AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Žonda, Ph.D. [32-KFKL], Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, cvičení]
Matěj Svidenský, 18.02.2024, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výkladu jsem často nerozuměl. Bylo vidět, že pan doktor ví, odkud a kam jde a co chce předat, ale bohužel mluví často potichu/nepříliš artikulovaně, a měl jsem se pak problém chytat.
Také by bylo dobré nějak více zřetelně sdělit zadání.
Docela často se mi stávalo, že jsem prostě jen opisoval z tabule, protože jsem nepostřehl, co že to vlastně počítáme, a proč zrovna daným způsobem.
Na posledních pár cvičeních jsem byl z různých důvodů u doc. Kolorenče, která mi přišla mnohem strukturovanější, a dala se skvěle sledovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 4. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaci je ochotný, vie uznať svoju chybu vo výpočte, má ľudský prístup ku študentom. V prípade príkladu, ktorý bol na hodine nejasný, tak prostredníctvom MS Teams nám poslal ďalšie poznámky na dovysvetlenie. Oceňujem krátke testíky v MS Teams k preberanej látke. Jediné, čo mi chýbalo bola nejaká ucelená zbierka príkladov, ale odporúčania na literatúru sme dostali vo veľkom počte, takže som si príklady na počítanie našla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodiny přišel vždy dobře připraven. Často zodpověděl dotaz z minulého cvičení, který neuměl z hlavy odpovědět. Přesto však nebylo občas jasné, co se děje, což může být způsobeno i objemem učiva. Za největší pozitivum beru jeho, v průběhu semestru zlepšující se, náladu.
Připomínka k předmětu, Strojové učení ve fyzice [NFPL061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. ročník, Biofyzika, chemická a makromolekulární fyzika, doktorské
Cvičení vždy tematicky navazovala na předchozí přednášku a vysvětlovala probranou teorii na praktických příkladech. Ať už na volně dostupných datasetech, anebo na fyzikálních datesetech od vyučujících. Některá cvičení byla celkem svižná, ale obecně jsem neměl problém držet tempo.
Připomínka k předmětu, Strojové učení ve fyzice [NFPL061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. ročník, Biofyzika, chemická a makromolekulární fyzika, doktorské
Opravdu skvělý předmět, který studenta provede od samých základů Pythonu až po využití NN v kvantové fyzice. Ke všem tématům jsme obdrželi Jupyter notebooky s kódem, takže se k čemukoliv může člověk snadno kdykoliv vrátit. Prezentace k přednáškám byli skvěle vypracované, přehledné, a s odkazy na rozšiřující literaturu. Domácí úkoly byly zajímavé a nabízeli prostor pro kretivitu. V podstatě předmětu nemám co vytknout.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK