AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ondřej Kalenda, Ph.D., DSc. [32-KMA], Funkcionální analýza 1 [NMMA401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Pan profesor vše dobře vysvětloval, není co vytknout.
prof. RNDr. Ondřej Kalenda, Ph.D., DSc. [32-KMA], Funkcionální analýza 1 [NMMA401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Profesor Kalenda je vynikající učitel. Od vytištěných shrnutí kapitol, přes sady názorných a řešitelných příkladů až po návaznost vět a eleganci důkazů. Nemluvě o jeho nadlidské trpělivosti a vstřícnosti konzultovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Výborný přednášející, vždy skvěle připravený na přednášku. Vše vysvětluje přesně tak do hloubky, jak je potřeba, a při jakékoli nejasnosti ochotně odpovídá na dotazy jak na přednáškách, tak přes email či na konzultaci. Velmi přehledné webové stránky, podklady k přednášce vynikající. Férový zápočet a zkouška, při nejasnostech u úkolů na zápočet vždy pomůže a podmínky ke zkoušce jsou jasné a spravedlivé. Někdy mě zarazila anglická výslovnost, ale vždy jsem rozuměl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Pan profesor je naprosto skvělý přednášející, má opravdu velký přehled o různých odvětvích matematiky. Přednášky má skvěle připravené a dobře látku vysvětluje.
Připomínka k předmětu, Funkcionální analýza 1 [NMMA401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Na cvičeních se prezentovaly příklady ze sbírky prof. Kalendy. Nároky na zápočet by asi mohly být větší -- klidně více příkladů na vypracování během semestru (ani není myslím třeba, aby každý student měl jiné zadání). Možná by nebylo na škodu některá jednodušší tvrzení nechat jako domácí úkol (to se týkalo ale spíše kurzu UFA než FA1).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Na cvičení studenti i vyučující předváděli řešení teoretických příkladů, což mi vyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Funkcionální analýza 1 [NMMA401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Celkově kurz je skvělý, myslím jeden z nejlepších co jsem zatím měl. Nebylo by na škodu více komentovat intuici za důkazy, ještě více zdůraznit kontext a význam pojmů a vět -- třeba typické ukázky použití v jiných oblastech matematiky.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Tematicky se mi topologické vektorové prostory extrémně líbí. Bavilo mě jen tak si vzít do ruky skripta a zkoušet si jednotlivá tvrzení dokázat. Bohužel předmět byl, tak jako většina ostatních předmětů na mff, veden tak, že učitel důkazy diktuje, student si je zapisuje. Jednou za čas stráví pár hodin tím, že se pokusí dokázaná tvrzení aplikovat na nějakém konkrétním příkladu, ale povětšinou se jen snaží chápat, co vyučující říká. O tomhle přesně si ale myslím, že by studium na matfyzu být nemělo. Rád bych byl veden k tomu, abych tvrzení uměl sám odvozovat, nejen se naučit chápat to, co mi řekne někdo jiný.
  • Děkuji za zpětnou vazbu. Nemyslím si ovšem, že důkazy byly "diktovány", spíše byly vysvětlovány a ty těžší byly k dispozici na webu. Samostatné odvozování bylo možné trénovat na příkladech k pochopení látky - během cvičení byla předvedena jen menší část, případní nadšenci měli spoustu problémů k řešení. Smyslem tohoto předmětu je porozumět určitým částem teorie a některým důkazovým technikám a naučit se teorii aplikovat aspoň na některých příkladech. Ideálně by to studentům mělo pomoci později dokazovat věty, které před nimi nikdo nedokázal, modifikovat známé důkazové techniky a vytvářet nové. Na to, aby studenti sami vymýšleli již vymyšlené obtížné důkazy, opravdu prostor není.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
    Naprosto skvělý předmět. Zajímavý, obohacující. Oproti úvodu mi to přišlo snazší, ale to je možná tím, že už člověk něco málo tuší a jen zobecňuje dále. Velmi doporučuji.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK