AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný výklad a dobře strukturované hodiny (prakticky jde vlastně o jednu hodinu přednášky a jednu hodinu cvičení). Nápadité příklady k procvičení, rozhodně se nedá mluvit o mechanických stereotypních úlohách. Veškeré materiály jsou navíc na stránkách učitele, takže člověk nemusí během výkladu nic opisovat a může se soustředit na pochopení tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný cvičící, dobře vysvětlí, rád zopakuje
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné vystupování i vysvětlování. Velmi ochotný cvičící, který vždy poradil, jak danou úlohu vyřešit, nebo vyřešit lépe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dělení hodiny na "minipřednášku" a samostatnou práci mi vyhovovalo. Kurs jako celek byl velmi dobře promyšlen, hodiny na sebe smysluplně navazovaly. Úlohy mi přišly vhodně vybrané, často se člověk při zdárném splnění dočkal i esteticky působivého grafického výstupu. Cvičící byl navíc ochoten věnovat čas hledání chyb v našich kódech a vše pořádně dovysvětlit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Perketne pripravene cviceni
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení je vedeno zajímavou formou, je dobře koncipované. Jediným drobným zlepšením by mohlo být rychlejší procházení teorie tak, aby zbylo více času na procvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, oceňuji 100% připravenost na každé hodině. Cvičící má s Mathematicou velké zkušenosti a dobře vysvětluje. Cvičící byl velmi entuziastický a nápomocný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení nemuselo být z hlediska struktury nějaký pedagogický kumšt, splnilo svůj účel velmi dobře. Co mě fascinovalo byl fantastický přístup docenta Slavíka. Na každé hodině doslova vyzařoval jakési neidentifikovatelné pozitivní částice a je jen škoda, že jeho entuziasmem nevládne více vyučujících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělá příprava, která se dá najít na internetových stránkách, takže není problém dohnat zameškanou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
hodný učitel
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Srozumitelný výklad, sám rozdá studentům vytištěné poznámky k probírané látce, je ochotný poradit, opravdu Mathematice rozumí, cvičení jsou pohodová, zápočet za docházku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji velmi dobré materiály ke každé hodině, student tak nemusí opisovat kód, aby viděl ukázky probírané látky, má jej k dispozici už přímo v Mathematice. Na každé hodině navíc spousta praktických úloh, že vždy zbyly i nějaké na doma. Právě tyto úlohy obsahovaly velmi zajímavé příklady z různých oborů matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Dobře připravené příklady i úkoly pro samostatnou práci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ vyučující umí vysvětlit princip příkazů a jejich využití
+ spolupracuje s materiály, uvádí příklady
- začíná dost brzo ráno,proto stále více studentů chodí v průběhu semestru později a později (čímž narušují výuku svým příchodem) a vyučující proti tomu nedělá žádné opatření.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2015, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle uspořádané cvičení, které různé funkce Mathematiky demonstrovalo (a naučilo) na krásných příkladech z rozličných oborů matematiky.
Připomínka k předmětu, Mathematica pro začátečníky [NMIN203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný oddychový předmět. Ze prvních pár hodin předmět trošku vypadá (nejspíše tedy jen pro informatiky) jako Progamování I a II s novou syntaxí jazyka, ale postupně se (zejména díky funcionálnímu programování, grafice a vyšším matematickým konstruktům) vše v dobré obrátí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Nenáročné a praktické.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pro matematiky velmi přínosný předmět. Měl by se učit místo povinného Programování I a II.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře naučí základy programu Mathematica, několikrát se mi znalosti hodily u domácích úkolů jiných předmětů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle připravené materiály a celková koncepce předmětu je super!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Wolfram Mathematica se ukazuje být pro studium natolik užitečná, že by možná stálo za to ji vyučovat i pro 1. ročník.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Každé cvičení bylo strukturované: první polovina cvičení byla věnována rozboru tématu (např. grafy, grafika, procedurální programování,...) - ukázky jak a co naprogramovat a ve druhé studenti programovali zadané úlohy. Cvičení bylo vedené velmi dobře a přínos z něj je nezpochybnitelně značný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Mathematica je velmi užitečný nástroj, kdybych o něm byl věděl už v prvním ročníku, byl by mi ušetřil spoustu práce. Cvičení probíhala nenáročnou formou (zhruba polovina hodiny výklad, polovina hodiny řešení relevantních příkladů v Mathematice), zápočet byl za docházku a praktické využití je obrovské.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
lehký předmět, na zápočet stačí docházka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Zaujímavé a príjemné, dobre vysvetlené, svedomito pripravené učebné materiály. Škoda, že nebolo viacej času programovať rovno na hodine, no to objektívne nebolo možné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Umět pracovat s Mathematicou se určitě hodí, předmět, který naučí základy zacházení s programem je dobrý nápad. Cvičení jsou pohodová, žádný stres.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Dobrý předmět, pokud se člověk chce seznámit s Mathematicou a nechce se tím prokousávat sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ struktura hodiny (na začátku teorie, nové příkazy, funkce, poté jejich samotné procvičení)
+ krásně připravené materiály
+ uživatel se naučí pracovat s programem Mathematica
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK