AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bc. Matěj Doležálek [32-KA], Úvod do komutativní algebry [NMAG305, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Ukázka počátečních příkladů byla srozumitelná, ale někdy cvičící mluvil a psal až moc rychle. Při samostatné práci pak vždy ochotně a dobře poradil
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vše v pořádku.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie kategorií [NMAG336, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.07.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící věnoval přípravě hodiny minimální množsví času. Úlohy za domácí úkol byly obodované měsíc po termínu odevzdání. V hodinách bylo vidět, že množství jeho pozornosti tomu, co právě dělá, je pod úrovní toho, kdy ta hodina má studentům ještě šanci něco nabídnout.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zábavný cvičící s osobitým přednesem. Zdálo se, že má většinu řešení vysázených a tedy bych ocenil, kdyby nějaká modelová řešení byla někde k nalezení. I když přednes byl velice kvalitní, zdálo se mi škoda, že hned po skončení cvičení docent téměř utekl ze třídy a nevytvořil tak prostor nebo možnost se na něco doptat.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Úvod do komutativní algebry [NMAG305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
V předmětu jsem se poměrně často ztrácel, ale přednášející cokoliv ochotně dovysvětlil. Důkazy popisoval srozumitelně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
styl přednášek pana docenta Šarocha mi sedl
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občas trochu výklad napřeskáčku, ale vše se probralo dostatečně.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie kategorií [NMAG336, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.07.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Teorie kategorií je zajímavé téma. Poskytuje přehled nad různými oblastmi matematiky. Na druhou stranu mi přijde, že jako taková moc praktické využití nemá. Že je to spíš o příslušném způsobu uvažování, co člověku v dalším studiu pomůže. Proto mi připadá dost nešťastné, že naprostá většina výuky probíhá stylem "vyučující něco říká, student si to zapisuje". Za mě by bylo úplně v pořádku, kdybych si z této úvodní přednášky odnesl menší arsenál definic a vět. Co bych byl rád, kdyby mi tento předmět dal místo toho je schopnost nad touto teorií samostatně uvažovat. Proto bych byl rád, kdyby byla větší část (ideálně 2/3 stráveného času) předmětu tvořena individuálním odvozováním jednodušších tvrzení a i občasnou ilustrací na aplikacích.

Implementaci bych si představoval tak, že přednáška bude mít dotaci jen 90 minut týdně. Po každé přednášce bude zvřejněna sada úloh, které využívají definic a tvrzení uvedených na přednášce. Koncipované tak, aby nad každou z nich strávil průměrný student typicky půl hodiny až hodinu, dohromady tak 5 hodin. Jejich vypracování ideálně na čistě dobrovolné bázi. U zkoušky by se testovala nejen znalost vět, ale i schopnost podobné příklady řešit. Cvičení (90 minut týdně) by byla primárně konzultace k těmto domácím úkolům.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie reprezentací [NMAG339, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Byl jsem rád, že pan Šaroch všechny příklady vyřešil a neměl žádná očekávání. Kombinace středy večer, tepla v Karlíně a dokazovacího charakteru cvičení nebyla pro přemýšlení o modulech příznivá.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Algoritmy na polynomech [NMMB413, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Přednáška byla srozumitelná a přehledná. Zkouška férová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Přenášky se dobře poslouchaly a výklad dával smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, navazující magisterské
Přednášející působí vždy dobře naladěn, na jeho přednášky se těším jako na žádné jiné.
Připomínka k předmětu, Úvod do komutativní algebry [NMAG305, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Připravené úlohy byly příjemně zvládnutelné, ale zároveň ne vyloženě snadné a vždy jich bylo víc než dost.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobré příklady, které vždy opakují nebo využijí aktuální téma.
Připomínka k předmětu, Úvod do komutativní algebry [NMAG305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Jde o předmět, u nějž se rozhodně hodí si před hodinou alespoň připomenout definice. Pokud to člověk neudělá(a já to nedělal) pak se dost snadno ztrácí. Osobně by mi vyhovovalo, kdyby se ve zkoušce objevily i teoretické příklady ze cvičení, či lehký důkaz nebo definice, místo pouhého jednoho těžšího důkazu
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skripta jsou přehledná a obsahují vše potřebné, velké plus. Obtížnost předmětu je adekvátní.
Připomínka k předmětu, Úvod do teorie kategorií [NMAG336, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.07.2023, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Teorie kategorií je zajímavé téma. Poskytuje přehled nad různými oblastmi matematiky. Na druhou stranu mi přijde, že jako taková moc praktické využití nemá. Že je to spíš o příslušném způsobu uvažování, co člověku v dalším studiu pomůže. Proto mi připadá dost nešťastné, že naprostá většina výuky probíhá stylem "vyučující něco říká, student si to zapisuje". Za mě by bylo úplně v pořádku, kdybych si z této úvodní přednášky odnesl menší arsenál definic a vět. Co bych byl rád, kdyby mi tento předmět dal místo toho je schopnost nad touto teorií samostatně uvažovat. Proto bych byl rád, kdyby byla větší část (ideálně 2/3 stráveného času) předmětu tvořena individuálním odvozováním jednodušších tvrzení a i občasnou ilustrací na aplikacích.

Implementaci bych si představoval tak, že přednáška bude mít dotaci jen 90 minut týdně. Po každé přednášce bude zvřejněna sada úloh, které využívají definic a tvrzení uvedených na přednášce. Koncipované tak, aby nad každou z nich strávil průměrný student typicky půl hodiny až hodinu, dohromady tak 5 hodin. Jejich vypracování ideálně na čistě dobrovolné bázi. U zkoušky by se testovala nejen znalost vět, ale i schopnost podobné příklady řešit. Cvičení (90 minut týdně) by byla primárně konzultace k těmto domácím úkolům.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK