AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jana Glivická [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Typové příklady byly cvičící připraveny hezky. Ty, co jsme spočítali, byly vysvětleny v rámci našich znalostí látky dobře. Cvičící byla příjemná a látku vysvětlovala trpělivě. Zápočtový test byl sice náročnější vzhledem k nutnému počtu bodů, které byly potřeba, ale zahrnoval skoro všechnu probranou látku, což je dobře. Jediné, co mě trochu mrzelo bylo, že jsme nestihli vypracovat ve cvičení všechny připravené příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Jana Glivická je naprosto vynikající cvičící. Velmi dobře vysvětluje látku. Je velmi příjemná na studenty. Její nároky jsou (dle mého názoru) tak akorát vysoké.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji vstřícnost vůči studentům, kteří na cvičení nestíhají chodit. Rozumný rozsah domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vstřícná cvičící, co vše dobře vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velice dobrá cvičící. Látku a způsob jejího vysvětlování má dobře promyšlené, což jsem docenil ve chvíli, kdy jsem na jednom cvičení chyběl, a pochopit probíraná témata mi pak trvalo výrazně déle, než cokoli, u čeho jsem na cvičení byl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičící, cvičení však byla možná až moc jednoduchá, hodilo by se pár (třeba nepovinných) složitějších příkladů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvele cviceni. Jen bych doporucil pocitat slozitejsi priklady. Prislo mi, ze na zkousku jsme byli mene pripraveni nez u ostatnich cvicicich
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúce cvičenia, cvičiaca je milá, učivu dobre rozumie a skvele ho vysvetľuje. Zodpovie všetky otázky, či už mailom alebo osobne a na skúšku nás pripravila ozaj dobre.
Páčilo sa mi, že sme nemuseli robiť úkoly a naozaj stačilo pozrieť si veci z cvičenia na to, aby to človek chápal.
Zápočet bol za 2 testy ktoré sa dali zvládnuť, keď sa človek snažil
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Paní Glivická byla vždy ochotná s čímkoli poradit a věci vysvětlit. Snažila se studentům vybudovat nadhled nad základními principy probírané látky. Doba reakce na e-maily byla úctyhodně krátká a to kdykoli během semestru i zkouškového! Jedna z nejlepších cvičících tohoto semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Řekla bych, že super cvičení. Všechno vysvětluje tak, aby se to dalo pochopit, sice dává trošku lehčí příklady, než jsou pak třeba ve zkouškovém testu, na druhou stranu je jednodušší se to naučit, když si je člověk jistý v základech. A zápočtové testy se dají napsat v pohodě z toho, co se probírá na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla jedna radost, paní Glivická je výborná cvičící, vše nám skvěle vysvětlila, je velmi příjemná, vstřícná a nápomocná, není problém si s ní domluvit konzultaci. Mohu jen doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jedny z nejpříjemnějších cvičení semestru, tempo výkladu bylo tak akorát, že jsem stíhal vše pochopit, na vše, čemu jsme nerozuměli bylo úplně v pohodě se zeptat, cvičení probíhala vždy v přátelské atmosféře. Zároveň jsem byl ze cvičení tak dobře připraven, že už jsem se na písemnou část zkoušky vůbec nemusel učit a ani jsem si toho během semestru nevšiml. Testy byly z věcí, které se probraly na cvičení, takže se člověk nemusel stressovat, že nezvládne zápočet. Na konzultacích nebyl problém se domluvit a hrozně moc pomohly. Velký talent na vysvětlování složitých věcí jednoduchým způsobem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrá cvičiaca :) Všetci sme mali zmätok v definíciách z prednášky, na cvičení to všetko (teda aspoň pre mňa) začalo dávať zmysel. Zápočet bol za 2 zápočtové písomky, ktoré boli v pohode. Príklady čo sme brali boli podstatne jednoduchšie než na skúške, ale tým že som dobre pochopila základy, nemala som problém keď prišlo niečo komplexnejšie. Ochotne nám poskytla aj konzultáciu pred skúškou, ktorá mi veľmi pomohla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, dost pomohlo k pochopení o co jde v tomto formálním předmětu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo velmi dobré, přiklady dostatečně procvičily pojmy z přednášek a případně cvičící dovysvětlila pojmy, které nebyly jasné z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zápočet fér, docházka nepovinná a velmi doporučená, na každou hodinu připravené vytisklé příklady pro každého, vysvětlování v hodině také velmi potěšující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující velmi příjemná, vše výborně vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výuka byla smysluplná, látka byla vysvětlována pochopitelně, srozumitelně. Byly probírány důvody proč některé řešení vyhovuje, a jiné ne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
cviciaca je moc fajn, latku vie velmi dobre vysvetlit a ma taky ludsky pristup, snazi sa vzdy pomoct :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvicici vse peclive vysvetlila, cviceni bylo zajimave a ladilo s latkou na prednasce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Ocenuji velice dobre srozumitelny vyklad a vysvetleni postupu.
Vytky nemam
RNDr. Petr Glivický, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních jsme sice probrali všechno, ale cvičení bylo hodně technické a pořád jsme vlastně jen "strojově" řešili zakladni příklady. Ocenil bych trochu více přemýšlení a příkladů na hlubší pochopení (i na zkoušce byly příklady zaobalené do nějaké přemýšlivější vaty). Nicméně i to je nutné a člověk se to tak naučí také
Přemysl Šťastný, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré pedagogické schopnosti. Dokázal vysvětlit velmi obtížnou látku i lidem, kteří nechodili na přednášky.
Cvičení mě upřímně bavily.
Střední hodnota doby, o kterou chodil pozdě, se pohybovala kolem 7 minut.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nudné cvičení, na kterém jsme za jedno cvičení stihli jeden až zdva naprosto základní příklady. Pro mě suplovalo přednášku, na kterou jsem nechodil a na tomto cviku jsem si četl prezentaci. Na zápočet nutno absolvovat dva velice jednoduché testy, o kterých se bohužel studenti dozví jen na cviku - ani e-mail, ani web.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící ví co učí a umí dešifrovat mnohdy kryptické výjevy z přednášky. Cvičení ideálně pokrývá drobné zopakování teorie a její procvičení na příkladech, zápočet má férové podmínky.

Jedinou vadou na kráse cvičení je absence materiálů - alespoň .pdf s příklady ze cvičení na webu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji, že nebylo potřeba porozumět nové látce hned na přednášce. Na každém cvičení byla veškerá potřebná teorie vysvětlena a z poznámek ze cvičení se dobře učilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výuka byla přehledná, srozumitelná, dostupná. Fajn přístup. Nadprůměrné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Kvalitně vysvětlené problémy a dobrá struktura cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci na začiatku každého cvičenia pekne vysvetlil učivo z prednášky (dostatočne na to aby vám prednáška nechýbala). Precvičované príklady boli dostatočná príprava na zápočtové písomky. Cvičiaci kládol dôraz na to aby každý pochopil čo sa robí a nemal problém individuálne vysvetliť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cviciaci, vynikajuco vysvetli takze ludia pochopia aj to, co mozno na prednaske nebolo celkom jasne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, velmi pomůže k pochopeni látky z přednášek.
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přístup, moc hodný člověk.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé projetí všech důležitých příkladů a algoritmů. Relativně těžké domácí úlohy nutné pro zápočet, ne však všechny a donutí studenta se to naučit. Zkouška je po tomto cvičení dost v pohodě datelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Keďže cvičiaci bol zároveň aj prednášajúcim, obtiažnosť cvičenia bola adekvátna obtiažnosti skúšky. Domáce úlohy boli ťažké (nie všetky), no prinútili nás sa pozerať do učiva pravidelne. Podmienky získania zápočtu boli zvládnuteľné. Atmosféra na cvičeniach bola príjemná aj keď niekedy by som ocenil viacej energickosti zo strany cvičiaceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci rozumie preberanej látke dokonale. Na začiatku sa možno zdalo, že zápočet sa bude dať získať celkom jednoducho, ale to nebola pravda.
Domáce úlohy boli náročnejšie ako z ostatných cvičení, ale nemali až taký podiel na získaní zápočtu ako na ostatných cvičeniach. Každopádne sa ukázalo, že zložitosť domácich úloh a preberaných úloh na cvičení bola primeraná a cvičenie všeobecne výborne pripravilo na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, dobře připraví na nejdůležitější (písemnou) část zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor výborně odpovídá na dotazy a vysvětluje probíranou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Systém úkolů hodně pomáhá a je mírný.

Gregor dovede hodně naučit a dovede skvěle pomoci i když si s látkou chvílema nevím rady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeniach je príjemná atmosféra. Opakujú a vysvetľujú sa aj domáce úlohy na danú hodinu - len škoda, že niektoré úlohy boli dosť náročné. Takisto nie úplne vyhovujúci systém bodovania (1 bod alebo nič).
Ale aj tak získanie zápočtu bolo primerané ťažké.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení se mi moc nelíbilo, některé těžké věci nebyli vysvětlené úplně jednoduše. Úkoly byli velmi náročné, a kvůli tomu i podmínky zápočtu. Pan Gregor je ale hodný, jenom po nás chce toho asi až moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Musím uznat, že s panem Gregorem je na cviku občas i zábava. Úkoly jsou někdy ale až zbytečně náročné. Získat zápočet není těžké, připraví vás to na zkoušku.
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborně sestavená přednáška, člověk si odnesl dost matematicky, informaticky, algoritmicky i tak nějak filosoficky zajímavých poznatků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé slidy, ovšem nudný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji velmi pečlivé slidy, jejichž příprava musela zabrat spoustu času, zejména využití barev je skvělé a slidy se dají využít jako kompletní studijní materiál.

Vážím si nespočetného množství zkouškových zadání z minulých let dostupných na webu (kdyby tam nebyly, tak bych předmět asi nezvládl).

Předmět je náročný, ale v celku užitečný a zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla hezky srozumitelná a vcelku i zajímavá.

Jediné, co mi trochu nevyhovovalo jsou slidy + výklad. Hlavně u důkazů spíš preferuji jejich výklad a zápis na tabuli, ale to je osobní preference.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky mi bohužel přišly velice nudné a uspávací, i když jsem chtěla, nedařilo se mi udržet moc dlouho pozornost. Zkouška je však férová, je zveřejněn seznam vět, které se zkouší u ústní části, a dostupné jsou i předchozí zadání písemné části, ke kterým bohužel chybí autorské řešení, které by určitě k pochopení velice pomohlo. Zkouška trvá hodinu a půl, což je čas, za který se dá celá písemka napsat, ale není tam moc prostoru na vymýšlení ani na případné opravy některých zdlouhavějších příkladů (tablo metoda, rezoluce). Dále mi přijde velice nešikovné, že některé úkoly na sebe navazují, takže když například špatně přepíšu výroky do jazyka predikátové logiky, nevyjde mi rezoluce, na kterou navazují ještě další úkoly. Písemka není hodnocena mírně avšak ani přísně, navíc je tam možnost obhájit si některé věci u ústní či doplnit odpovědi. V ústní části poté zkoušející zadá právě jednu větu, kterou máte dokázat, spolu s ní i všechna lemmata použitá v důkazu věty. Zkoušející se vyptává na pojmy ve znění věty a v důkazu a celkově do důkazu dost "rýpe". Na druhou stranu je však ochoten pomoct, když student tápe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Výborný vyučující, nemám co vytknout. Velice ochotně mi odpovídal na dotazy po e-mailu, když jsem něco nechápal nebo jsem se potřeboval ujistit, zda látku chápu správně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející dělal, co mohl, ale většina lidí si z přednášek nic moc neodnesla. Myslím, že by bylo vhodné změnit strukturu přednášky. Ocenil bych více příkladů, protože v abstraktních pojmech se dá snadno a rychle ztratit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dokážu si snadno představit, že by logika mohla být velice nudnou a velice náročnou studentskou "noční můrou" (a podle zkazek pamětníku taková dřív byla). Naštěstí tomu tak v pojetí dr. Gregora určitě není. Oceňuji prakticko-algoritmickou orientaci přednášky (např. nahrazení logických kalkulů tablo metodou), vstřícné vystupování pana Gregora a velice kvalitní skripta/slidy, díky nimž (a skvělým cvičícím) je logika nyní jednou z lepších matematických přednášek na bakalářské informatice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super, jen občas jsem se trochu ztrácel, kde zrovna jsme - mě by pomohlo občas shrnout "kde" v látce se nacházíme a k čemu je to dobré a jaký je kontext...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad by mohl být trochu živější, přednáška byla v 9 ráno, takže někteří lidé spali. Až na to je to ale výborný přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Mám 2 negatívne pripomienky k skúške:
- na písomnú časť je veľmi málo času, väčšina ľudí toho vie viac, než stihne napísať,
- úlohy sú robené takým štýlom, že človek musí urobiť a), aby ho mohol použiť v b) a to zasa v časti c). Takže je jedno, že rezolúciu viem urobiť dokonale, keď si neviem poradiť s prekladom viet do jazyka logiky (čo niekedy ide fakt ťažko), tak sa k rezolúcii ani nedostanem, lebo nemám čo rezolovať a to je škoda.
Zvyšok predmetu sa mi páčil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dle mého názoru dobře odpřednášená látka, která je bohužel sama o sobě poměrně nezajímavá. Ocenil bych méně symbolů a termínů (některé byly zaváděny, aby se jednou použili na následujícím slidu) a méně formalizované důkazy (matematický formalismus je většinou kratší, než slovní vysvětlení, občas ale zašifruje myšlenku, kterou má předávat). Čas na písemku byl docela šibeniční - myslím, že víc času by spoustě studentů pomohlo, hlavně ve chvíli, kdy něco nevyjde a je třeba hledat chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na prednáškach je rozhodne vidieť, že prednášajúci sa veľmi dobre vyzná v obore a snaží sa vysvetliť látku tak, aby tomu rozumelo čo najviac študentov. Predmet sám o sebe nepatrí k tým najľahším na Matfyze, takže chodiť na prednášky a snažiť sa dávať na nich pozor rozhodne pomohlo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Inu, začnu tím kladným. Možnost konzultací a ochota vyučujícího pomoci studentům je nepopiratelně velká.
Prvních několik přednášek bylo ještě vstřebatelných. Po té, co se předmět rozjel do plných obrátek, obyčejně situace vypadala takto. Příjdu. Systematicky chytám schizofrenii, neboť nevím, zda číst prezentace, nebo poslouchat výklad. Zatím dobré. Po 30 minutách mám pocit, že má schopnost vnímat nabírá záporných obrátek. Po 45 minutách se začínají objevovat napůl "zřejmé", napůl nepochopitelné důkazy. I když člověk příjde připravený z předchozí přednášky, tak mu ani zdánlivě zřejmé nepřipadají důkazy s věcmi, co byli zadefinované půl hodiny dozadu!
Pozn.: Nejedná se o rozhořčený dopis studenta, co 3x vyletěl od zkoušky. Předmět jsem udělal na první pokus. Ovšem ne díky jeho přednáškám!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na moc přednáškách jsem nebyl a učil jsem ze z prezentací, ze kterých se to dalo velmi snadno pochopit. Jen bych překopal písemku. Takhle to bylo čistě početní - člověk tomu nemusí moc rozumět. Toho počítání ale bylo dost na devadesát minut asi příliš.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný předmět a výborný vyučující. Jen škoda, že přednášky jsou dost monotónní čtení slajdů... Tomu se ale možná nedá vyhnout, protože jde o velmi formální předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor dobře vysvětluje a látka je srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že u zkoušky jsme měli relativně málo času. Chvíli (asi 5 minut) jsem nad jedním příkladem tápal, což způsobilo, že jsem pak nestihl udělat resoluci. Tabla a resoluce trvají relativně dlouho a ta, která v mé písemce byla, času vyžadovala hodně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Gregor je ozaj milý a snaží sa čo najviac pomáhať študentom aby pochopili danú látku. Jedine by sa mohol zvýšiť čas na písomnej časti skúšky, nakoľko za 90 minút je niekedy dosť ťažké prísť na všetky odpovede zo skúšky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Rozhodně by pomohlo napsat skripta přímo pro informatiky, příprava na zkoušku by poté šla o dost lépe. A také bych velmi uvítal více času na zkouškovou písemku. Jinak vše v pořádku. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující dovede všechno vesměs lehce vysvětlit, odpovědět na jakýkoliv dotaz nebo jinak přiblížit látku studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavá přednáška o základech matematické logiky, zkouška byla spravedlivá. Myslím, že 90 minut na vypracování písemky je dostatečné množství času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý prednášajúci, ktorý vie zaujať a hlavne dobre vysvetliť látku. Ochotný odpovedať na akékoľvek otázky a aj úplne zopakovať nejakú časť, ak nie je niekomu jasná. Slajdy sú pripravené veľmi dobre - nie veľa ani málo textu, jasné formátovanie, príklady. Bohato stačia na prípravu na skúšku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednáškách se mi dávalo strašně těžko pozor.
Férový přístup přednášejícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jenom čte prezentace, co promítá. Číst umím také, takže tam není důvod chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly fajn, oceňuji super slajdy k přednáškám. Bylo mi Vás na přednáškách trochu líto, když jste na nás měl na přednášce nějakou otázku a nikdo neodpovídal, protože jsme byli všichni mimo a ani jsme moc nevěděli, na co se vlastně ptáte. Neřekl bych, že to je až tak Vaše chyba, jen je tady hrozně moc pojmů a nějak je zpracovat na přednášce - nebo si na ně vzpomenout z minulé přednášky byl alespoň pro mě nadlidský úkol. Styl zkoušky a přístup u ní k nám se mi líbil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je síce náročný, ale prednášky pán Gregor zvládol super. K dispozícii mal veľmi kvalitné slidy, z ktorých sa na skúšku dobre pripravovalo. Počas prednášok všetko dobre vysvetlil, vždy sa nás pýtal či nemáme otázky, škoda, že nikto na to väčšinou nereagoval, pretože sme nestihli spracovať všetky tie definície na to aby sme to tak rýchlo pochopili :D Počas cvičení a skúškového sa to však z jeho slidov dalo dobre pochopiť. Skúška bola veľmi príjemná, najprv písomná časť s príkladmi, na to bolo trošku málo času, človek musel mať v počítaní cvik aby to stihol, ale šlo to. Na ústnej potom nejaký dôkaz.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Líbila se mi snaha nám vysvětlit látku co nejsrozumitelněji a příjemná zkouška s ústní částí, kde bylo možné vysvětlit různé nejasnosti. Myslím ale, že vykladu stále ještě lehce škodilo to, že hustě popsané slajdy se snažily co nejvíce využívat nejrůznějších značení a zkratek, což mnohdy zatemňovalo relativně jednoduché koncepty. Neustálé zpracovávání nových a nových zkratek a značení také bylo zejména ke konci přednášek velmi únavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednaska skor nudna, casto som sa stratil v znaceni a pojmoch (je ich fakt viac nez dost a nie vsetky su intuitivne), potom zbytok prednasky nedava zmysel. Slidy na webe su vsak uzasne! Uplne stacia na pripravu na skusku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející dává k dispozici prezentace z přednášky (možno si je stáhnout zhruba týden dopředu před každou přednáškou), takže si je člověk může vytisknout a do nich si pouze vepisovat poznámky, ale výklad je bohužel docela uspávací (možná i kvůli tomu, že jsem si toho nemusle tolik psát).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející rozumí tématu a toto porozumění vesměs úspěšně předává posluchačům. Slidy k přednášce jsou dostatečným materiálem pro přípravu ke zkoušce.

Občas je výklad uspávající, což není nutně vinou přednášejícího, ale spíše obsahem - většina látky sestává z formálně netriviálních, smyslem triviálních věcí
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Petr Gregor je sympatický přednášející a u zkoušky je velice vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Látka byla přednášena velmi formálně, což je sice matematicky nejpřesnější způsob, jak předávat informace, měl jsem však kvůli tomu často problém látku pochopit. Společně s absencí skript (a snad jakýchkoli rozumných informací k této látce na internetu) jsem byl tedy často odkázán na prohledávání asi 250 stránek prezentace a místy jsem se kvůli tomu cítil poněkud zoufale. Na druhou stranu oceňuji archiv proběhlých písemných testů, naopak mi chybí podrobnější informace k ústní části zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenujem slidy. Sú dobre spracovane a dobre sa z nich uci. Prednaska mi neprisla velmi pútava, aj ked to mohlo byt sposobene jej obsahom. Prednášajúci bol na skúške celkom milý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Se způsobem, kterým byly dělány přednášky, jsem nebyl spokojen. Přednášky byli dost monotónní a nudné, přesto, že logika je velmi zajímavá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Podle mne se jedná o jednoho z nejlepších přednášejících a cvičících na matfyzu (alespoň pokud jde o matematickou a informatickou sekci). Slidy byly perfektní. Přednáškám také není moc co vytknout, ikdyž jsem dost věcí hned nepochopil, ale to přičítám spíše obtížnosti předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou někdy velmi nezáživné, především kvůli monotónnosti výkladu. Bylo by vhodné zařadit do výkladu více názorných příkladů, na kterých by bylo možné vše demonstrovat, přispělo by to tak k pochopení probírané látky. Líbili se mi však vždy připravené slajdy na každou hodinu, nebylo tak nutné si toho tolik psát a bylo možné dávat větší pozor na výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikající slajdy. Výuka nebyla nudná. A hlavně: šlo to pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé přednášky a studijní materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přehledně podané, pěkný přednes. Doporučuji (stejně jako přednášející) používání vytištěných slidů a doplňování osobních poznámek usnadňujících znovupochopení při učení na zkoušku. Vytváření vlastních zápisků považuji za nestíhatelné při rychlosti výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednáška je nudná, čítajú sa na nej slidy s malým množstvom komentára k nim a preto sa tam veľmi neoplatí chodiť. Na druhej strane sa z týchto slidov dá bez väčších problémov pripraviť na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prof. Gregor is probably the most professional teacher I've encountered at the school, and genuinely seems to care whether or not his students learn the material.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky z logiky jsou velmi dlouhé. Látka je sice podávána dobře, ale ani to často k porozumění nevedlo. Přemírá značení a definic také přehlednosti nepomáhá.
Petr Houška, 09.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Je vidět snaha vysvětlit věci srozumitelně, nicméně mnohdy naráží na přílišný formalismus.

Leckdy by prospělo místo popisování formálního důkazu spíš ukázat nějakou (byť ne úplně přesnou) analogii.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2015, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška mi připadala dobrá, stejně tak výukové materiály. Stejně jsem se bohužel ve většině přednášek ztratil, ale to musím přisoudit vlastní hlouposti a špatnému soustředění, neschopnosti udržet v hlavě význam nových pojmů. Přednášející udělal hodně vstřícných kroků ke studentům, ale ti slabší stále můžou mít problém. Zkouška není lehká, ale zkoušející měli velmi příjemný přístup i ke studentům bez perfektních znalostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2015, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doporučuji si každou přdnášku vždy projít znova a připravit se na další, jinak se vám stane , že na přednášky pak už nemusíte chodit, protože jsou pro vás španělská vesnice. Stejnak se budete vše učit ze slidu a internetu, což není žádný med. Jinak pan přednášející je velice ochotný a u zkoušky férový, výplatí si před zkouškou projít všechny minulé testy a být si jistý, že tam všemu rozumím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška se mi líbila, přednášející vypadal přátelsky. Sice mi moc nevyhovují slidy, protože se mi zdá, že přednášející jede rychleji, pořád ale lepší než nepřehledná změť výkladu. Zkouška byla fajn, hlavně ústní část probíhala v přátelské atmosféře. Jediná výtka, za kterou tedy přednášející nemůže, je čas přednášky ráno od 9. Zrovna na logiku mi to přišlo vražedné, protože jakmile jsem nestihla nějaký symbol, celou hodinu jsem se ztrácela. Navíc koukání do slidů při ospalosti nepomůže.
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Automaty a gramatiky [NTIN071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Gregor je velmi kvalitní cvičící a tomu také odpovídala úroveň cvičení, které ale určitě nepatří k těm lehčím. Vždy vysvětli nová látka ale celkem rychle se přejde k zajímavějším příkladům, což mě vyhovuje, ale někdo by mohl raději chtít víc látku "propočítat". Organizačně je stejné jako cvičení z predikátové logiky, tedy že zápočet je za body za 2 malé písemky (2x10b) + týdenní domácí úkoly (10x1b). Úkoly jsou spíše dokazovací a je potřeba dostat nějaký nápad, ale není to nic hrozného. Písemky jsou početní z podobných příkladů jako v hodině, nejsou těžké, ale za špatné odpovědí jsou mínusové body a nepřišlo mi že by na ně bylo hodně času. Každopádně když někomu chyběly body, tak se psala ještě velká písemka.
Jediná poznámka by byla k tomu, že cvičení hodně stojí na aktivitě studentů, protože příklady na hodině se řeší společně + někdo to jde dobrovolně napsat na tabuli. Takže v případě že se sejde pasivní skupina studentů tak nevím jak to bude probíhat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 4. ročník, Informatika, bakalářské
cvičenia boli náročné a získanie zápočtu tiež
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé vysvětlení a systém úkolů, které drží pozornost studenta v aktuálním stavu vůči tempu výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2018, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci, ktorý vie super pripraviť na skúšku. Nie len prax, ale zopakuje aj teóriu z prednášky (resp. ju podá inou formou, aby sme mali väčší nadhľad nad danou témou).

Domáce úlohy boli pomerne ťažké (bolo na to jasne upozornené). Taktiež zápočtové písomky boli náročné (niektoré príklady boli chytákmi a iné zase trvali strašne dlho vyriešiť - veľakrát bol nakoniec rýchlejší brute-force).

Nič menej, zápočet sa dal získať už pred poslednou veľkou písomkou. A kto ho nemal, tak to ľahko dohnal na tej spomínanej poslednej písomke.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Toto cvičenie bolo jedno z najlepších. Pán Gregor bol vždy super pripravený, látku vedel skvele vysvetliť a všetko sa dalo pochopiť aj ak ste neboli na prednáške.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Těžké cvičení. Opravdu to není pro ty, co chtějí zápočet zadarmo. Na druhou stranu ho hodnotím velmi pozitivně. Zápočet získali snad všichni a opravdu to nutilo člověka se na automaty podívat. Na zkoušku se tedy učilo opravdu lehce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý cvičící. Látce rozumí. Některé domácí úkoly a písemky byly těžší, ale zápočet šlo docela jednoduše získat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Az na mierne rychlejsie tempo ake by som potreboval bolo cvicenie super. Cviciaci latke dokonale rozumie, je velmi ochotny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že vyučující často na cvičení srozumitelně shrnul látku z přednášky.
Ocenila bych, kdyby úkoly byly buď o něco jednodušší nebo rovnou označeny jako náročnější. Přišlo mi, že jsem se při trápení s úkoly nic moc nenaučila ani neprocvičila a přitom s tím strávila mnoho času. Na konci semestru se pak ukázalo, že na zápočet mi budou stačit body z testů. Učení se na ně mi přišlo mnohem přínosnější (nejen pro získání zápočtu).
Na cvičícím mi trochu vadilo, že studentky oslovoval "paní" i když by mi přišlo vhodnější a pro mě i příjemnější "slečno" (nebo radši křestním jménem).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nemohu srovnávat s ostatními cvičícími, ale nedovedu si prakticky představit lépe vedené cvičení. Cvičící má velký vhled do tématu, volbou příkladů názorně ilustruje látku a umí ji dokonale vysvětlit. Úlohy na doma jsou možná těžší, ale umožňují lépe nahlédnout principy předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s panem Gregorem bylo skvělé, probrali jsme vše důležité, přičemž nám byla látka velmi pěkně vysvětlena. Atmosféra je uvolněná, vždy jsme dostali hned odpověď na libovolnou otázku, je vidět, že cvičící problematice velice dobře rozumí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
U všeho jsme si ukázali příklad, takže člověk nemusel chodit na přednášku a vše si dokázal představit. Jedno z mála cvičení na MFF, které mělo smysl navštěvovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dalo mi poměrně hodně práce získat zápočet, ale na druhou stranu jsem měla pocit, že díky domácím úkolům a testům a jsem se předmětem zabývala pravidelně celý semestr a nebylo pak tak obtížné se naučit na zkoušku. I přesto, že úkoly zabraly většinou více než jeden nebo dva večery přemýšlení, tak cvičení rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé cvičení. Úkoly byly nápadité, látka byla srozumitelně zopakována a spočítala se spousta příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci vie dobre vysvetliť látku. Čo sa týka zápočtu, ten mi neprišlo až také ľahké získať, nakoľko domáce úlohy boli často z tém, ktoré sa mali brať až na ďalšom cvičení, ateda sme si to museli doma naštudovať sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý přístup. Pěkné vysvětlování pojmů, termínů ...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto vynikající cvičení. Pan Gregor mě velmi mile překvapil, oproti přednáškám z logiky, které byly ponuré a nudné, bylo toto cvičení jako z jiného světa! Perfektní příprava na zkoušku, snaha vysvětlovat věci logicky, férové podmínky na zápočet a velmi zajímavé domácí úlohy (které mimochodem byly extrémně těžké a řešením jsme trávili hodiny týdně, ale člověka to opravdu donutilo látku pochopit - mimochodem, úlohy byly nepovinné, na zápočet šlo získat body i písemkama).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení se mi velmi líbilo. Cíleně jsem si zapsala pana Gregora, i když jsme měli cvičení v pátek odpoledne. Rozhodně toho nelituji. Každé nové téma se před procvičením zopakovalo, udělali jsme několik příkladů společně u tabule a tak postupně probírali látku. Pan Gregor skvěle vysvětluje a vše, co jsem nepochopila na přednášce, mi díky němu přišlo jednoduché. Podmínky na zápočet nebyly úplně snadné (speciálně domácí úkoly mi přišly poměrně obtížné), ale přišly mi rozumné a při troše snahy v pohodě datelné. Jediné, co bych vytkla, že jsme přišli kvůli svátkům o tři hodiny a nestihla se tedy probrat třetina přednášky. Přišlo mi pak těžké pochopit to sama.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, pan Gregor se opravdu snaží a hezky vysvětluje. Na mě se jelo hodně rychle a hodně se toho nestihlo, ale to bylo asi kvůli tomu, že nám odpadly 3 cv (jedno zabere zápočtový test na konci), takže by neuškodilo náhradní cvičení. Taky úkoly byly poměrně těžké, uvítal bych klidně více lehčích příkladů, kde si člověk klidně znova procvičí věci ze cvičení.
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Automaty a gramatiky [NTIN071, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviko bylo docela náročné, úkoly skoro každý týden a testy dost přísně hodnocené, ale vzhlede k tomu, že zkouška vypadala stejně, tak to byla super příprava
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
The tutor was helpful in answering the questions outside the sessions
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Látka bola perfektne vysvetlená, domáce úlohy primerane náročné, úlohy na cvičeniach sa riešili spolu a zrozumiteľne. Ľudia, ktorí chodili na cvičenia, dávali pozor a robili domáce úlohy tak mali neuveriteľne uľahčené učenie na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
The professor was always willing to help with difficulties in understanding the materials or the topics explained in the lectures.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
The practical is useful for the written exam for this course.
Mgr. Petr Gregor, Ph.D. [32-KTIML], Problémy na hyperkrychlích [NTIN097, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Výklad byl poutavý, vyučující se v něm nezamotával a to přesto, že výklad probíhal v češtině ale poznámky na tabuli byly psány anglicky. Velmi oceňuji možnost přizpůsobit se s časem přednášky potřebám studentů. Na splnění předmětu bylo potřeba v průběhu semestru vyřešit poměrně malé množství obtížných, ale zajímavých a ne příliš časově náročných úkolů, což mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Vyučující byl velice hodný, ochotný pomoci a schovívavý k nedostatkům studentů (třeba k mojí neschopnosti přijít na některé přednášky).
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s RNDr. Hricem bohužel není moc přínosné. Celé cvičení na mě působilo dost zmateně, chvíli se cvičila jedna věc, potom jiná, přičemž žádná nebyla pořádně vysvětlena. Ze cvičení jsem dobře pochopila pouze tablo metodu, zbytek jsem se musela doučit sama v průběhu zkouškového období. Na rozdíl od ostatních cvičení, se nepsaly zápočtové písemky, zápočet byl pouze za domácí úkoly, které byly velice jednoduché. Toto cvičení nedoporučuji, pokud vám tedy nejde jen o snadné získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení docela zmatené, vlastně se nic moc nenaučíte. Ale zápočet je lehký, takže pokud se s tím nechcete moc patlat, napište si tohle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemné cvičení, kde jsme relativně volně procvičovali koncepty z přednášky a kde bylo dost prostoru na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2015, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení nedoporučuji, ledaže chcete zápočet zadarmo, na zkoušku se ale člověk stejně musí vše doučit sám. Průběh cvičení mi přišel docela chaotický.
prof. Mgr. Michal Koucký, Ph.D. [32-IUUK], Základy přenosu a zpracování informace [NTIN100, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Kolega Koucký je výborný člověk, není problém se s ním na čemkoliv dohodout atp. Leč bobužel mi úplně nesednul jeho styl přednášení -- na můj vkus je moc "příkladový" a neformální, často se mi stávalo, že jsem se zamotal.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Good excercise, everything was well explained and there were also dedicated time slots to ask about anything that was not clear. I also liked the homeworks, esp. the one where we were given a SAT solver and asked to solve some hard problems using it.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Učitel se snaží vést předmět zajímavě a interaktivně. Je ochotný odpovídat na otázky jak v hodině tak mimo ni. Rád pomůže a je na něm vidět, že si vážně přeje, aby každý student zvládl předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi přišlo velmi přínosné, protože se na něm probíraly pro mě dost nečekané aplikace tvrzení z přednášky. Za všechny bych vyzdvihl programovací úkol s převáděním k-obarvitelnosti na SAT. Cvičení dobře propojovalo jinak matematický předmět s informatikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
The teacher was always helpful, and would explain why mistakes were wrong.
This made learning the material much more possible and enjoyable.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující vychází studentům vstříc a látku patřičně vysvětlí, hodiny jsou vedeny skvěle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Pilát is extremely skilled at presenting the methods and techniques in this practical. He often suggested easier means of reaching solutions to problems, and his engagement with students was always helpful in honing one's technical abilities.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
His lectures were very nice. Also, his lecture notes was very helpful. It made it possible to make up what I did not understand in the lectures.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
(y)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Více méně jsme vše probrali, hodně jsem si pamatovala ze semestru a to jsem mimo cvičení v podstatě nic nedělala. Zápočet není vůbec těžké získat a celá cvičení jsou vedena v pohodové atmosféře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přístup. Ochota ke konzultacím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvele cvicenie, vacsinou som vsetko z prednasky pochopil, fer podmienky na zapocet, ochota konzultovat. Mozem len doporucit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji pozitivní přístup k výuce i ke studentům a ochotu dokola vysvětlovat nepochopené principy. Sám jsem měl však i přesto občas problém výklad stíhat, nemohu však říci, zda to bylo problém vyučujícího nebo můj.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičania boli dobre, vždy mi vyjasnili čo sa dialo na prednáške. Cvičiaci sa občas zapletie do zadania, ale nie je to nič čo by v principe vadilo. Hodiny boli prijemne. Ziskat zapocet mi prislo dost jednoduche.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi často osvětlilo nepřehledná zákoutí logiky z přednášky. Jediné co bych vytknul, je že se nestihlo probrat všechno a třeba rezoluce v predikátové logice hraje u zkoušky často velkou roli, na cvičení jsme je stihli jen zběžně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení. Všecho perfektně a polopatě vyssvětleno. Vstřícný přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičení, díky nim jsem kolikrát pochopil principy a usnadnilo mi to orientaci v teorii.
Petr Houška, 09.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Úžasný přednášející, který mnohdy naprosto nepředstavitelné koncepty z přednášky dokáže srozumitelně vysvětlit.

Fér podmínky na zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo dobré, pochopitelné. Cvičící fajn, hodný, přátelský. Jediné, co mě mrzelo, že jsme nestihli odcvičit poslední 1 až 2 přednášky (1-2 cvičení Gregora). S tím jsem měla problém, jak tu látku uchopit. A tak se mi nelíbilo vysvětlení: "Myslím, že nevadí, že jsme něco nestihli. Chtěl jsem udělat, ať máte souvislý blok toho, co chápete. A zbytek se doučíte sami nebo jednu část nepochopíte.". Místo toho bych radši zvolila rychlejší tempo a méně příkladů k jiným tématům, ale aby se stihlo odcvičit vše. Zvlášť, když mi poslední látka přišla jako jedna z nejtěžších a často se vyskytující ve zkoušce. To je ale jediná výtka.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Učitel se snaží vést předmět zajímavě a interaktivně. Je ochotný odpovídat na otázky jak v hodině tak mimo ni. Rád pomůže a je na něm vidět, že si vážně přeje, aby každý student zvládl předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
K výkladu jako takovém nemám žádné negativní připomínky, vše bylo řečeno jasně. Přednáška se dala sledovat podle dokumentu poskytnutém přednášejícím. Na přednášce se mnoho metod ukazovalo i s rychlým názorným příkladem, což si myslím, že při samotném učení teorie dost pomůže objasnit probíraná témata.
Vyučující byl ochotný vysvětlit nejasnosti a vnášel do místnosti pozitivní atmosféru, což při snaze udržet 90 minut pozornost vnímám jako výbornou vlastnost.
Petr Šimůnek, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Pilát je velmi hodný vyučující i zkoušející. Zodpoví rád každý dotaz a snaží se látku především vysvětlit a ne jen házet věty a definice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
He is a very good teacher, able to explain everything very detailed and involves all students.
In my opinion, the only thing he should improve, is to come on time to the lecture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Pilát is a fantastic teacher. He manages to explain abstract and highly complex concepts in terms that are readily digestible by people without strong mathematical backgrounds like myself. His dedication to our understanding of the materials was overwhelmingly clear. He frequently met with me at my request and was an absolute pleasure to study under.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The speed of talking was good, and he explained many things well. Also, he is very kind.
doc. RNDr. Pavel Surynek, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkné cvičení, nebylo zbytečné náročné a přitom procvičilo potřebné vědomosti. Zajímavý byl koncept podmínek k získání zápočtu. Nebyl pevně stanovený počet bodů, což bylo motivací pracovat na úkolech a být aktivní celou dobu, ne jen dosáhnout potřebného počtu bodů a pak se na to úplně vykašlat. Někomu by tento koncept však nemusel vyhovovat.
Mgr. Marta Vomlelová, Ph.D. [32-KTIML], Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Bol by som radšej, ak by sme nestrácali na cvičení čas riešením (relatívne) veľkého množstva jednoduchých príkladov a rýchlejšie sa dostali k prikladom zaujímavejším. Inak som bol s cvičením spokojný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na písomnú skúšku som bola pripravená iba polovične. Na cvičeniach sa prebralo iba mechanické počítanie a polka úloh zo skúšky sa vôbec neprebrala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrá cvičící, umí srozumitelně vysvětlit látku. Velmi dobře naučí tablo metodu i rezoluci (které tvoří hlavní část zkoušky). Na druhou stranu je škoda, že jsme se moc nevěnovali prakticky ničemu jinému (zejména tématům z 2. poloviny přednášky - Herbrandův model, kanonický model, kategoričnost,...).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel toto bylo jedno z těch slabších cvičení co jsem zatím na fakultě měl. Zkoušku jsem zvládl hlavně díky příkladům a zkouškovým zadáním na webu dr. Gregora.

Co by bylo třeba změnit:
* Přišlo by mi lepší příklady na cvičení vytisknout, než promítat na projektoru nebo psát zadání na tabuli. Několikrát se stalo, že cvičící příklad napsala na tabuli dosti nečitelným písmem. Příklad pak každý interpretoval jinak a při následné kontrole nás zdržovalo hledání chyby.
* Namísto vyvolávání 3-4 lidí k tabuli paralelně (které stějně nezrychlilo průběh cvičení) by bylo lepší poslat k tabuli vždy jen jednu osobu.
* Omezit zbrklost a přeskakování z jedné věci do druhé, což se dělo poměrně často, vedlo to pouze ke zmatení posluchačů.

Na druhou stranu oceňuji snahu cvičící, nebyl problém domluvit bonusové cvičení, kde se probral 2. zápočtový test, což bylo velmi přínosné.

Celkově bych však doporučil spíše zapsat si cvičení u dr. Gregora.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi pěkné a srozumitelné cvičení, kde se naučíte velmi dobře dělat ty mechaničtější věci z logiky, což je fajn. Na druhou stranu mi na cvičení ale chybělo hodně typových příkladů (ty teoretičtější - najděte extenzi, je teorie otevřeně axiomatizovatelná, ...), které se pak běžně objevují na zkoušce.
Michal Töpfer, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkné přehledné cvičení. Všechno bylo vysvětlováno jasně a srozumitelně a příklady odpovídaly tomu, co jsme pak potřebovali u zkoušky. Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byla vždy velmi dobře připravená, srozumitelně vysvětlovala nejasnosti z přednášky i dotazy studentů. Vytkl bych jen, že se neprocvičila látka z posledních dvou přednášek - kategoričnost, axiomatizovatelnost atd., jelikož toto tvořilo celou jednu úlohu ze tří na všech zkouškách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící vždy zopakovala věci probírané na přednášce, která jsem díky ní konečně pochopil. Příklady jsme chodili počítat k tabuli, takže jsem byl motivován učit se průběžně celý semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad srozumitelný, nebyl problém příklady pochopit.
Připomínka k předmětu, Výroková a predikátová logika [NAIL062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkná ukázka věcí z přednášky na příkladech, což vede k pěknému porozumění teoretických věcí. Ovšem mi přijde, že to co se probírá na cvičeních není moc kvalitní příprava na průběžné písemky nebo na hlavní zkoušku. I tak si budete muset spoustu věcí zkoušet sami a chodit za učitelem a ptát se ho, zda to máte správně či nikoliv, což mi přijde, že po cvičeních bych takový pocit mít neměl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Bez cvičení nelze tento předmět přežít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel mi logika přijde jako jeden z nejhorších předmětů, které jsem zatím na MFF měla. Některá témata jsou docela zajímavá, především ta prakticky využitelná, ale téma struktur, podstruktur, definovatelných množin, axiomatizovatelnosti... mi přišlo velmi těžko pochopitelné a nezajímavé. Navíc tato témata nebyla popsána ani v knize Logic for Applications, ze které oba přednášející čerpají, a ve které jsou ostatní témata velice dobře vysvětlena, takže je ideální pro učení se na zkoušku. Oceňuji dostupnost zadání předchozích zkoušek, ale určitě by bylo skvělé, kdyby aspoň k některým bylo dostupné i autorské řešení. Ve spoustě příkladů si člověk není jistý, jestli je vyřešil správně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení k logice považuji za nutnost, je potřeba si zažít definice a dokazovací metody z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Cvičení je skvělé. Člověk na něm pochopí látku z přednášky, která je hodně abstraktní a jinak než pomocí cvičení bych ji asi nepochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení dobře korespondovalo s přednáškou, nicméně přestože jsem rozuměl na cvičení, tak v domácích úkolech jsem byl bezradný. Navíc bych raději rozložil zápočtové testy alespoň do dvou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo velmi užitečné v tom, že dobře pomáhalo pochopit látku z přednášky. Chyběly mi ovšem příklady s výsledky na procvičování, z příkladů bez výsledků se učí velmi špatně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Logika je super a myslím, že se dost použije i dále a cvíka jsou skoro nutná, kvůli zažití spousty nových pojmů a definic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z logiky jsou skvělá, rozhodně doporučuji na ně chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
The coursework associated with this practical was never overwhelming and frequently helped to elucidate core concepts of the lectures.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení. Možná bych ocenil trochu více příkladů pro pokročilé, nicméně myslím si, že to nebylo záměrem tohoto cvičení.
Přemysl Šťastný, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mohla by být k tomuto předmětu skripta. Z prezentací se učí velmi špatně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Náročné cvičení, docela těžké domácí úkoly, ale výborně připraví na zkoušku. Jen někdy jsme příliš dlouho probírali minulý úkol a proto jsme méně stíhali další látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
We showed us many examples of theoretical things.It was very nice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
I přes větší náročnost se mi zdá předmět vyvážený v poměru znalostí získaných z přednášek a cvičení, a proto lehce zvladatelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zaujímavé cvičenia, kde si človek dopodrobna precvičil viaceré dokazovanie metódy ako aj rozšíril pochopenie teórie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Odpovídá přednášce, připravuje na zkoušku..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nějak se cvičí něco... v souvislosti s přednáškou dost o ničem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Šlo vidět, že cvičení jsou opravdu sladěna s probíranou látkou na přednáškách. Připravila mě na zkoušku a pochopil jsem a získal jsem nějakou představu, co vlastně znamenají pro mě nic moc říkající definice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Podivně se v předmětu často střídá celkem snadná a celkem sakra složitá látka, ale to je možná jen osobní preference. Jinak asi nemám co dodat. Spokojen
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních se procvičilo prakticky vše, co jsem potřeboval u písemné části zkoušky. Cvičení byla příjemná a srozumitelná, nemám jim co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi užitečné pro pochopení látky. Oproti přednášce výrazně (možná až zbytečně) jednodušší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
cvicenie bolo super :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrá příprava na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Having the practicals taught by the same professor immediately after the lecture is beneficial. It ensures that the practicals will be relevant, and tests understanding immediately after the information is presented. The only improvement I could suggest to this scheme is instead of: 90 minute lecture, 10 minute break, then a 90 minute practical once per week; do: 45 minute lecture, 5 minute break, 45 minute practical twice per week.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Az na cviceni jsem vsechno pochopil. Prednaska bez cviceni by asi vubec nemela smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Tohle je nejlepší cvičení, které jsem zatím na matfyzu potkal. Po každém cvičení jsem odcházel s tím, že látce rozumím a to, co mi například z přednášky jasné nebylo mi už jasné je.

Velmi oceňuji, že na každém cvičení se rychle zopakovala látka z přednášky. Nikdo pak nebyl nějak výrazně zmatený a pokud byl, tak určitě nebyl po předvedení pár příkladů.

Škoda je, že se někdy nestihalo, otázka jestli to jde stíhat s tím, jak je cvičení postavené.

Mně samotnému by určitě více vyhovovalo, kdyby forma získání zápočtu byla přes pravidelné domácí úlohy, místo dvou testů (jeden zhruba v půlce, druhý na posledním cvičení). Domácí úlohy preferuji hlavně proto, protože mi pak příjde, že jsem si látku více procvičil a i naučil.
Připomínka k předmětu, Výroková a predikátová logika [NAIL062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná látka není moc zajímavá i když se učitel snaží ji podat zajímavě. Vzhledem k tomu, že látky zas není tak moc a spíš se točí kolem pojmů a přípravě na jejich použití, tak není tolik vět k naučení. Což je dobré na ústní zkoušení, ale ne moc na písemnou část. Většinou se test motá kolem jednoho motivu a jakákoliv chybka k něm vede k velké ztrátě bodů (ne všech, učitelé jsou féroví a snaží se ocenit postup více než v jiných předmětech, ale když uděláte chybu v postupu v hlavním motivu testu, tak to vede na špatně provedenou první část a pak v dalších částech děláte divné kroky tak, aby to dávalo z toho začátku alespoŇ nějaký smysl, což zase ubírá na správnosti postupu a na ztrátě dalších bodů). Jinými slovy z písemné části máte buď skoro vše správně nebo skoro vše špatně což nevidím jako dobrý znak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět mi přišel hodně založený na definicích nových pojmů a práci s nimi. Přišlo mi, že téměř všechny důkazy měly triviální myšlenku a šlo akorát o to mít dobrou představu o všech pojmech, které se v důkazu použily. Bylo zajímavé potkat zase další obor matematiky a vytvořit si úplně nový svět s několika úrovněmi abstrakce, ale asi bych předmět zařadil spíše mezi povinně volitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce jsem velice ocenila prezentaci, která byla v české i anglické verzi a dalo se z ní výborně učit teorii. (Prezentace od Petra Gregora)
Na předmětu jako takovém se mi líbily probírané důkazové metody - člověk hned začne vidět důkazy trochu jinak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Hromada definic a jejich aplikací. Formalismus je bůh tohoto předmětu. Ve skutečnosti není předmět tak těžký, jen velice těžko uchopitelný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Co jsem slyšel, tak předmět je mnohem schůdnější než býval dříve, nicméně i tak mi kolikrát nepřišel úplně schůdný. Je ale pravda, že přednášející mají na webu poměrně dost materiálů, kde se snaží věci vysvětlit, což opravdu pomáhá. Navíc styl vyučujících je dobrý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Myslím si, že je to velmi důležitý a přínosný předmět. Člověk díky němu pochopí, jaký formální aparát je za tou spoustou věcí, kterou dříve používal tak nějak intuitivně. Pochopit teorii modelů v predikátové logice pro mě bylo velmi těžké, ale stálo to za tu námahu. Myslím si, že mám teď lepší vhled do matematiky a informatiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášku jsem bohužel nestíhal, tak jsem se učil ze slajdů, což šlo, ale informace jsou poměrně zkratkovité. Líbilo by se mi mít jeden zdroj (např. jednu konkrétní knihu), ze které bych se látku mohl naučit. Slajdy také zavádí obrovské množství notace (snad je to problém logiky) a běžně používají notaci zavedenou o dvě přednášky dříve, což komplikuje pochopení.

