AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Referativní seminář k bakalářské práci [NMAT362, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jsem rád, že jsem byl v této paralelce, jelikož na rozdíl od ostatních paralelek zde bylo kladeno hodně dotazů od vyučujících, bylo vidět, že nám chtějí co nejlépe poradit.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící mi připadal ze začátku lehce zmatený, během semestru ale dokázal kvalitně vyučovat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvika s Kaplickým probíhaly tak, že na začátku předvedl pár příkladů, pak nás nechal počítat a jen obcházel a případně radil, což je podle mě super způsob výuky. Občas mluví trochu zmateně, ale je moc hodnej.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Proseminář z Matematické analýzy 4 [NMMA263, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Klidný přednes, který byl čas od času doprovázen markantními záseky, které jsme se v průběhu semináře snažili vyřešit. V tomto předmětu je něco takového vítáno, ale u velkého přednášky by mě to trochu znepokojovalo. Vzhledem k pozdnější hodině semináře byla atmosféra velice pohodová. Docent Kaplický byl vždy otevřený konverzaci na jakékoliv téma a ochotný odpovídat na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji schopnost dobře přednášet. Výklad je zajímavý a hlavně pochopitelný. Dále oceňuji vstřícnost a ochotu odpovědět na dotazy.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Úvod do parciálních diferenciálních rovnic [NMMA339, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občas cvičení téměř nebyla, aby se dohnala přednáška, což ale nevadilo. Když jsme počítali/řešili sami, tak nás pan docent obcházel a radil. Na webu má většinu řešení pro kontrolu. Ideální přístup
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednáška někdy přesáhla do cvičení. Na cvičeních jsme někdy počítali sami s možností požádat o pomoc, někdy cvičící počítal u tabule. Cvičící byl vždy velmi ochotný pomoci.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Úvod do parciálních diferenciálních rovnic [NMMA339, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent Kaplický je velkej sympaťák. Na zkoušce byl férový a nápomocný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
velmi časté chyby ve skritech
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je ze své povahy náročný, ale pan docent se snaží co nejvíce předat znalosti dál. Vždy byl ochotný zodpovědět veškeré dotazy. Zápočtová písemka skvěle připraví na početní část zkoušky. U ústního zkoušení požaduje podrobné odůvodnění všech netriviálních logických kroků. Je tedy nutné vyřčené chápat a umět kvalitně předchozí látku například z matematických analýz. Působil na mě docela mírně a velmi trpělivě. Závěrem bych rád řekl, že po pochopení látky je to záživné téma, přibližující popis některých jevů z reálného světa.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zápalený přednášející, který problematice opravdu rozumí (takže ho na zkoušce neošidíte ;) ) Občas mi výklad přišel až příliš rigorózní, hledat majorantu při každém derivování dle parametru mi přijde zdlouhavé a docela ztráta času, byť jsme matematici. Na zkoušce z míry bych to chápal, ale už jsme "větší". Skripta na webu jsou sepsaná pěkně a důkazy na přednáškách elegantní. U zkoušky je rozumným způsobem hodný, když něco ukážete, nechá vás projít, byť ne s nejlepší známkou.
Celkově za mne top vyučující tohoto semestru.
doc. Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Referativní seminář k bakalářské práci [NMAT362, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jsem rád, že jsem byl v této paralelce, jelikož na rozdíl od ostatních paralelek zde bylo kladeno hodně dotazů od vyučujících, bylo vidět, že nám chtějí co nejlépe poradit.
Připomínka k předmětu, Referativní seminář k bakalářské práci [NMAT362, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.07.2023, 3. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Je škoda, že je tento předmět až v letním semestru. Přednášející dali několik dobrých tipů pro výběr bakalářské práce, ale bohužel v tu dobu jsme jíž téma vybrané měli.
Jinak vás předmět seznámí se základy latexu a tvorbou vlastní tvorbou práce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět mě velmi bavil. Jsem rád, že jsme si mohli vyzkoušet presentování a i vidět, čím se zabývají naši spolužáci.
Připomínka k předmětu, Proseminář z Matematické analýzy 4 [NMMA263, proseminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ve čtvrtém semestru analýzy máme konečně možnost si hrát už se složitějšími objekty, čehož seminář hojně využíval. Vážím si možnosti referovat na nějaké téma po dohodě s vyučujícím. Daný přednášející student si tak opravdu precizně nastuduje to, co bude přednášet a publikum si o to víc může z dané látky odnést. Také si vážím volnosti zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Seminář jsem si užil. Nejvíce bych ocenil, že probíraná témata se prakticky zcela řídí tím, co studenty zajímá. Dále oceňuji možnost vyzkoušet si přednášet na vybrané téma. Jako poslední věc bych ocenil to, že se zápočet uděluje za docházku, jelikož nejsem zastáncem domácích úkolů.
Připomínka k předmětu, Úvod do parciálních diferenciálních rovnic [NMMA339, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Po pár početních cvičeních, následují spíše zajímavosti, protipříklady a teoretické úlohy, což je fajn a dodává to předmětu šmrnc.
Připomínka k předmětu, Úvod do parciálních diferenciálních rovnic [NMMA339, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Mnohem více prakticky zaměřený předmět než na který jsem byl zvyklý, ale nebylo to na škodu. Velmi mě bavilo odvozovaní řešení vlnové rovnice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi těžký předmět na to že má být za 5 kreditů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Asi nejzajímavější předmět tohoto semestru. Prezentují se velmi zajímavé problémy a metody. Používá se v podstatě vše z prvních dvou let (a dost z Geometrie 2), takže je třeba mít solidní základy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK