Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Verbální projev byl vynikající. Jen mi přišlo, že množství místopisných pojmů, je trochu zbytečné - nedá se to vnímat, nebylo by lepší předat pouze soupis a zaměřit se na jednotlivé "zajímavosti", i odbornějšího charakteru, které by dokázaly upoutat pozornost (lépe se potom vybaví další souvislosti).
RNDr. Tomáš Chuman, Ph.D. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli. U Mgr. Chumana oceňuji velmi dobré propojení Katalogu biotopů a Vegetace střední Evropy a dobré porozumnění biotopům v ČR.
Byl jsem na Albeři s pány Šefrnou, Bičíkem, Chromým, Štychem a Marešem(?) a bylo to skvělé. Požadavky byly srozumitelné, podání přímé a poutavé, diskuze s tématy širokého záběru byly přínosné a při plnění úkolů nebyla nuda.
RNDr. Luděk Šefrna, CSc. [31-330], Regionální biogeografie [MZ330P40, přednáška]
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
Jelikož se tímto předmětem chci do budoucna zabývat,tak informace dobré,ale bohužel spíše neucelené do nějaké lepší osnovy. Tento rok již podáno formou prezentací,což je +,ale bohužel pro předcházející ročníky -.S obrazovými ukázkami by jistě tento předmět nabyl na atraktivitě:)
Zajímavý predmět, kladně hodnotím exkurzi do ústavu na Zbraslavi a zpracování zajímavých úkolů studentů a následnou diskuzi. U předmětu mi však velmi chybělo DPZ v pedologii, na který je v osnově předmětu kladen důraz. Toto bych upřednostnil před nějakými méně zajímavými úkoly studentů. O úkolu by bylo možné pojednat při samotné zkoušce.Jinak bez výhrad.
Celkově k předmětu, hodnocení 2+ Když opomenu čas přednášky, kterou bych posunul o hodinu:) Prezentace: hezky zpracované u všech pedagogů, jen možná uvádět u obrázků odkaz, celkově poskytnutí prezentací výborné výborný studijní materiál, co si však myslím, že by stálo za zváženou, je jejich poskytnutí dopředu aby si člověk mohl vpisovat a popřípadě se zeptat na detaily a ne rychle opisovat, div nevyrijic do stolu dulek, což třeba u Mg.Chumana skoro docházelo':) Jinak předmět velice zajímavý, proto se domnívám že prezentace předem by tomu pomohli.
Nelíbilo se mi, že vypsaná zkouška začala kvůli bezdůvodně pozdního příchodu pedagoga o více než hodinu později a to bez jediného slova omluvy. Připadá mi to vůči studentům bezohledné a neslušné.