Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Vyučující byla ochotná pomoct, ale její hodiny často probíhali jako samostatná práce. Látku nevysvětlovala, jen dodávala komentáře k materiálům, které nám poskytla. Vše probíhalo spíš formou samostudia.
Pani doktorka bola vždycky vysmiata a chodilo sa mi na jej hodiny dobre. Tak isto keď som sa ospravedlnin z neprítomnosti bol problém. Hodiny mala dobre spracované.
Vyučující vysvětluje látku pochopitelně, má na stránkách veškeré materiály, což je hodně užitečné při dělání domácích úkolů, které jsou každý týden
RNDr. Martin Holub, Ph.D. [32-UFAL], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan vyučujúci bol veľmi milý, no na cvičeniach trochu chýbal entuziasmus a energia, nebolo to veľmi záživné v porovnaní s ostatnými predmetmi. Všetko potrebné nás naučil, no dosť chýbali materiály, napríklad keď niekto vymeškal hodinu, lebo nám ich profesor Holub síce na začiatku semestra sľúbil, no tak v polovici ich prestal pridávať. Mne osobne tiež vadilo, že nám nepovedal presne, aké sú podmienky zápočtu, koľko bodov treba získať či koľko cvičení môžeme vynechať. Spôsobilo to trochu zmätenie medzi niektorými z nás. Inak predmet jednoduchý a urobiteľný, hoci by sa mohlo zdať, že náročnosť úloh veľmi neodpovedá náročnosti vecí riešených na hodine.
Při výuce dbá na zevrubné vysvětlení informatických principů stojících za jednotlivými funkcemi v Pythonu. Lze se tímto způsobem dozvědět mnoho zajímavých informací, ovšem nezbývá potom mnoho času na individuální práci (tedy programování), které by dle mého názoru více pomohlo naučit se jednotlivé funkce používat v programech.
Hodiny neurazí ani nenadchnou, jsou docela nezáživné a uspávací, ale také nenáročné. Hodilo by se zadávat úkoly co nejdřív po hodině a ne se zpožděním několik dní.
Byl to nejhorší předmět ze všech, které jsme během semestru měli. Pokud jste předtím nikdy neprogramovali, tato přednáška vás nic nenaučí. Přesto je pro získání zápočtu povinné navštěvovat přednášky, které jsou naprosto zbytečné. Přednášející nám nikdy nedával domácí úkoly včas – klidně nám zadal úkol v úterý o půlnoci, i když přednáška byla ve čtvrtek. Celkově to působilo, jako by se o nás vůbec nezajímal. Na konci zkouškového, když jsme už měli všechny zkoušky za sebou a zapsané předměty na další semestr, nikdo z nás ještě neměl zápočet, protože na nás cvičící pravděpodobně zapomněl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vyučující je milý, ale bohužel mi osobně moc nesedl. Za semestr se toho stihlo probrat na můj vkus příliš málo (z pohledu úplného začátečníka) a vyučující zásadně začínal novou látku až tak 10 minut před koncem cvičení, což mi přijde velice nešťastné vzhledem k tomu, že za celou hodinu mi přišlo, že obvykle nebylo uděláno skoro nic. Navíc dost často zadával úkoly jiné, než nám původně řekl (podobné, ale dost pozměněné zadaní, tedy člověk nemohl programovat úkol hned po hodině) a navíc je zadával dost pozdě. Cvičení jsme měli v úterý a dost často úkoly přicházeli až během pátku, což když jsou do úterý, tak je dost nemilé. I když člověk chce si udělat povinnosti před víkendem, aby se pak mohl věnovat chvíli sám sobě, tak musí dělat tento úkol. Celkově mi přišli hodiny spíše uspávací než naučné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičení velmi nezáživná, přednes nových témat či funkcí také podprůměrný, nicméně stále profesionální, a milý člověk
Výuka má koncepci a vyučující nám vysvělí vše, co potřebujeme vědět. Trávíme ale na začátku hodiny často zbytečně moc času banálními úlohami.
RNDr. Peter Kvasnička [32-UCJF], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Příjemný vyučující, jen si sedněte do prvních řad, protože nemluví moc nahlas a často mluví spíš na monitor nebo tabuli.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Doktor Mareš je další z řady jedinečných učitelů. Je ovšem mimořádně pohotový, napsaný program si přečte velmi rychle a už vidí všechny chyby. Navíc je nápomocný, před hodinou nám radil s lingebrou i analýzou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá, usměvavá :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nemůžu říct že bych si z kurzu moc odnášel a nevím jestli je to vyučující nebo jde jen opravdu o takovou látku, která má být v předmětu probraná. Ze začátku na nás měla celkem velké nároky a počítala s tím, že nějaké věci už víme/najdeme si je na internetu (v rámci domácích úloh). Domácí úkoly moc neodpovídala látce ze cvičení. Zhruba v půlce semestru jsme to s ní ale byli schopní vydiskutovat a věnovali jsme se i v hodinách víc věcem, které byly podobné těm, které jsme pak měli na doma. Paní doktorka byla ale vždycky vstřícná a mohli jsme jí říct o pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá vyučující, kromě jednoho velmi náročného úkolu šlo vše bez problému zvládnout. Ocenila bych, kdyby se už na cvičeních dělaly věci podobné svou obtížností úkolům.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňujem ochotu individuálne radiť a pomáhať pri programovaní na cvičeniach, ako aj pri zadaniach na doma. Veľké plus boli za mňa bonusové body za neúspešne naprogramované / nedokončené programy, hoci hodnotiaci systém ich vyhodnotil na 0 bodov.
Vyučující byl srozumitelný, látku většinou nebylo těžké pochopit. Podmínky na získání zápočtu byly z mého pohledu přiměřené.
Ocenil/a bych, kdybychom dostávali komentář k domácím úkolům i po termínu odevzdání.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Kvalitní cvičící. Největší přednost oproti některým jiným vyučujícím předmětu Programování 1 vidím ve skvěle připravených materiálech. Rovněž bych rád vypíchnul míru ochoty a komunikativnost cvičícího. Cvičení mohu doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan doktor ví, o čem mluví a dokáže věci vysvětlit, ale měl jsem problém s domácími úkoly. Někdy byly pro mě náročné a jakákoliv pomoc od spolužáků skončila tím, že jsem si to od nich opsal. Plně chápu, že pan doktor má svůj čas, ale když jsem si lámal hlavu nad úkolem od čtvrtka do neděla a odpověď jsem dostal až v pondělí, zbylo mi poměrně málo času něco udělat.
Tereza Sasková, 07.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující odpovídal na případné dotazy a v případě nezískání plného počtu z domácích úkolů zasílal návodný email, jak dosáhnout většího počtu bodů. Zároveň poměrně toleroval, že v naší skupině nebyl nějaký velký zájem o tento předmět, jelikož část spolužáků již vyučovanou látku znala a druhé části stačilo tímto předmětem pouze proplout k získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi milý přednášející.
Mgr. Jan Střeleček [32-UCJF], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Cvičící se snažil, abychom pochopili všechny kódy a opravdu měl snahu nám pomoci se vším, co jsme potřebovali. Na druhou stranu mi nevyhovovalo, že nám nejdříve řekl všechnu probíranou látku (takže se to nedalo všechno pobrat) a až pak jsme měli čas na psaní všech kódů. Ale upřímně nevím, jestli se to dá dělat lépe.
Pán magister Střeleček vysvetloval skvelo a rozhodne ide z neho skvelá energia. Príde mi, že je vždy namotivovaný akurát nevysvetluje konzistentne a občasne mierne chaoticky, kedy je náročné určiť dôležitosť aktuálne vysvetlovanej látky. I keď spôsob akým má kurz organizované je prehľadné a ponúka mnoho skvelých odkazov a zdrojov.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Pokud se chcete naučit programovat, doporučuji nvštěvovat jiné cvičení. Doporučil bych pro lidi, kteří programovat už alespoň trochu umí a mají rádi vstřícný, neoficiální a skoro až punkový přístup
mám pocit, že domáce úlohy som relatívne zvládala jedine vďaka tomu, že nejaký slabý základ programovania v inom jazyku už mám. ľahké domáce úlohy neboli zadávané, čo vie byť asi prínosom pre ľudí, ktorí programovať vedia a nepotrebujú nimi strácať čas. čo sa týka samotných hodín, tak podľa mňa super idea prístupu v tom, že sme dostali zadanie, na ktorom sme mali pracovať, osobne som však takmer nikdy nestihla nad riešením porozmýšľať dostatočne dlho, aby mi to prišlo ako prínosné, kým sa ukazovalo nejaké riešenie, a na hodinách som sa tým pádom takmer nič nenaučila. prvých pár hodín som sa aj skúšala pýtať otázky, keď som s niečím potrebovala pomôcť (k tomu sme aj vačšinu času boli vyzývaní, čo je fajn) ale asi sme si s pánom učiteľom nesadli, väčšinu času som mala stále len horší pocit zo seba potom, akoby teda bolo odo mňa očakávané, že nejakú problematiku už ovládam, a nepochopilo mi to porozumieť danej téme.
Pan Šejnoha by dle mého měl k výuce přistupovat o trochu vážněji. Ocenil bych, kdyby v průběhu semestru odpovídal na maily, kdyby myslel na to, že ne všichni matematici jsou programátoři a někdo se s tím setkává poprvé, a kdyby každou třetinu cvičení strávil skutečně cvičením.
Cvičící bohužel na svých webových stránkách nikdy nedoplnil materiály z cvičení ke zpětnému nahlédnutí. Jistá část cvičení byla vždy neproduktivní a výsledkem byl dosti zhuštěný a rychlý výklad ve zbytku cvičení. Cvičícímu by pomohlo více se soustředit na vysvětlovanou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující působí velmi přátelsky, na hodinách je uvolněná atmosféra, ovšem vlastně Vám neřekne, co přesně je potřeba pro splnění zápočtu(po přímém otázání pouze mlží) výuku má lehce zamotanou, ale většinou lze pochopit , ne vždy se chová zcela vhodně vůči studentkám (nevhodné vtipy, narážky apod.) a svým přátelským přístupem zabíjí třetinu času cvičení povídáním a zábavou místo výuky
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zapálený vyučující, rád zodpoví dotazy, šlo vidět, že z toho má radost
Cvičení rozhodně doporučuji. Pan cvičící vždy nejprve vysvětlil dané téma a pak nám dal čas, abychom sami zkusili napsat jednoduchý program. Oceňuji i vhledy do toho, jak některé procesy fungují např. v paměti počítače, které nám vysvětloval jednoduše a názorně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Specificky jsem si vybrala chodit na hodiny s panem Töpferem, protože jsem viděla, že je to garant předmětu, a bylo to super rozhodnutí. Je vidět, že těm základům opravdu rozumí, vypráví to prakticky jako pohádku. Úkoly jsou občas trochu frustrující, protože existují jednodušší způsoby, jak dojít stejného výsledku: často jsme měli třeba zakázáno používat fci sort a museli využívat jiných vlastností proměnných. Z výukového hlediska to ale rozhodně chápu, určitě mě to donutilo se víc zamyslet nad tím, jak některé mechanismy fungují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan Töpfer má poutavý a dobře pochopitelný výklad. Rychle odpovídá na e-maily s dotazy a je velmi vstřícný.
Töpfer je moc hodnej. Občas má sice trošku vysoký nároky na lidi, co programujou poprvý, ale to je asi jen tím, jak je do toho zapálenej. Strašně dobře vysvětluje.
S výukou pana docenta Töpfera jsem velmi spokojený. Moc se mi líbí, jak vede hodiny, a jak přistupuje k výuce jako takové, je velmi milý a přívětivý, a je vidět, že dané látce velmi dobře rozumí. Líbí se mi, že docházka není povinná, a že jenom slouží ke zlepšení známky.
Domácí úkoly pana docenta jsou mnohem náročnější než na ostatních cvičeních, a klade se v nich mnohem větší důraz na efektivitu odevzdaného řešení. Výměnou za náročnost je však skutečnost, že si pan docent osobně prochází a komentuje odevzdaná řešení, takže pokud máme v kódu nějaké nedostatky, pan docent nás o tom informuje. Osobně mi tento způsob cvičení vyhovoval, jsou rozhodně náročnější a intenzivnější než u ostatních cvičících, ale pořád jsou zvládnutelná.
Vyučující byl výborný. Připravený byl na každé cvičení velmi dobře. Vždy věděl, o čem bude mluvit a u toho uměl dobře reagovat na dotazy žáků. Přičemž byl velmi milý a trpělivý. Dobře každé nové téma na začátku obecně uvedl. Většinou uměl dobře nakombinovat přednáškovou a cvičící část každého cvičení.
Ačkoli šlo u mne hlavně o přiučení se dalšímu jazyku, hodiny mne nenudily; naopak mne zaujal živý výklad a jednoduché vysvětlení různých konceptů. V úkolech šlo převážně o osahání základních postupů, menší tlak byl i na efektivitu. Co mi trochu vadilo, byl kód na tabuli – ne zrovna ukázkově pojmenované proměnné, občas nepřehledný REPL.
Samuel Gawlik, 18.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Váš přístup byl úžasně názorný, občasné diskuze o extrémních případech přínosný. Těším se na Vaše přednášky
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji, že našim domácím úkolům věnuje více než dostatečnou péči, pečlivě (až puntičkářky) je opravuje a navrhuje, jak by se to dalo napsat lépe. Naopak by mohl zlepšit výklad, protože mluví potichu, monotónně a nezajímavě. A hlavně dává domácí úkoly, které byly nepřiměřeně obtížné, jejich řešení zabralo abnormální množství času a byly k nim občas potřeba některé znalosti, které jsme nedostali na hodině (např. jak načíst standardní vstup). Cesta k jejich vyřešení tak byla více než trnitá a když se pak člověk zeptá studentů z jiné paralelky, co musí zvládat oni, tak pouze nevěřícně kroutí hlavou, co to po něm pan Žlebčík požadoval.
Plusem jsou zajímavá a nápaditá zadání domácích úloh, mínusem je jejich časová náročnost. I se solidními programovacími základy zabralo debuggování úloh opravdu hodně času.
Přístup vyučujícího hodnotím jako málo přínosný. Nepřiměřená náročnost domácích úloh způsobovala, že i studenti se zkušenostmi s programováním na úlohách pracovali hodiny. Ti bez zkušeností si museli vyhradit o to víc času, např. celou sobotu. Člověk se tak topil v detailech a programovací schopnosti moc nerozvíjel. Volba úloh byla spíše orientovaná na zajímavost toho, co se dá naprogramovat: výpočet RPSN, zpracování dat z gpx souboru z hodinek maratonského běžce apod. Sama o sobě zajímavá témata, která je ale pro začátečníka obtížné zpracovat. Často jsem tak velkou část energie věnoval pochopení neprogramovací „omáčky okolo“, místo abych stavěl základy samotného programování. (A to navzdory tomu, že byl přiložen popis, jak postupovat.)
Kódy byly vždy testovány na rychlost. Dlouhé upravování funkčního kódu ve snaze ho zrychlit mi toho moc nedalo a zabíralo hodně času. Hodiny samy o sobě nebyly moc přínosné, protože v podstatě nepřispívaly k efektivnějšímu řešení úloh. Jako začátečníkovi mi přístup pana Žlebčíka připadal neefektivní a během semestru také demotivující.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NMIN111, seminář]
Nevýhodou předmětu je jeho nerozdělelní studentů na různé úrovně. Ti, kteří nikdy neprogramovali se ztrácí, protože je látka probíraná na ně příliš rychle. Ti, co již programovat umí, se v hodinách nudili a nepřineslo jim to tolik nového.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Veľmi ľahký úvod do tohto predmetu, vhodný aj pre úplných začiatočníoov, ktorí sa nemajú čoho báť (hoci to je na úkor všetkých, ktorí už s Pythonom majú aspoň nejaké skúsenosti, a ktorí sa nevyhnutne budú na cvičeniach nudiť).
Předmět byl zorganizován opravdu tak, že i začátečníci měli možnost pochopit, o co jde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět byl zajímavý, ale mám pocit že kódovat neumím. Více praxe by možná ve výuce prospělo, ale mě se máloco povedlo vytvořit během semináře, protože jsem domácí úkoly řešil zatímco jsem koukal do prezentace
Předmět je určen pro úplné začátečníky, kterým jsem nebyl, ale je užitečný jako příprava na Programování II, kde se již očekává znalost programování v Pythonu.
Byl to nejhorší předmět ze všech, které jsme během semestru měli. Pokud jste předtím nikdy neprogramovali, tato přednáška vás nic nenaučí. Přesto je pro získání zápočtu povinné navštěvovat přednášky, které jsou naprosto zbytečné. Přednášející nám nikdy nedával domácí úkoly včas – klidně nám zadal úkol v úterý o půlnoci, i když přednáška byla ve čtvrtek. Celkově to působilo, jako by se o nás vůbec nezajímal. Na konci zkouškového, když jsme už měli všechny zkoušky za sebou a zapsané předměty na další semestr, nikdo z nás ještě neměl zápočet, protože na nás cvičící pravděpodobně zapomněl.
Ačkoli je předmět pro začátečníky a už mám za sebou pár let programování na gymnáziu, na většině hodin jsem se dozvěděla něco nového. Jsem ráda, že jsme nezačali v zimním semestru hned spoustou teorie, ale spíš praktickými cvičeními.
Velmi zajímavý, přínosný a důležitý předmět. Struktura kurzu dává smysl a poskytuje dobrý základ pro další studium. Problémem však jsou velké vstupní rozdíly mezi dovednostmi studentů, což může vést k tomu, že někteří mají výrazně snazší či naopak obtížnější začátek.
výuka byla docela pomalá a úkoly mi přišly vcelku těžké na poměry cvičení. Taky mi dost vadilo, že vyučující zadával úkoly se zpožděním několika dní, čímž nám vzal z času na jejich plnění.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Programování jsem se před nástupem na matfyz bál. Neuměl jsem moc programovat, ale předmět byl koncipován jako vhodný rozjezd a jsem rád, že ho vedl doktor Mareš.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2025, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Předmět velmi užitečný
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Úvod do jazyka Python, spíš než nějaké optimalizace a ideální řešení se člověk zatím učí hlavně možnosti jazyka.
Mám jenom jeden problém, a to je absolutní nedostatek kyslíku v místnosti v Impaktu v druhém patře. Večer už je tam opravdu nedýchatelně a myslím, že kdyby šlo občas otevřít okna, tak se mi dává pozor mnohem jednodušeji.
Je dobře, že se učíme programovat, ale myslím, že bychom měli dělat úlohy náročnější na přemýšlení.
Tereza Sasková, 07.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na cvičení oceňuji, že k získání zápočtu a tím ukončení celého předmětu bylo potřeba pouze udělat každý týden úkol, ale jinak nebyla požadovaná docházka ani předmět nebyl zakončen zkouškou. Celkově je předmět zajímavý, ale bohužel pro úplného začátečníka se jelo velmi rychle a poslední úkoly byly bez pomoci prakticky nemožné splnit. Myslím si, že by nebylo špatný, kdyby se otevřelo cvičení rozdělené do 2 úrovní na základě zkušeností s programováním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Základní kurz programování, postupuje se svižně ale i přesto podrobně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výuka je nezáživná, ale vinnou probírané látky nikoliv přednášejícího.
Za mě se jelo strašně rychle. Jelikož jsem neměl žádné základy, tak jsem nestíhal pochopit probírané učivo. Proto bych ocenil pomalejší rozjezd. Za mě byl předmět opravdu dost náročný a domácí úkoly také byly velice těžké.
Problém programovania je ten, že nie všetci začíname na rovnakej úrovni, čo by sa podľa mňa mohlo do budúcna napraviť, teda rôzne úrovne programovania. Osobne som mal len veľmi málo a veľmi nekvalitné programovanie a keďže som v triede s niekym kto to všetko vie tá náročnosť mi príde nevyrovnaná. Samozrejme môžem sa spýtať len pokiaľ to je vysvetlované pre niekoho, kto už ako také chápanie má tak sa nechcem pýtať na každú nejasnosť. A ďalej by bolo dobré za mňa dať do povedomia stránky ako leetcode (prípadne obdobné), ktoré ponúkajú nový pohľad a prístup k programovaniu. To isté aj k domácim úloham, za mňa tá náročnosť nebola konzistentná. Raz sme mali niečo ľahké potom zrazu niečo až moc ťažké k čomu sme sa už nevrátili tak je zložité určiť zložitosť.
Myslím si, že některá cvičení měla navzájem (velmi) odlišnou úroveň obtížnosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Programování 1 není dobře zorganizovaný předmět, protože hodně záleží, ke kterému vyučujícímu se zapíšete, jelikož každý z nich pojímá tento kurz trochu jinak.
neviem úplne ani teraz povedať, že do akej miery ma tento predmet mal pripraviť na programovanie v druhom semestri, alebo že o koľko náročnejšie to bude, ale pripravená sa necítim vôbec. dostupné zdroje na samostatné štúdium nám poskytnuté nejaké boli, a tie sa samozrejme na programovanie dajú ľahko na internete nájsť tak či tak, čiže som skôr očakávala nejakú rutinu alebo zápal niečoho zaujímavého, čo som nepocítila.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení jsem byl jen párkrát, nemám nic, co bych vytkl.
S výukou programování v prvním semestru jsem poměrně spokojený. Není to příliš sjednocené, takže kvalita výuky je VELMI závislá na cvičících (někteří jsou super, jiní se chovají velice nevhodně, jako například pan Kvasnička), ale slouží to jako užitečný úvod do programování. Mé hlavní výtky se spíše týkají konkrétních cvičících.
Bylo by dobré, pokud bychom se mohli v ReCodexu dívat data, na kterých se náš program testuje. Některé chyby nejsou vidět na první pohled, a testování metodou pokus-omyl není příliš zábavné.
Tým, že som programovanie v Pythone nemal bolo tempo výuky na začiatku optimálne ale potom prišiel bod kedy som mal pocit, že tých informácii bolo veľa. Cením dostupnosť prednášky na webe ale aj spôsob zadávania úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Musím říct, že domácí úkoly v recodexu byly někdy až příliš těžké a když člověk nemá programátorské "skilly", je to velký žrout času a člověk se u toho musí hodně zamyslet a případně se i ptát vyučujícího na nápovědy.
Opravdu naprostý základ programování. Myslím, že je to tak správně - zájemci o pokročilejší partie si mohou např. zapsat dobrovolné předměty a ostatní aspoň mají povinný předmět, ve kterém není vůbec obtížné získat zápočet. Navíc probíraná látka obsahuje praktické dovednosti, které se budou hodit snad každému.
Nikdy v životě před matfyzem jsem neprogramovala a zde jsem se to naučila. Bylo to na takovou začáteční úroveň trochu těžší, ale naučilo mě to, co mělo.