Také mě mrzí, že (aspoň ve slajdech) chyběla prakticky zcela motivace; zavádíme spoustu definic, ale proč? Občas byly dány příklady (třeba struktur), ale už se neřeklo, proč zrovna tohle děláme. Např.: proč nás zajímají definovatelné množiny? K čemu je kategoričnost? Axiomatizovatelnost? Přitom výsledky logiky jsou velmi zajímavé už pro svou obecnost. Možná je ale tento můj pocit nemotivovanosti způsobený jen nepřítomností na přednáškách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět i s využitím v dalších předmětech, ze začátku trochu překvapivý záplavou nových pojmů a definic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Těžký předmět, na druhou stranu jsou prezentace výborně zpracované. Na zkoušku je nutná důkladná příprava, doporučuji také projít si testy z minulých let.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Very interesting, well-structured lecture. I really learned a lot!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
This course is well taught and relevant to many other areas of one's CompSci education. The material presented was sometimes difficult, though this was compensated for by extremely well presented lectures by professor Pilát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Z každého předmětu je možné si odnést zajímavé myšlenky. Otázkou je, jestli zrovna tyhle myšlenky potřebuje vidět každý student informatiky.
Přemysl Šťastný, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Chtělo by to skripta. Z prezentací se učí velmi špatně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Náročný předmět, ale velmi dobře zpracované prezentace i s důkazy. Zkouška je s prezentacemi zvádnutelná, ale je na ni poměrně málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Snad jen některé věci mohly být nejprve vysvětleny intuitivně a poté teprve formálněji. Ušetřilo by to ve finále čas k pochopení. Jinak výborná přednáška. Na písemnou část zkoušky by mohlo být více času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Logika je ozaj zaujímava a určite dopomôže v budúcnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
His lectures were perfect. The contents we learned were good enough. I could learn a lot of things.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Snad jediná věc, co bych vytkl jsou materiály, forma prezentace mi vyhovuje podstatně méně než obyčejné textové pdf.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Celkom zaujímavý predmet. Vedomosti z neho určite nájdu uplatnenie minimálne v programovaní umelej inteligencie.
Primerané náročný. Okrem slajdov netreba nijakú inú literatúru - na skúšku pripravia dostatočne dobre.
Jediné, čo mi prekážalo boli niektoré dôkazy (napr. korektnosti, úplnosti rôznych algoritmov). Mohli by sa vypustiť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Hezké zakomponování tablo metody.
Škoda, že končíme tam, kde to nejzajímavější začíná - Gödelovy věty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Definice o definici o definici o definici co definuje definici použitelnou pro větu co se používá při definici postupu co je k něčemu použitelný. Tenhle předmět obsahuje spoustu ničeho aby se dostal k minimu něčeho, co vlastně není až tak zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na to, že jsem při zapisování bral předmět jako povinné nutné zlo, byl nakonec docela fajn. Myslím, že jsme dostali dobré základy pro logiku. Šlo vidět, že předmět je cílen na informatiky (ukázky, že tohle a tohle používá prolog atd...), což opravdu oceňuji. Škoda je jen, že těch pojmů a vět je tolik a navazují na sebe, že když tomu člověk přes semestr nevěnuje čas, hned se ztratí a už se nechytí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Učiva je velice moc, pokud bych neměl k dispozici prezentace z přednášek tak nevím, jak bych stíhal. Je zde obrovské množství pojmů a definic a většina z toho je velice abstraktní. Naštěstí na zkoušce nebyl důraz na precizní definice, ale spíš na spojitosti mezi pojmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Chápu, proč to tak je (Prolog), ale je mi líto, že se většinu doby dělala tabla a potom rezoluce. Nemyslím si, že je pro mě důležité umět vytvořit tablo, dokázat něco rezolucí a něco jiného LI rezolucí (samotné manuální provádění algoritmů se dělo samozřejmě na cvičeních, ale nejdříve se to všechno odpřednášelo). Mnohem více by mě bavilo dozvědět se více o kategoričnosti, modelech, neúplnosti a třeba logikách vyššího řádu (nebo jiných tématech, o kterých ani nevím, že existují) a smířil bych se na oplátku s tím, že nevím, jak přesně funguje Prolog (respektive že jsem se to dozvěděl jenom velice stručně).

Jinak ale předmět dává smysl, je přednášený pěkně a zapadá do studijních plánů, jen ne tolik do mých preferencí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
K předmětu nejsou na internetu dostupné skoro žádné rozumné informace, nepodařilo se mi ani najít skripta, která by se správnou podrobností pokrývala vyučovanou látku. Jediným zdrojem informací jsou tedy prezentace přednášejícího a případné zápisky z přednášek. Pokud tedy člověk zpětně zjistí, že něco nechápe (a nemá k tomu ani zrovna náhodný zápisek v sešitě), neexistuje, vynechám-li konzultace, rozumný způsob, jak se k informaci dostat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Casto krat sa ucivo neda pochopit hned na prednaske, pretoze na zaciatku ste zavaleny mnozstvom pojmom s ktorymi sa dalej pracuje a este s nimi nieste zžitý.
Jakub Tětek, 07.01.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět to byl celkem zajímavý, i když mi přijde, že jsme se místo opravdového porozumnění učili příliš terminologie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji formalismus látky. Skvělé byly konkrétní příklady (teorií, jejich modelů apod).
Stále netuším, jak (a proč) aplikovat tablo či rezoluci v ostatních předmětech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji podrobné slidy, které jsou k přednášce dostupné, a pokrývají veškerou probíranou látku. Ale tím chvála končí. Kdybych si mohl vybrat jeden předmět ze všech které jsem zatím na MFF absolvoval a změnit ho, byl by to tento.

První půlka semestru je prakticky k ničemu, protože probíraná výroková logika se nahradí predikátovou, všechno se bere odznova (ale lehce jinak), a student znovu vstřebává celou látku odznova, ale s několika přídavky. A to nejtěžší je samozřejmě nacpané do posledních 1-2 přednášek.

Chápu, že asi byl úmysl vysvětlit principy na jednodušší vyrokové logice, a pak přejít k predikátové, ale tento předmět vůbec není o učení se principů, nýbrž o memorování několika variant stejné věty a nekonečně spočetnému slovíčkaření. Netvrdím, že formální korektnost a schopnost vyjadřování studenta není důležitá, ale plácat matfyzáky přes ruku za to, že se zbaví dvojité negace v jednom kroku je trochu absurdní (to je jen příklad). Ani v Teorii množin se nedochází do takových absurdnustí, jako v tomto přednětu, a to Výroková a predikátová logika je povinný předmět pro všechny, ne jenom obecné informatiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý úvod do výrokové a predikátové logiky, dokazovacích systémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
I value this course because being able to manipulate logical symbols is very helpful in all math courses. The only thing I would say to improve it is to extend the class to a full year, and put it in the first year as recommended. Maybe the first semester could focus on the logical operations/ completeness of "propositional and predicate logic," while the second semester could go into more model theory.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Slidy z prednasky jsou na muj vkus vykladane/zapsane prilis formalne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce jsem se často ztrácel kvůli formalizmům. Struktura přednášky mi přišla velmi formální, pro informatiky možná až zbytečně moc.
Petr Houška, 09.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý a tak akorát široký i hluboký úvod do formální logiky. Doporučuji zapsat souběžně s / po algebře. Dost věcí je pak srozumitelnější.

Problém je nedostatek skript & strohost dodaných slidů (je na nich vše, ale bez poznámek z hodiny jsou jen těžko pochopitelné).
Připomínka k předmětu, Problémy na hyperkrychlích [NTIN097, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Poměrně náročná ale zajímavá kombinatorická přednáška. Témata lze přizpůsobit přáním posluchačů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět je velice pokročilý. Doporučil bych ho studentům, kteří jsou dobří v teorii grafů a rádi by se dozvěděli spoustu věcí, které jsou nové, obtížné a zajímavé (všechny 3 věci platí zároveň).
Připomínka k předmětu, Základy přenosu a zpracování informace [NTIN100, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Ač jsem se na tenhle předmět těšil, tak mě nakonec moc nenadchnul. Asi to z velké části bylo způsobeno tím, že mi moc nesednul styl přednášení, a pak samozřejmě hromadou pravděpodobnosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK