AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Edvard Ehler, Ph.D. [41-KBES], Biologie člověka a zdravověda [OKNUZ02031, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Myslela jsem si, že tento předmět pro mě jako studenta s učitelskou kombinací bude velmi důležitý a přínosný především z praktického hlediska, abych uměla zareagovat v situaci, kdy se žákovi něco stane. Ale v tomto předmětu se nic takového neprobíralo, ani zmínkou. (zlomeninu umí znehybnit i žák na ZŠ) Nevidím jediný rozumný důvod proč se musím učit latinské názvy částí mozku či jednotlivé vlastnosti hormonů. Myslím si, že tento předmět by měl být vyučován naprosto s odlišným obsahem než je teď. Tak aby studentům něco přinesl, a dozvěděli se jak reagovat v určitých situacích. Našprtat se nazpaměť nějaké pojmy zvládne každá cvičená opice, když jí řeknete jaké. Test byl pro ne-biologii z mého pohledu naprostá podpásovka a se zbytečnými otázkami. Samozřejmě chápu, že některé části tohoto předmětu jsou velmi důležité, ale my nejsme doktoři. Možná by se opravdu nad obsahem tohoto předmětu mohl někdo zamyslet. Jsem ráda, že jsem absolvovala zdravotnický kurz, kde jsem se něco dozvěděla, protože tento předmět mi vůbec nic nedal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je to předmět společného základu pro všechny obory, myslím, že otázky byly zbytečně zapeklité a netestovaly potřebnou znalost lidského těla, kterou by měl učitel mít. Důležitější by z toho předmětu měla být zdravověda, z té ovšem otázky nebyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto zbytečný předmět. V rámci předmětu je prakticky vyučována pouze anatomie, jejíž zařazení v rámci univerzitního základu absolutně postrádá logiku. Znalost hormonální soustavy, částí mozku nebo stavby kostí při výuce matematiky opravdu nezúročím. Zařazení fyziky, chemie nebo mineralogie mezi povinné kurzy by mělo asi tak zhruba stejný přínos. Základy první pomoci, které jsou avizovány v sylabu a význam by měly, se v přednášce objevují zcela okrajově. U zkoušky se jich pak netýkala ani jedna z dvaceti testových otázek. Ty naopak prověřovaly znalosti, které je možné s klidným srdcem ihned po zkoušce zapomenout.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK