Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Michal Kulich, Ph.D. [31-710], Matematická statistika [MS710P05, přednáška]
Myslím, že předmět za dva kredity by neměl být tak časově náročný na zvládnutí, i ve studijním řádu je napsáno, že kreditový systém má alespoň zhruba odrážet náročnost předmětu, a když toto srovnám např. s matematikou za osm, která tomu odpovídala. Statistika rozhodně není lehčí, není doceněná...
System tohoto predmetu je naprosty nesmysl...narocnost zkousky rozhodne neodpovida dvema kreditum!Pokud by se melo zkouset takto,mel by predmet mit cviceni a byt ohodnocen mnohem vyssim poctem kreditu. A nebo nahradit zkousku zapoctem.Vetsine rocniku znamka zkazila prumer a kdyby jen to...pokud katedra chce,aby pulka rocniku vyletela kvuli statistice,je na nejleopsi ceste!
Přednáška byla kvalitně připravena, místy všam bylo trochu problematické udržet pozornost. Bylo to však spíše povahou probírané látky, než pedagogem. Dr. Kulich se snažil na příkladech z běžného života objasňovat probíranou látku. Kladně hodnotím také kvalitní prezentaci a elektronickou verzi skript. Na počet kreditů byla zkouška podle mě zbytečně náročná.
Tento predmet je za 2 kredity zoufale podhodnoceny. Kdyz srovnam obtiznost zkousky treba s Obecnou chemii z prvniho semestru, nezbyva mi, nez se pomeru 2/6 kr. smat...
Matematicka statistika je pomerne narocna a jedna dvouhodinova prednaska tydne bez jakychkoliv cviceni stacit proste na dukladne pochopeni a zaziti latky nemuze, at uz se doktor Kulich snazi sebevic.
Ke zkousce je vsak treba rici, ze dr. Kulich zkousi pouze to, co probere, hodnoti ferove a staci mu problem vysvetlit svymi slovy, neni treba se ucit zpameti odvozeni pres sumy ci integraly... jen si to chce davat pozor na presnost vyjadrovani :)
Takze zaver: Matematicka statistika je predmet, ktery nedostal dostatek prostoru, coz jej cini jeste tezsim a nepochopitelnejsim nez ve skutecnosti nejspise je a vyucujici s tim bohuzel nic, i prez svou snahu vse objasnit, nadelat nemuze...
Souhlasim s predchazejici pripominkou. Tato prednaska je opravdu kreditove podhodnocena a navic hodinova dotace semestru opravdu nestaci k uplnemu pochoeni latky