Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Pavel Cejnar, Dr., DSc. [32-UCJF], Atomová fyzika [NFUF301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pozitivní přístup, snaha o přizpůsobení
doc. Mgr. František Knapp, Ph.D. [32-UCJF], Fyzika atomového jádra [NJSF064, přednáška]
Přednášející velmi dobře zvolil formu výuky a výklad podával systematicky a pochopitelně. Rád bych dále vyzdvihl zápočet za domácí úkoly, které byly smysluplné a motivované. Oceňuji smysl pro humor a příjemnou atmosféru na zkoušce.
Georgios Loukes Gerakopoulos, Dr. [32-UTF], Klasický a kvantový chaos [NJSF031, přednáška]
Klasický chaos: výklad byl poněkud chaotický a pro studenty zabývající se hlavně kvantovou fyzikou dost vzdálený.
doc. Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Atomová fyzika [NFUF301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na hodiny měl připravenou látku a líbil se mi jeho styl vykladu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující byl vždy dobře připraven a ochotně odpovídal na všechny dotazy. Snažil se nám vycházet vstříc a například po zápočtovém testu ve stejný den si pro nás připravil jednodušší cvičení, abychom to zvládali, čehož si velmi vážím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující je velmi vstřícný.
doc. Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Klasický a kvantový chaos [NJSF031, přednáška]
Skvělé cvičení.
Během semestru je hodně úkolů, které se přes jejich náročnost rozhodně vyplatí dělat (body u zápočtového testu se dobývají sakra těžko). Úkoly jsou ale zajímavé, zábavné (modulo hodiny práce a upravování výrazů), a člověku hodně dají.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící, odcházel jsem ze cvičení většinou s pocitem, že jsem díky vysvětlení pochopil něco nového. Na druhou stranu bylo časté, že část cvičení bylo "tupé" počítání, které nevedlo k hlubšímu pochopení. Také domácích úkolů bylo zadáno více, než kolik bylo avizováno (byly ovšem hodnoceny férově a byly užitečné, i když náročné).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Stránský podle mě cvičil velmi dobře. Sice často vyvolával k tabuli, ale byl velmi nápomocný a čas u tabule tak nebyl vůbec stresující. Rozhodně ho jako cvičícího doporučuji.
Super cvičící, vždy dobře naladěný a ochotný. Úplně skvělá je řešená sbírka příkladů. Úkoly jsou zejména ze začátku hodně časově náročné, ale připadalo mi, že po nějaké době jsem si zvykla a šly stihnout čím dál rychleji. Navíc se z nich člověk fakt hodně naučí a oceňuju, když mě někdo dokáže dokopat k průběžné práci.
Pan doktor je velmi příjemný, vstřícný a přátelský. Velmi dobře vysvětluje látku z hlediska početního a má perfektně zpracovanou sbírku úloh. Cvičení byla zábavná a neúnavná i jako závěr dne plného přednášek a i ve "slabší" dny byl velmi ochotný poradit, dovysvětlit či najít hloupou chybu. Pana doktora jako můžu cvičícího i jako cokoli jiného velmi vřele doporučit :)
doc. Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Kvantová teorie II [NOFY079, cvičení]
Ak skupinka pri tabuli tápala alebo bolo niečo treba doplniť, tak cvičiaci ich aktívne doplňoval otázkami, prípadne im pomohol. Takže bola tam vždy poistka ak by bola skupinka zle pripravená.
Skvělý cvičící. Rád bych ocenil ochotu a vstřícnost v průběhu cvičení a schopnost reagovat na anketu. Předmět byl veden velmi dobře a motivoval k průběžnému studiu, což se, doufám, bude šířit i k ostatním přednáškám a cvičením. Příjemný je systém získávání bodů v průběhu semestru. Jediné, co bych upravil by byl systém prezentování příkladů - na začátku by možná bylo lepší rozdělit příklady na několik částí a pak studentům zadat úkol vytvořit odpovídající počet skupin, aby se dostalo na všechny. Letos však i bez prezentace šlo předmětem výborně projít.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Byl jsem velmi spokojený.
doc. Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Použití počítačů ve fyzice [NOFY084, seminář]
Výborný vyučující snažící se podpořit všechny studenty. Se zájmem kontroluje a také radí se zadanými problémy. Zápočty jsou uděleny v pohodě a učitel opravdu cení aktivitu, se kterou i pomáhá.
Připomínka k předmětu, Atomová fyzika [NFUF301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbil se mi způsob bodování v rámci domácích úkolů a testu. Látce na cvičení jsem poměrně rozuměl a zdála se mi přínosná.
Připomínka k předmětu, Atomová fyzika [NFUF301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě bylo pozitivní, že jsme se mohli v průběhu hodin na cokoli doptat. Látka nebyla lehká a umístění v rozvrhu za mě nešťastné. Výuku by mohla zlepšit skripta a případně na začátku zdůraznit o čem vlastně předmět bude
Připomínka k předmětu, Klasický a kvantový chaos [NJSF031, přednáška]
The lecture consists of two parts -classical and quantum chaos. Both lecturers were neat and professional. I think, that they really cared that we like the subjects discussed. In the part about classical chaos I would appreciate better structure and/or deeper and more intuitive explanations and maybe more topics covered (at least on examples or hand wavy explanations if the proofs are too tedious). Quantum part even has nicely written notes. It was a captivating introduction into quantum chaos. Exam was mainly about the presentation of selected articles (which were closely connected to the main theme-chaos, but also 'personalized' according to our own interests).
První půlka semestru - klasický chaos. Tato část byla tématicky dost vzdálená mému oboru a bylo třeba hodně zavzpomínat na klasickou mechaniku, přínos k mému studiu docela malý.
Druhá půlka semestru - kvantový chaos. Tato část byla zajímavější i lépe zpracovaná a odpřednášená.
Celkově jsme se se spolužáky shodli, že bychom dali více prostoru kvantové části.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.06.2023, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice zajímavý předmět, který byl místy trochu zmatený v částech o klasickém chaosu, ale s průběhem semestru se jen zlepšoval. Předmět doporučuji.