Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Výborný projev, znalosti. Vysoké požadavky, ale zcela oprávněné.
Konečně někdo, kdo má velkou budoucnost a hodně toho předá studentům. Nechápu, proč je stále ještě na TÉTO škole...
Jiří Blažek přednáší první polovinu tohoto kurzu, prezentace posílá vždy mailem, technicky má přednášku zvládnutou. Začíná vždy přesně, nemá rád opozdilce, proto doporučuji chodit včas a nenarušovat přednášku. Na prezentacích je přesto dobře patrná hluboká nejistota pedagoga z hlediska odborného i pedagogického. Pokud má kvalitní výsledky, neměl by touto nejistotou trpět. Věřím a moc mu přeji, aby nalezl vnitřní integritu, která by ho posunula kupředu a řádově vylepšila jeho přednášky.
doc. Blazek si, zpusobem, kterym pred posluchaci vystupuje, dokaze ziskat naprosty respekt. Na jeho prednaskach je klid a kazdy dava pozor nejen kvuli obtizne latce. Prednasky jsou logicky cleneny a dostupne v elektronicke podobe.
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
paní docentka je člověk na svém místě, jen víc takových! geografie malé oblasti patří k nejzajímavějším předmětům, které jsem absolvovala. navíc je zde přímé napojení na praxi a člověk má alespoň pocit, že některé věci bude moci využít v budoucí profesi i v běžném životě. zpracování seminární práce je sice časově náročné, ale na zkoušení pak není třeba žádného memorování zpaměti. samotná zkouška probíhá formou dialogu o dané oblasti, o vytyčení hlavních problémů a možností rozvoje mikroregionu.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Oba vyučující byli brilantní
-jen bych řekl že byly ohromné rozdíly v přísnosti hodnocení studentů(ústní forma zkoušky)u těchto dvou pedagogů
(Blažek -mírný, Perlín -přísný)
na konci zkoušky u pana Perlína jsem měl velice dobrý pocit a trochu mě rozladilo když z toho byla jen 3ka(a to možná jen taktak)
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:)Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Přednášky Radima Perlína jsou srozumitelné, přehledné, vtipné a mají strhující spád. Projev je velice energický a nelze prakticky usnout. Vyučující má velkou přirozenou autoritu, přitom se chová mile a vstřícně. Má smysl pro humor a umí navázat vztah a kontakt s posluchači. Prezentace jsou skvěle zpracovány, navíc je posílá mailem ihned po přednášce. Zkouška je ústní, buďto u něj, nebo u jeho kolegy Blažka. Pokud uděláte zkoušku na první termín, přijdete o možnost porovnat přísnost obou pedagogů. Možná proto tuto zkoušku mnozí opakují. Neměl jsem při zkoušení pocit, že by byl Radim Perlín zvlášt přísný, drobné chyby v detailech pro něj nejsou rozhodující, i při zkoušce udržuje uvolněnou a bezstresovou atmosféru a pokud student věcně, správně a přesvědčivě vyloží položenou otázku a zodpoví případné doplňující dotazy, pak ho výborné hodnocení nemine.
Komplexní hodnocení: výborně.
Citáty:
Postavit barák je skvělá škola státní správy, potřebujete asi 50 razítek.
Pokračujeme močálem černým kolem bílých skal. (když jsme načali kraje)
Na poli nemůžete pěstovat rodinné domky, jak by si to mnozí přáli. (o zákoně na ochranu zemědělského půdního fondu)
Sejdou li se 3, získají 4 názory na to, jak zajistit ochranu a rozvoj území.
Obce také mohou zakládat různé akciové společnosti, to jsou známé Sady, lesy, pralesy a.s.
Kraje mají cennou pravomoc, navrhovat zákony. To třeba takový spolek chovatelů drobného zvířectva nemůže.
Neznám nic nebezpečnějšího než rozzuřené demonstrující matky, když chce zastupitelstvo zrušit školu.
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
nehodnotim zkousku, nebot me zkousel docent Blazek
Skvělý předmět i vyučující, rozhodně jeden z nejvíce kvalitních předmětů, který jsem navštěvoval.
Jediná výtka by snad byla, že v nynějším roce u zkoušky se u některých otázek zbytečně slovíčkařilo.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní plánování a urbanismus [MZ340P16Z, přednáška]
Mám výhradu k tomu, že ačkoli bylo už na začátku semestru řečeno, že se půjde dělat územní plán do terénu, šlo se až v zápočtovém týdnu a celý úkol zbyl plnit ve zkouškovém období, kde na něj nebyl téměř čas. Kdyby vyučující zorganizoval cvičení dříve, tak to probíraná látka bezproblému umožnila a nemuselo se nic honit na poslední chvíli. Děkuji pro příště!
V materiálech je mnoho chyb a především jsou zbytečně zmateně řazené. Je paradoxní, že proti požadované přesnosti odpovědí u zkoušky stojí nepřesné nakládání se zkratkami v prezentaci, leckdy jsou tam také používané termíny které prezentace dříve uvádí jako zastaralé.Samotná zkouška není těžká kvůli rozsahu látky,ale především kvůli matoucímu způsobu pokládání otázek.
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
Tento předmět považuji za unikátní v nabídce předmětů na magisterském studiu SG. Nabízí představu praktického využití geografických znalostí. Podpora týmové práce a bohatých diskuzí patří mezi hlavní pozitiva předmětu, který ovšem klade poměrně velké nároky na studenty a jejich přípravu.
RNDr. Perlín má nadání podat zábavnou a strhující formou i zcela formální až nudné věci. Na jeho hodinách se mi velmi líbí návaznost na praxi a že jde bez oklik přímo k věci. Velice oceňuju jeho hlasitý a prefektně zvládnutý projev, u něhož nelze (a není třeba) usnout.
David Vogt, 30.10.2006, 5. Ročník, Sociální geografie, magisterské
Šlo o cyklus zajímavých přednášek různých autorů z Česka i ze zahraničí, který dr. Perlín pouze moderoval a zřejmě zajišťoval organizačně, a sehnat relativně pravidelně různé přednášející je obdivuhodné. Zápočet byl udělován za pouhou účast, takže třetí otázka poněkud ztrácí smysl.