AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Alice Felkelová [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní Felkelová mi jako vyučující vyhovuje. Je příjemná, vede výuku naprosto klidným a přímočarým směrem.
Dennis Ferner, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Nejvíce samozřejmě oceňuji možnost učit se anglicky s rodilym mluvcim. Pak oceňuji jeho dobrou náladu a smysl pro humor, žádná hodina nebyla nudná. Občas možná bylo vtípků až moc, i na adresu studentů, navic jsme potom taky toho tolik nestihli z učebnice, ale to zas tolik nevadí. Na výuku byl vyucujici relativně připraven, i když ne vždy. Výklad byl někdy příliš rychlý, ale v zásadě srozumitelný. Jinak byl vyucujici přátelský, ferový a v hodnocení mírný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly zábavné, vládla přátelská atmosféra, velký důraz byl kladen na konverzaci; vzhledem k tomu, že vyučující je rodilý Američan, dozvěděli jsme se i zajímavé informace o životě v USA (kulturní rozdíly, životní styl...).
Skvělý kurz, pana Fernera můžu jedině doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super zabavne a pritom uzitecne hodiny, jen nechapu proc se eseje nemohou odevzdavat mailem :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
V prvním semestru jsem měl Christophra Donalda. S D. Fernerem jsme jendou za hodinu diskutovali ve dvojcích na dané téma, kdežto u Christophra to bylo několikrát za hodinu na různá témata nebo různou formou. Takže pro příště by se mohl D. Ferner více zaměřit na konverzaci, trochu mi to u něj chybělo. Ale jinak mi přišly hodiny s ním přínosné, testy se daly zvládnout i bez horentní přípravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavé hodiny, pan Ferner byl vždy připravený, ochotný, často zařazoval vtipy či historky ze života. Vždy příjemná atmosféra, do ničeho nenutil, testy nebyly těžké a úkolů nebylo příliš mnoho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Celkem zábavné cvičení, snaha rozšířit nám spolu s jazykem i obzory.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Very good teacher, his lessons were interesting, sometimes not as prepared as it could be but always funny and flood smoothly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Uvítal bych věnovat ESP více času. Kladně hodnotím atmosféru na hodinách.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci dokázal zlepšiť samotný predmet. Nepožadoval písanie domácich úloh, čo som popri štúdiu hodnotil ako veľmi užitočné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mr Ferner is a great teacher, he has a great sense of humour, his lessons were always educational and entertaining at the same moments. Difficulty of tests is adequate.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující je úžasný, pořád se směje, v hodinách je dobrá nálada a vůbec není přísný. A když něco uděláte špatně, opraví vás tak, abyste si svou chybu uvědomili a už ji znovu nedělali. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Príjemný vyučujúci, dáva síce viac domácich úloh, ale hneď na ďalšej hodine skontroluje cvičenia a novú gramatiku zároveň vysvetľuje. Odporúčam pre tých, ktorí chcú polhodinu týždenne stráviť nad angličtinou (okrem vyučovacej hodiny).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Excellent teacher. He is talkative, fun. I appreciated that it's really hard not to be active and participative during his lessons.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi zanietený pre svoj predmet. Kritériá na zápočet sa môžu zdať náročné, ale hodnotenie nie je veľmi prísne, preto nie je problém kritériá splniť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
too much homework :-(
but the lessons were great
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Motivovany a vzdy pozitivne naladeny vyucujuci. Gramatike sa venuje casovo efektivne a podporuje jej pouzivanie v praxi. Je otvoreny aj sirsim konverzaciam so studentmi mimo temy hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
These lessons are never a waste of time. It's useful and fun.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Hodiny s panem Goodem byly vskutku zajímavé. Hned na první hodině mi svým extra nadšeným a motivovaným přístupem způsobil trochu šok, ale postupně jsem si na to víceméně zvykla. Co mi příliš nevyhovovalo byl systém domácích úkolů ve stylu "dám vám hodně cvičení a vy na to trochu koukněte", sama bych ocenila, kdyby úkolů bylo méně a měli jsme se na ně podívat důkladněji. Stejně to mnohdy vedlo k tomu, že spoustu lidí pa dělalo úkoly přímo na hodině. Taky mám asi trochu jiný humor než vyučující, a tak mi mnohdy asi vtipně zamýšlený program hodiny, nepřipadal vtipný. Na druhou stranu se na na hodině sešla dobrá parta, a tak se ta vtipná část hodiny docela nahradila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
He actually taught me something! 10/10 would learn again!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci má premyslené a pripravené hodiny, ktoré vedie zábavnou a príjemnou formou. Veľa sa rozvíja komunikácia a tiež výborne vysvetľuje gramatiku. Testy sú primerané tomu čo sa prebralo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi mi vyhovoval styl výuky, tedy že jsme dostávali na doma více úkolů - cvičení na gramatiku z minulé hodiny a podívat se na nadcházející gramatiku. V hodině pak byl prostor na ústní projev a na procvičení gramatických jevů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrý vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nejlepší vyučující na angličtinu, kterého jsem kdy měla.
Tereza Hofrichterová, 22.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji aktivní a obětavý přístup vyučujícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Hodiny jsou efektivní a zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyzařuje z něj entuziasmus, dělá všechno pro to, aby nás hodiny bavily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
These lessons were great. :) We talked a lot, which I find the best way to improve your communication skills in English, while other lessons often lack this.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi zaujímavé hodiny, podporuje aktívne konverzovanie, rozširuje slovnú zásobu a vie veľmi dobre vysvetliť prípadné nepochopenie/nezhody v gramatike.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přiznávám, že tento člověk má energie na rozdávání a je spíše naše chyba, že se mu nepodařilo nás nabudit, ale občas toho bylo moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny boli veľmi príjemné, vidno že ho baví čo robí. Dá sa veľa naučiť a na hodinách sa veľa koverzuje. Je vyžadovaná domáca príprava a ak sa snažíte tak zápočet nie je problém získať
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Perfektní, nemám žádné výhrady!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vzdycky prodlouzi hodinu o 15-20 minut, nelibi se mi jeho pristup. jazyk umi ale ucit ne
  • Nesouhlasím s tím, že prodloužují hodinu o 15-20 minut.

    Nespletl(a) jste mne s někým jiným? Nebo asi použival(a) jste na to vlastní verzí Einsteinový speciální teorie relativity?
    V připadě, že nevíte, v KJP hodina trvá 90 minut.

    Libí se mi hodiny a učít studenty, ale ne takhle, že chci, aby trvala hodina víc času, než musí, a vím, že studenti (stejně jako já) májí jiné povinnosti mímo AJ, a končím vyždycky včas.


    Je mi líto, že ani hodiny ani učitel nevyhovovali Vám. Každy učitel v KJP má vlastní přistup a styl, tak príští semestr, nezapomeňte , že na začátku semestru, máte vyždycky několík tydnů na to, jestlí chcete změnít hodinu a vybrat učitele, s kým jste spokojený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.05.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Zatím u všech učitelů na angličtinu, kteří mě učili, bylo tolik domácích úkolů a požadavků, že je to až příliš za jeden jediný kredit...
    PhDr. Zuzana Hlavičková [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Ochotně vysvětluje slovíčka, jenom mi přijde, že má dost výrazný přízvuk, a je taková...standardní. Bez urážky. Minulý semestr mě učil mr. Good, takže jsem asi namlsaný jeho skvělými hodinami, ale p. Hlavičková určitě naučí taky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuju hlavně vlídný přístup, připravenost a konverzaci pouze v angličtině.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Příjemná vyučující. Oceňuji milý přístup. Hodiny ubíhaly rychle a výuka mi vyhovovala ve všech ohledech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Příjemně strávené hodiny angličtiny. Zápočet byl dobře dosažitelný, pokud se člověk naučil to, co se naučil měl. Paní Hlavičková příjemná učitelka, snažila se danou látku dostatečně vysvětlit. Určitě bych si její hodiny zapsal znovu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodina ma rad, lektorka je pratelska a rada poradi. Stihli jsme vsechno, co jsme meli a zapocet nebylo tezke ziskat. Jen to holt neni rodily mluvci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji, že jela podle učebnice, ale to je tak všechno. V hodinách se nediskutuje (což mi u naší úrovně přijde velmi špatné), testy jsou zaměřené hlavně na slovíčka, nejsou moc dobře postavené. Znovu už se k ní nezapíšu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    pedagog, s výborným přístupem v hodinách. Vždy usměvavá a snažící se naučit studenty co nejvíce nenásilnou formou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    krásná angličtina na této úrovni, vše skvěle vysvětlené
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodiny angličtiny sa mi veľmi páčili. Pani profesorka vysvetľovala učivo zrozumiteľne, precvičili sme si všetko na konkrétnych príkladoch a snažila sa, aby každá hodina bola niečím trošku iná - listening, speaking a pod.
