Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování v jazyce Java [NPRG013, cvičení]
Cvičící pomohl s čímkoli, i s domácím úkolem. Ale člověk si musel pro pomoc sám přijít. Všechny úkoly dobře vysvětlil, ale kontroloval je spíš tak po měsíci, když si člověk o kontrolu explicitně neřekl.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování mobilních zařízení [NPRG056, seminář]
Bylo by fajn probírané věci předat než je procházet ze slidů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
+ dobře připravený
+ umí odpovídat na dotazy
+ slidy obsahovaly podstatné věci heslovitě
- pomalý monotónní výklad
- myslím si, že se probíraná látka až moc okecávala. Přišlo mi, že by přednáška šla stáhnout možná i na 1,5 až 2 hodiny
- formát tříhodinových přednášek jednou za 2 týdny mi přišel tímto tempem výkladu úmorně uspávající. Zvládl jsem odchodit jen první tři přednášky
Připomínka k předmětu, Programování mobilních zařízení [NPRG056, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Hodnotím na základě prvních tří přednášek, protože poté mi nedávalo smysl
přednášky navštěvovat.
+ uděláte si projekt, který se hodí do CV
+ na projektu si vyzkoušíte práci v týmu
+ dostupné materiály z předchozích let (přednášky, slajdy, příklady)
- materiály z některých letošních přednášek dodány celkem pozdě (po několika týdnech)
- praktické příklady nebyly ani jednou ukázány v Jetpack Compose, který je jednodušší, čitelnější a také doporučovaný nad přístupem Activities-Fragments-ViewModels.
Celkově mi přijde, že kurz potřebuje aktualizovat směrem k Jetpack Compose.
Na přednášce byl Jetpack Compose zmíněn jako moderní a doporučený.
Nechápu tak, proč mu byl věnován pouze jeden slide za celý semestr,
a veškerá probraná látka je učena v kontextu Activities, přičemž v Compose
to jde jednodušeji.
Je pravda, že studenti se mohou rozhodnout projekt implementovat pomocí Activities.
Ale proč dělat nový projekt takto, když je doporučován Compose?
Z obsahu prvních tří přednášek, na kterých jsem byl, jsem využil:
* Setup a struktura projektu
* Názvy prvků UI jako floating action button, overflow menu, ... (díky tomu jsem věděl, z čeho si chci poskládat své UI)
* Základy Kotlinu
Ostatní věci jsem se musel naučit sám. Naštěstí, dokumentace i oficiální tutoriály k Jetpack Compose
jsou dobře napsané.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
I'd prefer slower pace and much less formalism (given the final exam). I found the subject overwhelming, especially during later stages. The exam was extremely practical and covered a tiny fraction of everything presented. I liked that we spent some time introducing different tools for model verification. If you're serious about formal verification, this is for sure an excellent start.
Připomínka k předmětu, Sémantika programů [NSWI162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, bakalářské
Sémantika programů je pro mě zajímavý předmět, kde jsem se dozvěděl o použití logiky pro verifikaci programů. Náročnost je odpovídající 1 kreditu, zápočet je za 3 menší úkoly.
Velmi zajímavý předmět, přijde mi vlastně docela škoda, že má tak malý rozsah a kreditovou dotaci, určitě by šlo ukázat mnohem víc, a předmět by pak možná mohl být trochu více prakticky užitečný. Takhle z toho je jenom zajímavost na okraj, kterou si asi mnozí splní a už si na ni znova nevzpomenou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, ačkoliv by se třeba hodila rozsáhlejší ukázka použití verifikačních systémů na jazycích používaných v praxi (Java, Python) místo jazyka Pi.