Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. David Král, Ph.D. [31-170], Specialni exkurze ze zoologie [MB170T23, terénní práce]
Havraníky jsou skvělé místo pro exkurze, tahle mě vysloveně nadchla: krásná krajina a zvířata, která jinde nepotkáte (ještě nikdy se mi nestalo, abych vlezla do křoví a místo obvyklých šnečků našla obrovskou užovku). Navíc oceňuji možnost zazpívat si se sborem entomologů:-).
doc. RNDr. Jakub Prokop, Ph.D. [31-170], Systém a fylogenese hmyzu I. [MB170P26, cvičení]
Jen taková drobná poznámka pro budoucí účastníky: "Kuchyňka" ve Veselí má pouze 2 dřezy, 2 varné konvice a 1 ledničku. Nic víc. Navíc je od ní jen 1 klíč na všechny studenty. V hlavní budově je sice elektrický vařič, ale má omezený příkon a voda na 1 čaj se tam vaří 20 minu. Vezměte si proto s sebou nádobí!
Prof. Smrž je zřejmě dost egocentrická osoba a bez zvýšené pozornosti okolí asi ani nemůže žít. Což se jednak projevuje na kvalitě jeho přednášek, na nichž prostě nemůžete usnout - kdyby všichni přednášeli jako on, tak se nebráním platit školné!
Trochu horší jsou následky např. při vypisování termínů zkoušek - jeho já si zřejmě lebedí v pohledu na davy studentů čekajících několik hodin, až se uráčí vyvěsit pověstný 1. termín atd... Já vím, že to není jeho vina, že se někteří hlupci napíšou na zkoušku třeba na 3 termíny najednou a pak tam není dost místa. Nicméně v dnešním světě kompjůtrů už snad není problém zavést elektronický zápis... anebo by to nebyla taková švanda, pane profesore?
Přednášky jsou možná jedny z nejpoutavějších. Poněkud méně zábavné jsou tlačenice před nástěnkou s termíny zkoušek. Opravdu by bylo důstojnější a hlavně spravedlivější zapisování přes počítač.
Zpusob techto cviceni k prednasce me osobne naprosto nevyhovoval.Samostatne studium preparatu bez dotycnych osob,ktere by podaly dalsi vyklad, me proste nudil a hlavne nemotivoval k tomu,abych se snazila vubec soustredit(ackoli nektere nemotivoval posleze ani k dochazce). Chapu,ze je tezke a mozna i nesmyslne, aby dalsi dve hodiny s nami studenty tam nekdo celou dobu byl a jeste neco po trihodinovem vykladu na prednasce povidal, ale mozna by stalo za uvahu,udelat nejaky kompromis. Jinak musim pochvalit dodavane podklady k velkemu mnozstvi preparatu a samozrejme i ochotu tech,kterych kdyz jsme se na neco dotazovali,tak nam radi a odpovedeli a umdlevajici zajem opet zvysili.
Myslím, že nebudu jediná, kdo pocítil na vlastní kůži, jak nespravedlivý systém zkoušení byl letos zaveden.Oproti předešlým rokům nebyla zkoška ústní, nýbrž písemná ve formě testu. Jistě by se dala kritizovat jeho náročnost, či spíše nesmyslná úroveň hodnocemí, ale to všecko se dá ještě pochopit, koneckonců - není to jediná obtížná zkoška. Co mě ale opravdu připadlo krajně nespravedlivé, bylo uveřejnění zadání testů na internetu v půlce července, kdy už veliká část studentů měla první(ch pár) neúspěšný(ch) termín(ů), i přes dlouhé dny ztrávené nad knihou, za sebou, kdežto ostatním,kteří si počkali, stačilo jen naučit se nazpamět 200 otázek a odešli domů s jedničkami. Opravdu nechápu, proč nebyly otázky zveřejněny buď dříve nebo vůbec.Zdá se mi to být to krajně nefér ke studentům, kteří potřebovali dokončit zkoušky řádně před začátkem července. Je škoda, že jinak výborná přednáška skončila tímto fiaskem.