AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Eva Drlíková, CSc. [31-340], Úvod do psychologie [MUS04, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení se skládaly výhradně z referátů studentů, které jsme zpracovávali ve dvojcích až trojcích, odevzdali v písemné podbě a za které jsme pak dostali zápočet. Tyto práce nám nebyly nikdy vráceny a tudíž, jsme se nikdy nedozvěděli na jaké byly úrovni. Mám podezření, že je ani nečetla. Poévažuji toto cvičení (v této podobě) za naprosto zbytečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Děs a hrůza, divím se, že si ji tady drží. Tímhle způsobem vedené cvičení i přednáška nepatří na vysokou školu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Chtělo by to změnit organizaci cvičení. Jako budoucí učitel bych spíš uvítal nějaké praktické rady, než jen referáty a teoretické věci, které jsme už slyšeli na střední škole. Tohle je zbytečné.
PhDr. Eva Drlíková, CSc. [31-340], Úvod do psychologie [MUS04, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní drlíková, nebyla schopna udržet myšlenku. Přednášky byly naprosto k ničemu
PhDr. Eva Drlíková, CSc. [31-340], Psychologie pro učitele I [MUS08, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2008, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Omlouvam se, jiz jsem pani Drlikovou nasla...
Rozhodne neni jeji chybou, ale snad spatnou komunikaci mezi fakultami, ze jsme v nekolika hodinach museli resit, jak budou studenti rozhozeni do jednotlivych skupin (cviceni byla planovana dve, v kazdem melo byt max. 15 studentu, ale ve skutecnosti bylo pochopitelne studentu daleko vice).
Prednasky hodnotit nemohu. Pri cvicenich, postavenych na referatech a zkusenostech studentu jsme si hezky popovidali, chybel mi ale jakysi odborny zaver, ktery by nam mel pomoci v praxi danou situaci vyresit.
doc. PhDr. Ilona Gillernová, CSc. [31-FF], Úvod do psychologie [MUS04, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Obsah by měl být více praktický, hodiny by neměli být celé zabrány jen referáty
doc. PhDr. Ilona Gillernová, CSc. [31-FF], Psychologie pro učitele I [MUS08, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2008, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
ale vsechny ucitelske obory vyucovala prece pani Drlikova!
doc. PhDr. Lenka Morávková Krejčová, Ph.D. [31-FF], Psychologie pro učitele II [MUS09, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2009, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Moc pěkně udělané cvičení k zvládnutí různých psychologických oblastí!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK