Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
cvičení nepřispělo k osvojení látky... především by mělo být delší - shrnout např. systém ptáků do jednoho půldne se nedá (den by byl lepší). Cvičení k ptákům, obojživelníkům a plazům byla přínosná. Cvičení k rybám bylo spíš cvičením práce s klíčem (ale přeci jen jsem si nějakou tu rybu zapamatovala), stejně jako k savcům, kde jsme si procvičili ještě manipulaci s posuvným měřítkem - kromě znalosti několika hlodavců jsem si neonesla nic.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13B, přednáška]
Předmět je pohodový. Chodila jsem na přednášky, přeila jsem cvičení,jednou jsem si přečetla zápisky a zašla do národního muzea.Mám tip na inovaci výuky, kterou by naši následovníci podle mého uvítali. Ideální by bylo, kdyby byly k dispozici stručné zápisky/skripta,pochopitelná a shrnující teorii nutnou ke zkoušce.Přednášky by pak mohly být věnovány zajímavostem, praktickým poznatkům, etologii, ekologii, stíhalo by se... Hlasitost pana Fuchse jsem přežila i v druhé lavici a cením si prezentací, které nám dal k dispozici, i když je fakt, že jsem jámu lební nepochopila ani z nich, ani z přednášky, takže jsem u zkoušky trošku trnula, co bude když...
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13B, cvičení]
Nemohu ohodnotit cviceni, jelikoz jsem ho nemohla absolvovat, ale vseobecne mi prijde hloupe, ze praktika probihaji turnusove. Pak se muze stat, ze je nekdo nemocny a potom, co se uzdravi praktikum neprobiha a ma proste smulu, protoze s jednim clovekem, tak nikdo nechce byt, a musi si nechat predmet prelozit.
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13B, přednáška]