AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Úvod do teoretické fyziky I [NAFY016, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jedna z nejlepších přednášek.
prof. RNDr. Pavel Krtouš, Ph.D. [32-UTF], Proseminář z matematických metod fyziky [NOFY002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Fenomén známý na Matfyzu pod jménem pan profesor Pavel Krtouš se hodně těžko vysvětluje lidem kteří ho nezažili na vlastní kůži. Tento pán je chytrý. Velmi chytrý. Je chytrý takovým tím způsobem, že všechno co dělá vám připadá neuvěřitelně jednoduché dokud to nezkusíte sami. Věcem co se vám snaží vysvětlit možná na první pokus neporozumíte, ale z každé přednášky budete odcházet s pocitem, že je to vlastně všechno triviální a dá se to spočítat tak do deseti minut. Za mě osobně doporučuji vymetat každou přednášku, kde se jenom nachomýtne.

Jo a taky nosí tričko s nápisem VECTOR.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Krtouš je výborný pedagog, i složité věci dokáže vysvětlit jednoduše a pochopitelně. Také oceňuji způsob, jakým se snaží u studentů zaujmout pozornost (což se mu daří).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vektůrky jsou prostě boží
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor jestiť velice systematický. Jeho výklad má řád i strukturu. Otázky z publika zodpovídá briskně. Má pěkné a čitelné písmo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Uspávač hadů-nevymyslel jsem tuhle přezdívku, ale bohužel celkem sedí. Huhlavý, monotónní výklad, který navíc sestával ponejvíc z konstatování, aniž by se panu docentovi dařilo nám ukázat, že to tak skutečně je-nemluvě o tom, že zcela pomlčel o účelu všech výpočtů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krtouš jel systematicky ve svižném jednotlivými oblastmi látky semináře. Jeho výklad byl jasný a souvislý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky bývají složité a v rychlém tempu, a pro prváky to je nezvyk a když se člověk jen na chvíli zamyslí, tak se s trochou (ale jen trochou) nadsázky ztratí v celé přednášce. Tento předmět je však "pro ty, kteří si věří", takže si na to příliš stěžovat nelze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji poutavý výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Krásně přehledný výklad a stejně tak i přehledné, dobře členěné a čitelné poznámky na tabuli, podle kterých si i po čase člověk může připomenout, o čem byla v hodině řeč.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyslovene nudné prednášky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas něco nepochopíte.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Proseminář z matematických metod fyziky [NOFY002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor má smysl pro humor, zajímavé praesentace a osobitý styl vyprávění látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý, a je znát, že je fyzik-často mluvil o aplikacích, přirovnával, a nebylo těžké s ním držet v jeho úvahách krok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka v podání doktora Langera byla poměrně individuální a osobitá. Stačila by pouze o něco větší logická návaznost mezi probíranými tématy, méně odboček k populárním poznatkům a věcem a neměl bych vůbec co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky bývají v o něco pomalejším sledu než u docenta Krtouše a tím pádem se informace dají lépe vstřebávat a dá se zamyslet nad tím, co se tam děje, avšak docent Langer často odbočuje k nějakým méně podstatným historkám o tom, co se jak v matematice a fyzice vyvíjelo, mně to nevadilo, bylo to mírné oživení přednášky, vzhledem k tomu, že byly maličko "uspávací", některým spolužákům se ale to odbočování nelíbilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji pomalejší výklad, je lepší na pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas trochu zmatený výklad, ale hezky vysvětloval souvislosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Místy se mi zdál výklad trochu zmatený, jinak milý vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pochopíte vše co vysvětluje.
RNDr. Robert Švarc, Ph.D. [32-UTF], Proseminář z matematických metod fyziky [NOFY002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ze tří přednášejících jednoznačně ten nejlepší, zábavný, dokáže se ze svých intelektuálních výšin snést na úroveň studenta prvního ročníku a vše mu vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cením si jeho interakce s publikem a toho, že vždy dobře vysvětlil svůj postup řešení problémů. Na každý dotaz vždy ochotně odpověděl.
Rovněž musím vyzdvihnout jeho výklad témat týkajících se lineární algebry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor interaguje s publikem a emphateticky se vciťuje do jeho bolů a neznalostí, které svou přednáškou zdatně léčí. Nebojí se nás zeptati, zda jeho výklad chápeme.
Připomínka k předmětu, Úvod do teoretické fyziky I [NAFY016, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super cvičení. Jen jsme toho udělali za semestr málo z mého pohledu. Uvítal bych více příkladů, kde se vyřeší jejich hlavní myšlenka namísto mechanického dopočítávání.
Připomínka k předmětu, Úvod do teoretické fyziky I [NAFY016, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvěá přednáška. U STR bych ocenil aspoň jednu hodinu cvičení, kde by se vypočítalo pár příkladů.
Připomínka k předmětu, Proseminář z matematických metod fyziky [NOFY002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět, na kterém se probírají věci "navíc". Bohužel, pokud je někdo jako já obyčejný smrtelník, často se setká s problémem, že neví, oč běží. Ale když už se náhodou chytne, je to dost zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na první přednášce se nám pan profesor Krtouš pokoušel osvětlit Taylorův polynom, čehož jsem se zalekl natolik, že jsem tam na delší dobu přestal chodit. V retrospektivě toho lituji. Věci co se tam přednáší sice nejsou okamžitě nutné, ale slouží jako důležitá průprava pro budoucí látku.

Nutno dodat, že pan profesor Krtouš je bůh na zemi a člověk se ochudí o každou jeho přednášku, kterou nenavštíví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nezajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Rozhodně mnohým pomůže se lépe orientoval v lin. algebře a fyzice, nicméně chybí hlubší provázanost s danými předměty, některá témata se opakují, jiná se vůbec neuplatní. Střídání vyučujících je spíše na škodu, vede k nedokončování témat i způsob výkladu se diametrálně liší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Trocha iné než som čakal, ale stále dosť fajn
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Proseminář z matematických metod, přestože je často označován za doplňkový předmět, mi dal hrozně moc. Jedná se asi o nejužitečnější nepovinný předmět ze semestru. Nejvíce si cením toho, že jsme byli blíže seznámeni s diferenciálními operátory a s křivkovým a plošným integrálem. Celkově oceňuji výběr témat, které nám přednášející chtěli předvést.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět jako takový naprosto super. Ale na osmou hodinu ranní je to vážně zabijárna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Seminář byl slovy vypůjčenými od pana Vopěnky doslova "těhotný věděním". Učivo bylo probíráno systematicky. Předmět se ze své povahy prolínal s učivem ostatních hodin, což se velmi hodí zvláště ve shonu a kvaltování prvého ročníku physiky generální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Užitečný seminář pro matematické metody fyziky. Jediným negativem bylo, že se přednášející střídali a tak se vytratila návaznost na předchozí přednášku a nebyl jednotný styl výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Preberané učivo má pripraviť študenta na to, čo bude o nejaký čas preberať na povinných predmetoch. Aj keď som niektoré veci nepochopila na seminári, potom, keď sme to preberali na matematike, som si spomenula, že som niečo také už videla, to trochu pomohlo. Ale myslím, že by nebol veľký rozdiel, ak by som tam nechodila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet veľmi dobrý na orientačné zoznámenie sa s preberanými metódami, cieľom nie je nutne všetko do hĺbky pochopiť, skôr vedieť, že niečo také existuje a potom byť v obraze keď sa to objaví na matematike resp. fyzike.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
v prvním semestru velmi doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ač by nám tento seminář měl pomáhat, pro mě byly stejně přednášky většinou dost nesrozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět je spíše na zopakování věcí z ostatních hodin.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím, že by se obsah tohoto prosemináře měl trochu poupravit, protože velkou část vyložené látky jsme později dělali i v analýze a podrobněji. Např. první čtyři týdny jsme dělali derivace, taylorův polynom a diferenciální rovnice, ale zanedlouho jsme tu samou látku probírali v analýze, takže tyto první týdny byly téměř zbytečné. To samé platí pro diagonalizaci.

Dále mi některé části přišly až moc teoretické. Jelikož je to proseminář, očekával bych, že spíš budeme probírat méně teorie a více příkladů "krok za krokem". Např. přednáška s teorií, kdy jsme rozebírali větu o existenci o jednoznačnosti soustavy dif. rovnic, mi přišla celkem zbytečná, ale konkrétní příklady, co jsme počítali potom (harmonický oscilátor, RL obvod), byly naopak velmi užitečné. Příklady s integrací funkcí více proměnných byly taky dobrý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Všichni tenhle seminář doporučovali, ale spíš mě zklamal. Bez vysvětlení podstaty mi tahle matematika moc k ničemu nebyla, a beztak jsem se ji naučil na regulérních předmětech, než jsem ji potřeboval, takže se mi zdá, že úplně neplní svůj účel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ze začátku jsem se nechytal, pak jsem to vzdal a chodil se jen zapsat.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kredit za účast
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý seminář, skvělý přednášející, mohu pouze doporučit!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý a přínosný předmět pro seznámení se s lehce pokročilejším diferenciálním a maticovým kalkulem. Každému mohu jenom doporučit.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Někdy chybí hlubší důvody a možná důkladnější vysvětlení pro lepší pochopení tématiky, přesto jde o zajimavý seminář, který student nejspíš ocení zejména v druhém semestru. Pokud je cílem seznámit studenta s intuitivním významem dané tématiky a naznačit matematické použití, pak splňuje seminář účel skvěle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Celkově předmět z většiny obsahuje to, co se probírá v prvním semestru na fyzice, proto je dobré tam zajít. Slyšet složité věci je lepší dvakrát než jednou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi složitě vysvětlována látka. Přijde mi tento seminář zbytečný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět pomůže orinetaci použité matematiky ve fyzice, která se v matematice probírá až později.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět, díky kterému pochopíte souvislosti, proč se co učíme apod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vím, že cílem není hluboké porozumění tématům, ale ocenil bych trochu více vzorových příkladů (klidně mimo přednášku formou řešeného příkladu na dané téma)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Určitě považuji předmět za zajímavý, že se některé přednášky překrývaly s jiným předmětem rozhodně nebylo na škodu, když něco člověk slyší podruhé, tak se zase o trochu přiblíží k úplnému pochopení. A co se nekrylo, pěkně odhalovalo matematickou podstatu či interpretaci některých fyzikálních identit, které na přednášce z fyziky tak podrobně probírány být nemohly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Podle mě moc užitečný předmět, který pomůže s orientací v přednáškách z fyziky, kterou člověk bere vlastně bez znalosti spousty užitečných poznatků z matematiky, které právě tento předmět nabízí. Pro prváky - fyziky bych ho skoro zavedla jako povinný, protože podle mě dost zásadně pomáhá porozumět probírané látce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vřele doporučuji tento kurz. Je zde probrána spousta zajímavých věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Každé téma hodnotím jinak. Některá mi připadala úplně zbytečná, ale k jiným mohu říct, že bez nich bych v některých předmětech neuspěl.
V obecnosti nemohu říct nic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý prehľad niektorých matematických postupov, ale veľa z týchto vecí sme robili aj na analýze alebo algebre.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelné vysvětlení matematiky běžnému fyzikovi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Občas probraná látka pomohla s pochopit něco z přednášek z fyziky. Trochu mě ale rozčilovalo, když jsem třikrát o stejné věci slyšel "řeknu to jen tak zběžně na víc nemáme čas" (kurz matematiky na začátku semestru, zde a matematická okénka během fyziky, občas i na analýze).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Preberaná látka bola dosť náročná, nakoľko ďaleko predbiehala záber predmetov matematickej analýzy, lineárnej algebry či fyziky. Minimálne v prvom semestri nebola preberaná látka využitá pri iných predmetoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět příliš přehnaný svými informacemi, kde víc jak 90% žáků nerozumí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Casto se postupovalo od obeneho ke konretnimu. Opacny postup by byl asi srozumitelnejsi. Myslim ze chybela komunikace mezi prednasejicim tohoto predmetu a prednasejicim Fyziky.

Doporucil bych vyucovat vice na prikladech. Resit konkretni fyziklani ulohy, kde by se muselo uzit nejakeho "matematickeho kouzla", ktere je dobre se naucit. Nekladl bych takovy duraz na matematickou korektnost.

pro studenty: 2 kredity za ucast.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Myslel som si že mi to pomôže ,keďže som nemal skúsenosti s fyzikálnymi počtami, ale bolo to príliš komplikované a veľa mi to nakoniec nedalo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK