AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Martin Košťák, Ph.D. [31-420], Historická a stratigrafická geologie [MG421P04G, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.04.2006, 2. Ročník, Geologie, navazující magisterské
Cvičení v tomto roce nebylo cvičení nýbrž spartakiáda mnoha studentů. M. Košťák by potřeboval amplión aby ho všichni slyšeli a vyvýšené pódium, aby ho všichni viděli. Prospělo by rozdělení do více menších skupin nebo alespoň na polovinu. Vyučující to takto nemá jednoduché a pozornost studentů klesá. Než k vám dojde vzorek, většinou už dávno nevíte co to bylo. Jinak cvičení jako praktický doplněk k teoretické přednášce hodnotím kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2010, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Musím se vymezit negativně, ne snad vůči samotným cvičením z Historické a stratigrafické geologie, jako spíše proti provedení závěrečného zápočtového testu, který byl podle mě koncipován příliš "tvrdě". Jedná se o test, ve kterém může být 1 nebo 2 správné odpovědi, ale také žádná. Pro získání zápočtu je nutné dosáhnout 70%. Někteří lidé to dělali i na 3x.. Pokud bude pan Košťák nadále trvat na "výšce" pomyslné nastavené laťky, bylo by ale dobré, aby se v průběhu semestru trochu více snažil studenty dohnat k učení - tedy formou nějakých průběžných písemek či testů. Jedině pak je, dle mého názoru, legitimní a hlavně FÉROVÉ dávat takto těžký závěrečný test. Jinak co se týče samotných cvičení, byl jsem spokojen.
doc. RNDr. Petr Kraft, CSc. [31-420], Historická a stratigrafická geologie [MG421P04G, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.04.2006, 2. Ročník, Geologie, navazující magisterské
Doc. Kraft se s velice obsáhlým a vůbec ne jednoduchým (zejména vysvětlení pohybu kontinentů, stratigrafie, atd.) obsahem jednosemestrální přednášky vypořádává bravurně. Probírané učivo často doplňuje historkami, příhodami a zajímavostmi, což shledávám jako velice produktivní, student si tak látku nejen lépe zapamatuje, ale je i intelektuálně osvěžen během náročného výkladu. Přednáška je vedena v rozumném lidském měřítku, důraz je kladen na podstatné věci a souvislosti jednotlivých událostí a fakt. Pedagog komunikuje se studenty, aktivně přistupuje k jejich dotazům, ověřuje nové poznatky a rázem o nich informuje. Upgraduje tak nejen sebe, ale i ostatní. Uvítala bych snad jen přesnější vymezení rozsahu učiva a podrobnosti, z kterých se bude na závěr zkoušet. Zejména pokud je tato přednáška jednosemestrální a obsah nahuštěn. Úroveň velmi kvalitní, kéž by dlouhodobě udržitelná jak ze strany studentů, tak zejména pedagoga.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2006, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Jsem velice spokojen, akorat studijni podklady neexistuji je tezke dohledat hodne spojite pritom ne prilis fakty zatizene informace, publikace jsou skvele, ale pro hlubsi studie. Zaroven chapu, ze vytvareni skript teto informacni urovne, je pro jiz hodne pracovne vytizene profesory casove nemozne a tak chci jen poprat vsem, kdo timto predmetem budou prochazet hodne stesti a hlavne velkou pozornost pri prednaskach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2010, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Velmi přínosné a zajímavé téma, navíc opravdu dobře a záživně podané panem Kraftem.. Je na něm vidět skutečný zápal pro jeho obor. Přednáška byla, troufám si říct, nejnavštěvovanější přednáškou tohoto semestru (ve smyslu disciplinovanosti v docházce mě a mých kolegů. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2012, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Zatím nejlépe koncipované přednášky co jsem navštívil. Je vidět že vyučující přesně ví, co chce sdělit, což činí přednášky velmi zajímavými a zároveň i zábavnými. Takto kdyby se učilo všude, tak by byla radost studovat.
doc. RNDr. Petr Kraft, CSc. [31-420], Základy paleobiologie I [MG422P02, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2008, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Kdyby bylo na geologii víc přednášejících jako pan Kraft, mohla by se biologie zavřít, protože všichni studenti by přešli na geologii...
doc. RNDr. Petr Kraft, CSc. [31-420], Paleobiologie [MG422P40, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Pan Kraft nám zcela vyšel vstříc, co se exkurzí týče, takže si z mnoha termínů a mnoha navštívených míst vybral opravdu každý. I výlet do Prokopského údolí (člověk by řekl ? tak blízko, tam přeci nebude nic paleontologicky zajímavého) byl pěkný. Zvláštní plus pro pana Krafta, že vydržel naše nekonečné hledání článků lilijic :-).
Iveta Štolhoferová, 20.06.2016, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velice oceňuji hlavně exkurzi. Byla jsem na Kosově a našla jsem si trilobita, takže i když nám počasí první hodinu moc nepřálo (jednu chvíli dokonce padaly kroupy), byl to zážitek!
doc. RNDr. Petr Kraft, CSc. [31-420], Paleobiologie [MG422P40, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prostě nádhera! Doporučuju všem!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
K organizaci přednášky:
Pan Kraft byl velmi ochotný a přesunul začátek přednášky s ohledem na studenty, kterým se překrývala.
Další pedagogové ale chodili na přednášku dosti často se zpožděním a/nebo přetahovali. Není to samozřejmě jejich chyba! Ale nejsem si jistý, jestli někteří z nich vůbec věděli, kdy přednáška začíná.
K obsahu:
Možná by nezaškodilo věnovat se o maličko více obratlovcům, kteří vlastně vyšli úplně naprázdno. A část paleobotanická by chtěla trochu poupravit s ohledem na to, že drtivá většina studentů nejsou botanici - odnesl jsem si z ní nic neříkající seznam čeledí krytosemenných rostlin a snad až zbytečně detailní výčty zástupců v jednotlivých obdobích třetihor, ale úplně mi unikaly základní obecné věci.
Velmi povedená byla přednáška o ekosystémech permokarbonu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Asi je to tím, že je ta přednáška rozkouskovaná mezi tolik přednášejících, ale myslím si, že by se měli navzájem více informovat o tom, co kdo přednáší. Nějaký rozvrh, kdo příště přednáší nebo podobně...Strašně špatně se hledali informace, kdy je poslední hodina, kdy se vypíšou termíny, kdy se sestaví seznam s exkurzemi apod...Zkoužka celkem lehká, ale učit se na ní nebylo, kromě vlastních poznámek, celkem z ničeho...neexistuje žádná webová stránka pro tenhle předmět, kde by byly aspoň základní informace: Seznam přednášejících a témata, sylabus apod...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.05.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška, jasná, srozumitelná i pro biologa velmi zajímavé a užitečné informace. Velmi dobrý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.03.2011, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nejoblíbenější předmět letos, připadala jsem si spíš než ve škole jako na nějaké zajímavé přednášce. Líbilo se mi, že jsem brali i trochu geologie, typy na výlety za zkamenělinami...
Šárka Škorpíková, 02.02.2016, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Výtečné přednášky, pro biologa spoustu netušených informací. Zaujala mě především kapitola o driftu kontinentů a odkaz na animace p. Scoteseho, jelikož na všech ostatních mapách, které jsem dosud viděla, byl pohyb zaznačen velice nepřesně, zkresleně, a navíc jen od Pangey dále. Čili "Všechno, co jste chtěli vědět o kontinentech a báli jste se zeptat" se zde dozvíte. Na přednáškách si člověk přijde k netradičním postupům přemýšlení, které nejsou triviální (alespoň pro mě nebyly) a donutí posluchače ocenit práci paleobiologů. Bohužel jsem letos nestíhala přednášky, takže vše, co zde píšu, vychází z nahrávek (2012/2013). O to více se těším na exkurzi
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK