Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Kozák, Ph.D. [32-KCHFO], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Pan Kozák má poměrně rychle tempo, ale vše velmi dobře vysvětluje. K tabuli vyvolává po kolečku, ale vždy je nápomocen, člověk při počítání u tabule nemusí mít vůbec stres, tento cvičící jej vždy podpoří.
Pan docent je skvely.
Je velmi mily, u tabule povzbuzuje. Nekolikrat sem tam byla na zhruceni (kdysi sem tam zapomnela vzorec pro obsah kruhu) ale diky nemu sem sa nezhrutila :D.
Vrele doporucuju, oproti tomu co sem slysela i ostatnich cvicicich, s nim urcite vyhrajete.
Akorat by fakt nebylo od veci kdyby slozitejsi priklady pocital sam, osobne sem byla hodne zmatena kdyz uplne vsecko pocitali studenti s enom drobnym vysvetlenim od pana Kozaka. (vice sa k tomu vyjadruju u pripomince k predmetu, osobne si myslim ze toto neni az tak chyba pana Kozaka, ze zahadneho duvodu sa to timto zpusobem dela uplne v kazdem fyzikalnim predmetu).
Na vyuku pripraven byval, co vysvetlil on sem pochopila, popripade sa zeptala a on ochotne vysvetlil. Dochvilny byl. Moznost konzultaci existovala vzdy. Co sa tyce vztahu ke studentum, vzhledem k tomu, ze byl vzdy mily a slusny, neslo s nim nemit dobry vztah.
Vyučující rozuměl látce (což se u tohoto předmětu ukázalo jako ne úplně samozřejmost) a ke každému příkladu nám řekl teorii a jak by se měl řešit, pak pozval na samotné výpočty někoho k tabuli. Ale i když jsme si někdy nevěděli rady, pomohl nám. Navíc byl i otevřený konzultacím.
doc. RNDr. Martin Kozák, Ph.D. [32-KCHFO], Optika [NOFY022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2025, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pana Kozáka považuji za scchopného cvičícího. Vyvolává k tabuli, kde studentovi při výpočtu asistuje. Občas jsme se při cvičení zamotali, což přikládám tomu, jaké příklady se cvičí a že neexistují pořádně sepsaná řešení. Na tabuli taky probíhá jen samotné počítání, takže je vhodné mít při ruce otevřená zadání příkladů, aby se člověk orientoval v tom, co se vlastně počítá.