AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící byl velmi milý a ochotný. Látku nejprve stručně vysvětlil a poté nechal studenty pracovat samostatně. Problém vidím v tom, že při vysvětlování látky předpokládal, že všichni studenti byli na přednášce a pamatují si z ní všechno, co tam bylo zmíněno. Což jako jasně, je to v první řadě naše blbost, pokud jsme na přednášku nešli, nicméně ne vždy je člověk schopný tam být a pamatovat si vše.

Například při vysvětlování givensových rotací a householderových reflexí by bylo lepší nejprve stručně připomenout, co že to vlastně je a až po té začít vysvětlovat, jak se to má aplikovat a programovat v Matlabu.

Při opravování domácích byl vcelku mírný a nebyly s ním problémy. Navíc je zvládl opravit cca do týdne až dvou. Což, jak jsem slyšel od spolužáků z jiných cvičení, je několiknásobně rychleji než jeho kolegové.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byl velmi ochotný zodpovídat individuální dotazy na cviku. Byl energický a ukazoval nám v rozumné míře správná řešení a ilustrace na projektoru a na tabuli. Na začátku jsem si připadala trošku hloupě a bála jsem se zeptat, ale pak jsem pochopila, že cvičící je vstřícný a rád odpoví.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý a ochotný cvičící, nebyl problém se na cokoliv zeptat a cvičící to vysvětlil. Když však ukazoval řešené úlohy v Matlabu s grafy, nestíhal jsem chápat, co ty grafy říkají a protože ukazoval další a další grafy, nestíhal jsem se ani ptát, co znamenají - prostě jsem se v tom ztrácel.
Také by bylo lepší upřesnit požadavky k protokolům v rámci DÚ - rozsah, co přesně je třeba diskutovat, jaké grafy dát do protokolu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý vyučující, který vždy přicházel připravený a především pozitivně naladěný a správě nadšený. Nemám co vytknout, fakt super:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Špičkové cvičenia. Cvičiaci dokázal namotivovať k vlastnej aktivite nielen výborným spôsobom vedenia cvičenia, ale aj vlastným pozitívnym a energickým prístupom k veci. Vedel vysvetliť látku tak, že som dostal intuíciu aj k občas ťažko stáviteľným novým myšlienkam z prednášky. Hodnotenie domácich úloh, ktoré sami o sebe boli zaujímavé a primerane ťažké, ma vždy posunulo vpred.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý cvičící
Petr Rašek, 12.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící se předmětu velmi věnoval a hodiny byly dobře připravené. Oceňuju konkrétní zpětnou vazbu k domácím pracem, nešlo jen o rutinní obodování a dále prostudentský přístup. Možnost rozvrhnout si práce víceméně podle sebe je velké plus. Pokud to někdo nechává na poslední chvíli, je už na jinou diskuzi a není povinností školy nutit k práci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Milý cvičící (jeden z nejlepších na MFF). Se vším poradí, je ochotný a člověk se ho nebojí zeptat i na základní otázky, které by měl dávno znát. :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení jsou velmi přínosná k pochopení látky z přednášky a výklad cvičícího nabízí také vhled do numerické matematiky v reálném světě.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK