počítačové řešení fyzikálních úloh [NMMO212, laboratorní práce]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Tůmova obrovská obětavost předmětu, je vidět z faktu, že kvůli zadání úkolu, jeho manželka nafoukla jeho vzducholoď a v ní pomalou rychlostí cestoval po Čechách.
Platí pro něj: Věta č.42 - Dokonale obětavý přednášející
Připomínka k předmětu, Počítačové řešení fyzikálních úloh [NMMO212, laboratorní práce]
Naprosto skvělý předmět. Pokud potřebujete nějaký introduction do Wolfram Language, těžko budete hledat lepší předmět. Projekty jsou opravdu s láskou zpracované. Velmi doporučuji zejména aspirantům na předmět NOFY076 - Kvantová teorie I (jedná se o tu teoretičtější verzi předmětu), neboť pokud projdete tímto předmětem, kvantovka už nebude takový utrpení co se týče domácích úkolů, které je za mě velmi radno vypracovat v Mathematice.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Nesmírně zajímavá matematická/fyzikální témata podaná zábavným způsobem trojicí přednášejících, následovaná úpornou/úmornou týmovou prací na domácích úkolech a prezentací výsledků. Jakási zvláštní kombinace uvolněnějšího přátelského prostředí a všudypřítomné "atmosféry workoholismu", aby se veškeré úkoly zvládly, takže ve výsledku z toho mám trochu smíšené pocity. Ale rozhodně to musíte jako modelář zažít, je to unikátní. S nadsázkou tvrdím, že každý předmět by mě měl víc vyučujících najednou, protože jejich vzájemná interakce byla to nejvtipnější, co jsem tenhle semestr měl možnost ve škole vidět.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Ze začátku (zhruba první 4 přednášky) jsem měl pocit, že nejsem ve škole, ale na jakési Show tria Průša-Tůma-Blechta, protože jsem se docela často od ucha k uchu smál. Skoro jsem měl podezření, že si to doma nacvičovali. :))