AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná cvičící. Cvičení byla většinou hodně rychlá, ale to bude spíše předmětem jako takovým. Paní Marie Běhounková nám věnovala hodně času i nad rámec cvičení, zdaleka nejochotnější cvičící, kterou jsem měl. Nebyl problém kdykoliv domluvit konzultaci, a ti, kteří chtěli, mohli po cvičení zůstal déle a ještě společně něco počítat. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji vstřícný přístup ke studentům a srozumitelný výklad.
Jen bych vypustila nebo alespoň zredukovala čas strávený s teorií na začátku každé hodiny, podle mne se na tohle může připravit každý sám. Stačilo by pak jen říct na konci hodiny/ napsat na web, na co bychom se měli podívat v rámci přípravy na další hodinu. Zbylo by pak víc času na samotné řešení příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nesmierne som ocenila ochotu vyučujúcej látku opätovne na požiadanie vysvetliť, poskytnúť študentom konzultácie či názorné príklady a za príjemnú atmosféru na cvičeniach a ľudský prístup. Napriek tomu, že v rámci cvičení nie je vždy dostatok času na podrobný rozbor všetkých typov problémov, bola cvičiaca vždy ochotná poskytnúť dodatočné materiály a bol zjavný jej úprimný záujem o to,aby študenti látke naozaj rozumeli.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je jedním z nejpřátelštějších pedagogů, neskutečně ochotná a příjemná, často i shovívavá při zápočtech. Jen se občas stává, že se při výpočtech nebo výkladu zamotá a pro studenta je pak dění na tabuli nesrozumitelné. Podle mě by pomohlo defaultně předpokládat, že nikdo před cvičením nic neumí a nezná (ani z přednášky).
RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející zvládal látku poměrně souvisle vysvětlovat. Všeobecně z něj však moc nečišela ochota látku blíže vysvětlit, pokud jí člověk napoprvé nerozuměl úplně dobře, a obecně bych si představoval více vysvětlující výklad k psaní na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vše skvěle vysvětlil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji hlavně to, že na přednášce bylo opravdu všechno, co se vyžadovalo u zkoušky. Důkazy byly místy méně srozumitelné, ale myslím, že dostatečně okomentovány.
Občas mi přišlo, že se přednášející snad těší na to, až nás vyhodí, ale nakonec byl u zkoušky milý, pomáhal. Po hodině ochotně odpovídal na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášejícím si vážím jeho přístupu. Myslím si, že se opravdu snaží, ale bohužel je přednáška většinou nezajímavá a málo srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Kdo se na chvíli zamyslel, nemusel se pak zpětně chytit v důkazech, které občas mohly být kvůli ne až tak úhlednému rukopisu jednoznačně interpretovatelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky dobře vedené, srozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najvacsi minus je pisanie niektorych pismen. Casto problem so zamienanim y,f,j,g. Bonusove body za perfektnu techniku zotierania tabule.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Sice často píše dost nečitelně, ale jinak nejsou výtky
doc. RNDr. Robert Černý, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý individuální přístup ke studentům. Je cítit nadšení z přednášení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Uroveň cvičení byla velmi vysoká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičení, nejvíc se mi líbí přistup, že pan docent nechává nejaký čas na samostatnou práci nad příkladem, což podle mě zvětšuje efektivitu o řádu! (Nejcennější jsou příklady, na které přijdeš sam). Umí zduraznit důležité a varuje před možnými chybami. V nové látce na tabuli píše přislušnou větu a předpoklady, což dobře spojuje látku z přednášky a její aplikaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo by dobré, u takto těžkého předmětu, nejdříve propočítat jednodušší příklady a až pak počítat složitější.
doc. RNDr. Robert Černý, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Látka je předčítána ze skript. Tedy, důležité je zapsat si jen to co pan profesor říká mimo to. Neříkám, že je zbytečné chodit na přednášku, ale určitě se vše dá naučit i bez ní. Často je těžke stíhat co pan profesor píše na tabuli, je to dost nečitelné, ale na to se dá i zvyknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška je přinosná a navíc vyžaduje čtení skript (látky je strášně moc).
Je dobré, že u těžkých vět pan Černý po formálním znění řekne "česky" co se ve větě děje ).
A taky davá dobré rady studentům, zatímco mážé tabuli :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší přednáška z celého prváku (i když pro mnohé velmi obtížná).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi zrozumiteľné, ľudsky vysvetlené. Páčilo sa mi rozprávanie na odľahčenie vždy v polovici prednášky (pri zotieraní tabule).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Mohl by zlepšit svůj přístup ke studentům. Vysvětlit látku víc na příkladech, více srozumitelně. Hlavně psát čitelněji !! Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Chápem že je treba prebrať lepších a horších študentov, ale toto je fyzika nie matematika, a vyhadzuje sa ~iba na matematike. Touto nárazovou matematikou môžete odradiť aj veľmi dobrých fyzikov.
doc. Ing. Branislav Jurčo, CSc., DSc. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přišlo mi, že cvičící se na hodinu nijak nepřipravoval, jako by byl sám překvapený tím, co máme brát. Dost často se stávalo, že student u tabule psal a mlčel, takže bylo docela náročné pochopit, co se tam odehrává. Jednodušší příklady se většinou přeskakovaly a dělaly se ty "zajímavé", což podle mě není úplně dobrý přístup, protože je potřeba pochopit spíš to základní.
Musím uznat, že cvičení se postupně zlepšovala, ale nikdy to nebylo úplně "ono".
doc. Ing. Branislav Jurčo, CSc., DSc. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška spočíva v písaní si poznámok zo skrípt. Mne osobne to veľa nedalo, nepamätám si výklad, poznámkam som často nerozumela. Pomohlo by vysvetliť podrobnejšie vety a dôkazy, pripomínať, čo vlastne robíme a prečo to robíme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky samotné byli pro mě samotného takřka k ničemu. Takřka nic, kromě věcí, co jsem se naučil předem sám, jsem z přednášek nepochopil.
Na druhou stranu musím přiznat, že doc. Jurčo vždy ochotně rád poradí, když se ho někdo na něco zeptá. Konzultace jsou narozdíl od přednášek přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na první hodině vás zarazí těžko čitelný rukopis na tabuli, hlavně pokud jde o slova, takže se pak hůře soustředí na obsah přednášky, která někde pokulhává v organizaci na tabuli a jasnosti, proč děláme to, co děláme. Jinak ale rád odpoví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zotieranie tabule - 9/10
Vtipy počas zotierania tabule - 10/10
Príhody o slávnych matematikoch - 15/10
Poznámky - 8/10 (názory sa môžu líšiť)
Meškanie s prebratým učivom - záporné (prebraté mesiac pred koncom semestra)
"to je nějaký triviální, to si doma rozmyslete" - 8/10

Mgr. Libor Křižka, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zdaleka nejlepší cvičení, co jsem zatím měl.
Mgr. Martin Lanzendörfer, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo dobře koncipováno - stihli jsme procvičit veškerou probíranou látku - což se v ostatních skupinách zdaleka ne vždy podařilo. Přístup cvičícího dr. Lanzendörfera celkově považuji za korektní a správný (látka byla vysvětlena srozumitelně na příkladech, v průběhu hodiny se zapojili všichni studenti a každý v případě neúspěchu u testu dostal šanci na opravu) a dále za vhodný s ohledem na přípravu ke zkoušce.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající, dovede většinou dobře ukázat na konkrétním příkladu obecné rysy. Problém je, že jak sám všechno vidí velmi snadno a zřetelně, občas jej ani nenapadne dovysvětlit, co přijde zřejmé (jenom) jemu...když pak narazí na ticho, považuje věc za vysvětlenou, a my (aspoň já) přitom přemýšlíme, jak se zeptat, abychom nezněli jako že nevíme, která bije:)
Taky jsem slyšel, že jsme jediná skupina, kde nikdo nikdy neměl ze zápočtové písemky plný počet bodů...pan docent určitě věří, že dělá dobře, když nás staví před příklady vyžadující porozumění, ale možná...třeba jenom trošičku z tohoto přístupu ubrat, a raději ať se porozumění dostaví při cvičení a do písemky trochu klasičtější, prosím:)
Jo, a co nejvíc příkladů do každé písemky! Na dvou příkladech po deseti bodech hrozí, že se trefí do těch deseti procent, které jsem tak docela nepochopil:(
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeho výklad byl srozumitelný, jasný, oceňuji také velice úhledné písmo a systém psaní poznámek na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla srozumitelná, přednášející psal čitelně a přehledně. Ochotně odpovídal na dotazy.
Zkouška má dvě písemné části: početní a teoretickou. Při přípravě na teoretickou část je třeba se podívat hlavně na důkazy významnějších vět. Jeden důkaz jsem vymyslel na místě (jinak, než byl na přednášce) a nebyl mi uznán (za 0 bodů) kvůli jednomu problematickému kroku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející, vždy se usmívá, což značně zlepší atmosféru přednášky. Vše podstatné píše přehledně na tabuli, doporučuji však psát si i okrajové poznámky z toho, co přednášející zmíní a nenapíše.
Ochotný a vstřícný jak při hodině, tak při konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeho konstantní úsměv zvedne náladu, jen co ho vidíte. Dokáže z přednášky věta-důkaz-věta-důkaz... udělat zajímavou přednášku, skvělá připravenost na hodiny. Výborný přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vše pečlivě vysvětluje a zapisuje na tabuli. Vzhledem k písmu se vyplatí sedět v předních lavicích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ač většinu důkazů nechápu napoprvé, oceňuji, jakým způsobem je napíše na tabuli. Když se pak učím z poznámek (které víceméně opisuji z tabule), jsou srozumitelné.
Jakub Matějka, 09.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nadšený vyučující, poněkud složitě vysvětluje i základní problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Aniž bych snižoval své ostatní profesory, on nejvíc působí jako kapacita ve svém oboru. Při tom, jak má všechny důkazní kroky zvládnuté, je svým způsobem hezké, že se občas zadrhne a chvíli buď přemýšlí, nebo se koukne, jak to vlastně dokázal.
Možná jediný problém je, že jak sám všechno vidí velmi snadno a zřetelně, občas jej ani nenapadne dovysvětlit, co přijde zřejmé (jenom) jemu...když pak narazí na ticho, považuje věc za vysvětlenou, a my (aspoň já) přitom přemýšlíme, jak se zeptat, abychom nezněli jako že nevíme, která bije:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející. Je na něm poznat, že ho matematika opravdu zajímá. Nejvíce si cením toho, jak se pořád usmívá. Přál bych si, aby mi jednou dokazování různých matematických vět dělalo stejnou radost jako jemu.
Mgr. Erika Maringová [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná cvičící, vždy připravena na hodinu a ochotná cokoliv vyjasnit. Velice oceňuji stručné výtahy teorie, které jsme dostali na začátku hodiny, jelikož byla, alespoň ze začátku, přednáška pozadu za cvičením, a tak zmínit nezbytnou teorii pro následující příklady mi přišlo nesmírně vhod. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné semináře s příjemnou atmosférou, na kterých se zvládla udělat spousta práce. Perfektně připravily na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Mgr. Maringová byla velmi ochotná. Na cvičeních panovala přátelská atmosféra. Oceňuji, že na začátku cvičení shrnula teorii z přednášky. Obtížnost zápočtových testů mi přišla tak akorát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Byla výborně připravena a měla pro nás zpracovanou teorii, což se hodilo, když jsme ji ještě neprobírali na přednášce. Byla ochotná nám teorii i stručně odpřednášet a, když nepočítali na tabuli studenti, také spočítat některé příklady. Když někdo chyběl na cvičení, uznávala řešení příkladů poslaná mailem. Na webu měla dostatek příkladů na procvičování. Dokázala nás motivovat velkým počtem bodů získaných za vyřešení příkladu u tabule. Uspořádala i hromadnou konzultaci před zkouškou. Oceňuji, že důležité pojmy říkala česky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jestli se mi podaří složit zkoušku z MA 1, tato paní na tom bude mít lví podíl. Znalá věci, umí pracovat se studenty, nabízí konzultace a nahrazování hodin, příznivé podmínky pro získání zápočtu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaca maximálne ochotná, vždy pripravená. Na hodine sa pracuje príjemne. Oceňujem spísané poznámky k učivu. Odporúčam
RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující měl v látce jakž takž systém a vesměs ji dovedl dobře podávat. Občas ale působil zmatečně, ne vše měl dostatečně připraveno a měl trochu zvláštní systém zapisování se na úlohy, které pak člověk v další hodině měl předvádět u tabule (ale je možné, že takto by to na cvičeních někdy i mělo probíhat)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí vše srozumitelně vysvětlit, trochu mi vadilo někdy špatně čitelné písmo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Naprosto skvělá cvičení. Doporučiji především těm, kteří mají z analýzy obavy. Pan Pavelka dokáže na cvičeních vytvořit pohodovou atmosféru, vždy poradí nebo cokoliv dovysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá připravenost na výuku. Velmi srozumitelný výklad. Zájem o to, aby učivo pochopili téměř všichni. Přívětivý a osobní přístup. Výborná příprava na zkoušku a oceňuji časté komentáře o využití daného tématu ve fyzice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno na jedničku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prechadzal s nami aj komplikovanejsie priklady co sice na volnom case nepridalo, ale zato sa u skusky vyplatilo, a skuskove pisomky mi prisli lahke, cize celkovo hodnotim velmi pozitivne z dlhodobeho hladiska.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc milý přístup a ochota pomoci. Co by se ale dalo dost zlepšit je psaní na tabuli - často to opravdu není čitelné a ve spojení s trochu rychlejším, ne úplně strukturovaným výkladem (pokud je zrovna co vysvětlovat) je občas těžké vše pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici byl ochotny, pratelsky a latku vylozil srozumitelne.
Mgr. Petr Pelech [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Mozno to bolo tym ze sme nestihali, ale niektore veci sme prebrali len rychlo a niektore sme neprebrali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení zmatené, ale časem a praxí se to zlepší
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Petr Pelech letos učil první rok, a tak jeho výuka byla dost zmatená a z jeho cvičení jsem si nic neodnesl. Negativní dopady to mělo i na zápočty, které získala jen 1/3 studenů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Príjemne a prakticky vysvetľuje, nemám mu čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Látka byla dobře vysvětlená, jen jsme ji někdy nestihli probrat všechnu.
RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu výborný cvičící. Velice dobře a lidsky vysvětlí vhodně vybrané příklady, což připraví velmi dobře ke zkoušce. Při následném samostatném počítání prochází mezi studenty a dokáže velmi dobře poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící vžy byl dochvilný, připraven na výuku i ochoten věci vysvětlit a odpovědět na dotazy. Vyhovovalo mi, že při počítání chodil po třídě a radil každému, kdo nevěděl, jakým způsobem má postupovat. Ocenil bych, kdyby dal v průběhu cvičení více prostoru studentům před tabulí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ujištoval se vždy, zda je teoretický výklad dost srozumitelný. Byl prostor na to se zeptat. Při samostatném řešení příkladů dobře a ochotně radil s nejastnostmi. Jeho styl mi vyhovoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící občas působil zmateně, ale nakonec vždy vše vysvětlil a dotazy zodpověděl. Byl ochotný a vstřícný, na zkoušku připravil výborně.
doc. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu profesionálně vedená přenáška, velmi dobrý přístup ke studentům u zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Perfektní výklad a skvělý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky z matematickej analýzy boli na úrovni. Každá položená otázka dostala odpoveď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci má perfektné pripravené prednášky(vždy skončíme presne včas a vždy zapíše presne 6 tabúľ). Látku podáva jasne. Akurát si myslím, že niektoré dôkazy by sa dali urobiť jednoduchšie a zrozumiteľnejšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor jest perfektní. Opravdu oceňuji systematičnost a zápal! Jest velice bezprostřední a profesionálně odpovídá na otázky z řad osazenstva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na mňa príliš rýchly výklad, nestíhala som si ani písať poznámky, ani dávať pozor a chápať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to fakt bedna a umí vysvětlit látku.
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zrozumiteľne vysvetlené princípy riešenia príkladov - je zreteľná vysoká odbornosť cvičiaceho a skúsenosti. Je k dispozícii množstvo materiálov od cvičiaceho na samoštúdium, ktoré je nevyhnutnosťou.
Mgr. Tomáš Salač, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení z MA výborný vyučující. Probere se studenty příklady, odpoví na dotazy, vysvětlí nejasnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zavedení dobrovolných těžších domácích úkolů se ukázalo jako skvělý nástroj, abych se průběžně učil.
Mgr. Tomáš Salač, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prepisovani skript na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor se velmi snažil, což se cení, ale je pravdou, že občas byla přednáška trochu zmatečná a často většina lidí nestačila opisovat z tabule. Na druhou stranu nikdy nepřisel pozdě a připraven na výuku byl vždy perfektně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Presnost, taktnost.Pripravenost nebyla nejlepsi ale zas ani nejhorsi. Spusob vykladani- zlepsit- retorika, spusob rozpravni by mel byt pomalsi ,jasnejsi a melo by byt vic otazok kladenych studentum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla spíše o opisování skript. Doktor Salač často mluvil spíše do tabule než k nám, občas mu tedy bylo hůře rozumět. Snažil se některé pasáže dovysvětlit, ale pokud si člověk psal zápisky z tabule, tak jeho doplnění nestihl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor přepisoval skripta. Zbytečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášky pana doktora Salače jsem bohužel přestal chodit po třech týdnech, neboť mě jeho styl přednášení nezaujal. Připadalo mi, že pouze přepisuje na tabuli dlouhé věty ze skript a chyběl mi vlastní výklad i stručné a přesné odpovědi na otázky studentů. S lítostí musím prohlásit, že mi tento krásný předmět dosti otrávil. Toto sdělení nemá býti bráno v osobní rovině, ale jako věcná kritika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je velmi vstřícný. Ve výkladu ale bohužel více opisuje skripta, než že by vykládal z patra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Z počátku byly přednášky opravdu podprůměrné, neustálé vypisování textů ze skript bez většího vysvětlení, nicméně po celý semestr se kvalita výuky zlepšovala a ke konci se stala výbornou, kdy mimo výkladu přednášející uváděl i řadu příkladů a důsledků nad úroveň skript. Když je potřeba, cokoliv vysvětlí. Problémem je, že velmi rád přetahuje a zároveň rád začíná dřív.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Niekedy bol extrémny problém prečitať rukopis prednášajúceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející, co dokáže vše dobře vysvětlit a neuvěřitelně rychle psát na tabuli. Oceňuji, že na tabuli píše prakticky vše, co říká, takže si to člověk může doma v klidu rozmyslet. Na výuku byl vždy připravený, vždy byl dochvilný (dokonce víc než dochvilný - na přednáškách snad vždy byl alespoň 10 minut předem), vždy byl ochoten odpovídat na dotazy, ačkoli ne vždy toho byl uspokojivým způsobem schopen (což je ale vzhledem k náročnosti otázek pochopitelné). Vždy byl ochotný, když se ho někdo na něco přišel zeptat osobně, dokonce i radil studentům s příklady ze cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející dostal za úkol zhostit se celkem nezáviděníhodného úkolu odvykládat první semestr matematické analýzy. I při zohlednění obtížnosti tohoto úkolu pokulhává v několika zásádních bodech. Přednášky jsou nezáživné a zdlouhavé, plýtvá se časem na mechanické vypisování trivialit typu 'Důkaz z časových důvodů vynecháme' na tabuli. Vše, co bylo na přednáškách řečeno se dá dohledat na e-skriptech v přehlednější, přístupnější podobě. Z pedagogického hlediska je výkon také slabší, přednášející nepůsobí dojmem suverénního znalce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Přijde mi, že vyučující pouze opisuje skripta na tabuli. Myslím, že se více naučím, pokud na přednášku nepůjdu a budu se učit doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zpočátku byly přednášky katastrofální, pro opisování skript na tabuli jsem mohl zůstat doma. Pak se prý doktor Salač zlepšil, ale já byl úvodem natolik odrazen, že jsem ztratil motivaci je navštěvovat.
Mgr. Tomáš Skřivan [32-KSVI], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Priateľský, snažil sa, aby sme tomu chápali, aj keď nestíhal látkou za prednáškou a potom sme sa museli ponáhľať
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Do cvičení bych zařadil i více středně těžkých příkladů, skoro každá látka začala jednoduchým příkladem a poté následovaly už poměrně hodně obtížné, bez mezikroku. Zprvu jsem se na cvičení bál chodit, protože jsem měl mnoho látky k dohánění, ale poté již byla na cvičeních příjemná klidná atmosféra, hlavně díky vyučujícímu, že všechny obavy zmizely. Na dotazy odpovídá velmi rychle a jasně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oproti cvičení prof. Černého nic nenaučí a když počítá vzorový příklad na tabuli, tak neformuluje přesně věty ani neověřuje důkladně podmínky. (to by nebyl problem, horší ale je, že přesné formulace vět a vypsání podmínek po nás chce při písemce).
RNDr. Ondřej Souček, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi užitočné cvičenia. Príklady si je najlepšie prepočítať pred hodinou a potom na hodine dostať body za aktivitu alebo sa spýtať na príklady, ktoré ste nepochopili. Aj keď neviete, ako príklady počitať, na hodine to bude vysvetlené a s tým aj zhrnutie teórie potrebnej k výpočtom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Má celkom rýchle tempo, motivuje k počítaniu pri tabuli s pedagogickým vysvetľovaním "ako som na to prišiel". Jeho "kuchařky" na výpočty rôznych typov úloh sú na nezaplatenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Není co zlepšit. Pan Souček je fajn a jsem rád, že jsem ho měl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Spíše nedoporučuji, věnuje se těm, kteří mají sami zájem a chodí k tabuli. Nevyvolá někoho, kdo nechce. Byl jsem spíše pasivní a moc jsem si ze cvičení neodnesl. Vyplatí se i jen opisovat si věci z tabule, při počítání doma pomůžou.
RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepsi
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán "Masér limit" Šrámek je úžasný cvičiaci. Jeho priateľský prístup, celkovo optimistická nálada vytvárali na cvičeniach super atmosféru a študenti si ho zamilovali. Vždy bola radosť ho stretnúť na chodbe. Jeho niekedy "savage" prístup na cvičeniach pôsobil humorne a zároveň častokrát krátko a stručne zodpovedal otázky študentov, ktoré zbytočne neobkecával. Jednoducho super cvičiaci, bolo vidno, že vie o čom hovorí a aký predmet cvičí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úhledný rukopis, smysl pro humor, ochotné odpovědi i na nejhloupější dotazy, pomoc v nesnázích při zápočtových testech, pravidelná e-mailová komunikace s cvičenci, hra na (tuším) kontrabas, více netřeba dodávat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Oceňuji, že vyučující aktivně a ležérně komunikuje se studenty a pomáhá jim se studiem nejrůznějšími způsoby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Šrámek je velmi sympatický vyučující. Jsem moc rád za pravidelné maily na další cvičení, proti stylu výuky, bonus points a sign-up sheetu nemám žádné výhrady. Jsem také rád, že jsme dělali na cvičení těžší příklady než oproti jiným cvičením (i na písemkách), takže nás to motivuje pracovat hned od začátku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení se mi hodně líbilo. Pravidelně jsme chodili k tabuli a to nás donutilo se opravdu zamyslet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Neuveritelny pan. Trefne hlasky na uvolnenie napätej atmosfery, zaroven vyborne vysvetlenie uciva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Giga dobrý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi optimistický pedagog. To nejde neocenit.
Ing. Ondřej Ticháček [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Ticháček viedol cvičenia bez problémov. Občas sa zamotal vo výklade, čo však vačšinou vyvrcholilo humornou situáciou, nakoľko si to dobre uvedomil. Nedá sa ale nespomenúť jeho trpezlivosť, ktorá je v dva a pol hodinových cvičeniach neoceniteľná. Uvítal by som paťminútovú pauzu na zlepšenie sústredenosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zo začiatku mi pán Ticháček zdal trošku zmätený. Ale postupom času , keď sme si na seba navzájom zvykli, som si uvedomil ako veľmi som sa mýlil. Pán Ticháček bol vždy pripravený, vytvoril na hodine príjemnú atmosféru. Tiež mi vyhovoval jeho spôsob výučby ( mali sem si dopredu vypočítať isté príklady). Keď študent niečomu nerozumel, bol ochotný mu pomôcť. Vynikajúci cvičiaci. Odporúčam
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor nade mnou nezlomil hůl, ač mnohdy toť těžké bylo, přiznávámť. Jest vždy skvěle připravený na výuku. Dokáže nám dovysvětlit to, co nám na přednášce mohlo uniknouti.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy perfektně připravený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá cvičení. Až na vyjimky i zábavná. Většinou jsem odcházel s pocitem, že jsem probíranou látku pochopil. Jenom bych v některých případech (třeba diferenciální rovnice) dával domácí úkoly až zpětně, když bude látka vysvětlena na cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení probíhalo formou krátkého připomenutí teorie a následného počítání u tabule, nejprve spočítal nějaké příklady pan Tůma, pak počítali většinou studenti. Co se děje na tabuli vždy komentoval, nebyl problém se zeptat na nějaké nejasnosti, ikdyž bylo vysvětelní občas poněkud zmatené. Příklady měl dopředu připravené, takže cvičení odsýpalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy se snaží vysvětlit to, čemu nerozumíme. Ikdyž to po něm chcem dvakrát. Nebo třikrát.
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Lehce zmatený, předpokládá, že každý student stráví minimálně 5 hodin týdně s analýzou a občas se tak hodiny trochu táhnou, protože se někteří studenti nepřipravují a ztrácejí se během počítání.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jedny z nejlepších cvičení v průběhu semestru. Vyučující dokázal zaujmout, výuka byla nápaditá a náročnost optimální. Vyučující dokázal připravit naprosto perfektně na zkouškovou písemku (což samozřejmě neznamená, že člověk nemusel vyvinout svou vlastní iniciativu a sám si občas něco spočítat; vyučující průběžně v průběhu semestru poskytoval materiály k propočítávání i s řešením, takže to opět nebyl problém).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy je nejlepší mít na cvičení zkoušejícího, víte nejlépe, co se od vás bude vyžadovat, a doktor Vybíral je z těch, o kterých jsem slyšel, vážně nejlepší. A především probere veškeré typové příklady, které se mohou ve zkoušce objevit, což ne všichni cvičící udělají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
P. dr. Vybíral je výborný vyučujúci aj cvičiaci, s cvičením som veľmi spokojný. Páčilo sa mi, že viac ako o kvantitu a množstvá spočítaných príkladov mu išlo o pochopenie toho, čo sa vlastne robí, ako sa postupuje. Veľmi často počas detailného rozobrania nejakého typického príkladu aj zopakoval, resp. znovu vysvetlil, veci z prednášky. Bol tiež ochotný zobrať pri udeľovaní zápočtu do úvahy aktivitu a dochádzku. Môžem len odporučiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno super. :)
Skvělá výuka; líbilo se mi, že jsme počítali u tabule; někdy jsme jeli velmi rychle, ale to už je holt asi normální :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Náročnost přípravy ze strany studentů je posazená přesně tam, kde má být.
Člověk se musí připravovat, ale zdaleka není ponechána všechna práce na něm.

Další velmi pozitivní aspekty cvičení jsou:
Dobrá komunikace a vysvětlení problematiky,
-skvělá návaznost na přednášku a případné doplnění,
-dobře zpracovaná sada domácí přípravy (i s řešením na webu),
-kooperace u tabule (je kladen důraz na pochopení, u tabule je často studentovi dobře dovysvětleno, co nepochopil, je hodnocena snaha)
-rozumná mechanika pro získání zápočtu (férový časový limit při testech, stupňující se obtížnost, nikoliv však zákeřně, body za spolupráci u tabule).
-V našem tříhodinovém cvičení dělal cvičící krátkou pauzu, kterou nahrazoval na konci (obzvlášť příjemné při testu, ten se píše zpravidla po pauze, - člověk má čas se srovnat, zresetovat hlavu, odskočit si)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doporučuji. Dobrý přístup ke studentům, vedení cvičení, vysvětlování a řešení příkladů tak, jak by se měly souběžně s přednáškami objevit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící vyučuje dobře, většina hodiny se skládá z počítání u tabule - Jako materiál dává papír s cvičeními, ne všechny se stihnou probrat, tudíž má student možnost procvičovat doma - a na webu je řešení.

Zápočet se získává za 3 písemky, za 6, 12 a 12 bodů. Celkem je potřeba 20 bodů, pokud student nedochází na cvičení, a postupně se snižuje hranice z 20 na 16 - 18 bodů za několik absencí a pár výpočtů u tabule - v tomto případě myslím že stačí 2 počítání studenta u tabule a na 16 bodů musí student být přítomen na většině hodin a být 4krát u tabule.

Při počítání, pokud si člověk neví rady, vyučující poradí. K zlepšení bych možná navrhnul poskytnout několik příkladů s ilustračním řešením - na druhou stranu pokud student chce, tak na internetu toho najde hodně, zejména látky 1. semestru.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byl vždy výborně připraven, ochotně odpovídal na dotazy a řekl bych, že díky rétorickým schopnostem přednášejícího byla vykládaná látka vždy dobře podána, a tak dobře stravitelná. Mohu přednášky pouze doporučit!

Velice také oceňuji, že přednášející nechával kopie svých vlastních poznámek z hodiny volně přístupné na svých webových stránkách. Pokud člověk chyběl na hodině, měl možnost opsat si poznámky takřka z první ruky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor vybíral je dobrý přednášející, věci dokáže hezky vysvětlit, ale jako v jiných předmětech znamená chvilková nepozornost ztrácení se ve výkladu. Jinak pro ty, které to zajímá, píše doktor Vybíral veškeré zápisky na tabuli a později je "postne" i na svou internetovou stránku.
Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Náročnú látku vedel podať stručne a prehľadne. Časovo rozvrhol prednášku dobre, nevenoval ničomu príliš veľa času na úkor niečoho iného. Jediné čo mi trochu chýbalo je nadšenie z predmetu, ktoré z neho úplne nevyžarovalo, čo by mojej motivácii pomohlo. To je ale drobnosť, celkovo excelentný vyučujúci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľká spokojnosť, za odbornosť prednášajúceho, prístup k prednáške a za spôsob podania často náročného učiva trpezlivou a názornou formou som bola veľmi vďačná,takisto za ľudský a ochotný postoj ku študentom,ktorý náročný predmet značne sprístupnili. Prednášky sú systematické a organizované.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kdyby si přednášející mohl dovolit zpomalit tempo přednášek, určitě by byly dobře srozumitelné, takhle se bohužel student, který není geniální a chce si zároveň dělat výpisky velmi často ztratí (v důkazech, které by opravdu potřebovaly pomalejší tempo). Zkoušky byly až nečekaně příjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Podľa môjho názoru je pán Vybíral skvelý prednášajúci a čas strávený na jeho hodinách je veľmi dobre využitý. Skúša to, čo prednáša.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vstřícný, ochotný, milý. Velmi vzdělaný. Látku vysvětluje "lidsky", ne jako stroj. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednáškách Dr. Vybírala bych za velmi pozitivní podtrhl zejména:

-Schopnost podat látku koherentně a pochopitelně, a to velmi záživnou formou, okořeněnou zajímavostmi nad rámec syllabu.
-Výbornou schopnost komunikace se studenty a kvalitní zodpovídání dotazů, přednášející často zůstává i dvacet-třicet minut po konci přednášky se studenty, aby vysvětlil případné dotazy.
-Cílem přednášejícího je skutečně učit, nikoliv pouze připravit na zkoušku, což lze vidět na častém a hlubokém bazírování nad myšlenkou tematiky, namísto pohého sepsání důkazu (které by pro přednášejícího bylo mnohdy o moc snazší).

Na závěr snad jen dodám, že bych vživotě neřekl, že se budu těšit na přednášku ve čtvrtek ráno v 8:10.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý přístup ke studentům a výklad je veden krásně se snahou podat i tak náročný předmět "popořadě". Ocenit se rozhodně dá čitelný zápis na tabuli, výklad je přitom podáván tempem, že se dá dobře poslouchat a přitom stihnout zapisovat zápisky. Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi srozumitelný a systematický výklad. Také pan docent krásně píše, takže se zde člověk neztrácí, když něco přeslechne...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem rád, že vyučující psal všechno učivo na tabuli a já jsem tedy mohl jenom opisovat, aniž bych musel přímo na přednášce o látce přemýšlet (raději se učím doma). Ještě víc bych však ocenil, kdyby byla dostupná skripta, protože výsledek by byl stejný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jediný zápor je, že vyučijící věty čísluje a (většinou) nepojmenovává
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Správa sa tak, že mu je všetko jedno.
  • :-) Zastávám názor Jana Wericha, že z ničeho se nedá dělat věda, dokonce ani z vědy ne.
    doc. RNDr. Miloš Zahradník, CSc. [32-KMA], Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení s panem Zahradníkem bych řekla, že jsou určeny především pro fanjšmekry matematické analýzy. Často jsem se naučila mnohé od libozvučných tónů přes rozptylování znečištění po kvaterniony jen ne to, co bych potřebovala k absolvování předmětu. Přístup: "základy se naučíte sami" jsem ne vždy přivítala, zato byla cvičení vždy zajímavá. Tempo bylo více jak svižné, ale pokud někdo něco nechápal, byl ochotný a trpělivý vysvětlit látku pomaleji (neboli standardně). Pan Zahradník je opravdu kapacita a patří mezi "must-see" na Matfyzu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenia pána Záhradníka sú veľmi zaujímavé, ale majú príliš málo spoločného s tým, čo potrebujete na skúšku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pan docent říká během cvičení spoustu "navíc" zajímavostí. Zpočátku se člověku může zdát, že vlastně neřeší "typové" příklady, a příklady podobné sbírce/přípravě na zkoušku, ale časem zjistí, že je stejně mimoděk dělá v rámci těch "zajímavostí" a když se blíží čas zkoušek, tak už se stejně počítají téměř "typové" příklady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Tato výuka mi připadá vhodná na dobrovolné mimoškolní přednášky, kam studenti chodí ze zájmu a jsou rádi, když se doví nějaké zajímavosti nejen ze světa matematiky a když je přednášející ohromí neintuitivním trikem, kterým hravě spočítá obtížný příklad. Nesouhlasím však, aby byla provozována jako součást povinné výuky, obzvlášť u tak důležitého předmětu, jako je Matematická analýza.
    Účelem cvičení je seznámit studenty s tím, jak se v praxi uplatňují poznatky z přednášky, tedy jim předvést ustálené početní postupy demonstrované na příkladech, kde je možné je použít. Není zapotřebí předvádět nové jedinečné příklady, s jakými se člověk v praxi téměř nesetká, a ukazovat, že je možné je spočítat vlastním improvizovaným postupem, jako to dělal pan Zahradník.
    Nemohu říct, že by toto cvičení nebylo k ničemu. Skutečně každý podstatný ustálený postup na něm byl zmíněn nejméně jednou, ale pokud jsme si ho chtěli nacvičit (to jsme chtěli), museli jsme si příklady najít a spočítat doma, a cvičení potom ztrácí svůj smysl.
    Kdyby nějaký student byl skutečně natolik nadaný, aby z této přednášky nabral schopnost vyřešit cokoli narychlo vymyšleným postupem, uznávám, že by tento předmět byl užitečnější než kterýkoli jiný. Jenže se obávám, že dostatečně nadaných studentů je v každém ročníku tak málo, že je nerozumné jim přizpůsobovat výuku tak, že zbylým 99% studentů matfyzu nedá vůbec nic.
    Jestli máte potřebu se dělit se studenty o svá originální řešení příkladů, ideální by bylo na to zavést samostatný nepovinný předmět, který by se zabýval těmito "Matematickými triky v praxi". Já bych takový předmět ocenil a chodil bych na něj rád (koneckonců ty příklady byly zajímavé), ale trvám na tom, že chci cvičení z Matematické analýzy, které mě naučí využívat Matematickou analýzu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Matfyz bez matematickej analýzy s pánom Záhradníkom by proste nemal to pravé čaro.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení se spoustou rozšiřujících příklad, pro které ale trochu trpělo procvičování těch základních, které je potřeba ovládnout k složení zkoušky. Oproti ostatním cvičícím je potom třeba trochu dohánět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Vynikající pedagog
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Doc. Zahradník pojímá cvičení velmi svérázným způsobem. Bohužel jeho představy ne vždy souvisejí s přednáškou, což pro 1. ročník není ku prospěchu. Když je ale přímo tázán, problém vysvětlí. Celkově rozšiřuje matematické obzory, ale přesto bych nedoporučil prvákům, je třeba trošku vyzrát.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza I [NMAF051, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenia boli pripravenosťou na úrovni, avšak po porovnaní so skúškovými príkladmi by som mierne pritvrdil aj s príkladmi na cvičeniach.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Na cvičeních po nás moc nechtěl důkazy, nebím, jestli to vadí, zase jsme o to víc počítali, mně to přišlo s ním na cvičeních v pohodě, ale těžko říct zda to tak opravdu bylo, protože pak zkouška, ale to tak asi má být, byla o dost těžší než zápočet. Porozumění látce bylo v pohodě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Nevím jestli je to úmysl nebo jaký to má význam, ale nechápu proč příklady, které se počítají na cvičení nebo dokonce jsou pak v zápočtových testech se ani neblíží tomu, co je v početní části zkoušky. Nezdálo se mi, že by příklady na cvičení byly jednoduché nebo tak, ale k tomu, co je vyžadováno u zkoušky je to málo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Poměrně rychlé, ale naučilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenia boli úžasné. Príkladov bolo veľa a náročných, ale za pomoci Pána "Maséra limit" Šrámka sa dali pochopiť a vypočítať. Príklady boli primerane náročné, zaujímavé a niekedy aj zábavné. Celkovo som na tieto cvičenia chodil veľmi rád.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vcelku cvičení z analýzy hodnotím kladně, cením si názornosti, provázanosti s přednáškou apod. Co mi naopak nevyhovovalo byl velký rozdíl mezi náročností cvičení (např. příkladů v hodinách) a zkouškou. Takže bych ocenil, kdyby se v průběhu semestru občas dělaly i příklady podobné obtížnosti jako u zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňuji, že se hodně počítalo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení bylo většinu týdnů napřed před přednáškou, což na jednu stranu nás nutilo se věnovat dvěma tématům najednou a na druhou stranu jsme na přednášce slyšeli něco, s čím jsme již pracovali. Příkladů na procvičování bylo dost. Náročnost - kdo si připravil během semestru příklady k přednesu u tabule, měl za ně body. Podmínky získání těchto bodů se u jednotlivých cvičících lišily. To mi nepřijde spravedlivé, měl by vzniknout jednotný systém. Zápočtové písemky mi nepřišly ve srovnání se zkouškou tak obtížné, navíc část učiva se probírá i na gymnáziích. Možná by nebylo na škodu na jedno cvičení (třeba před zkouškou) zařadit příklady, které se objevují na teoretické části zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Za celý 3. a 4. ročník střední školy jsem toho nespočítal tolik jako za jeden semestr Matematické Analýzy. Bezpochyby nejtěžší předmět v ročníku, ale pokud se člověk kousne a neuteče, dá se to přežít.
    Navíc se zde procvičuje učivo, jehož znalost je prakticky nutností v ostatních předmětech. Vřele doporučuji, bez tohoto matfyz nepřežijete.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Líbí se mi ten typ příkladů, který děláme, mám pocit, že se hodně ze cvičení naučím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení je velmi podstatná součást matematické analýzy (proto 3-hodinová dotace) a aplikace matematiky ze cvičení již teď využíváme ve fyzice. Narozdíl od přednášky mě cvičení naučilo v rámci předmětu hodně, tak snad budu nabyté znalosti úspěšně aplikovat u zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Perfektní doplněk k přednáškám, které jsem musel občas dost "zpracovávat". Na cvičení se vždy řada věcí vyjasnila. Rozsah byl asi v pořádku, jen občas trochu dlouhé. bud bych dal o hodinu min jako tak,nebo to nějak rozdělil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Náročné cvičení - počítá se hodně příkladů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Podle mě není dobrý nápad od třetiny semestru nedělat žádné písemky z teoretrických příkladů. A to, že jsme si na cvičení velmi málo osvojili delta-epsilon gymnastiku, mě pak dělalo problémy při studiu důkazů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Uvítala bych na začátku cvičení pár jednoduchých typových příkladů, třeba i vypočítaných na tabuli cvičícím, vím, že je málo času, ale někdy je ten rozdíl mezi teorií a použitím v praxi větší skok a není pak jednoduché odhalit všechny triky, které je třeba použít v řešení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Občas se míjelo cvičení s přednáškou třeba o dva týdny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenie je pomerne dlhé, ráno vyčerpávajúce. Oplatí sa prepočítať si sady príkladov, ktoré sa cvičia, dopredu - keď človek na cvičenie príde s nulovou početnou praxou k danej téme, nedá mu to takmer nič.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vzhledem k rozsahu látky, kterou Matematická analýza I pokrývá, bych uvítala ještě větší dotaci předmětu. Čím více se toho spočítá, tím lépe.
    Líbil se mi systém, kdy jsme si příklady připravovali na další hodinu samostatně a pak je prezentovali před spolužáky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Náročnost příkladů společně počítaných na cvičení je vysoká. Ovšem v testech bývají příklady jednodušší, tedy s testy pak nemáte problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňuji všechno, na co byste se mě zeptali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Jak i sám docent Lávička reflektoval na začátku, dvě a čtvrt hodiny cvičení počínaje druhou odpolední z možná nejtěžšího předmětu vůbec, to je dost masakr. Doufám, že tam byly nějaké organizační důvody, protože jinak nevidím důvod, aby se tohle opakovalo. Místo toho dvě devadesátiminutovky bych klidně vydržel, lépe by se pak látka vstřebávala po částech...a některé věty měly tolik aplikací a důsledků, že jsme mnohdy na cvičení doháněli přednášku...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Všechno ok, jenom bych ocenil, kdybychom dostali nějaké řešené příklady, které by byly společné všem paralelkám. V aktuálním stavu je totiž problém, že jedna paraleka může procvičovat nějakou látku mnohem méně nebo téměř vůbec oproti ostatním a to by pak mohl být problém u zkoušky.

    Např. jedna paraleka nestihne udělat Eulerovy substituce a pak ve zkouškovém testu bude příklad přímo na ně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení logicky navazující na probíranou látku z přednášky. Dvojku dávám snad jen proto, že by určitě nebylo od věci mít 2 dvojhodinová cvičení (tak jako jsou přednášky) - předmět by vyšší hodinovou dotaci rozhodně využil (obzvláště v cvičení).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Perfektní, nemám co dodat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Podle toho, co jsem od doktora Vybírala slyšel, jsou na ostatních fakultách UK (jako např. FSV, ekonomie) mnohem těžší příklady než u nás. Ty naše si stačí pořádně propočítat a pak se písemná zkouška dá zvládnout bez větších obtíží
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vyhovoval mi systém, že jsme si vždycky rozebrali příklady, kdo který spočítá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Výborné cvičení, užitečné i zajímavé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Hodiny dobře vedené a dobré i po obsahové stránce, látka se velmi dobře procvičí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velke mnozstvo uciva na kratky casovy interval
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Predmet byl urcite zajimavy a primerene narocny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Jedinou velmi nepříjemnou věcí u cvičení z mat. analýzy shledávám délku cvičení (3 hod), daleko lepší a vhodnější by byla např. 2x 90 minut, nebo 1x 45 a 1x 90 minut. Tři hodiny je pro mozek (když má člověk dobře pracovat) zkrátka moc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Ocenujem domace ulohy, system zapoctov. ALE:
    Nestihali sme, niektre veci neboli poriadne precvicene.
    Studentom: Pocitat hlavne doma!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňuji, že cvičení je při takto náročném předmětu (aspoň tento rok) věnováno více hodin (3x45 minut).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Na prebratie a pochopenie všetkých vecí z prednášky je podľa mňa málo času a cviko nestíhalo za prednáškou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Tříhodinová dotace je poměrně velký zápřah, navíc když hodiny začínaly po až po třech jiných předmětech. Daleko více bych ocenil i vzhledem k obtížnosti látky rozdělit předmět na dva dvouhodinové termíny. Stihli bychom tak pokrýt více z látky a také podrobněji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Interakce se studenty je na vysoké úrovni. Dobře se procvičí daná látka, což je i smysl tohoto předmětu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velice náročné cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení k Matematické analýze má určitě svůj význam, snad je i důležitější než přednáška. Jen mě mrzí, že u nás svůj význam nesplnilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Nič sme nestíhali. Tých cvičení treba viac ako jednu dvojhodinovku, pokojne aj dvakrát viac. Nabudúce by som asi chodil na 2 rôzne cvičenia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Při tom všem, co by se mělo stihnout, si myslím, že jedno cvičení je málo
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení ne vždy navazovala na výklad. Procvičovaná témata a obtížnost se dosti lišili od cvičící od cvičícího. Dal bych přednost větší "centralizovanosti" jako třeba u lineární algebry pro fyziky 1.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Hodně látky, která se musí procvičit a tak je každému tématu věnováno jen málo času.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení považuji za neodmyslitelnou součást této přednášky, jelikož se zpravidla zde dostává pochopení látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Matematická analýza je z hlediska předmětů na MFF asi nejneoblíbenější předmět, protože je poměrně obsáhlý a počítání není jednoduchý. Bohužel v rámci fyziky musí cvičící probírat látku rychle, aby měli studenti aparát k výpočtům na fyzice.
    Příliš neoceňuji 3 hodinovou dotaci na cvičení, která je, zejména po ránu, dost vyčerpávající - tudíž doporučuji studentům si dát po tomto cvičení pauzu.
    Cvičení jinak probíhá v pořádku, je zejména početní.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pomohla mi oveľa viac ako prednáška, kde som skôr písal poznámky a nesústredil sa na učivo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Bolo by potrebné viac hodín cvičenia, tak aby to bolo úmerné množstvu prebratému učiva na prenáškach. Na hodine kde je ~30 študentov, sa podľa mňa nieje vhodné zaoberať sa príkladom ktorý rieši jeden žiak, a zbytku je zatiaľ k ničomu.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza I [NMAF051, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Přednášky vcelku dobré, ale to tempo! Píšu vcelku úsporně a i tak průměrně 8 stránek A4 na přednášku. Uff
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Ocenuji rigorozni dukazy a matematickou presnost. Zlepsil by sem spusob vykladani uciva. Dat moznost otazkam nejasnostiam, vysvetlovat. Zamerat se na dulezite body a neprepisovat vsechno.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Nic moc, na to jak je analýza důležitá, opět bych bral spíše někoho, kdo bude mít důraznější hlas. Látce rozumí, ale přišlo mi že to probírá jak robot a prostě jen přepisuje skripta, nemůžu říct, že je špatný, měl jsem ho na cvičení a tam mě to i víc s ním bavilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Som veľmi spokojný s priebehom výuky, najviac ale oceňujem systematickosť, ktorá v organinzácii rozhodne nechýbala.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Myslím, že uspořádání jednotlivých kapitol je dobré, byť možná poněkud nezvyklé. Nejprve jsme se rychle seznámili s funkcemi, derivacemi a integrály, abychom s nimi mohli prakticky počítat, a poté se zaměřili na nekonečna, posloupnosti a hlubší problematiku vlastností funkcí a určitého integrálu. Skripta od pánů Černého a Pokorného jsou velmi přehledná, učí se z nich vcelku bezproblémově, možná bych je doplnil ještě o pár obrázků k výkladům některých vlastností funkcí a integrálu, ale rozumím tomu, že vzhledem k rozsahu učiva bylo zřejmě snahou obou pánů skripta udělat co nejkratší a zároveň přesná a přehledná.
    Je to předmět velmi náročný, zejména pro ty, kteří se s touto partií matematiky na střední škole ještě nesetkali, ale tomu, kdo projde všemi nástrahami, poskytuje na konci potěšení z hlubokého porozumění.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Náročný předmět, nicméně skripta jsou velmi dobře koncipována a spolu se cvičeními se tento základní kurz matematiky dá zvládnout. Škoda, že nestačí matematickým potřebám výuky fyziky a zaostává minimálně o semestr, spíše o víc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Prednáška bola náročná, ale Pán Prednášajúci odpovedal pohotovo na otázky, takže učivo sa dalo pochopiť aj tak.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět je náročný, čemuž odpovídá kreditové ohodnocení. Na zkoušce je potřeba věty nejen znát, ale i umět dokázat. Ale kladně hodnotím strukturu zkoušky. V tomto předmětu jsme byli pozadu za Fyzikou I. Tam jsme například počítali Newtonovy integrály a zde jsme se k nim dostali až ke konci semestru. Další matematický aparát používaný ve Fyzice I jsme ani neprobírali (třeba Gaussovu větu). Také v Úvodu do praktické fyziky se vyskytovaly například dvojité integrály. Skripta byla snadno dostupná na stránce přednášejícího. Občas panoval nesoulad mezi přednáškou a cvičením, kdy jsme na cvičení (a při přípravě na cvičení) počítali něco, o čem jsme se na přednášce ještě nedozvěděli jak počítat. Líbily se mi videozáznamy přednášek, byly dobře technicky udělané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi se mi líbí, jak se vzájemně doplňují skripta s přednáškami. Zatímco skripta jsou rigorózní a matematicky přesná, na přednáškách se klade větší důraz na pochopení. Oceňuji, že se na přednáškách k mnoha větám uvádí jiný důkaz než ve skriptech, takže si student může vybrat, který mu vyhovuje víc. Také oceňuji, že teorie často byla proložená příklady a ukázkami teorie v praxi, a to jak na přednáškách, tak ve skriptech.

    Možná mi jen zcela nevyhovovala organizace témat. Z nějakého důvodu jsme 2x probrali limity (podruhé podrobněji a šířeji), takže nám potom nezbylo mnoho času na Newtonův a Riemannův integrál. Také jsem velmi mnoho času věnovali zcela elementárním věcem ze střední školy.

    Jediné větší minus je asi náročnost semestru vs náročnost zkoušky. Možná by bylo dobré trochu zvýšit náročnost semestru (především na cvičeních), aby studenty na zkoušku lépe připravil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Přednášky jsou vyčerpávající vzhledem k obrovským kvantům učiva, které musí býti probráno.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vstup do světa vysokoškolské matematiky. Učivo je obtížné, ale nutné pro další studium, kompozice matematického přístupu typu Definice-Věta-Důkaz je základem pro většinu zkoušek. Pokud se z tohoto předmětu nezhroutíte do tří týdnů od začátku semestru, zintenzivněte učení. Pokud se poté přesto zařeknete dochodit alespoň do zkouškového, vaše šance postoupit do letního semestru exponenciálně vzrůstají.
    Probíraná témata jsou těžká a vyžadují jak přítomnost na přednáškách tak doplňující samostudium. Pokud je však zvládnete, s největší pravděpodobností máte to nejtěžší z krku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Tento předmět mi přijde jako naprostý základ pro fyziku, jsem rád, že se ho učíme zevrubně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Přednášky nebyly provázané s cvičením, protože byly pozadu oproti cvičení. Jinak je předmět užitečný pro základní znalosti matematiky, kterou budeme v budoucnu používat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Skoro mě to baví víc než ta fyzika, ale je toho nějak moc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Těžký předmět - je důležité dostat dobrého přednášejícího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi oceňuji skripta od přednášky. Když tak nad tím zpětně přemýšlím, tak mi opravdu velmi pomohli při přípravě na zkoušku.

    U zkoušky mě obzvlášť štvalo, že bylo málo času na to, aby člověk vymyslel důkazy tvrzení. Více bych ocenil ústní zkoušení.

    Co mi přišlo zvláštní, tak že hodně z mých spolužáků bylo schopno projít teoretickou částí zkoušky jenom s tím, že se pofiderně naučili většinu důkazů takřka mechanicky nazpaměť, aniž by pořádně pochopili, o co šlo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Občas se míjelo cvičení s přednáškou třeba až o dva týdny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Ač na mnoho zajímavých matematických jevů není čas, jsou tyto jevy aspoň nastíněny. A vy o nich tak víte a sami si o nich můžete zjistit víc, pokud chcete.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Asi nejužitečnější předmět vůbec. Fascinovala mě síla matematické analýzy už když jsem zjistil, že existuje vztah mezi rychlostí a dráhou, a proto vítám, že se nás snaží už v prvním ročníku víc zasvětit do tak ryze matematického oboru, který má přitom tak dalekosáhlé využití ve fyzice.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Je potřeba počítat i mimo cvičení, doma a to od začátku a hodně! Jinak je to nekonečně moc práce to dohánět. Plus zkoušet si sám dokazovat věci už od začátku a průběžně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Přínosný a pro budoucí fyziky nutný předmět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Výuka byla perfektní, nemám námitek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vzhledem k tomu, že nevím příliš o srovnatelných předmětech na jiných školách, tak to nemůžu objektivně ohodnotit, nicméně co jsem slyšel od "matematiků" a "informatiků", tak my "fyzici" v analýze dost pospícháme a neprobíráme to dost do hloubky, protože ty znalosti potřebujeme při počítání fyzice a vzhledem k tomu, že tam se to jen prolítne, tak v tom dost lidí plave. Podle názorů některých spolužáků by nebylo od věci první semestr nebo rok fyziku vůbec nemít a pořádně probrat ten matematický aparát, vše se naučit (a bylo by na to i více času) a na fyziku se pořádně zaměřit později, kde by přitom bylo na to i více času, protože by ta matika už probraná byla. Od kamaráda jednoho spolužáka jsem slyšel, že na nějaké německé škole, na které studuje obecnou fyziku to tak mají.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Analýza má neúprosné veľmi náročné tempo, ktorým je fyzika na MFF povestná oproti napríklad FMFI. Učí sa spôsobom "najprv len kľučové veci, dostať sa rýchlo k diffkám, potom urobiť všetky detaily, ktoré sme po ceste vynechali."
    Vďaka tomuto prístupu som mal počas semestra vo veľa veciach vcelku zmätok, počas prípravy na skúšku sa to ale ucelí. Keby som ale nemal základy diferenciálneho počtu zo strednej, predmet by bol veľmi problematický.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Obsah přednášek je rozsáhlý a tomu bohužel musí odpovídat i poměrně nepříjemné tempo přednášek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Ocenila jsem videozáznamy přednášek z roku 2014
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    V samotném úvodu bych ocenil zdůvodnění toho, proč matematika používá právě takový způsob popisu. (Klasické epsilon-delta důkazy)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    I přesto, že na fyzice se analýza bere v trochu jiném pořadí než na matematice či informatice (kde je to asi o něco logičtěji členěné), je nakonec vše pochopitelné i v souvislostech a vzhledem k potřebám fyziky je toto čenění látky skutečně vhodné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    predmet je ponaty prilis rychlo, a niektorym veciam najme zozaciatku sa venuje malo casu, ku koncu si clovek zvykne ale nabeh je velmi rychly.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi dobře organizovaná přednáška.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Klidně by se mohl klást větší důraz na to, jak počítat, spíš než dokazovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi pozitivní je snaha o doplnění základních stavebních kamenů analýzy co nejrychleji a posléze postupné dobrušování detailů.
    Je to velmi praktické hned ze dvou důvodů,
    jednak je student vybaven aparátem do ostatních předmětů,
    a druhak je jednodušší potom pochopit složitější (exaktnější) přiblížení k tématům, když už je student jednou slyšel.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Ide to strasne rychlo. Studentom doprucujem studovat priebezne, lebo potom sa stratite a nedate to.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Nejvíc chci poděkovat za vznikající skripta, skvěle pomohla. Zvlášť u předmětu, jakým je MA, je důležité mít k dispozici co nejvíc materiálů ke studiu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Spoustu látky, málo času, velice náročné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Myslím si, že tempo je príliš rýchle a neodpovedá tomu časová dotácia cvičení. Určite by bolo lepšie, keby pribudlo jedno cvičenie navyše.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Co říct. Je to prostě matematika. Pro někoho to může být předmět bez duše a smyslu. Na druhou stranu je zaručeno, že ty znalosti jsou opravdu k něčemu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    je prostě super, že existují skripta!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Možná bych opravdu raději začal od těch posloupností a řad, ale nevím, asi je to nějak nastavené, aby se probraly dif. rov. a primitivní fce. hned v prvním ročníku...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Díky tomuto předmětu už vím, jak teoreticky odvodit spoustu formulí, které nám byly doposud předkládány jako nesporné. Jen se domnívám, že je důležitost předmětu vedením školy trochu přeceňována, já jsem Matematickou Analýzu vnímal spíš jako zajímavost (názor vedení odhaduji podle počtu kreditů).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Hm... Celkom obsiahly predmet, oproti obecným matematikom toho máme dosť vypusteného, ale ideme to rýchlo. Asi je to nastavené dobre.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velká obtížnost, málo času a hodně látky, která se musí probrat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět je celkem zvládnutelný, ale je to dřina.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Chápem že je treba prebrať lepších a horších študentov, ale toto je fyzika nie matematika, a vyhadzuje sa ~iba na matematike. Touto nárazovou matematikou môžete odradiť aj veľmi dobrých fyzikov.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK