AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Josef Amemori [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Co bych doporučil více využít materiálů profesora Hencla, místo výuky tak trochu na slepo. Chápu, že je to možná osobnější, ale pro studenty by bylo určitě lepší se držet způsobu profesora Hencla, speciálně při řešení příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Začátek malinko méně osobní, postupem času snaha i vysvětlovat a uvolněná atmosféra. Příjemné, přínosné cvičení.
doc. RNDr. Robert Černý, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý cvičící, umí dobře vysvětlit látku (postup řešení) a poradit šikovné triky. Během samostatného řešení úloh obchází studenty a ochotně radí s případnými problémy. Zkouškové písemky nebyly přehnaně těžké.
Debarati Das, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Moves quickly and speaks quietly. Willing to accommodate but put too much focus on it at times where she could easily be led off on a tangent.
Mgr. Jaroslav Hančl [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jarda's practicals really helped me understand the subject and train me in calculating. It was also great there wasn't many people in the practicals and therefore it could be more individual.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení se vždy probrala celá látka, cvičí se snažil vše vysvětlovat a detailně znázorňovat, pro mě to bylo skvělé cvičení.
prof. RNDr. Stanislav Hencl, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vždy na začátku cvičení ukáže cvičící několik ukázkových příkladů a následně zadá úkoly. Během jejich řešení pak obchází studenty a každému kdo neví jak dál ochotně poradí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie hodne počítacie čo je super, musíte robiť sami prípadne ak neviete tak vám poradí príklady od najľahších k najžťažším, zápočtová písomka celkom ťažká avšak na skúškovú sme boli pripravený super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní přístup ke cvičení. Nikdo mne nikdy nenaučil matematiku lépe, než tohle cvičení. Počítání příkladů samostatně při kterém prof. Hencl přechází a kontroluje a napovídá každého vede k napočítání příkladů, což skvěle naučí bez nutnosti procházet si to sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelé cvičenie, prístup pána Hencla je priateľský a veci kľudne vysvetlí aj viackrát, ak treba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou super. Cvičící nejdříve vysvětlí, jak se daný typ příkladů řeší, a pak každý počítá sám. Cvičící přitom obchází, kontroluje výsledky, postup a případně radí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Najlepšie cvičenie vôbec. Aj napriek tomu, že nás v triede bolo viac, než na iných cvičeniach, sa nám pán profesor dokázal venovať osobne. Príklady počítané v tomto semestri neboli triviálne, ale boli podané takým spôsobom, že boli zvládnuteľné. Ľudský prístup, dokonalá príprava na hodinu, ochota zodpovedať aj najprimitívnejšie otázky bez posudzovania robia z pána Hencla jedného z najlepších učiteľov matfyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Moc se mi líbí jeho individuální přístup. Je vidět, že ho analýza opravdu baví a že to není jen "obyčejný učitel". Navíc má smysl pro humor a je si moc dobře vědom, že analýza se řadí mezi nejnáročnější předměty. Dokáže pochválit za každou prkotinu a pochvala od špičky ve svém oboru vždy potěší. Má radost, když studentům jde to, co ho baví a my máme radost, když má radost, že nám to jde. S tímto člověkem mě analýza bavila nejvíce ze všech předmětů v prváku.
Je mi upřímně líto, že pan Profesor učí na informatice jen MA I a II a ne žádný jiný předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oproti minulému semestru s doktorem Honzíkem výrazný posun v kvalitě cvičení. Pár vzorových příkladů, a pak samostatná práce, kdy pan profesor neúnavně obchází celou třídu a konzultuje jednotlivě řešení příkladů.
prof. RNDr. Stanislav Hencl, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto ukázkově si profesor Hencl dovede udržet pozornost drtivé většiny posluchárny, neotálí a díky tomu má čas na dotazy a dává důraz na to, aby to pochopili všichni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Určitě jeden z nejlepších přednášejících, jaké jsem během studia potkala. Výklad byl dobře strukturovaný, takže bylo možné se z poznámek z přednášek dobře připravit na zkoušku, která byla férová a celkově příjemná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.08.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přístup vyučujícího, který uchovával dobrou náladu, přestože se jedná o nezáživné učivo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nedá sa čo vyčítať pán Hencl je odborník a prednášku má spravenú úplne super, prehľadne. Na skúške je priateľský a nemáte sa čoho báť.Hlavná výhoda je že presne viete čo sa máte učiť. Proste super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý výklad. Výtečně srozumitelný. Klíčové definice a znění v PDF na stránkách, jasně řečené podmínky zkoušky a ta je také skvěle strukturovaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška skvělá. Veselý přístup, snaží se vysvětlovat představu důkazu a tak. Jeden z nejlepších přístupů na MFF.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Hencl je dobrý prednášajúci, látke naozaj skvele rozumie a vie ju aj podať. Možno by to ale chcelo pri niektorých dôkazoch lepšie obrázky - napr. premietnuté na plátne a následne zverejnené na stránke.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející, velmi příjemný zkoušející. Možná by nezaškodilo kreslit větší obrázky a kreslit jich více :-D Jinak super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor Hencl má jedinou chybu - že neučí i analýzu III.
Řekl bych, že lepšího profesora tato škola nemá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Opět skvělá výuka v poklidné a příjemné atmosféře, jasně vysvětleno, hodně pomohly "obrázkové důkazy", které ve skriptech nejsou.
Mgr. Petr Honzík, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji důraz na pochopení myšlenky důkazu, u samotného provedení se bohužel přednášející občas ztratí/udělá chybu, což snižuje pochopitelnost přednášky. Zkouška je férová, pokud látce rozumíte, není drobnější chyba např. ve výpočtu žádný problém.
Mgr. Vojtěch Kaluža, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
The worst. Just one student getting a credit (not even a mark for an exam, just a permission to take it!) out of 15 or so - is it a problem of students or of a teacher? I got a 1 in Analysis I and in this course I didn't even get a chance to take the exam.
This teacher thinks that we are way too smarter than we really are - instead of giving examples that help you understand, he gives something more "interesting" like a corner case, and it doesn't help at all. Mid-term tests are a lot harder then something we do in class or at home, so it is not a surprise that only one student managed to pass all of them.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent Klazar je velmi milý člověk. Výklad bývá bohužel poněkud zmatený a písmo na tabuli málo čitelné (i díky občasné snaze "napěchovat" konec důkazu ještě někam do rohu a špatně smazané tabuli - mazání se ke konci semestru mírně zlepšilo). Někdy je srozumitelnost lepší (například úvodní část o integrálech), jindy je to horší.
Snad by bylo pro porozumění matematické analýze přínosnější strávit těch 90 minut čtením zápisků z přednášek, které jsou velmi dobře zpracované, s případným nahlédnutím do jiných zdrojů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na prednáškach sa mi v oboch semestroch páčili pripravené zápisky, ktoré plne pokrývali učivo prednášky a častokrát bolo vhodné ich mať už pred sebou, keďže bol občas bohužiaľ text na tabuli nečitateľný.
Miestami sa mi nepáčil monotónny výklad - čo sa samozrejme odzrkadlilo na mojej (ne)účasti. No pán Klazar je úžasne ústretový vo všetkých ohľadoch.
Hodnotenie prebiehalo formou dvoch písomiek - jedna na cvičení (prevažne početná) a druhá ako skúška, čo ma osobne prinútilo po celom semestri pozrieť na počítanie príkladov.
Ďakujem za krásne dva semestre s Analýzou
Mgr. Tereza Klimošová, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nevyhovovalo mi, že na cvičení se počítala absence (mohli jsme 3 krá t chybět). Na střední jsem si toho užil dost. Jinak nemám výhrady ke cvičící, ale spíš k předmětu jako takovému. Terka byla ochotná cokoli vysvětlit a ani získat zápočet nebylo těžké (vzhledem k obtížnosti předmětu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je spíš o tom, že počítáte příklady na papírku a učitelka občas napíše postup na tabuli... Kdyby se poslali příklady mailem a postup na řešení těch klíčových nebo složitých tak to vyjde úplně nastejno. Ve výsledku není rozdíl mezi tím tam přijít a nepřijít. Jediná výhoda je, že studium na zápočtový testy vás připraví na praktickou část zkoušky velmi dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2018, 2. ročník, Psychologie, bakalářské
Paní doktorka měla cvičení velmi dobře promyšlené, na příkladech bylo možné učivo dobře pochopit.
Napříště bych jen poproil o ústní upozorňování na vypsané DÚ přímo na cvičení, abych nemusel často kontrolovat stránku paní doktorky, zda jsou nebo nejsou vypsané úkoly.
Mgr. Tereza Klimošová, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z hlavních problémů - hlasitost projevu - Terka celkem uspokojivě vyřešila mikrofonem. Dále jsem měl v matalýze často problém vůbec pochopit učivo (a když jsem se snažil doptat lidí po přednášce měla podobný problém většina). Je to ale asi spíš dané obtížností učiva samotného než kvalitou přednášky. Každopádně byl často výklad příliš rychlý. Podle měl by hodně pomohlo se po každé větě či důkazu zeptat, kdo danou věc pochopil (bojím se, že v některých případech by se nepřihlásil téměř nikdo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The lectures were quite good, I even think I got intuition into what is going on (with great help from practicals). The teacher speaks quietly, but she can be heard from the front of the room. She tried using a microphone, that was good (except for occasional whistling or it not capturing her).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednáška je uspořádaná a srozumitelná, přesto se příliš neliší od samostudia ze skript. Paní doktorka ale jeví snahu látku vysvětlit a zodpovědět dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Měl jsem dost velké problémy s pochopením důkazů, jelikož je přednášíte stylem, kdy sice důkaz na tabuli napíšete a slovně jej popíšete, ale jedná se jen o spoustu výrazů (u kterých často není dostatečně vysvětleno odkud se vzaly) a aritmetických operací nad nimi. Doporučil bych se více věnovat celkové myšlence důkazu a méně těmto technickým záležitostem. Konec konců se mnohem lépe pamatuje jasná představa o směru, než posloupnost korektních operací, jejichž existence nedává velký smysl.
Jakub Tětek, 15.09.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrá přednášející, velmi oceňuji snahu přijít s inovativními způsoby, jak udělat, aby studenti látku opravdu pochopili a ne se jí jen naučili. Zkouška byla dobrá, ale přišlo mi, že moc nezkoušela celkový přehled, jako třeba ta u pana Hladíka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
S přednáškami jsem byl převážně spokojen, paní doktorka přednášela poutavě, snažila se předávat nejenom látku, ale i nadhled. Možná bych příští semestr omezil užívání kartiček, je to sice hezká metoda, věřím, že čas, který zabere by se dal využít efektivněji například promítnutím zajímavé grafické vizualizace některých tvrzení pro lepší představu, co říkají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednaska moc pekna, srozumitelny vyklad a ruzne vychytavky na ozvlastneni. Jen ta zkouska byla docela tezka.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka je velmi laskavá a dokáže studentům pomoci při jakémkoli problému s látkou. Cvičení mají pohodovou atmosféru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka je velmi ochotná pomoci a na cvičeních přináší velmi potřebné praktické pohledy na teoreticky probranou látku na přednášce. Cvičení nejsou lehká, ale rozhodně stojí za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Paní doktorka je velmi příjemná a přátelská a upřímně se snaží vše srozumitelně vyložit. Poněkud se zapovídává, takže se během cvičení často stihne méně, než bylo v plánu. Ochotně ale poskytuje (účinné) konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejochotnější cvičící! Možná až moc hodná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, po jehož absolvování byla zkouška pro mě jednoduchá. Výklad byl srozumitelný a příklady dobře vysvětlené. Paní doktorka Krylová se snažila ve všem vyjít vstříc studentům a byla vždy ochotná sejít se na konzultaci a látku vysvětlit znovu. Také jsem velmi ocenil její nadšení pro matematiku a celkový milý přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Každému studentovi dá šanci získat zápočet, nabízí velké množstí konzultací nejen e-mailových, ale i osobních (každý týden kolem výuky + kdykoliv během zkouškového období), není problém se na čemkoliv domluvit, zápočtové testy jsou vypisovány v SISu (minimálně 3 termíny), důkladná příprava příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi pěkná cvičení - paní doktorka Krylová dokáže velmi dobře namotivovat a vysvětlit, jak to vše funguje. Úkoly jsou přínosné, doporučuji je pravidelně a v co největší míře řešit, pomáhají pochopit teorii a člověk se i na přednášce pak daleko více "chytá".

Paní doktorka Krylová je vždy ochotná cokoli vysvětlit, protáhnout cvičení nebo domluvit konzultaci. Je vidět, že matematické analýze rozumí, má ji ráda a je pro ni hlavní, aby nám předala co největší porozumění tomuto oboru. Velmi si jí vážím a doufám, že takových cvičících poznám více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2015, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka Krylová je opravdu super vyučující. Vždycky bylo možné protáhnout cvičení, když byly nějaké dotazy, domluvit konzultaci, nebo upravit koncepci cvičení. Tento přístup je velice dobrý - obzvlášť v prvním semestru analýzy, kdy člověk přemýšlí, jestli by bylo lepší skočit z okna, nebo ze střechy :)
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičící, neskutečně vstřícná a obecně úžasná. Na cvičeních se rozebírají věci navíc a případné dotazy k domácím úkolům, takže studenti musí hodně pracovat doma (což není nutně na škodu). Bohužel, stejně jako u přednášky se spousta věcí nestíhala.
doc. RNDr. Markéta Lopatková, Ph.D. [32-UFAL], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemná cvičiaca, dokáže kvalitne vysvetliť všetky koncepty analýzy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Toto cvičení je o něco náročnější, než ta ostatní, ale všechna zadání jsou férová a cvičení tak poskytne dobrý základ ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Paní docentka je velice ochotná zodpovědět jakýkoli dotaz a látku do hloubky vysvětlit, aby ji student pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičící! Líbí se mi, že na cvičení stihnem od každého typu příkladu něco spočítat (vzhledem mnoha tématům z přednášek). Domácí úkoly jsou dobře akorát obtížné - člověk se to na nich naučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Když chcete počítat příklady, které další hodinu řeší přednášející na přednášce čtvrt hodiny, tak jste správně. Nicméně pravdou je, že pokud uděláte zápočet, tak příklady ze zkoušky vám připadnou tak jednoduché, že se není potřeba učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúca cvičiaca, veľmi ochotná a nápomocná, odpovie na všetky otázky, či už na cvičení alebo na konzultáciách. Keď vidí, že študent má záujem sa niečo naučiť a zlepšovať, vie byť veľmi ústretová.
Na cvičení sa vždy počítali príklady z pripravených papierov, z každého cvičenia bol domáci úkol, z nich boli body na zápočet, plus na konci sa písala zápočtová písomka.
RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvely cvicici, ochotny vse vysvetlit a vyjit vstric, kdyz clovek neco potrebuje. Pritom jsem ze cviceni obvykle odchazel s pocitem, ze vse chapu, skutecne jsme na nich procvicovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Forma cvičení sa mi páčila. Najprv dovysvetlenie a potom akždý sám ráta a cvičiaci obchádza študentov a prípadné nejasnosti vysvetľuje. Každý tak ide svojim tempom. Zápočet bolo veľmi ľahké získať. Stačila dochádzka. Nadruhej strane mám pocit, že sa tam naozaj oplatilo chodiť. Príklady, ktoré sme počítali na cvičení ma pomerne dobre pripravili na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení. Velmi oceňuji individuální přístup pana doktora Pokorného, s pochopením látky jsem neměl problémy.
RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tempo prednášky mi vyhovovalo. Zo začiatku som mal z toho veľmi dobrý pocit, prednáška bola dostatočne zrozumiteľná. Ku koncu však už trochu chýbalo, že prednášajúci nerobí nejaké celistvejšie poznámky na tabuľu čo je na škodu, lebo ťažšie učivo je neprehľadné. Pozitívom je, že prednášajúci sa vždy uistí, či je vysvetľovaná látka zrozumiteľná, a ak nie je vysvetlí ju ešte raz.
doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Občas v přednáškách létají důkazy po tabuli jako kamzíci po horách. Naštěstí trochu zachraňují šipky, které ukazují, kde se pokračuje. Pokud by byla lepší struktura, asi by byly důkazy a látka přehlednější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasky casto chaoticke a unahlene, neprehladne dokazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na tabuli dost skáče zleva doprava, nahoru, dolu. Ale snaží se vše vysvětlit. Chtělo by to sepsat důkazy elektronicky:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Při přednášce sice moc nenadchl, ale jako větší problém bych viděla zkoušku. Písemné testy byly nevyrovnané obtížností - jak je evidentní z výsledků. Ústní zkoušení mi přišlo dlouhé a náročné (i když známka v písemné části utekla jen o bod). Ale co je horší, přišlo mi také nespravedlivé - nikoli asi schválně, ale spíš přístupem zkoušejícího, který vypadal, že je mu to vlastně dost jedno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející. Není co dodat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
V pátek ve 12:20 to není ideální čas na analýzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáska byla podle mě velmi povedená (i přes nedostatek času). Výklad byl srozumitelný, důkazy formální a přitom jednoduché a přednášky byly celkově plné nadšení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji milé podání nelehkého předmětu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná komunikace se cvičícími.
doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vcelku dobrý cvičící. Škoda, že není akčnější. Pasivním studentům (navíc po hodině tělocviku) tichý, pasivní cvičící, který navíc vypadá, že se studentů bojí, moc nepomůže.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.07.2015, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasky boli vedene priehladne, tempo vykladu mi vyhovovalo. Oplatilo sa mi na ne chodit, zazneli tam zaujimave poznamky, vystrahy a veci sa dali pochopit do urcitej urovne uz za behu. Nakoniec nebola analyza az taka hrozostrasna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2015, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mat. analyza s dr. Vybiralem byla srozumitelna, zajimava i zabavna. Vyklad mel hlavu a patu a prednasky byly perfektne pripravene a zvladnute. U zkousky je zkousejici mirny a tolerantni. Vrele doporucuji!
Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvicici, pratelsky, vsechno pekne srozumitelne vysvetli a rad poradi. Navic ani zapocet neni tezke ziskat. Vrele doporucuji.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAI055, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Stejně jako v lingebře - procvičování počítání příkladů nepovažuji za přínosné a podle mě nepatří ani do výuky, ani na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrá provázanost s přednáškou (díky tomu, že přednášející připravil plán cvičení), uvítal bych alespoň občas aplikaci látky na řešení "reálného" problému, ne jen obyčejné počítání příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Cvičení je velmi příjemné, není stresující, přesto procvičí látku z přednášky a připraví na zkoušku. Bohužel se stihne poměrně málo příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Sometimes things here get too deep into not really important staff for computer science students. It then takes a lot of time to practice at home, so we don't really have time for other more important courses.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je zaujímavý, ale náročný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že mě cvičení dobře připravilo na písemnou část zkoušky, naproti tomu k ústní mi toho dalo pramálo, což bylo možná nedostatkem času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie hodne počítacie čo je super, musíte robiť sami prípadne ak neviete tak vám poradí príklady od najľahších k najžťažším, zápočtová písomka celkom ťažká avšak na skúškovú sme boli pripravený super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z analýzy je o něco lepší než přednáška. Ale pořád nic moc super zábavného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborná příprava k počítání analytických úloh, oceňuji domácí úlohy ohodnocené tak, že člověk musel počítat celý semestr, aby dostal zápočet, udržovalo nás to všechny aktivní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zaujala mne více, než první analýza. Hodilo by se mít čas na cvičení o metrických prostorech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Obviously little to no communication between the lecturer and the practical teachers, felt disorganized and became evident when the lecturing professor was prompted to sit in during the practical and it was discovered their methods of teaching notation were different and the topics being covered were not on the same track, however this was corrected after intervention.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Příklady řešené na cvičeních skvěle korespondovaly s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prostě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení. Akorát docela nudné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Náročný předmět, který se dá, s dobrým vcvičícím, projít se zachováním duševního zdraví.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAI055, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo příliš mnoho učiva na jeden semestr, takže se jelo vražedným tempem a navíc se občas přeskakovaly důkazy. Část učiva před koncem roku pro mě asi zůstane navždy záhadou. Matalýza I a II by si zasloužila rozložit do 3 semestrů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I think the lecture covers reasonable quantity of the topic, but the subject could have more motivation for other fields.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je poměrně náročný. Dělají se především důkazu vět, uvítal bych větší důraz na aplikaci poznatků na řešení praktických problému.
Chybí mi skripta určení přímo pro informatický kurz analýzy, v doporučených skriptech pro matematiky je řada oblastí výrazně podrobněji, pro pochopení důkazů ze skript je tudíž nutné nastudovat látku nad rámec přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět odpovídá záživností i náročností očekávání od matematického předmětu. Uspořádání je logické, obsah je vzhledem k hodinové dotaci zvladatelný, přesto je předmět z náročnějších.
Jakub Tětek, 15.09.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce se mi líbila snaha nás donutit se nad věcmi zamyslet. Velmi dobrá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nedá sa čo vyčítať pán Hencl je odborník a prednášku má spravenú úplne super, prehľadne. Na skúške je priateľský a nemáte sa čoho báť.Hlavná výhoda je že presne viete čo sa máte učiť. Proste super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prostě mne tenhle předmět vůbec nebaví. Hromady důkazů nejsou nic moc přitažlivého.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je jistě zajímavý i velmi užitečný, avšak bohužel je probíráno mnoho látky velmi rychle a student nemá moc čas pochopit "ideu fungování".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
K přednášce nemám námitek, chodil jsem tam rád a ačkoli nejsem analyticky zaměřený, přednášky mě bavili a byly přínosem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Věta, dôkaz, věta, dôkaz a cítim sa ako mačka, pred ktorou je ťahané klbko a vôbec nevie kde je a kam smeruje. Namiesto rigoróznych dôkazov každého tvrdenia by mohol byť dôraz radšej kladený na nadhľad nad látkou, konkrétne aplikácie...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I v druhém semestru zůstala analýza jedním z nejzajímavějších předmětů na MatFyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Analýza je fajn, důkazy mají šmrnc a chtějí (většinou) i nápad, ne jen úpravy výrazů pomocí definic. Možná jsme mohli probrat více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Chybí skripta (ne, že by na MFF nebylo podkladů k analýze dost, ale většina je daleko podrobnější + důkazy jsou většinou postavené úplně jinak než se přednáší). Obsah se zdá být tak nějak vystřižený ze světa analýzy - nejsou tam moc souvislosti a u dosti věcí se musíme spokojit s tím, že to tak prostě "je". Ale v tomto rozsahu to ale asi nejde dělat jinak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla pro začátek velmi špatně rozvržená - pátek odpoledne je pro analýzu a vlastně i cokoli jiného opravdu špatný čas. Jinak byla přednáška nudná, šipky a klikyháky na tabuli byli matoucí a nečitelné. Na učení na zkoušku neexistoval žádný dobrý zdroj správných informací, což přípravu na zkoušku prodlužovalo o tu část procházení poznámek několika spolužáků a luštění, co by asi tak mohlo být správné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý náhled na derivace a funkce více proměnných.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K predmetu chýbajú nejaké ucelenejšie skriptá, kde by sa dali nájsť aj dôkazy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška i cvičení šly ruku v ruce, protože se přednášející s cvičícími vždy dohodl. Líbí se mi styl zkoušky:
„Do bodového zisku se počítá lépe hodnocený příklad z 5L, 5T (důkazy vět). Tj., můžete si vybrat, jestli chcete spíše lehčí nebo těžší verzi. Pokud odevzdáte obě, bude se počítat lépe hodnocená varianta.
Pro složení zkoušky je nutné mít správně odpovězenu otázku 4 (definice) a získat alespoň 60 % ze zvoleného příkladu 5 (důkaz). (Pro konkrétnost: aspoň 60 % bodů z příkladu 5L, nebo aspoň 60 % bodů z příkladu 5T.) Neboli: důkaz může mít drobné závady, ale musí být jasná základní myšlenka a podstatné kroky v důkazu.“
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAI055, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Poměrně dobrá přednášející, ale obtížnost zkouškové písemky nás zaskočila. Navíc by analýza potřebovala vyšší hodinovou dotaci nebo větší zaměřenost na praktické využití (jako mají na některých jiných vysokých školách); přece jen jsme informatici. Nejde ani o to, že bychom se nechtěli učit důkazy, spousta jiných věcí se ale na úkor teorie nestíhá.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK