AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Fyzika plazmatu [NEVF122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika povrchů a plazmatu, navazující magisterské
Zpětná vazba k protokolu by mohla být rychlejší.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Celá výuka byla velmi chaotická. Cvičící si na hodině vždy vymyslel zadání, ale několikrát se stalo, že i on sám musel nejdříve přijít na to, jak by to programoval. Ohledně odevzdávání si vedl tabulku, ale trochu nepřehledně, takže nakonec to dopadlo tak, že po skončení výuky jsme mu všichni museli posílat i úkoly, které byly původně dobrovolné. Nicméně ale oceňuji zpětnou vazbu k námi zaslaným programům, kdy nám cvičící popsal naše chyby a snažil se náš program optimalizovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný vyučující, který dokázal každé cvičení naplnit zajímavými myšlenkami nejenom k tématu. Všechna cvičení měl dobře připravená a promyšlená, kdykoliv pomohl. Rozhodně bych vyzdvihl jeho systém domácích úkolů, kde při nesplnění není student penalizován, ale je přinucen na základě podnětů svoje řešení přepracovat a vylepšit. I při odevzdání funkčních skriptů dával připomínky a podněty na vylepšení. V průběhu výuky vždy přátelský. Čas na cvičeních z programování jako by ubíhal o něco rychleji.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], C++ pro fyziky [NOFY082, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení se nekonalo (místo něj pokračovala přednáška), což mi nevadilo, co mi však vadilo, byl (kromě hrozné zimy v učebně) přednášející, který dělal mnoho zbytečných poznámek (typu, že na kalkulačce pro Windows už není mocnina (nebo něco jiného? mocninu tam vidím), protože by to lidi asi nezvládli, často zmiňoval "nás matfyzáky" a tak nějak urážel ostatní lidi, přitom mi vůbec "matfyzácký" nepřipadal). Úkoly byly zadány tak nějak dlouze a často zmateně, ač samotný úkon, který byl po nás požadován, byl třeba jednoduchý.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK