Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Michal Bláha je super kluk, kdo se dostane k němu, má vyhráno. Asi jako byste vedle sebe měli o pár let staršího bratra, před kterým svoji chemickou tupost nemusíte skrývat a klidně ho můžete poprosit o páté vysvětlení :o)
cvicenie bolo do pohody, jedina vec, co mi vadila bola, ze bolo skoro rano :), ale inak myslim, ze so zapoctom nemal nikto problem, a test, ktory sa potom pisal ako prva cast skusky zodpovedal ucivu, ktore sa na cviku prebralo a dal sa zvladnut...
michal ma k studentom dobry pristup, a je ochotny aj co sa tyka konzultacii, takze mu nie je moc co vytknut :)
Pokud budete mít to štěstí a setkáte se na cvičení s Michalem Bláhou, odnesete si nejen znalosti, ale i příjemné vzpomínky na staršího spolužáka, který vám otevřel dveře k poznání chemie i studentského života.
v druhé půlce semestru mi připadalo, že to končí na tom "už aby bylo hotovo". první polovina ok, navíc jsem čerpala ze znalostí ze střední, ale pak už jsem se musela spolehnout jen sama na sebe. a to mnohdy i ve výkladu..
doc. RNDr. Václav Martínek, Ph.D. [31-250], Využití počítačů a internetu v didaktice chemie [MC280P65B, přednáška]
Nelíbila se mi forma výuky, kdy byla dvě hodiny přednáška bez možnosti použití počítačů a vyzkoušení si probíraného učiva a potom se to během zbývajících pěti minut nestačilo dostatečně procvičit. Také jsem čekala více k tvorbě presentací v Power Pointu. Myslím, že by to mohlo být na úkor například databáze léčiv. Doporučila bych probrat méně programů a ty probrané lépe procvičit.
málo kreditů
trochu mi vadilo, když se řešily protokoly při praktiku, pak často nebyl k dispozici nikdo, kdo by zkontroloval aparaturu a tím se brzdila práce
Díky cvičením, kde jsme byli nuceni přemýšlet, jsem si lépe zapamatovala potřebné vzorce. Moc se mi líbilo, že jsme museli logicky uvažovat, ne jen bezmyšlenkovitě opisovat vykládanou látku.
doc. RNDr. Jan Sedláček, Dr. [31-260], Obecná chemie (pro kata, bioch, uch) [MC260P54, cvičení]
Pan Sedláček je jeden z nejlepších přednášejících, které jsem zatím měla tu čest poznat. Nadšený experimentátor,zamilovaný do pokusů:-)Udržuje kontakt se studenty, reaguje na dotazy a ochotně vysvětluje a výklad jsem dokázala pochopit i jako absolutní chemický troglodyt. Lze nastudovat i z knihy Obecná chemie od Vacíka, ale navštěvovat přednášky doporučuji, pěkně se poslouchají.
Velmi dobry a didakticky vyklad uciva. No co sa tyka obsahu uciva tak asi prva polovica bola opakovanie strednej skoly a clovek sa absolutne nic nove nedozvedel a az v druhej sa objavili aj nejake nove veci.
Tato přednáška byla vyjímečně zajímavá a probíranou látku dokázal vyučující vykládat způsobem natolik srozumitelným, že velice usnadnil přípravu na zkoušku.
Prednaska byla podana velice poutave i vtipne a zaujala mne i presto, ze jsem se na Obecnou chemii v prvnim rocniku prilis netesila...Byl zde poskytnut dostatek casu na psani zapisku i pro pochopeni veci primo na prednasce.
Najlepsia prednaska v prvom rocniku. Velmi dobry
prednes umoznujuci si pohodlne pisat poznamky a
zaroven sledovat obsah prednasky.
Doporucena ucebnica sa tazko zhana ale je skvela.
Doc. Sedláček je moc milý pán, který i ve mně dokonce vzbudil krátkodobý zájem o chemii, která je mi jinak hluboce protivná. Jedna z přednášk, které byly svojí atmosférou nezapomenutelným vstupem do VŠ života. Určitě se vám bude líbit. Minimálně forma, když ne obsah :o)
Přednášky pana Sedláčka byly vynikající. Každý vztah dopodrobna vysvětlil a co mohl i názorně předvedl. Výuka byla výborně strukturovaná a daly se z ní dělat přehledné a pro zkoušku dostačující poznámky. Nechtěl byl přednášet organickou chemii????
Přednáška je fajn, sice ke zkoušce stačí v podstatě Vacík a jeho Obecná chemie, která se liší od výkladu jen málo (člověk při přednášce zjistí, co se z ní učit nemusí ), ale pana Sedláčka bych si určitě poslechnout šla. Jen je trochu nepříjemné, že na ústní část zkoušky nemusíte být zkoušeni přednášejícím či cvičícím, ale díky množství studentů, kteří mají předmět zapsán, pro vás v podstatě neznámým člověkěm.
Dr. Sedláček je rozhodně jedním z nejlepších přednášejících na chemické sekci. Kromě velkých znalostí z něj vyzařuje elán, bezmezná ochota pomoci a vysvětlit a zejména úžasný optimismus.
Prednaska je dobra na prehlbenie vedomosti zo strednej skoly a pochopenie zakladnych zakonitosti ktore sa v prirode uplatnuju. Pan profesor vsetko zrozumitelne vysvetlil.
Pan Sedlacek (jak uz zminili jini) mel vytecne strukturovanou a organizovanou prednasku, vse bylo prehledne, jasne, dobre vysvetlene, s durazem na logiku veci. Jeho vyklad se dobre poslouchal a snad i proto byla CH1 vetsinou hodne zaplnena (a to i presto, ze v podstate kopiroval skripta, takze tam lide chodit moc nemusili).
Vytecna priprava pro Fyzikalu (teda alespon u chemiku).
Pan doktor Sedláček je úžasný kantor, který byl schopen i věci hůře pochopitelné převést do našeho makrosvěta. Jeho přirovnání jsou naprosto úžasná a nezapomenutelná.
velmi příjemný vyučující, na kterém je vidět, že má úctu ke svým studentům, z čehož pramení následná úcta studentů k němu. vše dobře vysvětleno, ochota to popřípadě vysvětlit znovu, jen aby všechno bylo jasné. není co dodat. snad jen ty materiály k výuce, ale v tom rozhodně není sám..
Ze začátku jsem se této přednášky trochu bála, fyzikální chemie není zrovna můj koníček. Přednášky byly ale velmi dobré, všechno nám bylo srozumitelně vysvětleno a co jsem nepochytila na přednášce, bylo taky dobře vysvětleno v učebnici.
Velmi se mi líbil způsob, jakým pan Sedláček odhaloval všeobecně známé veličiny a dokázal mi tak, že i chemie je založena na určité logice. Za to Vám velmi děkuji.
Dr. Sedláček je jeden z výborných přednášejících na katedře. Takových víc. Dokáže i ne zrovna oblíbené téma (jakým bezesporu obecná resp. fyzikální chemie u řady studentů je) podat velice osobitě a zaujmout tak posluchačstvo.A vystačí si jenom s tabulí a křídou :-)
Jen tak dál...
Přednášky se mi velmi líbily, výklad byl ucelený, věcný a pan Sedláček byla velmi milý a sympatický. Jediné, co mi vadilo,že mě zkoušel pan Štěpánek, který nepřednáší a u zkoušky po nás chtěl danou problematiku podrobněji, než jak byla prezentovaná na přednáškách, bylo to stresující, ale známka byla nakonec docela odpovídající.
Pan Šmejkal kazí dobrou pověst obecné chemie. Do zápočtových písemek dává zbytečně těžké příklady, které se mnohdy na cvičeních ani nepočítaly (jeho test psalo více skupin, ne jen ta jeho).Usměrnit, nebo vyhodit.
Jsem tu, abych pozvedl svůj hlas ku obraně doktora Šmejkala.Už loni mě dokázaly pořádně naprudit věčné nářky biologů, stěžujících si na proradného a ďábelsky zákeřného Šmejkala. Uznávám, že cvičení s ním byla obtížnější, ale sorry, jak jinak nás to měl naučit počítat. Ale to, jak byl nepříjemný s udílením zápočtů, plně vynahradil u ústní zkoušky. Všichni z termínu, na kterém jsem byl, ho blahořečili za mírnost a laskavost. Co se týče pedagoga, sotva najdete tak autoritativní a pedagogicky zdatnou osobnost s jasnou představou co a jak se bude dělat.
Přednášky, na které jsme měli Dr. Šmejkala byly vždy skvěle připraveny a doplněny názornou prezentací. Tuto navíc vždycky nabídl ke stažení na svých webových stránkách, což se samozřejmě cení.
Největší nesmysl vidím v tom, že mě zkouží někdo, koho jsem za celý semestr ani neviděla...Celou dobu počítám s tím, že když chodím na přednášku k Dr. Sedláčkovi, vedu si poznámky, tak že mě bude nakonec i zkoušet...Omyl je pravdou, navíc se to dozvědět v den závěrečného testu...vynikající...Podraz měsíce :)
Přednášky pana doktora Šmejkala byly poutavé i pro mě jako pro člověka, který obecnou chemii nemá příliš v lásce. U zkoušky byl oproti varování velice vstřícný.
doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D. [31-280], Experimenty ve výuce chemie I [MC280C04, praktická cvičení]
Požadavky ke splnění zápočtu, tj. 28 UZNANÝCH protokolů + plná účast + test, neodpovídají kreditovému ohodnocení. tedy bud snížit požadavky nebo navýšit počet kreditů.
málo kreditů
trochu mi vadilo, když se řešily protokoly při praktiku, pak často nebyl k dispozici nikdo, kdo by zkontroloval aparaturu a tím se brzdila práce
prof. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Obecná chemie (pro KATA, BIO, UCH) [MC260P54, cvičení]
Ve cvičeních z některých jiných chemických předmětů se mi líbí způsob výuky, který spočívá v tom, že studenti si přečtou příklad, vyučující jim dá několik málo minut na rozmyšlení, pak se zeptá, jestli někdo neví, jak danou problematiku řešit, a když to nikdo neví, vyřeší příklad na tabuli sám a poté nechá pro studenty několik minut na dořešení, vypočtení a porozumění dané problematiky, popř. na otázky k dané problematice.
Takovýto způspb výuky je, dle mého názoru, správný a studenti problematiku pochopí... Toto jsem ale bohužel postrádala ve cvičeních pana doktora Štěpánka, který, dle mého názoru, danou problematiku nedokázal až tak vysvětlit a zbytečně ubíral čas čekáním, dokud na daný příklad někdo nepříjde sám... Až po dlouhém čekání přišlo velmi rychlé a stručné vysvětlení.
prof. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Obecná chemie (pro KATA, BIO, UCH) [MC260P54, přednáška]
málo kreditů
trochu mi vadilo, když se řešily protokoly při praktiku, pak často nebyl k dispozici nikdo, kdo by zkontroloval aparaturu a tím se brzdila práce
prof. RNDr. Blanka Vlčková, CSc. [31-260], Obecná chemie (pro uč. biologie) [MC280P58, přednáška]