AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Vyučujúci mal vopred všetko veľmi pekne pripravené a zorganizované. Prednášal pútavo a na domáce úlohy dával podrobný feedback a v prípade potreby bol pri ich riešení veľmi nápomocný.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Programování herních mechanik [NCGD003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla vedena v dobré atmosféře, zkouška byla férová.
Igor Minenko, 06.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvicici byl vzdicky pripraven a pokud jsem mel nejake otazky tak vzdicky mi pomahal bez zadneho problemu. Take pokud jsem mel nejake otazky ze domacih uloh tak cvicici odpovidal velmi rychle a podrobne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
U Vojty Černého bych asi řekl, že mu víc sedělo, když vedl hodinu v češtině, než v angličtině. Připadalo mi, že když vedl hodinu v angličtině, tak mi připadal takový nezáživný, načež v češtině dokázal lépe upoutat (aspoň moji) pozornost.

Je to rozhodně dobrý cvičící, který se nebojí poradit a pomoci, když se někdo někde zasekne a rozhodně nemám nic proti němu a mám spoustu pro něj.
Vojtěch Kycelt, 02.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Skvělá cvičení, super domácí úkoly a feedback od cvičícího. Tomuto cvičení není co vytknout.
Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. [32-KSVI], Programování herních mechanik [NCGD003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující vedl přednášku dobře, nemám námitky.
Igor Minenko, 06.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednasejici byl vzdicky velmi pripraven a je profisionalem, ktereho dokonce i v 8 hodin rana bylo zajimave poslouchat.
Vojtěch Kycelt, 02.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Skvělý výklad problematiky, o to větší škoda, že přednášek bylo málo a mohlo jich být 2x tolik.
Mgr. Peter Guba [32-KSVI], Umělá inteligence pro počítačové hry [NAIL122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Good and swift feedback on homework.
A lot of thought was put into making said homework despite being a larger project less of a pain and that is commendable.
Bc. Petr Mácha [32-KSVI], Umělé bytosti 2 [NAIL132, přednáška]
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Oceňuji velmi osobní a milý přístup, konzultace možné i v pro mě nepředstavitelných dnech a časech, velkou znalost oboru a vstřícnost. Ať už HLAA 1 nebo 2, vždy to bylo od pana Máchy zajímavé, ač teda druhý předmět mi vyhovoval více kvůli softwaru, ve kterém je předmět veden.
Mgr. David Šosvald [32-KSVI], Umělá inteligence pro počítačové hry [NAIL122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Well prepared lectures with some up to date information.
Reasonably fast response/review time for homework.
Great attitude.
Připomínka k předmětu, Umělá inteligence pro počítačové hry [NAIL122, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Interesting and useful algorithms.
Not too much math.
Reasonable exam.
Připomínka k předmětu, Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
veľmi dobre zorganizovaný predmet, preberali sa stále zaujímavé veci a domáce úlohy boli ešte zaujímavejšie (niekedy však boli celkom časovo náročné). Odporúčam.
Připomínka k předmětu, Umělé bytosti 2 [NAIL132, přednáška]
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Vřele doporučuji každému, kdo chce vyzkoušet navrhovat AI v zaběhlém a praxí ověřeném softwaru, na který se v krátkém čase sice těžko zvyká, ovšem praxe je to podle mě k nezaplacení. Hodiny byly časově organizované na míru studentům díky malému počtu (Což bylo skvělé.) a konaly se v prostorách BISim, jejichž software VBS jsme používali. Dozvěděl jsem se dost nových informací a vyzkoušel si něco, k čemu se obyčejný smrtelník jen tak nedostane, a to na tom oceňuji hodně.
Připomínka k předmětu, Programování herních mechanik [NCGD003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět byl velmi zajímavý, a obsahoval velkou spoustu velmi užitečných informací a zkušeností do pole herního vývoje. Programování samotných herních mechanik ve cvičných projektech bylo skvěle vedeno, domácí úkoly byly také dobře vybrané.
Igor Minenko, 06.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Moc se mi libil format cviceni, ze dostavame nejake mini ulohy ve pdfku, pak dostavame nejaky cas na rozmysleni a pak cvicici ukazoval sve reseni. CO jsme nestihli meli za domaci ulohu. Cviceni vzdicky byli naplnene zajimavymi ulohami a jsem se naucil toho Godotu enginu hodne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jako takové je celkově velmi zajímavé a pokrývá spoustu témat, které se hodí během vývoje her. Člověk se někdy až nestačí divit, jak málo vlastně stačí, aby se zážitek ze hry dramaticky změnil v závislosti na posunutí nějakou tou konstantou a dalo by se říct, že jsem si vyvinul jistou deformaci - začínám si ve hrách všímat všeho, co se na tomto předmětu probralo.

Jediné mi připadá, že tempo cvičení je neúprosné, a pokud člověk něco vynechá, velmi těžko se vrací zpět na trať.
Připomínka k předmětu, Programování herních mechanik [NCGD003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla dobrá, často obsahovala velmi užitečné informace, velmi dobře aplikovatelné ve vývoji her.
Igor Minenko, 06.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajimavy predmet, zlepsil bych tim, ze pridal jeste nejake pokracovani, nejaky Pokrocile programovani hernich mechanik.
Připomínka k předmětu, Praktikum z herního vývoje v nativním kódu [NCGD007, seminář]
Vojtěch Kycelt, 02.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Klady:
Skvěle pojaté přednášení Unrealu. Blueprinty, c++, networking, UI - každou část přednášel/cvičil jiný člověk, který má zkušenosti s konkrétní problematikou, skvělé debaty, dost jsem se dozvěděl.

Zápory:
V učebně jsou pc, které nezvládají Unreal a zejména u hodin s C++ nešlo projekty zbuildit natož spustit a je nutnost práce na vlastním zařízení.
Dále spousta přednášek bylo dost zajímavých, ale vzhledem k 1 hodině týdně (spojená dvouhodina přednáška + cvičení) se toho stihlo hrozně málo a často se muselo na hodinách spěchat. Do příštích let by bylo vhodné rozdělit nějakým způsobem cvičení a přednášku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK