Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miluša Bubeníková, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Paní vyučující jsme měli jen chvíli, ale přišla mi fajn. Jen občas při večerních hodinách se cvičení dost táhla. Chtělo by to možná trochu více rozproudit studenty. Ale jinak moc milá vyučující a doporučila bych ji. Byla vždy férová.
Mgr. Zuzana Hořká [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Vyučující mi velmi vyhovovala. Její hodiny jsou velice strukturované, ale alespoň člověk přesně ví, jak bude hodina probíhat. Může na první pohled působit nekompromisně, ale ve skutečnosti je velmi hodná a chápavá.
Paní Mgr. Hořká má lidský a respektující přístup a při hodinách mluví z naprosté většiny anglicky, což vnímám jako dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Látka byla vysvětlena po většinu času velmi hezky, ale mám pocit, že paní Hořká to umí vysvětlit pouze jedním (svým) způsobem. Jakmile tomu student neporozumí, není mu nabídnuto žádné alternativní vysvětlení. Na občasné nevhodné poznámky ke studentům si zvyknete, ale příjemné to není. Ovšem tento předmět a paní Hořká mi dali spoustu nových gramatických pravidel.
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Vyučující byla usměvavá a přátelská. Dokázala opravit chyby v mluveném projevu, aniž by dotyčného/dotyčnou dostala do nepříjemné situace. Podmínky pro získání zápočtu nebyly příliš obtížné.
Úžasná učitelka,strašně příjemné hodiny a atmosféra
David Němec, 11.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi příjemná cvičící, na hodiny skvěle připravená. Pracovali jsme podle učebnice, ale vždy přinesla i nějakou aktivitu navíc. Hodiny jsem si moc užil.
Skvělá vyučující, velmi milá, vstřícná. Na každou hodinu byla připravená, výuku zpestřuje řadou her a aktivit ve skupinách. Část hodiny jsme vždy věnovali matematické angličtiny. Zápočtový test odpovídal probrané látce a byl poměrně jednoduchý.
Peter Hriň, 01.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemné hodiny, zdravé množstvo práce s učebnicou. Môžem jednoznačne odporučiť, hodina prebiehala zábavne a čas na nej plynul rýchlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní Krejčová je skvělá, vtipná, na každou hodinu skvěle připravená. Nečekal jsem, že mě angličtina někdy začne bavit, už vůbec ne na VŠ, ale stalo se... Poměrně hodně se střídají aktivity/hry, které mě opravdu bavily, částečně se čerpá i z učebnice, ale není to takový stereotyp, jako jsem zažíval dříve na SŠ. Testy byly přiměřeně těžké a na hodinách jsme se na ně připravovali. Paní Krejčová má i skvělý smysl pro humor, je chápavá a jednala s námi naprosto férově. Můžu jedině doporučit.
Paní doktorka Krejčová je výborný pedagog, vždy ochotná a s dobrou náladou. Skvěle navazují jednotlivé aktivity, které společně děláme, krátké úkoly v Moodle jsou dobrým osvěžením a připomenutím, čím se zrovna zabýváme a také velmi oceňuji, že zadané testy odpovídají danému učivu a jsou udělané tak, aby dobře prověřily pochopení a ovládnutí dané látky, zároveň se však nesnaží zbytečně nachytávat na nějakých záludnostech. Paní Krejčová umí také hodiny hezky zpetřit, na její cvičení se vždy těším a upřímně si nedovedu představit lépe strávené pondělní ráno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pani doktorka byla vzdycky skvele pripravena na hodinu
hodiny byly skvele jak obsahove, tak i atmosferou
po horsich zkusenostech s ucitelem na gymplu, jsem mel obrovskou radost jak se hodiny vyvijely a jak probihaly
vsechno co bylo v testech, jsme probrali behem hodin a prakticky tam nebylo nic co by vylozene prekvapilo, ze bych neznal
Vyucujici je na vyuku vzdy pripravena, umi hezky vysvetlit gramatiku, je velmi ochotna a snazi se, aby to pochopil kazdy, dochvilna je, vztah k nam ma velmi dobry a pamatuje si nas, ferova myslim je
Mgr. Jana Roupcová, MBA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Mgr. Roupcová má dobrý a srozumitelný výklad. Lidský přístup a vždy ve všem vyšla vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Paní vyučující jsme dostali jako záskok nakonec na většinu semestru a za mě jsme ji rozhodně "vyhráli". Hodiny krásně rozproudila, a i když byly večer, tak najednou nebyly tak únavné a nekončící. Vyučující vždy přisla usměvavá, připravená a bylo vidět, že ji práce baví. Dohledávala informace od studentů a nebála se přiznat, že neví a musí se někam na to podívat. U zápočtu bylo vše, jak bylo domluveno.
Paní Mgr. Roupcová je velice aktivní, pohotová a nápomocná. Ideální typ vyučujícího.
Jakub Šmotek, 06.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Snažila se hodiny vždy udělat zajímavé. Uměla skvěle i zapojit žáky do mluvních cvičení bez toho, aby se cítili až moc nuceni.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jediné, co tak jsme měli v tomto kurzu studenta který měl často až zbytečné otázky a ty se dalo zvládnout lépe, nejlépe dříve utnou. Avšak jinak bez problémů. Vyhovující možnost používat učebnici na ipadu.
Každá hodina byla nějak jiná, takže o originalitu není nouze.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vstřícný přístup, příjemné hodiny a ochota, co se dopisování testů týče. Nevím, zda je to společné pro všechny hodiny angličtiny, ale osobně se mi líbilo kolik času bylo věnováno tomu, abychom mluvili. Gramatiku si člověk spíše prochází sám na moodlu po tom, co je vysvětlena na hodině (opět nevím, zda se jedná o způsob výuky předmětu nebo vyučujícího)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Styl výuky moc hezký. Nebála jsem sena něco zeptat, vždycky mi bylo vše vysvětleno.
Veľmi si cením energiu s akou na hodiny prichádzate, vašu veselosť a kreativitu, ktorú vidím pri rôznych interaktívnych úlohách. Je vidno, že vás to baví :D
RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Super příprava studentů na zápočtový test a další potřebné znalosti Aj nejen v oblasti matematiky. Přístup ke studentům byl příjemný až rodinný, přesto profesionální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět má podle mě zbytečně vysoké nároky na počet úkolů a písemných prací. Náročnost je tak akorát. Práce související s předmětem podle mě odpovídá většímu kreditovému ohodnocení, a tedy mi přijde, že za 1 kredit, je to moc práce.
David Němec, 11.02.2025, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jednoduchý předmět, vyučovanou gramatiku jsme myslím měli i na střední, ale díky předmětu jsem si ji mohl pěkně připomenout. Naučil jsem se spoustu nových slovíček, hlavně z matematické angličtiny. Rozhodně doporučuji. Už jen proto, že díky ní se lépe seznámíte se spolužáky, na hodinách se často pracuje ve skupinách a diskutuje.
Mrzelo mě, že nebylo příliš mnoho času věnováno odborné angličtině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Musím uznat, že jsem od předmětu očekávala asi více pomoci směrem ke zkoušce. Ale jede se pouze hodně obecně podle učebnice. Odborná část se téměř nedělala a když už, tak velmi neefektivně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Průběh hodiny rozhodně nebyl nudný, vyučování bylo dynamické.
Předmět jako takový je zcela v pořádku. Jsem rád, že mám alespoň jednou týdně angličtinu. jen mi přijde nesmyslné testovat ,,angličtinu pro matematiky”. Jsem si vědom, že v blízké budoucnosti budu číst i texty v angličtině, ale aktuálně probíraná látka je k ničemu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výuka byla zajímavá, hezky koncipovaná a všechny dokumenty byly dobře přístupné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Taková odpočinková hodina zaměřená hlavně na zopakování gramatiky a případně rozšíření slovní zásoby o trochu netradiční pojmy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Za mne spíše opakování středoškolské angličtiny (což nemusí být nutně špatně). Ocenil bych více zaměření na matematiku, ale i v takovémto množství bylo vždy co se nového naučit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Angličtina je skvělá na oddychnutí od matematiky a fyziky, kterými se jinak celou dobu zabýváte. Řekl bych ale, že je dobře vyvážené střídání výuky obecné a odborné angličtiny. Jako člověk, který měl certifikát z angličtiny úrovně B1 byl přechod na angličtinu pro středně pokročilé plynulý a pěkně navazující. Naučil jsem se mnoha novým věcím, ale zároveň neustále osvěžoval už nabyté znalosti. Řekl bych, že jsou i probíraná témata zajímavá a různorodá a opět je dobrá rovnováha mezi mluvením, psaním i poslechem a osobně jsem byl i v menším kroužku, takže se člověk častěji dostal ke slovu.
Matematickou anglictinu hodnotim na vybornou, normalni anglictina je trochu neusporadana, ale chapu ze jde o pripravu na zkousku, takze se s tim bohuzel neda nic moc delat.