AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Böhm, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Mimo dlouhých čekání na opravení písemek či domácích úkolů, což nakonec zas není takový problém kromě toho, že je toho hodně ke konci semestru, je to docela dobré cvičení, až na to, že se podle mě zbytečně moc času stráví psaním písemek na úkor cvíčení. Když ale k něčemu dostane, tak je to srozumitelné a pochopitelné.
doc. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Vysvětlení toho, jak algoritmy fungují, na konkrétních případech, bylo pěkné a přehledné. Problém začal ve chvíli, kdy přišly důkazy, protože často šlo o změť rovnic a nákresů, ze kterých nějak plynul závěr. Navíc byly důkazy psány velmi rychle, takže se aktivita na hodinách v těchto chvílích smrskla jen na rychlé opisování textu (ten opisoval přednášející z papíru a my z tabule; nejsem si dále jistý, zda chyby, které jsem měl následně v sešitě, byly už na tabuli nebo byly vytvořeny rychlým opisováním, ale tak jako tak by se tomu snad dalo zabránit snížením tempa a vysvětlováním způsobu vedení důkazu), které bylo nevyhnutelné, protože často jen chvíli po napsání důkazu byl důkaz smazán.
Co se zkoušky týče, nechápu proč se požadují praktické úlohy, když se na přednáškách dělá teorie. To, že nedokážete během chvilky vymyslet řešení (nad kterým doma můžete dumat třeba dva dny), de facto určí vaši známku, kterou můžete následnou ústní částí vylepšit jen o jeden bod – a pokud písemnou část neuděláte, skončíte bez ohledu na to, jak dobře umíte teorii. To, že jsem si natloukl do hlavy všechny definice a důkazy, bylo tedy ztrátou času, který jsem mohl věnovat důležitějším předmětům.
Oceňuji slíbení speciální úlohy při zkoušce, kdyby bylo potřeba (vzhledem k tomu, že jsem učitel a neměl jsem některé předměty), a materiály na webu učitele, byl bych pro, aby se tam objevily i důkazy. Čas, který by se ušetřil na jejich bezduché opisování z tabule, by se mohl využít na jejich vysvětlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny byly dobré, až na několik momentů, kdy jsem nevěděla, kde končí nějaký důkaz a kde už začíná další pozorování/cokoliv jiného. Tedy kromě těchto občasných mých neschopností oddělovat informace, se mi hodiny líbily. Velmi oceňuji, když pan Čepek krokuje algoritmy a ukazuje tak jejich fungování názorně. Velmi to pomůže pochopit fungování algoritmu. Dále ocěňuji hezky připravenou prezentaci, i když je pravda, že se během roku ještě složení učiva trochu změnilo a prezentace již doplněna nebyla. Materiály jsou to ale jako základní studnice pseudokódů probraných algoritmů a vět dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Stejně jako v ADSI - pan Čepek přednáší velmi hezky a srozumitelně. Všechny důkazy jsou předneseny jasně a poté zapsány na tabuli. U zkoušky dostanete na všechno dostatek času, což je fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Slidy nepůsobí nejlepším estetickým dojmem. Na druhou stranu se z nich dá připravit na zkoušku. Výrazně k tomu napomáhá využítí barev, chválím!

Většinu důkazů je možné najít v CLRS, jejich absence ve slidech mi tedy vůbec nevadí.

Až na nečitelné písmo nemám výhrady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška docenta Čepka nepatří mezi nejzajímavější, možná to ale bude tím, že je na konci týdne v devět ráno. K přednášce jsou k dispozici slidy, kde však chybí důkazy vět, které jsou řečené na přednášce. Některé důkazy mi přijdou zbytečně složité a formální, především v případech, kdy je to relativně triviálně vidět. U zkoušky je však zkoušející férový, písemka není hodnocena příliš přísně a je ochoten nechat studenta bojovat o trojku i v případě zisku 1 bodu ze 3. U ústní části zkoumá, jak moc student dané problematice rozumí, ale nesnaží se nikoho vyhodit, spíš nasměrovat k naprosto správnému řešení a případné nepřesnosti odpustí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky pôsobia príjemným dojmom. Skriptá sú z veľkej časti úplne a dá sa z nich veľmi efektívne naučiť na skúšku spolu s poznámkami. Na skúške je následne pán profesor Čepek veľmi príjemný a aj keď človek zakopne o nejakú tú zabudnutú definíciu či vetu, neznamená to automaticky odchod so 4-kou. Asi ako jediný zápor by som videl absenciu dôkazov v skriptách. Často človek chýba na prednáškach alebo zo svojich poznámok nevie vytlačiť celistvý dôkaz, a vtedy by akékoľvek dodatočné dôkazy či nápovedy v skriptách či dokumentoch nesmierne pomohli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý prednášajúci, ktorý sa snaží zaujať a hneď prakticky ukázať priebeh algoritmu na tabuli.
Slajdy/skriptá sú dobré až na jednu vec - vôbec v nich nie sú dôkazy a obrázky. Kvôli tomuto je človek nútený si robiť poznámky, ktoré nie sú v slajdoch do zošita a potom pri príprave na skúšku behať medzi definíciami a zadaniami viet v slajdoch a medzi dôkazmi a obrázkami v zošite. To je veľmi nepraktické. Keby sa toto všetko zjednotilo, tak mi dané slajdy boli postačujúcim materiálom na prípravu na skúšku.
Skúška bola v pohode - na písomnú časť je viac než dosť času všetko vymyslieť a pri ústnej sa vyučujúci snaží vyjsť v ústrety a nechať dostatok času. Atmosféra na skúške bola takisto príjemná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednaska byla dobra a poutava. Mozne zlepseni by mohlo byt jen uvadet dukazy do slidu. Ty obsahuji prednasenou latku - algoritmy, vety, definice, avsak bez dukazu, ktere prednasejici pise na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Výklad je srozumitelný, probírané algoritmy jsou ilustrovány na příkladech, tempo přiměřené. Prezentace z přednášek jsou dostupné a vhodné k přípravě na zkoušku. Zkouška je poměrně jednoduchá, ale férová, docent Čepek se skutečně snaží zjistit, zda student látce rozumí. Nenapadá mě, co vytknout.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Občas byly hodiny dost zmatené (včetně psaní na tabuli), ale účel, tj. procvičit učivo probírané na přednášce, cvičení ve své podstatě splnilo. Úkoly se daly zvládnout, ale vzaly si svůj čas a energii. Bodová hranice (2/3 bodů) je přiměřená.
Body navíc má cvičící rozhodně za vstřícnost! Jako jediný student učitelství jsem dostal náhradní úkol ve chvíli, kdy se původní úkol dotýkal učiva logiky (kterou jsem neměl), a několikrát mi byla nabídnuta konzultace, kdybych potřeboval vysvětlit učivo, které jsem nemohl mít probrané.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že jsem si z cvičení nic moc neodnášel. Nevím jestli je to jen můj pocit.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci bol ústretový, avšak prednášky boli veľmi monotónne až uspávajúce. Taktiež používaný učebný materiál je pomerne neprehľadný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doporučil bych méně matematického formalismu. Přeci jen jsme na informatice a z formalismů se špatně "doluje" to porozumění, proč to tak je.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasejici je u zkousky mily a ferovy. Co se tyce prednasek tak by se dala zlepsit prehlednost slidu ze kterych prednaska cerpa, jinak nemam co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasky bohuzel uspavaly a i pres velkou snahu nebylo mozne udrzet pozornost, pokud jste nesedeli v prvnich trech radach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející má velmi uspávající způsob výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vaše přednášky mi přišly velmi dobré, ale měl bych k vám dvě menší výhrady.
Z nějakého důvodu (bohužel opravdu netuším proč) je obtížné se soustředit na váš výklad.
A na zkoušce jsem měl příklad (bod uvnitř/vně nekonvexního tělesa), pro který se nehodil žádný z probíraných algoritmů. To téměř každého z toho termínu dokonale zmátlo. Pro příště bych asi k podobnému příkladu doporučil připsat, že nám naučené algoritmy nepomohou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na přednáškách jsem se objevil 2x a za tu doby jsem si nestihl udělat obrázek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad je nudný, stejně tak jako celý předmět.
Mgr. Radek Hušek [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsem z důvodu předchozích znalostí moc nechodil. Cvičí se příklady z Marešových skript. Úkoly jsou z nich taktéž. Zápočet není těžké získat i když třeba Martin Mareš vypisoval více úkolů (stejné náročnosti).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cviceni pomohlo k pochopeni probirane latky. Cvicici cast cviceni prednasi, coz ale myslim vetsina ocenila, nebot na prednasku moc lidi nechodilo. Pote zada nekolik ukoly, obchazi, konzultuje a nakonec nektere z nich vyresi. Zapocet je za body za domaci ukoly. Ty maji roznou obtiznost (tudiz i bodove ohodnoceni), nekterym po case klesnou body. System mi prisel dobry. Na cviceni chodili studenti z obou paralelek, takze cvicici probiral latku jak se mu zachtelo, ale nijak to nevadilo.
Mgr. Miloš Chromý [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo vždy dobře připravené, na zápočet jsou rozumné podmínky a cvičící umí algoritmy srozumitelně vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsem pochopil spoustu věcí, které mi na přednášce unikly. Oceňuji možnost výběru ze 3 domácích úkolů různé obtížnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Miloš je fajn týpek. Všetko vysvetlí, čo treba, učivo sa bralo vždy to, čo bolo na prednáške, takže synchronizácia fungovala čo je určite kladný bod. Tým, že vek hraje svoju rolu, tak Miloš vie prispôsobiť cviká tak, že vie, že všetci máme ešte do 30 rokov a takáto atmosféra aj vládne vrámci cvika. Hodnotím určite pozitívne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oproti ostatním předmětům je relativně snadné získat zápočet, nicméně v ostatních skupinách ho lze získat snáz. Přijde mi, že vyučující až moc lpí na formálním přístupu, což je do jisté míry dobře, ale možná tak pro budoucí teoretické informatiky, kterých je minimum. Oceňuji možnost odevzdávat úkoly e-mailem, díky čemuž si je můžete opravit, když máte někde chybu. Nicméně ke cviku samotnému, nemyslím si, že by mi to něco užitečného dalo. Nejvíc se látku naučíte na těch úkolech, které jsou někdy až zbytečně obtížné...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Komunikace mezi cvičícím a studenty byla na skvělé úrovni, nebyl problém se na cokoli zeptat. Možná bych ocenil, kdyby cvičení bylo lépe připravené, aby příklady a doplňující výklad byly trochu zajímavější. Celkem ale dobré cvičení, kde díky jednoduchým domácím úkolům nebyl problém získat zápočet.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vždy se snažil vysvětlit myšlenky, nápady, aplikace. Připravené zajímavé příklady. Občas vtipné sledovat partnerské problémy :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Karel to velmi dobre vysvetluje, ale s Veronikou si často skákali do reči a niekedy sa až hádali, čo vyústilo do chaotického opisovania látky, z čoho sa často človek nevyznal. Ak by mal každý cviká sám, bolo by to určite lepšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Jedna z nejlepších cvičení, která jsem na mff zažil. Cvičení byla zábavná, ale zároveň jsme toho dost stihli, všechno bylo vysvětleno velmi pochopitelně i s poznámkami o využití jednotlivých témat v praxi. Dále byli ochotní studentům pomáhat i mimo cvičení.
prof. RNDr. Luděk Kučera, DrSc. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Byl jsem jen na několika přednáškách, pak jsem tam přestal chodit, jelikož většina přednášek probíhala stylem ukázek algoritmů v algovizi na projektoru ve velmi rozvláčném tempu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
S pánom Kučerom to bol pre mňa už 4.predmet, na rozdiel od lineárnej algebry ale hodnotím pozitívne. Kvalita výkladu záležala na téme - niektoré boli veľmi zmätené, iné naopak veľmi dobre vysvetlené. K tým dobre vysvetleným patrila väčšina algoritmov predvedených na programe Algovision a Fourierova transformace. Stále u mňa pretrváva dojem, že prednášajúci prechádza semestrom rovnako zmätene ako študent, niekedy zabudne že niečo už vysvetlil, tak to vysvetlí znovu (čo samozrejme nie je na škodu) a niekedy aj tie zložitejšie veci zhrnie v rýchlosti (čo už na škodu je). Zapisovanie obsahu jednotlivých prednášok na internet sa už po sťažnostiach z minulých rokov zlepšilo, doba reakcie na emaily či zapísania známky do SISu sa pohybuje od jedného dňa po pár mesiacov.

Na skúšku sa dalo naučiť, dostali sme zoznam najpodstatnejších témat, ako veľmi dobrý študijný materiál poslúžila práve Algovision, ak sa ju človeku podarilo rozbehnúť, čo nie je vôbec triviálne. Pán Kučera kládol dôraz na pochopenie algoritmov aj ich dôkazov - ako jeden z mála pokladá aj dôkaz obrázkom za postačujúci dôkaz. Je jednoduchšie pochopiť jeho postupy, vymýšľanie vlastných riešení či algoritmov často vedie k rozsiahlešej záplave otázok (keďže pán Kučera sa potrebuje uistiť, že študentov postup je správny) čo väčšinou vedie k zamotaniu študenta vo vlastných myšlienkach a dôsledkom toho k horšej známke.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor mě tento semestr velmi příjemně překvapil - oproti minulému roku to byla obrovská změna. Bylo vidět, že je na přednášky připraven, sepisoval vždy na konci přednášky na web o čem přednášel, takže se díky tomu i sesynchronizovaly cvičení a hlavně poskytl návod a zdroj na Algovizi, na které celá jeho přednáška stojí a tedy se dalo připravit na zkoušku. Přednášky byly zaměřeny na pochopení jak algoritmy fungují, než na formálnost - definice a důkazy. Tento styl mi osobně mnohem více vyhovoval, mám totiž pocit, že většinu z probraných algoritmů bych dokázal i naprogramovat. Zkouška je v pohodě, pokud člověk říká algoritmy, které byly na přednášce. Pokud člověk u zkoušky řekne verze algoritmů z internetu nebo ze skript, pan profesor jde u zkoušení mnohem více do hloubky a chce dokázat opravdu úplně vše. Proto moc nedoporučuji učit se algoritmy např. ze skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výklad je srozumitelný, zajímavý. Je doplněný názornou vizualizací. Applety jsou k dispozici i s komentářem, což při přípravě na zkoušku hodně pomáhá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Líbil se mi snadno pochopitelný výklad nezatížený přílišnými formalismy a ukázky z Algovize. Pro formální výklad látky lze sáhnout po skriptech Martina Mareše. Občas mi jen přišlo trochu zmatečné, že vyučující téměř nepíše na tabuli a je schopen třeba půl hodiny jen vyprávět. Z výkladu se tak podle mě trochu vytrácí struktura a některé věci se mohou opakovat či vynechat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Profesor Kucera mi prisiel miestami nepripraveny, obcas sa vyklade aj na dlhsie zamotamaval, prednaska bola casto nudna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky dost uspávaly, studijní materiály existují jen od jiných přednášejících. Na stránkách pro 95% lidí naprosto nefunkční Algovize, kterou když už rozchodíte, tak stejně nepochopíte algoritmy v ní ukázané. Na zkoušce pak polovinu času nevíte, na co se prof. Kučera ptá a druhou polovinu se snažíte vysvětlit jinýmy slovy něco, co máte jasně rozepsáno na papíře. Pak dostanete více méně náhodnou známku. Alespoň se to tak zdálo mne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor má bohužel tak uspávací barvu hlasu, že ve spojení s rozvržením přednášky na ranní hodiny nebylo možné udržet pozornost ani pár minut. Proto jsem se velmi brzy rozhodl přednášky nenavštěvovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nemohu říci, že bych byl s výukou spokojen. Látka byla vykládána velmi zdlouhavě, často velmi repetitivně, nezřídka se stalo, že první půlhodina výuky byla strávena opakováním látky z předchozí (a občas i několika předchozích) přednášek. Kvůli tomu bylo často těžké udržet pozornost a tedy i pochopit látku přímo na přednášce. Na druhou stranu oceňuji použití Algovize – je to určitě dobrý nápad, jak pro lepší pochopení vizualizovat jednotlivé algoritmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasajuci sa casto zamota v tom čo hovorí. Prednasky nie su uplne jasne, su skor ako nejake rozpravanie o niecom, a nie su prehladne. Program Algovize ktory sa na predmete pouziva sice robi pekny prehlad v tom ako algoritmus funguje no ani dokopy s knihou netvori dostatocny material na ucenie. Vyucujuci napriek tomu na skuske nema rad ak sa niekto uci z cudzích skrípt, resp. nevie danému postupu dostatočne pochopiť aby sa mu zdalo ako kompletné vysvetlenie.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Kučera, is friendly and eager to answer student's queries, however his explanations are sometimes difficult to comprehend, and he often leaves long moments of silence during which students must independently speculate about a solution to the current problem.
Bc. Matej Lieskovský [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Matej's excercises were good, we solved interesting excercises both in classes and as homeworks. A bit unfortunate was there weren't many active students at the class, but it was great anyway.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo zajímavé, většinou jsme na něm znova rozebrali přednášku a ujistili se, že daný algoritmus skutečně funguje. Účast nebyla povinná a zápočet byl za polovinu bodů z domácích úkolů, které nebyly těžké a byl na každou hodinu jeden.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The teacher was was easy to talk and listen to.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Michal Töpfer, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, které člověka opravdu připraví na zkoušku (některé z úloh zadaných jako domácí úkoly se skutečně objevily ve zkoušce). Pan Majerech má poněkud svérázný styl výuky, ale když se člověk naladí na jeho vlnu, tak to prostě začne milovat a už nechce nic jiného!

Úlohy řešené na cvičení jsou skutečně zajímavé a rozhodně netriviální, což člověka donutí se opravdu pořádně zamyslet. A dokonce nám pan Majerech udělal místo jednoho cvičení na naše přání přednášku o Fibonacciho haldách!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vladan je boží!
Byl pro Vás matfyz do teď procházka růžovým sadem? Máte sklony k sebepoškozování? Máte doma na zdi místo obrazu důkaz o velikosti podstromu vycházejícího z vrcholu stupně N ve Fibonacciho haldě? Pak je cvičení s Vladanem právě pro Vás!
#svedciVladanovi
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vladan je boží!!!
Mít přednášku po cvičení znamená, že na přednášku nemusíte chodit, protože je obsažená v první části cvičení (prvních 10 min). Kdo má rád jednoduché úlohy a zdlouhavé vysvětlování, tak ať sem nechodí.
Chci mít Vladana na všechno!!!
#noSarcasm #svedciVladanovi
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemné cvičení, kde se nijak nehrotí nějaké termíny, což je fajn. Cvičící říká spoustu zajímavých věcí, které ale někdy až tak nesouvisí s probranou látkou na přednášce. Látka z přednášky se opakuje hlavně na domácích úkolech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo zajímavé, ale naprosto nepřipravené a často nekorespondovalo s látkou probíranou na přednášce. Z těch více než deseti lidí zapsaných na cvičení stíhalo sledovat jen tři nebo čtyři a ke konci semestru se cvičení účastnili jen tito lidé. Zápočet bylo získat velice (až příliš) jednoduché.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi specifické cvičení, které asi nebude vyhovovat každému - příliš se necvičila látka z přednášky, naopak se rozšiřovala buďto lepšími algoritmy na témata z přednášky či jinými (víceméně) souvisejícími úlohami.
Mě osobně se cvičení z tohoto důvodu líbilo, ovšem v ADS slabším studentům bych ho moc nedoporučoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviceni bych doporucil zejmena studentum, kteri vetsinu probirane latky uz zvladaji bez problemu. Na cviceni se latka z ADS II necvici. Spis se probiraji myslenky mnohem slozitejsich a celkem zajimavych algoritmu.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi srandovný a pohodový cvičiaci. Vie dobre vysvetliť, aj zaujať, zápočet je získateľný pre každého, kto ho chce a niečo pre to zrobí, domácich úloh bola hŕba, takže ak niektorá nesadla, nebol to problém. Nevýhodou bola kombinácia s prednášajúcim pánom Kučerom. Obaja vysvetľujú algoritmy aj ich dôkazy trošku inak, pochopiť sa to síce dá, ale často sa to pletie, a mne to v hlave spôsobovalo počas semestra značný zmätok. Navyše mnohým ľuďom z môjho cvičenia nevyhovovali prednášky pána Kučery (resp. proste na nich ani nechodili) a tak na ich demokratickú žiadosť sa z cvičenia stala ďalšia prednáška, ktorou si oni tú vymeškanú nahradzovali. Pre mňa to bol stratený čas, za čo však samozrejme neviním cvičiaceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pohodové cvičení, na kterém jsme řešili spoustu zajímavých problémů, to vše v pohodové náladě doplněné legendárními historkami Medvěda. Podmínky pro získání zápočtu mi přišly opravdu super, když se člověk snažil, mohl jej mít už v listopadu, musel díky úkolům algoritmy pochopit opravdu do hloubky. Trošku mě mrzelo, ale zároveň se mi i líbilo (jak kdy), že zde byly vysvětleny algoritmy z přednášky formálním způsobem, člověk tedy získal i dokazovací skills, na které přednáška ani zkouška cílena moc nebyla. Co mě ale mrzelo, že některé algoritmy byly prostě jinak, než na přednášce (třeba Fourierova transformace nebo KMP), takže jsem v tom pak měl totální zmatek. Nicméně chápu, že sesynchronizovat toto by bylo dost obtížné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cviko určitě zábavné, úkoly byly fajn, konzultace poskytovány ochotně, zábavně a srozumitelně. Bylo to ale dost jako alternativní přednáška s jiným přístupem výkladu. Asi super, pokud někomu nevyhovuje styl přednášející, mě to spíš trochu mátlo. I tak ale určitě jedno z nejlepších cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení dosti doplatilo na to, že většina studentů doufala, že bude suplovat přednášku (jež byla sama kvality nevalné), takže se z cvičení (obzvlášť v první půli semestru) stalo cosi mezi přednáškou a cvičením a to mu vůbec neprospělo. Možná je to ale také jediným důvodem, proč z ADSek alespoň něco vím. Cvičící jinak výborný, příklady zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Látku probranou na přednášce jsme vždy zábavnou a srozumitelnou formou shrnuli, cvičení probíhala v přátelské a uvolněné atmosféře. Zápočet byl udělen za získání dostatečného počtu bodů z domácích úkolů, kterých bylo skutečně velké množství (to hodně oceňuji!) a byly poměrně štědře bodované, takže získání zápočtu by neměl být problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ochotný přístup. Bez problémů ostřejmí nejrůznější problematiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mají dost pohodovou atmosféru, v podstatě se zadají příklady na vymyšlení a každý se je snaží vyřešit. Postupně lidi chodí k tabuli a prezentují svá řešení. Komu vyhovuje tenhle volnější přístup, tak by si určitě měl Martina Mareše zapsat. Kdo ale preferuje trošku záživnější cvika, měl by zvážit někoho jiného.

Na zápočet je třeba 100 bodů z domácích úkolů (není problém mít zápočet už v listopadu).

Velkou výhodou cvičení s Martinem Marešem je, že perfektně připraví na jeho zkoušku, kde vždy jeden příklad ze zkoušky se řešil na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je pohodové, problémy týkající se přednášky se řeší jak na cvičeních samotných tak v domácích úkolech. Problémy jsou zajímavé a cvičící se je opakovaně snažil dát do kontextu reálnějších problémů nebo jiných částí matematiky a tak nám pospojoval několik odlišných kurzů, které jsme již absolvovali.
Marek Černý, 16.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Informace na cvičení dalko přesahují horizont ADS2. Souvislosti, zajímavé odbočky. Ne, že bych všechny pochopil, ale je to přesně to čím se liší od ostatních cvik.
Přelidnění mi nepřišlo na obtíž.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia klasicky overené, príjemné. Princíp domácich úloh je výborný (hoci jeho veľké výhody aj tak nikto skoro nevyužije a odovzdáva úlohy načas). Cvičenia sú voľnejšie a dosť záleží na človeku, či sa chce zapojiť, no zároveň to z nich robí príjemnú príležitosť rozmýšlať nad problematikou.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět velmi zajímavý a podáván s velkou dávkou nadšenosti, která pomáhá k soustředění a zvýšenému zájmu o probíranou látku.
Dost věcí je bohužel intuitivní nebo po krátkém náznaku naprosto zřejmá a to přispívá k negativnímu efektu.
Finální zkouška byla dost férová a dávala šanci i těm, které nenapadlo řešení na "první dobrou" formou nápovědy nebo popostrčení správným směrem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvědovy přednášky - nejlepší jako vždycky, není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Klasický Medvěd. U něj algoritmy nepadají z nebe, ale na místo toho jsou krásně vidět myšlenkové procesy, které za nimi stojí. Super.
Michal Töpfer, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky pěkně připravené, výuka velmi přehledná a pochopitelná. Celkově skvělý přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Lecturer was always excited and was easy and fun to listen to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na výuku byl Martin Mareš vždy dobře připravený, výklad byl dobře organizovaný a srozumitelný. U zkoušky si nestačí pouze pamatovat algoritmy. Je potřeba umět je i použít na zadanou úlohu, což je následně v praxi to důležité, a proto je dobře, že je to součástí zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martin Mareš has the gift to make even the most complicated algorithms and theorems seem simple and natural. He's always prepared for the class and ready to answer questions. His recently-written book "Průvodce labyrintem algoritmů" covers the class perfectly.

I was afraid of taking a class in English, but now I must say I don't regret.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle vedená a srozumitelná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Mareš lectures with a confidence and skillfulness that was highly appreciated. He is magnificent at gauging the class's understanding of a topic and is always willing to repeat material to ensure everyone's understanding.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pohadkovy styl je moc narocny a nepochopitelny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Martin je výborný prednášajúci, možno najlepší na matfyze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tak ako vždy. Je to proste boss v tom čo robí a nedá sa mu nič vytknúť. Je poctou byť študentom takéhoto profesora ako je Medveď. Vie na všetko odpovedať promptne, a keď na otázku nevie odpoveď, odpovie emailom (len sa treba pripomenúť xixi). Keby učil všetky predmety na matfyze tak by som si ho bol zapísal na všetko. Škoda, že všetko neučí...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúca prednáška!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Mares is one of the best, if not the best, professors of all the ones I have had. He makes you want to learn because he explains everything so good that you actually enjoy lessons. Also he is always concerned about students understanding what he explains.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dr. Mares' lectures are very well structured and he knows how to present the algorithms so that they are easily understandable. A great lecturer. However, by explaining the algorithms in detail, the lectures tend to spend a longer time than necessary on parts that are trivial. This is a minor problem, however. The English is nearly flawless.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný vyučující. Skvělá skripta. Zkouška spravedlivá, pohodová, bez zbytečného stresu (a tak to má být).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá srozumitelnost, příjemný způsob výkladu. Výborná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji přívětivý a vstřícný přístup ke studentům. U většiny algoritmů je vyloženo i to, jakým způsobem k nim dospět a je také uveden názorný příklad, který velmi pomůže k pochopení výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji skvělé podání vysvětlované látky a kvalitní studijní materiály na webu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý a srozumitelný výklad; rychlost taková, aby bylo možné stíhat psát poznámky i pochopit přednášené zároveň. K přednášce jsou dostupná kvalitní skriptíčka pokrývající celý obsah přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoznačně nejlepší vyučující, jehož jsem zatím na Matfyzu potkal. Rád bych něco konstruktivně vytknul, ale nic mě nenapadá. :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Líbí se mi, že se přednášející ptá, kdo tomu rozumí, místo toho, kdo tomu nerozumí. Navíc jeho skripta k přednášce se moc dobře čtou a jsou plná zajímavých věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hezký strukturovaný zápis na tabuli plus skvěla skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla už tradičně výborná. Srozumitelně a zábavně podaná látka a navíc přibyla skripta odpovídající přednášce, takže se bylo z čeho učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednaska je vynikajuca, vyklad je jasny a dobre pochopitelny. Taktiez su dostupne velmi pekne skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející má apálený a jasný výklad; zkouška spočívá v diskuzí nad předem připravenými odpověďmi. Čas není nijak striktně omezen,zkouška probíhá v celkem příjemné atmosféře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející super. Zkouška je velmi pohodová v přátelském prostředí, takže člověk není ve stresu a nedělá zbytečné chyby. Skripta jsou úplně úžasně napsaná a vše je tam podrobně vysvětleno.
Možná by neškodila nějaká sbírka řešených příkladů...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející je velmi aktivní v komunikaci s posluchači, pečlivě odpovídá na otázky a občas zastavuje, aby se ujistil, že probíranou látku pochopili všichni, kdo mají zájem. Obrovská výhoda jsou dostupná skripta, která pokrývají přednášku a volitelně ještě něco navíc, jsou velmi dobře čitelná a plná cvičení k procvičení před zkouškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
ADS II s Martinem Maresem je proste predmet, ktery nezklame. Algoritmy a jejich dukazy jsou vysvetlovany naprosto dokonale. Specialne bych pochvalil barevne obrazky. K predmetu take existuji vyborna skripta.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášejících je velmi poznat, zda si přišli přednášku užít společně se studenty, nebo jen odříkat k tabuli. Nejen, že se MM řadí do první skupiny, jeho nadšení dovede vtáhnout. Ukázková skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá přednáška. Martin Mareš je vždy hezky připraven a k přednášce jsou kvalitní updatovná skripta. Zkouška je férová, ale musíte dané téma umět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících na fakultě, který má navíc perfektní skripta (z nich se dá zpětně pochopit cokoli, co nebylo jasné na přednášce). Zkouška probíhá následovně: člověk dostane 3 otázky (jedna týkající se přednášky + dva příklady na vymyšlení) a má neomezeně času na jejich vypracování. Potom svou práci přijde ústně zkonzultovat, přičemž je možné nějaké menší nedodělky / chyby opravit.
RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Jakub Tětek, 31.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ochotný cvičící, vždy se s ním dá domluvit. Velmi oceňuji jeho individuální přístup.
Mgr. Michal Opler [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičící, co na snad každou hůř pochopitelnou látku má nějaké polopatické vysvětlení, na kterém vše dobře pochopíte. Zápočet je za plnění domácích úkolů, které většinou nebyly nijak obtížné a vždy se vázaly k aktuálně probíranému tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, férové a mírné požadavky na zápočet. Doporučuji hlavně studentům, kteří nemají v teorii z přednášky jasno a očekávájí pochopení problematiky na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící. Na začátku cvičení se vždy zopakovala teorie k procvičované látce, vše dobře vysvětlil. Příklady probírané na cvičení nebyly přehnaně těžké, ale zároveň ani příliš lehké. To samé platí pro domácí úkoly. Oceňuji také průběžně vypisované bonusové úkoly, díky kterým se dal zápočet získat bez problémů už před Vánoci.
Maximilian Kulikov, 28.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičící. Srozumitelný a hlavně zajímavý výklad a dobře vybrané úlohy jak na cvičeních, tak v domácích úkolech. Většinou si dává záležet na feedbacku k opraveným domácím úkolům a opravuje je rychle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
S cvičícím jsem byl hodně spokojený. Ochotně komunikoval a radil v rámci odevzdávání a řešení domácích úloh. Na cvičeních šel po podstatě a pochopení a ne po zbytečnostech. Tak by to dle mě mělo vypadat na všech cvičeních.
Mgr. Jakub Pekárek [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičí se snažil pojmout cvičení tak dobře, jak jen to šlo a v tomto předmětu jde.
Vytkl bych zmatečnost výkladu (stávalo se, že byli připravené úlohy, ale ne jejich řešení, což vedlo k práci pro studenty, která byla po nějaké době zrušena, kvůli příliš těžkému řešení) a občasné brblání směrem k tabuli (které občas bylo velmi důležité).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na vyučujícím velmi oceňuji přístup k domácím úlohám. Většinu chyb při nesprávném řešení alespoň krátkým komentářem hodnotí přímo na domácí úkol, který si pak student může prohlédnout. Pokud chce student další vysvětlení, není problém se zeptat. Dále oceňuji souvislost mezi příklady na cvičeních a látkou probíranou na přednášce (pozor, toto není samozřejmost!) Dále byl ochotný o další konzultaci úkolů mailem.
Množství úkolů bylo podle mě ideální, co dva týdny jeden (+-). Počet bodů na zápočet také dobrý (trochu víc než 2/3).
Jediná věc, která mi na cvičícím občas vadila, že když jsme začali řešit úkol na tabuli a po dlouhé chvíli, kdy jsme na přístup k řešení nikdo nemohli přijít, prohlásil, že takhle by to vlastně nešlo (nebo by to chtělo znalost jiných algoritmů apod.). Byly to ale spíš úsměvné chvíle, nijak nebránily správnému vysvětlení a řešení jiných příladů. Za mě velmi pozitivní cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cviko, příjemný vyučující, co vám dobře osvětlí látku z přednášek na příkladech.
Mgr. Jiří Setnička [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přátelský přístup, fajn formát cvičení. Občas se maličko zadrhává, ale jde rozumět a vždy se jde doptat. Vysvětlena byla více méně celá látka. Získání zápočtu OK, akorát bych se klidně obešel bez zápočtového programu. Zvláště když dělám další 2...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenujem, ze na cviceni sa este raz vysvetlovali veci z prednášky, lebo z nej to nebolo vzdy jasne. Zapocet sa ziskal pomerne lahko.
Mgr. Veronika Slívová [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vždy se snažila vysvětlit myšlenky, nápady, aplikace. Připravené zajímavé příklady. Občas vtipné sledovat partnerské problémy :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Často skákala do reči Karelovi a nemali to moc premyslené. Vysvetlovola to dosť monotónne a nezaujímavo. Nabudúce by možno nemuseli mať cvičenia spolu, aj keď verím že sa do toho vyzná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Jedna z nejlepších cvičení, která jsem na mff zažil. Cvičení byla zábavná, ale zároveň jsme toho dost stihli, všechno bylo vysvětleno velmi pochopitelně i s poznámkami o využití jednotlivých témat v praxi. Dále byli ochotní studentům pomáhat i mimo cvičení.
Mgr. Jiří Švancara [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Super cvičenia. Na začiatku sa prejde nejaká teória z prednášky (ak je to potrebné), a zadajú sa nejaké úlohy, ktoré študenti riešia samostatne. Potom sa tie úlohy riešia a predvádzajú sa ich riešenia na tabuľu, pričom cvičiaci zadáva ďalšie úlohy.

Niekedy by som však ocenil, ak by medzi študentmi prebiehala väčšia diskusia o zadaných úlohách, pretože občas sa ich stihlo vyriešiť relatívne málo.

Čo sa týka zápočtu, tak ak sa človek snaží, tak ho môže mať už niekedy za polovicou semestra. Ak mu to až tak nejde, tak by nemal mať problém získať ho do konca semestra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý cvičiaci, ktorý vie látku dobre vysvetliť. Veľmi si cením bleskurýchle opravovanie domácich úloh. Taktiež mi veľmi vyhovoval systém, keď sa každý týždeň zadali 3 úlohy a mohli sme si vybrať, ktorú z nich budeme riešiť.
Zápočet sa dal získať v pohode a spolu s aktivitou na cvičení aj veľmi rýchlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Užitečné cvičení se skvělou atmosférou. Rychlé zopakování teorie a pak samostatné řešení příkladů je dobrý formát pro ADS. Možnost nahradit si část bodů z úkolů vysvětlovaním příkladů u tabule je fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci bol podľa môjho názoru jeden z najlepších cvičiacich na MFF. Vždy bol ústretový, zároveň cvičenia boli názorné a veľa som sa mohol naučiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobré cvičenie, páči sa mi najmä, že sa nepíšu písomky ale dá sa zoznam úloh ku danej téme a každý si podľa svojho uváženia prepočíta to čo potrebuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, spolehlivě dovysvětlil, co nebylo pochopeno na přednášce a klidně i něco navíc. Úlohy na cvičení šli vždy od nejjednodušších po složité a z nevyřešených jsme si měli vybrat jednu za domácí úkol, takže si každý přišel na své. Mohu jedině doporučit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Musím ocenit především velmi přehledné a strukturované vysvětlování principů a správně volenou obtížnost úloh na cvičení i zajímavé domácí úkoly.
Mgr. Karel Tesař [32-KAM], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé domácí úlohy a kvalitní zpětná vazba k našim řešením. Oceňuji variabilitu kritérií pro získání zápočtu (teoretické úlohy, praktické úlohy, samostatné problémy).
Výklad byl ale nezáživný, hodiny dost ospalé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji dobrý způsob vysvětlování, konstruktivní připomínky k úkolům, dostatek příkladů na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, pomohlo mi pochopit všechno, co se probralo na přednášce. Obtížnost získání zápočtu byla tak akorát, ani jsem nepotřeboval bonusové vánoční body :-)
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vcelku fajn, vytkla bych akorát zmatenost při psaní na tabuli. Skvělé konzultace před zkouškou, které velmi pomohly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení by celkově mohlo být trochu zajímavější. Úlohy řešené na cvičení mi přišly adekvátně složité, dobře připravily ke zkoušce. Z domácích úkolů jsem měla subjektivní pocit, že by úloh mohlo být více a o malinko jednodušších. Možnost odevzdat úlohy i po termínu za polovinu bodů byla fajn, na druhou stranu však kvůli ní nezaznělo autorské řešení většiny úloh, což by mohlo zvýšit množství vědomostí z cvičení odnesených. Další pěkná možnost byla získat body na zápočet pomocí eseje. Osobně jsem ji nevyužila, ale díky samotné existenci této varianty jsem necítila stres z toho, že bych nedostala zápočet kvůli nedostatku správně vyřešených úloh. Trochu mi chyběly body za přednesení správného řešení příkladu u tabule, mohly by být zavedené v alespoň symbolické míře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cviko, jen bych zapojil více příkladu, třeba i pro zapřemýšlení na doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvely cvicici, zabavne ukoly, ale neni jich malo. Dobre strukturovane cviceni. Cokoliv rad vysvetli.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Obcas nebylo co cvičit, všechno důležité probral Medvěd na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Udělat cvičení tomuto předmětu není lehký úkol a myslím, že není ani dobře zvládnuté. Žáci na většině cvičeních dostanou papír s úkoly nad kterými se snaží přemýšlet a pak je řeší s pomocí učitele. Často to vede na jednu ze dvou věcí: 1. žák v omezené době vymyslí něco co se zavrhne a namísto času na promyšlení a korekci odpoví někdo jiný, což dává nulovou odezvu. 2. žák vymyslí něco zajímavého, co je studováno a buď vyvráceno nebo prohlášeno za funkční (a také rychlé/pomalé). 2) není špatně pro žáka, který to řekl, protože má skvělou odezvu, ale je špatná pro všechny ostatní, protože dokazování či vyvrácení zabere dost času a ostatní žáci si z toho nemají co vzít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo zajímavé, většinou jsme na něm znova rozebrali přednášku a ujistili se, že daný algoritmus skutečně funguje. Účast nebyla povinná a zápočet byl za polovinu bodů z domácích úkolů, které nebyly těžké a byl na každou hodinu jeden.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dle mého názoru je to jeden z těch zajímavějších předmětů na MFF, možná by mohl být více praktický. Provázanost mezi přednáškou a cvičením je solidní, jediný problém vidím v celkem velkých rozdílech mezi přednáškami české a anglické paralelky. Důkazy některých algoritmů se výrazně liší a někdy dokonce i samotné algoritmy, což občas vedlo k menším zmatkům na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení, na kterém si vyzkoušíte a lépe pochopíte algoritmy probírané na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The lecture contents were reworked and expanded, sadly at times I felt like they were expanded a little too much/too quickly. I felt a little underprepared (but I didn't make any attempt to let the teacher know)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Praktický a hlavne pre každého programátora potrebný predmet. Cvičenia boli dobre synchronizované s prednáškou (ako českou, tak aj anglickou paralelkou). Zápočet bolo pomerne jednoduché získať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyhovovalo by mi, kdyby kromě teoretických úloh bylo i několik lehkých implementačních na procvičení algoritmů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
The homework for this course was quite difficult from the beginning. I frequently had trouble completing assignments, and often failed to understand their solutions when presented.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Ukázka aplikace, myšlenek, nápadů. Zápočet je sice náročný, ale zase si člověk něco odnese
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Mezi spolužáky z jiných cvičení jsem si toto cvičení vychvaloval. Plně nahradilo přednášky, vysvětlily se principy algoritmů, prošlo pár příkladů na osvojení a formality se člověk naučil už potom snadno z učebních materiálů. Člověk nemusel trávit celá odpoledne přehnaně těžkými úkoly jako na jiných cvičeních. Plusem byl i malý počet zapsaných lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet dobre opisuje fungovania algoritmov a ich vyuzivanie
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Tenhle předmět cvičit nějak potřebuje. Zvláště kvůli kvalitě přenášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla koncipována přehledně a poměrně synchronně s přednáškou, pro mě osobně byla hlavním zdrojem informací a byla pro mě výrazně přínosnější, než přednášky.

Požadavky na zápočet jsou stanoveny férově, kdo látce porozumí, nemá problém jej získat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Docela dobré cvičení. I když jsem občas něco nechápala, tak před zkouškou už byla většina věcí (i zpětně) jasná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
V předmětu si člověk vyzkoušel tvorbu řešení(algoritmů) na nejrůznější problémy a mohl dané řešení porovnat s ostatními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jedna z nejlepsi prednasek, rozhodne se vyplati chodit. Skvela skripta ze kterych se da naucit. Rozhodne to, ale neni lehky predmet, na zkousce jde opravdu o pochopeni latky.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury II [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, jen mi v závěru vadila přílišná návaznost na logiku, kterou jsem jako učitel zatím neabsolvoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
V hodinách se vyučuje další várka základních algoritmů s různým zaměřením. Obsah výuky je přiměřený času, který je možno mu v přednáškách věnovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je velmi zajímavý a každý kdo chce v životě programovat by si ho měl projít a snažit se spolu s učitelem najít kouzlo v algoritmech. Protože řešení zdánlivě těžkých problémů se ukáže jako jednoduché a v praxi se to může projevit nahrazováním neobratných pokusů o řešení novým elegantním způsobem, který je i přehledný
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejzajímavějších předmětů, který jsme zatím měli. Je k němu úžasná kniha Průvodce labyrintem algoritmů, která pokrývá předměty ADS I a II (plus pár věcí navíc) a obsahuje ke každé kapitole zajímavé příklady různé obtížnosti. Pokud tedy Průvodce přečtete a pochopíte, na přednášky už nemusíte chodit, a pokud zvládnete vyřešit dostatečně mnoho příkladů, nemusíte ani na cvičení :) Jen mi přišlo škoda, že se některé věci z knížky nestihly probrat (ale chápu, že by se to asi nestihlo).
Michal Töpfer, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pěkné pokračování ADS1. Probrala se další zajímavá témata. Možná by bylo vhodné zařadit geometrické úlohy dříve v semestru a ne až na poslední přednášce, aby se ještě stihly procvičit (vzheldem k tomu, že se pak objevovaly ve zkoušce).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I wish there were slides instead of having to copy notes from the blackboard but the lecturer provides good references for the class contents.
Content-wise well-rounded.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi potrebný a praktický predmet. Človek sa naučí nie len rôzne algoritmy, ale aj ich praktické využitie (napríklad obrovské množstvo využití algoritmu na hľadanie maximálneho toku, ktorý je sám o sebe dosť abstraktný).
Marešove skriptá/kniha sú skvelé ako literatúra a pokrývajú prakticky celý predmet.
Jediné, čo by som vytkol, je až príliš veľa algoritmov na maximálny tok. Chápem, že treba ísť od jednoduchších po zložitejšie a niekde ukázať viacero alternatív, ale 4-5 algoritmov na ten istý problém je prehnane veľa. 1-2 by úplne stačili a zvyšný čas by sa mohol využiť na niečo iné (napríklad lepšie vysvetlenie Fourierovej transformácie).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pro mě jeden z nejzajímavějších předmětů. Vše je navíc přehledně sepsáno v Průvodci, takže nebyl problém, pokud jsem nějakou přednáškou nestihl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
This course contains advanced concepts and proof methods. I personally found it to be quite difficult, but this was certainly not due to the lectures, which were always well presented and thoughtfully explained.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet mi prisel spise neuzitecny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášky jsem bohužel nechodil, protože hned první přednáška mě od toho odradila. Nedokázal jsem udržet ani přes vynaložené úsilí pozornost a takhle jsem studovat nechtěl. V promítaných materiálech jsem se nedokázal příliš zorientovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Interesting and well-presented topics. The only slight problem - I think we've missed some topics of the syllabus because others took too long. Dr. Mares tends to explain the topics in great detail - it's more of a depth-forst than breadth-first search.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pro mě jeden ze zajímavějších předmětů semestru. Líbilo se mi, že jsme probírali algoritmy, které se dnes všude běžně užívají a přitom nejsou úplně triviální. Člověk dostane náhled na to, jak věci fungují v pozadí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je zajímavý, určitě je užitečné znát růžné užitečné algoritmy na řešení častých problémů. Přijde ovšem trochu nejednotý - témata byla z různých oblastí a moc na sebe nenavazovala. Otázka je, jestli by to vůec šlo udělat jinak
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Preberane algoritmy su zaujimave, vzdy je okolo nich pekna teoria alebo boli pouzivane v praxi, casto donca obe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Naučíte se nějaké algoritmy a nějaké datové struktury... nic moc víc nic moc méně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět je určitě zajímavý, i když jednotlivá témata jsou občas poněkud neprovázaná (ale nenapadá mne, jak to zlepšit).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Znát základní algoritmy a jejich efektivní implementace a případné modifikace je podle mě velmi důležité pro vývoj kvalitního software. Oproti ADS I mi ale připadalo, že jsme se toho moc nenaučili – algoritmů bylo jen pár a ani tam často nebylo moc co probírat do hloubky (snad až na Fourierovu transformaci).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pride mi to ako zaujimavy predmet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět. Ve výsledku asi nejlepší z těch, co v prvním semestru byly (hodnoceno prvákem).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý obsah a dobré uspořádání látky.
Oproti předmětu ADSI mi chyběly videozáznamy z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
V předmětu se člověk naučí nejen algoritmy běžné, ale i jak na daný problém vymýšlet algoritmy nové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velice důležitý a zajímavý předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Znovu kvalitní přednáška, i když témata byla o trochu méně zajímavá než v ADS1 -- a třeba tokům v sítích by podle mně neuškodilo zkrácení (třeba ve prospěch Voroného diagramů, které jsme jen rychle prolétli).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý předmět, který dává dobrý vhled do různých oblastí informatiky, stejně jako do obecných postupů, které je dobré znát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Povinný předmět, který byl velmi poutavý především kvůli přednášejícímu. Kdo měl rád ADS I, tak ADS II je jeho (trochu hlubší) pokračování, takže by neměl mít problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Struktura této přednášky mi přijde velmi nešťastná. Za jeden semestr musíme udělat hledání v textu, toky v sítích, paralelní algoritmy...
Přijde mi, že probíráme hodně věcí, ale nic z toho pořádně, tak aby to člověk doopravdy začal chápat a byl schopný to aplikovat i jinde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky nebyly předimenzované, a byly předneseny velmi kvalitně. Navíc existují skripta pokrývající celý semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška je oproti své první variantě Algoritmy a Datové struktury I o něco více "roztrhaná" na kousky a tak se jednu přednášku řeší úsečky v rovině a hned další komplexní čísla, ale řešené problémy jsou zajímavé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět působí trochu nesourodě, těžko posoudit, zda to je záměr. Těžké problémy mi přišly trochu zbytečně smrsknuté (možná zbytečné), málo datových struktur.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé přednášky. Možná by se dalo pochybovat o tom jestli jsou potřeba znát dva a více algoritmů na toky, ale jinak všechna témata jsou podána srozumitleně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné přednášky
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK