Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Stanislav Hilgard, CSc. [31-270], Metody určení struktury [MC270P66, přednáška]
Pedagog na svem miste, rozhodne zářný příklad toho, jak by měla výuka vypadat - prezentace na pořítači, příklady, zapojení studentů - všech.
Rozhodně bravurní nápad s pětiminutovkama na začátku každé hodiny coby připomenutí a inspirace na závěrečný test. Pamatuji si stále!!!!
Jsem přesvědčena, že tady někoho bavilo učit a nedaval nam kantor najevo, že jsme banda hlupáků, která ho obtěžuje. Jen tak dál!!!
U tohoto předmětu chybí cvičení, kde by se řešila spektra. Během přednášek není čas vyřešit dostatečné množství spekter, aby to stačilo požadavkům jak zkoušky tak praxe.
Já jsem s touto přednáškou problém neměl, ale vím že někteří moji kolegové ano. Myslím si, že by nebylo špatné zavést stejný systém jaký funguje u přednášky z NMR s panem Dračínským. Tedy 2 hodiny teorie a na to navazující hodina cvičení v interpretaci spekter. A interpretaci provádět tak, aby bylo nejdříve studentům zadáno spektrum neznámé látky, nechat jim 5 až 10 minut, aby se ho pokusili sami vyřešit a teprve poté ukázat jak se dostat ke správnému řešení.
Pro složení zkoušky je třeba samostatného procvičení spekter, na což jsou studenti upozorněni hned první hodinu :-)k tomuto by bylo užitečné vytvořit pro studenty soubor s cca 30-40 modelovými příklady s dodatečným řešením, neboť procházení databází na slepo není moc efektivní.