AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Viktor Goliáš, Ph.D. [31-430], Základy mineralogie [MG431P52, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2009, 1. Ročník, Geologie, bakalářské
perfektní cvičení, sice mě mineralogie moc nebere, ale chodil jsem tam rád, taky jsem ale rád v šest večer odcházel:-D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 1. Ročník, Geologie, bakalářské
Pan Goliáš je do svého oboru ponořen až po uši:-) Umí zaujmout a je vidět, že se snaží studenty nadchnout pro studium minerálů.
RNDr. Roman Skála, Ph.D. [31-430], Základy mineralogie [MG431P52, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2010, 1. Ročník, Geologie, bakalářské
Předmět je zajisté zajímavý, ale pod názvem mineralogie jsem si představoval něco jiného, než studium laboratorních metod, jimiž je zkoumáme. Myslím si, že přednášky byly hodně těžké a bylo v nich mnoho věcí, jimž jsem nerozuměl. Bylo by vhodné přednášet pomaleji a mluvit více česky, mnoho neznámých cizích slov znesnadňovalo pochopení dané látky. Nakonec jsem zkoušku napsal, tudíž si nemám na co stěžovat, nutno říct, že test byl udělán tak, aby se dal napsat, což naopak musím pochválit, neboť z úkolů jsem neměl moc bodů a přesto jsem to napsal, tudíž kdo se naučí, ten to napíše, ale samotný předmět mi přišel příliš těžký na to, abych se jím chtěl dále zabývat.
  • Děkuji za názor. Mineralogie se od svého popisného charakteru v minulosti stala vědou exaktní a pouze porozumění vlastnostem minerálů nám může dát odpovědi na otázky nastolované seriózním studiem minerálů a jejich vzájemných vztahů. Proto byly v rámci kurzu probírány některé analytické metody používané ke studiu nerostů. Pokud jde o zmíněnou obtížnost, každý z posluchačů měl možnost se během přednášky minimálně 2x zeptat na cokoli z probírané látky, pokud by jí nerozumněl - jestliže této možnosti nebylo využito, nepovažuji to za svoji chybu.

    Roman Skála, Ph.D.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK