Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Černý [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Jan Burda, 27.08.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z LA2 od kolegů Lorence a Černého (a ostatně i jejich cvičení z LA1 v zimním semestru) rozhodně považuji za jedno z nejlepších, co jsem měl šanci za první rok na matfyzu navštěvovat.
Úvodní část cvičení se zpravidla probírala látka z přednášky, ale spíše než na formalismy se sázelo na snahu vše vysvětlit intuitivním způsobem a ukázat co nejvíce souvislostí a důvodů, proč je probírané téma zajímavé a důležité (nebo proč naopak není :DD). Nutno podotknout, že se oba cvičící skvěle doplňovali.
Druhá část cvičení se pak týkala počítání příkladů. Tady je dobré zmínit, že všechny příklady byly i s popisem řešení součástí velmi dobře zpracovaných elektronických materiálů, takže případná absence příliš nevadila.
Zápočet se uděloval za plnění domácích úkolů. Sady úkolů měly termíny každý druhý týden, a ačkoliv některé z nich byly složitější, získat zápočet nebylo příliš náročné. To i díky tomu, že v případě včasného odevzdání byla možnost vše opravit a odevzdat znovu. Osobně mi tenhle přístup přišel mnohem lepší než psaní testů na cvičení, už kvůli tomu, že pak bylo na cvičení více času na opakování témat z přednášky.
Oceňujem, že sme si mohli s cvičiacimi tykať, následne mi to cviko prišlo pohodlnejšie. Čo sa mi taktiež páčilo a celkom zaujalo je, že na začiatku sme od Martina dostali nejakú predstavu, o čom Lineárna Algebra je a čo nás čaká, ale taktiež aj čo nás nečaká, ale môže, ak sa rozhodneme ísť s Algebrou ďalej.
Martin má talent vysvětlit těžká témata velmi pochopitelně. Oceňuji přátelskou atmosféru, díky které se člověk nebojí zeptat se na cokoliv a lépe pak vše pochopí. Ještě více však oceňuji jeho švihácký outfit.
Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zápočtové úlohy pána Černého boli skvelé - neboli zložité a naviedli k veľmi pekným výsledkom.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou Bc. Matyášem Lorencem tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
S úsměvem a smyslem pro humor dokáže i ten nejděsivější předmět prvního roku na MFF přetvořit na park záhad a pokladů. S geniálně nahranými videi a perfektním chápáním celé lineární algebry, pan docent Fiala nenechá žádnou otázku nezodpovězenou.
Pán docent je výborný cvičiaci, aj napriek viacerým odpadnutým hodinám dokázal s nami všetko poctivo precvičiť. Vždy veľmi ochotne odpovedal na naše otázky a udržoval na hodinách veľmi príjemnú atmosféru.
Cvičenie úzko nadväzovalo na prednášku a síce sme občas museli látku z prednášky kvôli odpadnutým hodinám predbiehať, na kvalite to ničomu neubralo.
Filip Bubák, 02.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení pana Fialy panovala velmi přátelská atmosféra. Líbilo se mi, že se problémy na cvičení řešily s myšlenkou, že si nepamatujeme přednášku, takže nejdřív Fiala vysvětlil postup a potom jsme ho mohli aplikovat. Takže, i když jsem se nestihl podívat na přednášku, tak jsem tomu dobře porozuměl. Cvičící se snaží, aby tomu všichni rozuměli, a když si myslí, že tomu nerozumíte, tak se nebojí vás konfrontovat.
Uvítal bych zajímavější příklady. Líbily se mi příklady typu počet koster, kde se ustálí markovův řetězec, nebo i úkoly, které vymýšleli studenti na eigenvektory. Chápu, že se na začátku cvičení musí procvičit bez abstrakce, ale minimálně ke konci hodiny, nebo na Owl, bych uvítal problémy, které donutí člověka zanalyzovat situaci. Po řešení mnoha úkolů jsem se cítil, že jaký byl význam to nedat hned do Wolframu, jelikož úkoly hodně krát zněly ve stylu udělej tuhle operaci na matici. Tedy člověk neví, k čemu jsou některá témata užitečná. Písemky na začátku hodiny mi nepřišly užitečné, protože příklady na nich byly dost očekávané, protože to byly úkoly z minulého cvičení s proměněnými maticemi bez nějaké variace. Tedy to skončilo tak, že jsme si s kámoši tipli dva typy příkladů a řekli jsme si, jak bychom je řešili, a většinou jsme uhodli příklad. Tím pádem jsem mohl dostat plný počet na testu, i když jsem tomu moc nerozuměl, a kdyby se ta otázka přeformulovala, tak bych to pravděpodobně nedal.
Líbila se mi tabulka výsledků, protože člověk mohl jednoduše vidět, jak je na tom, ať už z pohledu zápočtu, nebo i oproti ostatním lidem. Mohl jsem zjistit, jestli věc, které jsem nerozuměl, byla opravdu mega těžká, nebo mám nedostatek v základech. Tyhle průběžné informace mi dávaly motivaci a nutily mě snažit se na každou hodinu, protože jsem měl instantní feedback a nebyl jsem potom nikdy pozadu.
Až na zajímavost problému nemám s tímhle cvičením problémy. Mohl by dávat studentům více úkolů, kde si můžou vyzkoušet vytváření úkolů. Nejenom, aby je mohl později využít, ale i aby si studenti zjistili, kde všude se lingebra využívá.
Samuel Vaško, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala bol vždy ochotny, nie tak prisny ako by clovek povedal, celkom humorne naladeny a velmi si daval zalezat na vzajomnej dovere. Neviem najst negativa, bol dobry ucitel
Skvělý cvičící, velmi přátelský, zadává kvalitní úlohy, motivuje k práci. Zápočet není zadarmo, ale ani není příliš drahý. Není vhodný na ty, kteří v algebřičce tápou (na ty bývá naštvaný). A jeho cvičení občas přinesou i nějaké překvapení ;-)
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
Pan Fiala je to nejlepší, co se mi v tomhle semestru mohlo stát. Cvičení jsou velmi interaktivní a pan Fiala má neskutečně osobní přístup. Úkoly jsou docela náročné, ale opravdu vás donutí učivo kvalitně pochopit. Dostatek bodů na zápočet jsem měl už v půlce semestru, ale úkoly jsem dělal až do konce, jen pro to souhlasné přikývnutí pana Fialy, když opravené úkoly rozdával zpátky. (A úkoly jsou zábavné)
Na druhou stranu, panu Fialovi velmi záleží na tom, aby studenti uměli a když jednou spolužák u tabule moc neuměl, dostal solidní čočku.
Pan Fiala je bezesporu jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl tu čest potkat, ale není úplně pro každého (ale takových lidí je podle mě malá menšina).
Pane Černohorský, děkuji Vám i za tento milý komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
Vybavuji si tu opravdu hodně nepříjemnou situaci a přiznávám, že bych jí napříště raději předešel.
Skvělý cvičící, ke zkoušce si stačilo zopakovat pár příkladů, ale jinak si zbytek člověk jednoduše zapamatoval ze cvičení.
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Striktní, ale férový přístup a moc dobře organizovaná výuka. Domácí úkoly jsou navržené, aby byly splnitelné v rozumné době, a je možnost bonusových úloh. Pan Fiala vždy odpovídá na otázky a pomáhá, nemám co mu vytknout.
Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
Páčil sa mi systém „prevrátenej výuky“, ktorý pán Fiala na svojich prednáškach využíva. K dispozícii sme mali zverejnené videá pokrývajúce obsah celého predmetu a prednášky následne fungovali na princípe hromadnej konzultácie. Veľkú výhodu v tomto type výuky vidím najmä v tom, že človek mal možnosť pozrieť sa na dané prednášky kedykoľvek mu to vyhovovalo, mohol si ich pozrieť opakovane a najmä slúžili ako skvelý študijný materiál na skúšku. Účasť na prednáške potom nebola nutná, pokiaľ mal človek pocit, že danej téme porozumel zo samotných videí. Avšak pre mňa boli aj tieto hromadné konzultácie veľmi prínosné. Aj keď som mala pocit, že som danú látku dostatočne pochopila už z videa, mnohé otázky študentov mi umožnili nazrieť na jednotlivé témy z iných pohľadov a uvedomiť si súvislosti, ktoré som pred tým až tak nevnímala. Taktiež oceňujem možnosť bonusového predtermínu, vďaka ktorému som mala možnosť „vybaviť“ jednu skúšku v predstihu a mať tak viac času na ostatné predmety v priebehu skúškového.
Velmi sympatický vyučující. Má rozsáhlý přehled o učivu a specifickou metodu výuky, kdy jsme si nastudovali téma předem a diskutovali u přednášky, díky které jsem měl daleko lepší pochopení předmětu.
Jan Burda, 12.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Formát přednášek ve stylu převrácené výuky byl skvělý, a to především díky výborně zpracovaným studijním materiálům. K dispozici jsou předem natočená videa na dané téma (alternativou je vlastním tempem pročítat velmi dobře připravené prezentace, což mi obecně vyhovovalo více, ale myslím si, že možnost si látku i poslechnout je velký bonus), ve kterých je vše dostatečně vysvětleno, a namísto přednášky je pouze konzultační hodina, kde je možné se na cokoliv doptat (tady je dobré ocenit, že vyučující měl skvělou schopnost vysvětlit složité koncepty velmi jednoduše). Myslím, že oproti klasické frontální výuce bylo využití času výrazně efektivnější, protože kdykoliv jsem si byl jistý, že látce rozumím už z materiálů, nebylo potřeba se konzultace účastnit.
Rád bych také vychválil možnost dvou bonusových zkouškových předtermínů. Obzvlášť u LA1, kdy se pro většinu studentů jedná o vůbec první zkoušky na vysoké škole, je psát „zkoušku nanečisto“ mnohem méně stresující.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
pan docent fiala si dává záležet na tom, aby jeho studenti chápali, co se děje. jakmile se někdo zeptá, vysvětlí to klidně několikrát, a pokud bude potřeba, dokreslí k tomu i potřebné schéma. problém stojí na tom, že se ptá tak pět pořád stejných lidí. člověk se holt nesmí bát zeptat.
já osobně problémy s důkazy nemívám, tedy zkouška pro mě byla vcelku zvládnutelná, jelikož stojí hlavně na teorii - definicích a důkazech.
Od doc. Fialu oceňujem jeho ochotu odpovedať na otázky, keďže vlastne takto bol zameraný štýl výuky. Okrem toho doc. Fiala bol určite pripravený na výuku a aj pri chaotickej otázke na nejaké téma vedel stále uviesť príklad, ktorý by otázku vyjasnil.
Styl přednášek s předtočenými videi mi velmi vyhovoval (i když občas bylo náročné najít čas na sledování videí před přednáškou) a bylo skvělé moci přednášku využít ke konzultaci látky či jen poslouchat dotazy ostatních a tím prohloubit pochopení látky. Přednášející byl vždy schopný odpovědět na mé dotazy a vysvětlit nejasnosti. Předtočená videa a prezentace byly navíc skvělé materiály k přípravě na zkoušku.
Jakub Šimek, 26.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je příjemný a klidný člověk, je ochoten vám cokoliv vysvětlit, má velice pěkné slajdy ze kterých se dá na zkoušku bez problému připravit. Pokud něčemu nerozumíte prostě si můžete přednášku pustit online. Navíc má seznam otázek takže je postupně můžete procházet a učit se dost efektivně klidně i na mobilu v metru.
Zkouška je přesně z toho co je na přednášce tak jak má být. Navíc tam jsou úkoly zaměřené na pochopení definice.
Pán docent je vynikajúci prednášajúci, jeho prednášky prebiehajú spôsobom prevrátenej výuky, ktorá študentom umožnila sa s látkou pred prednáškou oboznámiť a potom klásť lepšie otázky, na ktoré vždy veľmi ochotne odpovedal.
Na prednáškach - konzultáciách vždy navodil príjemnú atmosféru a je vidno, že mu záleží, aby študenti látke porozumeli. Je tiež vždy ochotný poskytnúť konzultáciu, pokiaľ to človek potrebuje, prípadne zodpovie na otázky aj po prednáške.
Veľmi oceňujem aj dostupné materiály - videá a prezentácie, z ktorých sa veľmi dobre dalo učivu pochopiť a následne sa aj kvalitne pripraviť na skúšku.
Adam Jahoda, 17.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Fiala je jeden z nejlepších vyučujících, kterého jsem na MFF potkal. Kombinace cvičení i přednášky od něj mi pomohla pochopit lingebru rychle, relativně snadno, a tak, že mne bavila. Velmi doporučuji každému zvolit tu stejnou kombinaci.
Samuel Vaško, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala bol vždy ochotny, nie tak prisny ako by clovek povedal, celkom humorne naladeny a velmi si daval zalezat na vzajomnej dovere. Neviem najst negativa, bol dobry ucitel ~ to co som napisal na cvika, neviem ako velmi to plati na konzultacne hodiny nakolko som tam moc nebol, no atmosfera bola celkom uvolnena a naozaj mal v zaujme budovat priatelsku atmosferu.
Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Fiala má zaujímavý spôsob výuky. Hlavné myšlienky látky sú odprednesené formou krátkeho videa s prezentáciou. Prednáška je potom o zodpovedaní otázok, riešenia nejasností a doplnení detailov. Zakončcená je kratučkým kvízom.
V prezentácií je vidieť úsilie látku zjednodušiť. Doplnená je diagrammi a farebným značením. Osobne by som ocenil keby text dôkazov nebol tak nahustený na seba, ľahko sa v ňom potom dá stratiť. Na prednášky sa aj tak oplatí chodiť. V prezentácií je zopár krokov, ktoré nie sú úplne očividné.
Pán Fiala má veľmi priateľskú rétoriku, je radosť ho počúvať, a tento formát preferujem nad paralelkou pána Hladíka.
Pane Balko, děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. Snažím se balancovat mezi stručností a jednoduchostí na jedné straně a podrobnostmi na straně druhé. Pokud zjistím, že je některé místo obtížnější a vyžaduje doplnění podrobností nebo ukázky, prezentaci doplním. Pokud byste měl konkrétní náměty, budu rád, když mi dáte vědět.
Jeden z nejlepších přednášejících matfyzu vůbec (alespoň na informatice). Je velmi přítelský. Zkouška je o něco náročnější (zvlášť předtermín), ale jeho netradiční styl výuky za to stojí.
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
Přednášky pana docenta Fialy mi budou velmi chybět. Jeho interaktivní přístup mi velmi vyhovoval a také jsem se díky němu hodně naučil. Ve srovnání se suchým výkladem, který jsem zažil na matematické analýze jsem téma nejen lépe pochopil, ale dokonce jsem ze samotného procesu učení měl větší radost. Občasná záludná otázka do publika bylo také hezké zpestření a kvíz na konec samozřejmě také nesmí chybět.
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je legenda. Ma velmi osobni a lidsky pristup. Neboji se si "zaspinit ruce" a primo na prednasce se pustit do i toho nejzapeklitejsiho dotazu/dukazu (coz je diky prednaskam formou konzultace mozne). Diky tomu jsem pochopil spoustu veci, ktere by mi asi jinak unikly. Opet ocenuji skvela videa (ac technickou kvalitou horsi nez v prvnim semestru - ale to se ma pry zmenit) a moznost dvou pisemnych preterminu.
