Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Dědič, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Velmi příjemný a vlídný vyučující. Má snahu naučit úplně všechny studenty ve třídě. Ač je výklad místy pomalejší, tak se všechno stíhá a pan profesor si dává pozor aby všichni chápali probíranou látku. Celkově se mi hodiny s ním velmi líbily.
prof. Ing. Jan Franc, DrSc. [32-FUUK], Optika [NOFY022, přednáška]
Moc mi nedávalo smysl hodnocení písemné části zkoušky. Více než 2/5 všech bodů z písemky bylo možné získat pouze za správné číselné výsledky. Čekal bych, že se u zkoušky bude hodnotit spíše znalost probírané látky než schopnost používat kalkulačku. Na druhou stranu oceňuji, že když člověk zvládl dobře ústní část, tak body z písemky nehrály moc velkou roli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad na prednáške bol dosť monotónny a ťažko sa dalo sústrediť.
Na skúške bol pán profesor ohľaduplný a hodnotil hlavne pochopenie.
Vždy se zjevil a předvedl experimenty vždy, když jsem ztrácel pozornost. SKvělé zpestření výuky vždy doplnil stručným shrnutím.
RNDr. Eva Kočišová, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré vysvětlování příkladů a dobré testy s následným projitím chyb
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka byla vstřícná. Pamatovala si jména a snažila se vše vysvětlit tak, abychom to pochopili. Tempo za mě někdy pomalé, ale takto je to nejspíš určeno centrálně.
doc. RNDr. Jan Kunc, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Výborný cvičící. Látku umí srozumitelně vysvětlit. Velmi oceňuji vstřícnost při hledání alternativních termínů písemek v případě nemožnosti se zůčastnit řádného termínu.
Všetky cviěnia šli podľa rovnakých materiálov, čo urobilo prípravu na skúškový test jednodušiu. Myslím, že boli pokryté všetky témy dostatočne a veľa z príkladov bolo názorných pre lepšie pochopenie teórie z prednášok.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Mnohdy mi přišlo že jsme vlastně počítali příklady ze střední školy. Ikdyž si jsem plně vědom že na toto téma se moc příkladů vypočítat nedá (a nebo jsou až tak složité že nám je díkybohu nedali), ocenil bych asi něco trošinku složitějšího
Přišlo mi, že některé kapitoly byly až zbytečně rozsáhlé (například jsme strávili asi jednu celou přednášku počítáním různých interferencí). Probíraná látka byla také protkána velkým množstvím různých materiálových vztahů a byla zavedena spousta veličin, o kterých nejspíše většina studentů už nikdy neuslyší. Mě osobně by se více líbilo, kdyby byla přednáška o tyto informace zkrácena a získaný čas by mohl být přidán například teoretické mechanice.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Štruktúra učiva mi príde zvláštna, lebo jednotlivé témy sú samostatné kapitoly, ktoré na seba veľmi nenadväzujú. Každá kapitola je nejaký iný popis optiky a pracuje s inými predpokladmi a aproximáciami.
Přiliš mnoho matematiky a málo porozumnění fyzikální podstatě probíraných jevů. Pochopil jsem, jak mám jevy dokázat matematicky ale nenaučil jsem se, proč to tak doopravdy funguje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mě moc nebavil. Vše je bráno tak nějak povrchově, což ale vzhledem k objemu učiva a celkové náročnosti látky nejspíš nejde jinak. Často jsou probírány různé jednoduché aplikace, které zavání až střední školou.
Príde mi, že optika bola zatiaľ najlepšie odprednášaná "veľká" fyzika. Jednotlivé časti mali rozumnú následnosť a oceňujem, že boli k dispozícii nahrávky z minulých rokov.
Možná to bylo i délkou a polohou v rozvrhu (odpoledne hned po přednášce z matematiky), ale měla jsem na této přednášce velké problémy udržet pozornost. Myslím, že k tomu přispělo i to, že výklad nebyl příliš dynamický. Na druhou stranu velmi kladně hodnotím existenci skript, které přednášku pokrývají v celé šíři a na zkoušku jsem se z nich docela naučila.