AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra I [NMTM103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zpočátku trochu odtažitý a nezáživné přednášky byly ke konci trochu oživeny tím, když si člověk všimne, že k některým tématům je přistupováno z více ilustrativní roviny, kdy jde o objasnění toho, jak daný objekt funguje (symetrické, antisymetrické,... matice) spíš než napsání přesné definice. Bohužel jen k některým.
Přednášející čas do času přehlídne zdviženou ruku s dotazem, která tam pak je třeba i deset minut.
Bramborová reprezentace vektorových prostorů byla až překvapivě užitečná pro mé osobní pochopení látky :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ocenil bych důkladnější vysvětlení u některých složitějších pojmů.(Hlavně na začátku semestru). Jinak si není na co stěžovat.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra II [NMTM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent je opravdu jednička ve svém oboru. Všechny otázky během přednášky mile rád zodpověděl, má rád, když jevíme zájem o jeho předmět. Navíc jsou jeho přednášky velmi dobře uspořádány, člověk nemá problém stíhat psát si poznámky a zároveň přemýšlet nad tím, co píše. Pan docent prohodí během hodiny pár vtipů nebo historek, čímž přispívá k lepší atmosféře na hodinách. Pan docent je velmi nápomocný, jeho zkouška je podle mého názoru férová, je nutné porozumět daným definicím/důkazům. Termínů vypsal opravdu hodně, takže nebyl problém s místem. Opravdu za mě asi nejlepší přednášející prvního ročníku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Humorník, sympaťák, dobrý přednášející.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky I [NMTM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbilo se mi to, vcelku zajímavé povídání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Halas! Super zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan doktor Halas má skvělý způsob výkladu, jeho přednášky se velmi dobře poslouchají umí upoutat pozornost posluchačů. Přednášky byly vedeny formou dlouhého souvislého vyprávění a popisu daného tématu. Tento způsob je dle mého pro tento předmět více než vyhovující. Výklad navíc obohacuje o zajímavosti nejen z oblasti matematiky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky II [NMTM306, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi příjemný a přívětivý učitel, je vidět, že ho učení baví a že studentům rozumí. Výklad je takový povídavý, studenti mají pocit, jako by se probírané téma snažil zakomponovat do nějakého příběhu, příjemně se to poslouchá. Mimo hodiny je velmi vstřícný a empatický, a pokud za ním přijde student s nějakým problémem, tak se mu vždy snaží co nejvíc pomoct. Těžko se to popisuje takhle do ankety, prostě jsem z jeho hodin měl vždy velmi příjemný pocit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující vždy rád při hodině zodpověděl dotazy a někdy výklad doplňoval i vtipnými poznámkami. Pokud se i po hodině objevila nějaká nejasnost, tak nebyl problém se na vyučujícího obrátit emailem a problém byl vyřešen. U všech byl i velmi férový u zkoušky.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra I [NMTM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící dělá vše pro to, aby byla co nejférovější a když dojde k jakékoli nesrovnalosti, tak udělá vše, aby bylo vše napraveno. Bohužel systém "fajfek" za aktivitu vzbuzuje spíš takovou nucenou aktivitu, než motivaci se tématům pořádně věnovat. Jinak byla cvičení vedena pěkně a vše bylo jasně vysvětleno.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra II [NMTM104, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dobře vysvětlí a připraví
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je pro mě excelentní pedagožka, sama věnuje nemalou část cvičení opakováním věcí z přednášky, čehož si hodně vážím. Zároveň hodně kladla důraz na propojení cvičení s přednáškou, což mi přišlo velmi užitečné. Zápočet není úplně jednoduché získat, je nutné chodit na cvičení (což bych i tak velmi doporučoval), poté být na hodinách aktivní a v konci semestru napsat zápočtovou práci (která byla za mě možná trochu těžší než v prvním semestru). S paní doktorkou jsem byl celkově velmi spokojen, je hodně zásadová a spravedlivá. Je připravena pomoci kdykoliv je třeba, toho si nesmírně vážím.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělá vyučující. Donutí člověka naučit se látku.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMTM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení naprosto perfektně navazuje na přednášku, toho jsem si neskutečně cenil, jsou probírány přesně tytéž věci, co na přednášce, hodně mi cvičení pomohlo k pochopení pojmů, a tím k samotné závěrečné přípravě na zkoušku. Na doma jsme dostávali taky nepovinné domácí úkoly, které doporučuji vypracovávat (hodí se to pak pro lepší pochopení látky). Cvičení bylo pro mě, stejně jako přednáška, velmi zajímavé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, bez něj bych z přednášek neměl nic.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMTM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je velmi dobře uspořádaný, navazuje na učivo prvního semestru, takže pokud se člověk učil během prvního semestru, tak by měl být pro něj druhý semestr o trochu jednodušší. Musím říct, že mě možná druhý semestr bavil o něco více, jelikož byl více propojen s učivem, které už znám ze střední školy - nový pohled na takové klasiky jako například na Pýthagorovu větu mně přišel zajímavý. Nemám obsahu předmětu co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Často jsem nevěděl, která bije.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky I [NMTM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zatím asi nedokážu ocenit to, co mi tento předmět dal...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Asi mi dost pomohlo nebrat předmět moc vážně, jinak byl fajn!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět pro mě byl velmi příjemným zpestřením studia, neboť přednáška probíhala z pochopitelných důvodů odlišně než přednášky z jiných předmětů.
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky II [NMTM306, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět jako takový je výborně připravený, jediná věc, která se mi nelíbila (a která je čistě subjektivní) je důraz na starořeckou matematiku a geometrii, která mě příliš nebaví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bezpochyby zajímavý předmět. Pro učitele matematiky umožňuje vskutku nemalé možnosti zpestření výuky. Předmět bych zařadil mezi méně náročné, ale to mu nijak neubírá na zajímavosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK