AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyučující programování rozumí, má dobrý vztah ke studentům. Student si ale z kurzu neodnese znalost programování, jelikož celou dobu pouze opisuje text.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení nebylo až tak produktivní (ve srovnání s ostatními cvičícími), vyučující někdy až moc zabíhal do detailů a teorie, který byla částečně pokryta na přednášce, a nezbýval tak čas na probrání všech modelových příkladů. Výuka ale jinak měla dobrou úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi poutavý výklad ozvláštněný mnoha zajímavostmi. Jen tempo bylo někdy vysoké a vyučující nepostřehl, že hodně studentů se ztratilo. (příliš optimistický názor na naše mentální schopnosti)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi prijemny a nazorny vyklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bolo by dobré keby sme z cvičení dostávali domáce úlohy, ktoré by sme odovzdávali a boli by nám kontrolované. Poprípade aspoň zoznam úloh, ktoré by bolo vhodné naprogramovať aby sme boli pripravení na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičeních jsme nedělali nikjak náročné programy. Pokud jste zkušenější programátoři, budete se nudit. Naopak pokud jste uplní začátečníci skvěle se naučíte základy.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý učitel, vše vysvětlí jasně a tak, že se to dobře pamatuje. Zadá program a pomáhá ostatním, třeba i kolektivně, ho vytvořit.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Úvod do programování a práce s počítačem [NPRF026, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Často při výkladu odbočuje k jiným tématům a odnést si z toho ucelené informace je proto nesnadné. Na valnou většinu věcí dokáže odpovědět, a když z nějakého důvodu má někdo v kódu chybu, pomůže mu ji najít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent byl vždy vstřícný, odpovídal na dotazy a podporoval diskuze nad problémem, byl jsem se cvičením spokojen.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kudrna velmi rád pomůže a vysvětlí, co je třeba, ale občas jsem měl problém stíhat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kudrn se velmi snažil a byl velmi vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Děkuji za ochotu uskutečnit konzultaci k zápočtovému programu bez předchozí domluvy, samotné příjemné a poklidné vedení jednotlivých cvičení a celkově za naučení nových věcí, které jsem ze střední nejen v Pascalu ještě neuměl a neznal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že na většině cvičeních s námi procházel různé programy, abychom pochopili, co který příkaz dělá. Jen pár programů jsme dělali úplně sami a pokaždé nám s tím kdyžtak ještě pomohl, nebo to dovysvětlil, když jsme něčemu nerozuměli.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Úvod do programování a práce s počítačem [NPRF026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
S panem Kudrnou jsme měli jen pár přednášek. Snažil se vše vysvětlit srozumitelně a mluvil o docela zajímavých a aktuálních věcech (bohužel na rozdíl od pana Tichého).
prof. RNDr. Milan Tichý, DrSc. [32-KFPP], Úvod do programování a práce s počítačem [NPRF026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad je nezáživný, a přesto, že se člověk snaží vnímat, po několika minutách prostě pozornost odpadne. Přesto, že bychom se nepochybně něco zajímavého dozvěděli při plné pozornosti, forma jakou je to podáváno je poměrně nestravitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel pan profesor nedokázal udržet moji pozornost, často i přes zajímavá témata jsem se ztrácel v přehledu, co se to vlastně probírá. Nejsem si zcela jist, jestli to bylo časem přednášky a faktem, že byla ve čtvrtek, kdy jsem byl už celkem unaven, ale přesto si myslím, že by bylo dobré výuku trochu zatraktivnit. Kdykoli jsem se dokázal maximálně koncentrovat a udržet pozornost, jsem se dověděl vždy něco nového a zajímavého. Pan profesor odpovídal na dotazy a je vidět, že v dané problematice má velký přehled, bohužel bych byl raději za lepší předání informací, atraktivnější, nějakým způsobem vymaněné z monotónnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Naprostá tragédie, po první přednášce, kdy jsme si mysleli, že pan profesor si spletl třídy se ČVUT, jsme tam už nikdo nechodili, neb dívat se na vyučujícího, jak kouká celou hodinu na kliku od dveří a každé slovo zopakuje dvakrát, než vymyslí větu, jsme neměli nikdo zapotřebí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Děkuji panu profesorovi za jednotlivé přednášky, které mi ukázaly zajímavé věci. Místy jsem výkladu nerozuměl, určitě to nebylo způsobeno nesrozumitelností přednášky, ale vysokou kvalitou a vyšší úrovní používaných pojmů a problematiky, do které nemám takový vhled, jaký má určitě pan profesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující by dokázal uspávat hady. Věřím tomu, že má vyučující spoustu znalostí, ale bohužel je neumí předávat dál. Nutno říci, že z přednášek s profesorem Tichým si nejspíše nikdo z nás nic neodnáší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Z přednášek jsem si neodnesla vůbec nic. Ocenila bych, kdyby nás (jako budoucí učitele) seznámili s programy typu Wolphram alpha nebo Texmaker. Nevím, k čemu potřebuju znát součástky počítače, paměti, nebo jak funguje počítačová síť. Navíc přednášející vykládal vše tak složitě, že se tomu dalo jen stěží rozumět a udržet pozornost.
Připomínka k předmětu, Úvod do programování a práce s počítačem [NPRF026, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
V menším počtu lidí byla cvičení velmi přínosná a příjemná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení se věnuje výhradně programování. To, že se programuje v zastaralém Pascalu je asi marný boj, takže tu o tom nebudu moc psát. Jinak je cvičení vyhovující. Možná jediné co bych vytkl, tak je lepší když si my sami napíšeme program, než když jen koukáme na cizí program a posloucháme o tom, proč a jak funguje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla velice zajímavá, člověk dostal hodně prostoru na dotazy a výuka často probíhala částečnou debatou nad problémem, což mi plně vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět by mohl být praktičtější, kdyby se v něm vyučoval programovací jazyk, který bychom mohli potom využít, Pascal je zastaralý a neumožňuje nám nic, co nebylo už 10x uděláno jinde.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení je stejně zbytečné jako přednáška. V Pascalu v dnešní době nikdo normální neprogramuje. Pascal je mrtvý!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ze začátku jsme dělali zbytečně složité programy, ze kterých jsme nepochopili základní příkazy a principy psaní programů, a pak už to nešlo dohnat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úlohy, které jsme řešili, byly zajímavé, jen ze začátku jsme si navykli, že dostaneme rovnou návod na řešení a potom už jsme byli líní přemýšlet sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavé programy a pomoc s vymýšlením řešení jednotlivých problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Programování mi nic nepřineslo. Znám teď sice pár příklazů, ale stejně bych to neuměla uplatnit v praxi a jako (doufám) budoucí učitelka to nejspíš ani nevyužiju. Navíc zápočtové programy jsou svojí náročností úplně jinde než ty, které jsme dělali na cvičeních, takže si to musíme dohledat někde sami.
Připomínka k předmětu, Úvod do programování a práce s počítačem [NPRF026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla občas až zbytečně podrobná a odborná na to, že jsme v oblasti počítačů neměli všichni nějaké hlubší znalosti ze střední školy, např. konkrétní postup výroby procesoru. Občas jsme si naopak ukazovali naprosté banality, jako např. editor rovnic ve Wordu, se kterým se pravděpodobně všichni nebo téměř všichni už setkali a umí pracovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi nevhodná struktura a obsah, nebylo vůbec probíráno programování, to se nechalo čistě na cvičení. Nebyla dostatečně probrána práce s počítačem, čekal bych že budeme probírat práci s užitečnými programy (word, excel, grafické editory) Byly úplně pominuty veškeré programy, které by se nám reálně hodily pro naše budoucí povolání, jako učitele. Matematické programy jako Mathematica byly zcela opominuty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Obsah přednášek byl poměrně zajímavý a bohatý, člověk se dověděl mnoho věcí, pokud chtěl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zbytečný předmět pro učitele matematiky a fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nevím, zda je to vyučujícím, ale chtělo by to vyučovat aktuální informace. Učit se o DOSu, který je už jen v pohádkách našich rodičů a vývoji počítačů od vzniku je zbytečné a nic nám nepřináší.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejhorší předmět prvního ročníku. Absolutně zbytečný a pro budoucí učitele nepotřebný. Nejlepší by bylo, kdyby se zrušil a dále neobtěžoval studenty prvního ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla podle mého názoru zaměřená na zbytečné informace a příliš pokročilá na naši úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na předmětu oceňuji především praktické ukázky jednotlivých záležitostí, například možnost osahat si jednotlivé komponenty počítače. Vizuální představu jednotlivých problémů v podobě prezentací a konkrétních program v Pascalu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výkald pro mě není dostatečně srozumitelný. Vzhledem k tomu že jsem se nikdy nepohybovala v tomto oboru tak se v tom co probíráme moc nevyznám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mi bohužel k ničemu nebyl. Při učitelství matematiky a fyziky ani nevím, jak bych tento předmět využila, navíc výuka v programovacím jazyce Pascal, který už se spoustu let nepoužívá, nám nejspíš k ničemu nebude.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Z přednášek jsem si neodnesla vůbec nic. Ocenila bych, kdyby nás (jako budoucí učitele) seznámili s programy typu Wolphram alpha, Texmaker nebo nějaký program na tvorbu grafů apod. Nevím, k čemu potřebuju znát součástky počítače, paměti, nebo jak funguje počítačová síť. Navíc přednášející vykládal vše tak složitě, že se tomu dalo jen stěží rozumět a udržet pozornost.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK