Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Fyzikální chemie makromolekul [MC260P30, přednáška]
Potvrdilo se mi to, co jsem slysel od vyšších ročníků. Profesor Procházka nám chce předat hodně informace, ale kvůli tomu, místo dokončení jedné myšlenky přejde k druhé atd. Navíc v takových chvílích ještě zrychlí tempo a tak si nepoznamená student vůbec nic, což je škoda, protože zrovna v těch chvílích slyší souvislosti značně netriviální a hluboké. Ještě bych rád upozornil na rozdílnost symboliky na přednášce a ve skriptech, zejména, pokud se na výsledek skript odvoláváte, pak by se ve vztahu měly vyskytovat konstanty, které jsme při odvození používali, ne ty co byly definované ve skriptech, a možná by nebylo na škodu opravit ta skripta, chyb je tam opravdu hodně. Pravda je, že u zkoušky Vám jde o to aby student pochopil a dokázal vysvětlit metodu (apod.) ne jestli si pamatuje, že v odvození vzorečku je konstanta 2a, nebo 4b (čož je právě problém nesouhlasu skripta-přednáška). Čehož si cením. Posledním nešvarem je smazat na tabuli okamžitě to, co bylo poslední napsáno, a způsob mazání tabule vůbec. Tím bych chtěl apelovat - kupte do učeben, kde jsou klasické tabule, stěrky na tabule. Na MFF s tim jsou perfektni zkušenosti. A ze suché tabule se čte o hodně líp.-) Dekuji.