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. A ano, s novým semestrem budou prezentace po technické i obsahové stránce vylepšeny.
Na LA1 jsem měl pana Hladíka a nebýt toho, že jsem pana Fialu dostal v kroužkovém rozvrhu na přednášku i cvičení (a prospal jsem zápis) bych v tom asi pokračoval. Přeskok k panu Fialovi bylo nakonec to nejlepší, co se mi v tom semestru mohlo stát.
Před "přednáškou" vždy pošle ~20 min. video, kde je vždy shrnutí učiva, které chce za daný týden probrat a na "přednášce" už pak slajdy jen pomalu prochází a zodpovídá dotazy. Když se před přednáškou na video nepodíváte, hodně nebudete tušit, ale přednášky jsou i tak must-have, pan Fiala tam obvykle jde hodně do hloubky, všechno dovysvětlí a umí z rukávu vytáhnout důkaz, protipříklad nebo lepší vysvětlení téměř čehokoliv. Pozorovat ho kouzlit na tabuli je radost.
Taky, pan Fiala má neuvěřitelně osobní přístup. KAŽDÉHO, kdo mu chodí na přednášku zná příjmením a při každé příležitosti ho tím příjmením osloví. Já si to mega užil, protože je vidět, že se pan Fiala snaží přizpůsobit každou svou odpověď tak, aby ji tazatel dobře pochopil. Taky se naučíte znát příjmení spolužáků, což nemusí být od věci. Na druhou stranu, když přijdete pozdě nebo nedej bože usnete, dozví se to celá přednáškovka. Mně to přijde fajn součást vztahu, který si pan Fiala se studenty udržuje, někomu to může vadit.
Pane Černohorský, díky za milý komentář, jsem rád, že se Vám moje výuka líbila.
Jen mi trochu přidáváte, zdaleka neznám všechna jména, a bez pomoci papírového "facebooku" bych svedl oslovit jen málokoho.
Metoda switched classroom mě opravdu baví. Pan doktor Fiala je výborný učitel, se kterým je vždy řeč a je schopen cokoliv dovysvětlil a hlavně velmi lidsky. Je poznat, že ho učení studentů, které látka zajímá (či musí zajímat :D), skutečně naplňuje. Zcela upřímně bych si přál více takových učitelů. Děkuji Vám, pane doktore :)
Pane Jůzo, děkuji Vám za milý komentář. A rádo se stalo - těší mě, že se Vám má výuka líbila. K tomu samozřejmě přispěla výborná atmosféra na hodinách, na které jste měli se svými spolužáky ten hlavní podíl.
Přednášející byl vždy připraven vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velice mi vyhovoval styl přednášek, kde se v podstatě jen dovysvětlovala látka z videí. Pan Fiala si vždy dal práci s tím, aby všichni v přednáškovce tématu rozuměli a vždy dodal k tématu širší přehled a spojitosti.
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přístup přednášejícího mi vyhovuje, čteme si materiály dopředu a na přednášce nám odpoví na všechny otázky, je to víc interaktivní a mám z toho lepší pochopení předmětu.
Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
Převrácená výuka pana Fialy mi naprosto vyhovuje. Velká škoda, že není víc předmětů vedených stejným způsobem. A pozornější si všimli, že od minulého semestru na videích dokonce i změnil barvu svého outfitu, palec nahoru!
Pane Pelikáne, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila. Bod za postřeh :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující látce velmi dobře rozumí, je schopen odpovídat na otázky a ve výkladech nedělá chyby. Kombinovaná forma výuky mi vyhovuje, protože máme kompaktní video materiál ze kterého se učit. Chybí mi intuitivní podklad, většina důkazů proběhne stylem "definujeme si tady těch 20 symbolů, pak spadne z nebe tento výraz a ejhle, ono se to zjednoduší".
Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
I intuici se snažím předat, především na konzultacích.
Řada argumentů stojí na důkazu nějaké identity, kdy začínáme levou stranou, poté ji upravujeme za použití předpokladů tak, abychom trefili stranu pravou.
Někdy jde snadno uhádnout, co se kdy má použít, to když je fakt "očekávaný", ale jindy to může být těžké.
V tomto ohledu často "stojíme na ramenou obrů", kteří prošlapali neintuitivní, přesto však stručnou nebo jedinou známou cestu k cíli.
Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Fiala je skvělý nejen jako učitel, ale také jako člověk. Líbil se mi jeho přátelský přístup k studentům.
Pane Le, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
Elif je moc milá a její hodiny mají dobrou rovnováhu povídání a počítání.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičiaca. Na cvikách bolo vždy všetko vysvetlené, čo bolo na prednáške. Systém domácich úloh a písomiek je vynikajúci. Domáce úlohy sú adekvátne na úrovni príkladov na skúške. Písomky sú veľmi dobre spracované a zopakujú vždy, čo bolo prebrané na minulom cviku.
Cvičení jsou těžké. Ale určitě je dobré na ně chodit. Moc pomohou při zkoušce. (Za mě skoro vůbec jsem se nemusela na zkoušku připravovat a dostala jsem jistou dvojku)
Cvičení s panem profesorem byly přínosné, hodně jsem si z hodin odnesl a utvrdil si aktuálně probíranou látku na přednáškách, tempo hodin přizpůsoboval studentům a zápočet byl férový. 50 % bodů za písemky a úkoly se zdá sice mírné, ale v písemkách byl vždy jen jeden příklad, na který člověk ne vždy přišel, u domácích úkolů se člověk taky často zapotil, takže to bylo nakonec akorát. Nemám co vytknout.
prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
Látka dobře vysvětlena a předvedena díky kombinaci slidů a psaní důkazů na tabuli. Oceňuji nahrávané přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou de facto přeříkání skript s pár věcmi navíc a jsou nahrávané. Skripta na druhou stranu jsou podrobná a mně se z nich učilo dobře.
U zkoušky byl profesor spravedlivý a zkouška s ním mě vlastně bavila. Doporučuji předtermín, kdy je pouze teorie.
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující byl na přednášku vždy dobře připraven. Tempo bylo přiměřené a vysvětlení látky dobré. Možná i proto se dalo záznamy pouštět rychlostí aspoň 1.5x. Jsou dostupná kvalitní skripta, ale osobně mi stačily slidy a záznamy z přednášky. Zkouška není triviální, opravdu prověří zda látce rozumíte a umíte ji aplikovat - písemka + možné dozkoušení pro zlepšení známky.
Hladík je prostě borec. Na přednášky jsem se těšil.
Jiří Kruchina, 04.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce bylo každé téma vysvětleno velmi srozumitelně, čemuž napomáhají výborná skripta. Ocenil jsem také podrobnější popsání některých důkazů, které bylo obtížnější pochopit pouze ze skript. Tématicky je podle mě látka dobře rozčleněna s postupným nabalováním nových konceptů, nabízí také vždy několik praktických příkladů využití a nahlédnutí na téma jinými pohledy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý prednášajúci. Na prednáške je všetko zrozumiteľne vysvetlené. Prezentácie sú vynikajúce a veľmi priehľadne a dobre spracované, učí sa z nich na skúšku veľmi dobre. Prednášky sú nahrávané, takže som si ich mohol pozrieť pred skúškou ešte raz.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super přednášky a skripta, ale zkouška mi přišla oproti minulému semestru dost obtížná v tom, že mi přišlo, že byla hodnocena moc přísně, takže stačilo jednu úlohu splést, něčeho si na začátku nevšimnout, ale jinak pak mít postup dobře, ale výsledek byl špatně, takže za úlohu nebyly body, takže měl člověk hned trojku. Ale jinak to byl můj oblíbený předmět a těším se na LA 3. :)
Je to zapálený a příjemný přednášející a cvičicí, který dokáže vzbudit zájem o látku a dobře ji vysvětlit. Jeho cvičení mi přišla zajímavá a hodně přínosná. Jak říkal, je důležité (si) klást hodně otázek.
Pan Kolman je skvělý přednášející a jeho přednášky jsem si velmi užíval. Dbal při výkladu na představu a budování intuice. Jediné, co bych vytkl, je, že po delším psaní jeho rukopis začíná upadat a někdy už jde těžko přečíst. Při zeptání vám však velmi rád poví, co zrovna napsal. Obtížnost i rozsah zkoušky jsou dobře zvolené.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dr. Kolman was very good at LA, he never reads PowerPoint or text but insists on handwriting on blackboard, so you can easily follow him and he will answer any questions after class
Skvělý učitel. Látku vysvětluje dobře a je více než ochotný studentům pomoci, ať už při otázkách na samotné přednášce či v rámci konzultace. Dodává vlastní zápisky, které jsou zcela ideální pro učení se na zkoušku, na druhou stranu mohou být pro někoho o něco hůře čitelné a obsahovat sem tam chybu (což paradoxně ale člověka docela udrží v pozoru a utvrdí ho ve vlastních znalostech, zároveň bude jedině rád, pokud mu ji oznámíte).
Zkouška férová a bez žádných podpásovek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.07.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující jel podle svých vlastních osnov a jediné materiály které přesně odpovídaly požadované látce byly skeny ručně psaných zápisků přednášejícího ve kterých budoval mnohé důkazy jinak než byly v učebnici profesora Hladíka. Mám pocit, že jsme toho mohli probrat více. Jinak asi není zas tolik co vytknout. Komunikace s přednášejícím byla velmi dobrá.
Jan Burda, 27.08.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z LA2 od kolegů Lorence a Černého (a ostatně i jejich cvičení z LA1 v zimním semestru) rozhodně považuji za jedno z nejlepších, co jsem měl šanci za první rok na matfyzu navštěvovat.
Úvodní část cvičení se zpravidla probírala látka z přednášky, ale spíše než na formalismy se sázelo na snahu vše vysvětlit intuitivním způsobem a ukázat co nejvíce souvislostí a důvodů, proč je probírané téma zajímavé a důležité (nebo proč naopak není :DD). Nutno podotknout, že se oba cvičící skvěle doplňovali.
Druhá část cvičení se pak týkala počítání příkladů. Tady je dobré zmínit, že všechny příklady byly i s popisem řešení součástí velmi dobře zpracovaných elektronických materiálů, takže případná absence příliš nevadila.
Zápočet se uděloval za plnění domácích úkolů. Sady úkolů měly termíny každý druhý týden, a ačkoliv některé z nich byly složitější, získat zápočet nebylo příliš náročné. To i díky tomu, že v případě včasného odevzdání byla možnost vše opravit a odevzdat znovu. Osobně mi tenhle přístup přišel mnohem lepší než psaní testů na cvičení, už kvůli tomu, že pak bylo na cvičení více času na opakování témat z přednášky.
Oceňujem, že sme si mohli s cvičiacimi tykať, následne mi to cviko prišlo pohodlnejšie. Čo sa týka Matyáša, tak mi prišiel stále pripravený na hodinu, bol milý a veľmi ochotný vysvetliť úlohy/nejasnosti, ak študenti niečomu nechápali.
Matyáš je velmi dobrý cvičící. Vše umí pochopitelně vysvětlit. Nic ho nezastaví, kromě dlouhých numerických výpočtů.
Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou RNDr. Martinem Černým tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Cvičení byla víceméně opakování látky z přednášek, což mě vyhovovalo, ale někdo jiný by možná ocenil více interaktivní přístup. Podmínky na zápočet a testy byly férové a oceňuji možnost bonusových bodů za předvedení domácího úkolu nebo za dodatečné úkoly na konci semestru.
Cvičení mi pomohlo vždy si utřídit znalosti z přednášky a rozhodně pro mě bylo přínosné. Získání zápočtu nebylo náročné, velmi milá cvičící ochotná si najít čas a cokoliv dovysvětlit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
cvičení na pohodu, zápočet není těžké získat ale i navzdory tomu se toho člověk dost naučí.
Opravdu úžasná cvičící! Velmi cením organizovanost výuky, to, že jsme na začátku vždy zopakovali, co se dělo na přednášce, i dobrovolné domácí úlohy
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňujem profesionalitu vyučujúcej: pripravenosť na otázky, energickosť, motiváciu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Janu Maxovou rozhodně doporučuji. Má lidský přístup ke studentům, ale zároveň je dokáže látku naučit a vysvětlit. Brala ohled na to, že existují studenti, kteří chodí k jinému přednášejícímu, než ke kterému bylo její cvičení myšleno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Všechny potřebné definice ke cvičení jsou included v pracovních listech. Podmínky k dostání zápočtu jsou jednoznačně dány, vždy bylo jasno kolik bodů mám, kolik potřebuji a co musím udělat, abych je získal. Testy byly opraveny rychle, domácí ůkoly hned na místě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelo vedené cvičenie, bolo mi vysvetlené všetko čomu som na prednáške nerozumel. Zápočet bolo potom pomerne jednoduché získať ak sa človek pripravoval a pochopil o čom je predmet LA
Cvičenia s pánom Pangrácom ma veľmi bavili. Výuka bola vedená interaktívnym spôsobom, na začiatku pán Pangrác napísal na tabuľu nejaký príklad a chcel, aby sme spoločnými silami prišli na to, ako ho vyriešiť. Mohli sme skúsiť aplikovať teóriu, ktorá bola prezentovaná na prednáškach, ale vítané boli aj vlastné nápady. V prípade, že niekto navrhol nie úplne správny postup, pán Pangrác ho hneď nezamietol, ale pokúsil sa ho aplikovať (ako keby šlo o správny postup) a na tom demonštrovať, prečo taký spôsob nefunguje. Po cvičeniach som vždy odchádzala s pocitom, že som teoretické koncepty z prednášok pochopila viac do hĺbky a bola schopná ich implementovať na konkrétne príklady.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičení. Všechny dotazy byly srozumitelně zodpovězeny a nejasnosti vysvětleny. Zápočet za písemky nebylo nijak obtížné získat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborne podané cviko. Pomohlo doplniť prehľad o preberanej látke. Je len škoda, že sme nestihli spočítať toľko príkladov, väčšinou 3-4 veľmi odlišné a pomerne zložité.
Neboli vyžadované domáce úlohy, iba písomky každý druhý týždeň. Tie boli vcelku jednoduché, ale ak si študent nestihol postup riešenia osvojiť, pravdepodobne ich nestihol dokonćiť v krátkom časovom úseku.
Prednes pána Pangráca sa mi však veľmi páčil a pomohol mi lepšie spojitosti medzi hlavnými konceptami.
Skvělý cvičící, obzvlášť pokud se profilujete spíš jako praktický informatik a vši tou matematikou chcete prostě jen nějak prolézt :D
Bylo super, že ochotně suploval přednášku, když nás třeba víc než polovina nevěděla o co go (což se později v semestru stávalo stále častěji). Všechno vyložil velmi srozumitelně a získat zápočet tak bylo relativně jednoduché.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Professor Irena created amazing lecture notes, easy to understand and follow and very complete. Also she is very enthusiastic in her teaching and she always makes sure we are following her otherwise she patiently explains that part back. I must say I am lucky she was our professor for Algebra I and II this year. I recommend taking her classes 100%.
Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.06.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Dr. Penev is a great teacher, who cares about her subject and students. I sincerely admire all the works she has done to write the lecture notes. They are well-organized, coherent, easy to follow and with a lot of examples to ease the understanding of the material.
The lectures themselves were in some sort of a rush from time to time, but the slides and written on the blackboard important points helped not to lose the flow of the material.
An alternate approach with presentations was taken by the professor this semester, however, for them it seems much more natural to use more time and explain things and run proofs on the whiteboard.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
She was very passionnate and amiable , good teacher
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Rád bych měl na LA2 jiné cvičení. Postupem semestru nás chodilo na cvičení méně a méně. Cvičící byla často na cvičení špatně připravena a čas, který mohl být dobře použit k procvičení látky byl rozprostřen všeljak. Někdy to bylo zdlouhavé a hlavně zbytečné dopočítávání něčeho. Někdy byl zadán úkol a nikdo 5 minut nevěděl, jak by to řešil. Někdy to bylo triviální opakování téhož. Cvičící neumí se třídou komunikovat.
Abych nebyl jen kritický, tak jsem si z každého cvičení odnesl aspoň nějaké nové pochopení látky, ale když vám na cvičení připadá víc jak 50% zahozený čas, tak to o něčem svědčí.
Velmi zmatený výklad.
Člověk si nemohl psát poznámky protože to co se na tabuli objevilo se nejspíš v následujících minutách ještě 3x změnilo a stejně bylo 50/50 špatně.
Oprava domácích úkolů trvala dlouho a často bez feedbacku (Nakonec jsme si vydomluvili jakousi tabulku s feedbacky, ale ta stejně přestala být aktualizována)
V zadání domácích úkolů byly někdy chyby.
Overall nedoporučuji.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
You get a homework and some tests,they were relatively easy and interesting
Cvičenia mi veľmi vyhovovali, stále sme na začiatku zopakovali, čo sme prebrali na prednáške v skratke (cvičiaci nám taktiež dali vedieť rozdiely medzi definíciami jednotlivých prednášajúcich) a následne prešli na nejaké príklady, ktoré dokázali upevniť dané téma. Okrem toho oceňujem, že úlohy k zápočtu boli zverejnené všetky naraz, tým pádom bola možnosť si úlohy robiť dopredu, keď sme na nich mali čas.
Samuel Vaško, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na zapis k Fialovi som si musel nastavit autorefresh scriptik, cviko bolo vypredane do 30sekund a bolo prave jedno takze dopyt po kvalite som nejak nespochybnoval.
Neoplati sa na cvika nechodit, lebo pri malo asertivnej povahe je clovek dost finished, bol som tyzden chory a jednu hodinu som dobiehal ~6hodin. Na druhu stranu ja som nechodil na prednasky len pozeral videa rozvaleny v kresle, takze moze byt ze lingebra nie je vlastne tak neuveritelne tazka jak vsetci hovoria, je to time sink predmet a mala by byt priorita ulahcit si to pred skuskovym co najviac, ak nestihnete Fialu skuste hned pisat mail a zaistit backup Maxovu.
Prednaska je nutna a cvika dost pomozu no nestaci len to na skusku, treba si pozriet aj externe zdroje, to je lingebra, zial.
Co som pozeral minulorocne cvika tak to je vlastne slabsi odvar, neviem ci len len ja som nejaky pomalsi, ale tento predmet bol time sink jak blazen, bol vlastne zaujimavy ked tomu clovek trochu chapal ale narocnost rastla minimalne exponencialne.
Cvičení doc. Kolmana navázovalo na jeho přednášku. Na začátku jsme si vždy něco řekli o tom, co se probralo na přednášce, pak jsme si látku procvičili (někdy jsme dělali i dost obtížné příklady) a diskutovali o jejich řešení. Cvičení, domácí úkoly a zkoušky byly poměrné ne-lehké (jak pro koho), zase dobré pro hlubší pochopení látky. Přesto cvičení vždy provázela dobrá atmosféra, plná motivovaných a zapálených lidí.
Je důležité se o látce průběžně bavit (klást si otázky: proč? jak to funguje?), ať se spolužáky, nebo se cvičicím - a pak už to bude s domácími úkoly a písemkami lehčí - zápočet budete mít brzy v kapse.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Úžasné cvičenie. Dobre dopĺňalo prednášky, bolo výborne usporiadané.
Cvičení byla dobře provázaná s přednáškou, předmět je stále celkem zajímavý (ačkoli s prvním semestrem se nemůže měřit). Je to jeden z nejnáročnějších předmětů vůbec (i analýza je lehčí).
Cvičení z LA2 jsou dobře vedená, mají dobrou souvislost s přednáškami a člověk si učivo opravdu procvičí a dobře se připraví na zkoušku.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Lineárna algebra II dokončuje čo začala I. Predmet aj keď čiastočne abstraktný pri niektorých časťiach, je veľmi dobre vysvetlovaný a zaujímavý. Práca s vektormi je dôležitá aj v informatike a tak tento predmet pekne spája matematiku a okrajovo informatiku.
Skvělá příprava korespondující s přednáškami. Naši cvičící (RNDr. Martin Černý a Bc. Matyáš Lorenc) zároveň byli schopni dovysvětlil jakékoliv otázky k přednášce či i nabídnout vlastní pohled. Hodnotím tedy cvičení jako výborné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
The course is easier than Algebra I if you have good basis after the first semester.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Very interesting
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
ačkoliv se mi tomu nejdříve nechtělo věřit, systém pustit si doma nahrané videa a na přednášce se doptávat byl pro mě přínosnější než jenom chození na přednášky. v první semestru jsem se snažil si po každé přednášce sednout a důkazy pochopit, ale byl jsem nad tím schopen strávit i dvě hodiny týdně. s tímto typem přednášek se ten čas snížil na hodinu max, a ještě jsem tu látku pochopil lépe.
probíranou látku v druhém semestru vnímám jako těžší než v tom prvním - projede se hodně témat, spoustu z nich spojené s maticemi. navzájem se na sebe nabalují, a jestliže se v polovině ztratíte, je potřeba se rychle chytit, abyste pochopili novou látku. pár důkazů bylo dost náročných.
Predmet ma veľmi bavil, a je dosť možne, že to bolo kvôli štýlu výuky. Opačný štýl výuky mi teda veľmi vyhovoval, bol som oveľa viac v obraze ako v zimnom semestri, kde som doc. Fialu nemal. Oceňujem taktiež kvízy na konci každého videa, ktoré boli celkom na zamyslenie (ak tie otázky vidíte 1. krát).
I guess that the course is substantially theoretical. Apart from the theoretical side, it's not that bad overall.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.07.2024, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující (doc. Kolman ) jel podle svých vlastních osnov a jediné materiály které přesně odpovídaly požadované látce byly skeny ručně psaných zápisků přednášejícího ve kterých budoval mnohé důkazy jinak než byly v učebnici profesora Hladíka.
Jeden z těžších matematických předmětů, ale i přesto zajíavý a s přesahem do informatické praxe.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.06.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
The course has a fairly large syllabus, and it was a little difficult to understand all the topics deeply, especially at the end of the semester, when we had to finish a few big topics in the last several lectures. However, the course can be mastered quite easily if you don't miss lectures and/or read lecture notes throughout the semester.
Samuel Vaško, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Lubili sa mi velmi videjka, lahko som si vedel dohladat nejasnosti. Na konzultacie som nechodil ale urcite pomozu, ja som zial nemal volu v pondelok o 9am mat nadhlad nad preberanym ucivom, cvika zachrania ale ne moc.
Na skusku si treba pozriet aj externe zdroje, jedna vec je chapat osobitnym temam a druha je spravit si prepoje medzi starymi, pride mi ze to je ten cas kedy si clovek musi sadnut a pracovat na tom sam.
Co som pozeral minulorocny harmonogram, tak to je vlastne slabsi odvar, neviem ci len ja som nejaky pomalsi, ale tento predmet bol time sink jak blazen, bol vlastne zaujimavy ked tomu clovek trochu chapal ale narocnost rastla minimalne exponencialne, oproti LA1 to bolo nekonecne zaujimavejsie, ale vediac fakt ze na skusku aj tak vsetko budem musiet vediet ma zneprijemnovalo a nedalo mi neraz spat.
Po skuske som mal taky ten nekonciaci pocit uspechu, este neviem ako ostatne ale zatial s prehladom najtazsie co tu bolo, ucil som sa 2tyzdne vkuse a dozvedel som sa ze mi to stale nie je jasne. Mam taky neprijemny pocit ze toto je len zaciatok konca, resp koniec zaciatku.
Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Témy predmetu na seba nadväzujú slabšie ako v prvej časti. Využitie nie je vždy jasné. Páčilo by sa mi viac praktických príkladov. Veľký dôraz je teraz predovšetkým na komplikované dôkazy, ktoré nepomáhajú utužiť vedomosti o látke.
Oproti předchozímu semestru byla algebřička o trošku nudnější a náročnější, ale zato více prakticky orientovaná. Stále ji tedy hodnotím jako užitečný předmět
Lineární algebra je skvělý předmět. Učení z materiálů pana docenta Fialy bylo velmi příjemné. Občas se v nich vyskytovaly drobné chyby ve výpočtech či ukázkách, ale ty pan Fiala po odhalení vždy rychle opravil. Oceňuji barevné zpracování a zajímavé historické poznámky na konec.
Těšil jsem se tuto přednášku. Zábavnější než LA1, možná jsem si na to už trochu zvykl:) Cvičení je s přednáškou dobře propojené a celkově předmět dává smysl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet mi prisel mene zazivny a logicky vystaveny, nez LA1.
Prefer a more in-depth approach to fewer topics rather than broad strokes in multiple, sometimes in the same lecture. Compared to Linear Algebra I much more loaded, almost to a fault.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Druhý semester plynulo nadviazal na prvý a brali sme ešte krajšie veci.
LA2 mě fakt bavila, učivo je to hodně náročný, ale sakra krásný. Důkazy jsou místy trikový (násobení správnou jedničkou a příčítání správné nuly...), ale i to se dá nakonec naučit.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, u kterého při bližším vhledu naleznete praktické využití v životě či počítačích. Ze začátku může být lehce obtížnější, ale pokud jste Lineární algebrou 1 pouze neprolezli a pamatujete si z ní alespoň základ, tak na něm zde budete jen dále stávět.
Zatím nejzajímavější matematická přednáška od začátku studia. Sice řekl bych nejnáročnější, ale využitelnost pro programátora je poměrně vysoká.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Styl výuky mi vyhovoval. V zimním semestru jsem chodil na klasickou přednášku, takže jsem si vyzkoušel oba styly a nemůžu si stěžovat.