    Mgr. Zuzana Hořká [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Výborný přístup, skvěle vysvětlená látka, nevím co víc si přát
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pohodová, milá, látku od ní chápu, testy na pohodu. :)
    Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Kashdan je velmi milý a kromě gramatiky popsané v sylabu naučí o mnoho více. Z hodin si člověk neodnáší jen schopnost použít jistou gramatiku nebo slovíčka, ale také detailní porozumění tomu, při jakých příležitostech je vhodné to použít. Zkrátka a dobře, naučí vás cit pro jazyk, takže budete mluvit ne jako cizinec s dobrou angličtinou, ale jako angličan. To vše díky mnoha pěkným a názorným příkladům použití správného i "nesprávného" užití, ale i mnoha zajímavým hrám na používání probraných slovíček a gramatiky.
    Články nebere z probírané učebnice, ale má vlastní, zajímavější, složitější, z reálného života (úryvky z časopisů a novin).
    Hodiny byly zajímavé a přestože hodina byla v pátek odpoledne, vždy jsem tam ráda šla.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Většina lidí jako příklad gramatického jevu uvede jednu větu, Jay k tomu vymyslí celou elaborate backstory.
    Mgr. Lucie Malá [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Srozumitelné vysvětlování mluvnických jevů, během svých hodin často požadovala, abychom mluvili - i mezi sebou - což na jazykových hodinách pokládám za důležité.
    PhDr. Milena Režná [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělá a seriozní cvičící. Je pravda, že dává více úkolů, ale mě to tak vyhovovalo, aspoň se človek té Angličtině věnuje i doma a navíc připrava všech úkolu nikdy nezbarala víc než hodku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobré cviko, občas byla i zábava. Hlavně při rozlišování výslovnosti slov bird/beard/bear/beer.
    Jen se mi úplně nezamlouval počet zadávaných domácích úkolů, přeci jen je zde pro mě prioritou matematika a informatika. Ale jinak OK, dá se doporučit.

    Ovšem nedělejte stejnou chybu jako já a nepřihlašujte se na angličtinu od 17:20 po cviku z lin. algebry a analýzy. To je pak někdy opravdu těžké udržet pozornost. To ale s hodnocením samozřejmě nijak nesouvisí, jen dobrá ráda pro další generace.
    Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělé cvičení, přístí semestr si zapisuju pana Simpsona znova. Hodiny s ním jsou zábavné a ke každému slovíčku dostanete kromě vysvětlení z učebnice i jeho vlastní interpretaci rodilého mluvčího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Moc dobrý vyučující. Doporučuji.
    Very good teacher. I recommend him.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení se neslo v příjemné atmosféře, podmínky na zápočet jsou rozumné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný vyučující, nemám prakticky žádné výhrady. Výuka je vedená velmi dobrou a zábavnou formou, takže jsem se na angličtinu i trochu těšil. Jedna věc mě ale zarazila a to obrovský důraz na správnou výslovnost (ale to není úplně na škodu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pravý Američan, vstřícný ke studentům. Na hodinách byla vynikající atmosféra.
    Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vyhovoval mi příjemný přístup i ochota vyučujícího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Možná bych kladl menší důraz na výslovnost a větší na slovní zásobu, i bez ní se dá domluvit. Ale se znalostí slovní zásoby už to jde líp. Klidně bych uvítal písemku jen ze slovíček, jako na střední.
    RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na hodinách panovala velmi dobrá atmosféra a pan Šafařík se nás aktivně snažil přimět k nějaké diskuzi. To se mu často dařilo. (O více diskuze jsme si mohli říci a pan Šafařík se nám přizpůsobil.)
    Občas se ovšem snažil tak nějak "nešikovně". Nadhodil téma, na které je názor obecně jednotný a tak pořádně ani nebylo co říci.
    Naopak pěkná diskuze například vznikla na hodině, kdy jsme se rozdělili do dvou týmů. Jeden dostal video "pro" vysoušeče rukou a druhý "proti" (naopak pro ubrousky) a měli jsme se navzájem přesvědčit, co je lepší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Velmi dobrý učitel. Líbilo se mi, že nám posílal případné materiály k probrané látce, ze kterých jsme se mohli učit. Také práce v hodině , kdy se zapojila celá třída byla dobrá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělé hodiny, výborně připravené.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Veľmi oceňujem akým spôsobom bola vedená výuka - každý študent si mal pripraviť na jedno z cvičení speech na nejakú kontroverznú tému a potom ju odprednášať ostatným spolužiakom s otvorenou diskuskiou.
    Pán Šafařík je sčítaný človek čo sa týka vedy - vždy dokáže odpovedať na otázku. Ak je niečo čo by mohol zlepšit tak rozhodne jeho český akcent.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Nenáročná paralelka. Probírání zajímavých témat a práce s učebnicí. Pan Šafařík po nás chtěl hodně diskuze, což mně vyhovovalo. Někdy však na dost odborná témata, na které jsme neznali odpovědi ani v češtině. Celkově výuku hodnotím jako zajímavou.

    Dva testy a jedna slohová práce za semestr, obě hodnocené mírně a hlavně později prodiskutované, abychom již stejné chyby nedělali.
    Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro středně pokročilé a pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
    Předmět jsem si zapsal pro osvěžení angličtiny, abych se trochu udržel v kondici. Tento svůj úkol splnil dobře. Ocenuju také možnost procvicit si i mluvu v rozhovorech po dvojicich, presto by jich mohlo byt vice. Občas také nebylo příliš prostoru pro příspěvky do konverzace, protože slovo drželi jazykové zkušenější a sebevědomější členové. Jinak byl předmět zajímavý s mnoha zpestrujcimi prvky, relativně uspořádány a ne příliš náročný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Angličtina je prostě super. Místo nějakého drahého kurzu v jazykovce mít tady možnost mít výuku s rodilým mluvčím je skvělé a moc si toho vážím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na předmětu oceňuji výběr látky a to, že je vhodně zvolená úroveň jazyka.
    I appreciate the selection of studing materials and also well raised language level.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Uspech tohto predmetu velmi zavisi od skupiny ludi, ktora sa tam zapise. Ked nie je medzi studentmi chut konverzovat, je miera konverzacie na hodinach zalostne minimalna...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodina angličtiny je příjemným procvičováním, aby člověk nezapomněl, co se naučil na střední a sem tam se dozví i něco nového.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Angličtina mi přijde jako předmět, na kterém není moc co vytknout ani vyzdvihnout. Výuka je fajn, úroveň je (aspoň pro mě) ideální. Odborná angličtina (ESP) mě sice trochu nudí, ale chápu, že je to nutnost.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    really good prep for the final exam
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Velká spokojenost.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Taková normální angličtina.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Náročnost předmětu odpovídá středně pokročilé znalosti jazyka. Jen myslím, že by se mělo více zaměřit na matematickou angličtinu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Uvítal bych, kdyby bylo více času věnováno konverzaci v Aj, jinak nemám co vytknout.
    Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Nemám co vytknout, na druhou stranu nemám pocit, že bych se toho moc naučil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    soustředit se více na komunikaci v angličtině, rozvíjet více schopnost se vyjadřovat a argumentovat v aj - ústně i písemně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Predmet je veľmi príjemnou verziou vysokoškolskej angličtiny, dôraz je predovšetkým na komunikáciu, čo veľmi oceňujem. Náročnosť bola primeraná. Miernym sklamaním je pre mňa kvalita vyučovania odbornej angličtiny, príslušná učebnica aj samotný obsah je len učením náhodných slovíčok, bez hlbšieho porozumenia odborným textom.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Užitečná příprava na zkoušku z angličtiny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňuji, že byl vyučován rodilým mluvčím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět postupuje podlem daného plánu, který je shodný pro všechny vyučující, takže si myslím, že hodnocení předmětu jako takového nemá moc smyl. Co o něm říst - navazuje tematicky tam, kde se skončilo v učebnici v angličtině v prvním semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Zejména odborná angličtina je velmi užitečná, bohužel mnoho angličtinářů jen proletí správné výsledky v učebnici.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět je zajímavý, nicméně je do něj moc úkolů za málo kreditů. Líbilo by se mi tedy více kdyby byl například za dva nebo tři kredity, více by mě to motivovalo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Hodně jsme mluvili, ale cvičení z učebnice jsme měli skoro všechny za domácí úkol, během hodiny jsme gramatiku skoro nedělali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Osobně mi akorát přijde škoda, že se ESP tráví příliš málo času. Ve výsledku se pak proberou pouze elementární kapitoly, pro které většina lidí stejně nenajde uplatnění. Na druhou stranu o to víc se stráví času gramatikou atd., což má také svoje pozitiva.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Predmet sám o sebe celkovo nezáživný, okrem odbornej angličtiny takmer nijako nerozširuje stredoškolské znalosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Příliš mnoho domácích úkolů a málo procházení látky na hodině.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Klasická výuka angličtiny podávaná zajímavou, avšak nijak nenucenou formou. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Myslím, že v osnovách angličtiny na MFF je všechno tak, jak by mělo být... jen mi přijde, že jeden kredit je za to opravdu hodně málo. Díky tomu, že na angličtině píšeme testy, eseje, máme prezentace, úkoly atd. je to časově nesrovnatelně náročnější než semináře (které jsou za 2-3 kredity).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    možná bych trochu více zařadila výuku ESP angličtiny, ale jinak dobré
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK