Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické lineární algebry [NMMB203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící byl velmi milý a ochotný. Látku nejprve stručně vysvětlil a poté nechal studenty pracovat samostatně. Problém vidím v tom, že při vysvětlování látky předpokládal, že všichni studenti byli na přednášce a pamatují si z ní všechno, co tam bylo zmíněno. Což jako jasně, je to v první řadě naše blbost, pokud jsme na přednášku nešli, nicméně ne vždy je člověk schopný tam být a pamatovat si vše.
Například při vysvětlování givensových rotací a householderových reflexí by bylo lepší nejprve stručně připomenout, co že to vlastně je a až po té začít vysvětlovat, jak se to má aplikovat a programovat v Matlabu.
Při opravování domácích byl vcelku mírný a nebyly s ním problémy. Navíc je zvládl opravit cca do týdne až dvou. Což, jak jsem slyšel od spolužáků z jiných cvičení, je několiknásobně rychleji než jeho kolegové.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Základy numerické matematiky [NMNM201, cvičení]
Cvičící byl velmi ochotný zodpovídat individuální dotazy na cviku. Byl energický a ukazoval nám v rozumné míře správná řešení a ilustrace na projektoru a na tabuli. Na začátku jsem si připadala trošku hloupě a bála jsem se zeptat, ale pak jsem pochopila, že cvičící je vstřícný a rád odpoví.
Milý a ochotný cvičící, nebyl problém se na cokoliv zeptat a cvičící to vysvětlil. Když však ukazoval řešené úlohy v Matlabu s grafy, nestíhal jsem chápat, co ty grafy říkají a protože ukazoval další a další grafy, nestíhal jsem se ani ptát, co znamenají - prostě jsem se v tom ztrácel.
Také by bylo lepší upřesnit požadavky k protokolům v rámci DÚ - rozsah, co přesně je třeba diskutovat, jaké grafy dát do protokolu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý vyučující, který vždy přicházel připravený a především pozitivně naladěný a správě nadšený. Nemám co vytknout, fakt super:)
Špičkové cvičenia. Cvičiaci dokázal namotivovať k vlastnej aktivite nielen výborným spôsobom vedenia cvičenia, ale aj vlastným pozitívnym a energickým prístupom k veci. Vedel vysvetliť látku tak, že som dostal intuíciu aj k občas ťažko stáviteľným novým myšlienkam z prednášky. Hodnotenie domácich úloh, ktoré sami o sebe boli zaujímavé a primerane ťažké, ma vždy posunulo vpred.
Petr Rašek, 12.01.2024, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící se předmětu velmi věnoval a hodiny byly dobře připravené. Oceňuju konkrétní zpětnou vazbu k domácím pracem, nešlo jen o rutinní obodování a dále prostudentský přístup. Možnost rozvrhnout si práce víceméně podle sebe je velké plus. Pokud to někdo nechává na poslední chvíli, je už na jinou diskuzi a není povinností školy nutit k práci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Milý cvičící (jeden z nejlepších na MFF). Se vším poradí, je ochotný a člověk se ho nebojí zeptat i na základní otázky, které by měl dávno znát. :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení jsou velmi přínosná k pochopení látky z přednášky a výklad cvičícího nabízí také vhled do numerické matematiky v reálném světě.