AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Mgr. Michal Bláha, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
26.06.2009, Biochemie, bakalářské
toto cvičení bylo velkým přínosem, bylo vedeno tak, aby posluchač dokázal pochopit daný příklad.
doc. RNDr. Pavel Matějíček, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
28.10.2005, Biochemie, magisterské
Přístup pana doktora Matějíčka ke studentům je podle mého názoru příkladný - nelpí na zbytečnostech, připravení studenti dostávají zápočet napoprvé.
prof. RNDr. Tomáš Obšil, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktika byly jedny z nejorganizovanějších na škole, předem dané podmínky a požadavky...
RNDr. Eliška Procházková, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
07.05.2014, Chemie, bakalářské
Výuka této vyučující nemá řád. Vyučující bazíruje na schopnostech numericky se dopočítat výsledku spíše než na vysvětlení podstaty příkladu. Na začátku hodiny napíše vzorečky, které studentům nejsou vysvětleny a studenti pak jen tupě dosazují do kalkulaček. Nebýt paralelních cvičení, neměl bych šanci na základě znalosti z těchto cvik zápočet získat. Dále bych rád zmínil, že vyučující není ochotna přijmout chybu, pokud se ji dopustí (i přes to, že jsem ji ukázal postup i "dosazení" číslo po číslu do kalkulačky pod jejím osobním dozorem!!!! - prohlásila, že má kalkulačka špatně počítá a následující hodinu uznala, že jsem měl pravdu).
Mgr. Jana Šteflová, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
doc. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2005, 3. Ročník, Biochemie, magisterské
Spolu se svym kolegou byli ke svym studentum velmi vstricni a tolerantni. Oproti dalsim spoluzakum, kteri meli jine pedagogy, nasi skupinu praktikum bavilo a nebylo pro nas nocni murou.
28.10.2005, Biochemie, magisterské
Přístup pana doktora Štěpánka ke studentům je podle mého názoru příkladný - nelpí na zbytečnostech, připravení studenti dostávají zápočet napoprvé.
doc. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
U některých úloh se skoro každá ze skupin dopouštěla stejných chyb.Stálo by za to, na tyto chyby už od začátku upozornit, případně, aby se varování objevilo v návodech.
prof. RNDr. Eva Tesařová, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
31.01.2011, Chemie, bakalářské
Vy, co si budete předmět teprve zapisovat: ZAPIŠTE SI PRAKTIKUM S PANEM OBŠILEM. budete mít lehčí testy a nikdo nebude tak hrotit protokoly. protokoly pro naší skupinu musely být po formální stránce naprosto dokonalé, museli jsme všechno psát vlastními slovy a velmi podrobně a rozvlekle(v jiné skupině je možno napsat místo úvodu pouze citaci na skripta),za každým výpočtem (i třeba jen násobením konstantou) musel být řádek s dosazenou rovnicí a výpočtem, všude jsme museli zavádět tabulky s použitými symboly, tabulky s tím, co symboly znamenají, tabulky s tím, odkud jsme ty symboly vzali. díky téhle změti tabulek a teoretického textu pak člověk snadno udělá chybu, takže ten protokol pak musí předělávat ...když si zapíšete jinou skupinu, ušetříte si asi 10 hodin kancelářské práce týdně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2013, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pravidla praktika jsou jasně a spravedlivě daná; pokud člověk dodrží všechny pokyny a doporučení jak při samotné práci v laboratoři tak při pozdějším vypracovávání protokolu, praktikem projde bez větších problémů. Vyučující (prof. Tesařová, dr. Svobodová a dr. Riesová) se vším dokáží poradit.

Úlohy pokrývají široké spektrum oblastí fyzikální chemie s důrazem na elektrochemii; já osobně bych navíc zařadil úlohu zjišťující nějakou elementární "fázovou" konstantu např. bod tání/varu, index lomu a pod.
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie (pro UCH, KATA) [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2007, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
cvičení z fyzikální chemie je dle mého názoru jedno z nejpřínosnějších
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
08.11.2005, Biochemie, bakalářské
je kočička
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Mé hodnocení je stejné jako u přednášky z fyzikály.

Cvičení je nezbytné, spočítat příklady sám je asi nemožné (aspoň pro biochemiky). O to více mě mrzí, že rozsah cvičení je pouze JEDNA hodina týdně. To rozhodně nestačí - nutnost jsou dvě. Jinak to vypadá tak, že v hodině se pouze nastíní postup příkladu, který se pak počítá doma, ovšem většině studentů se dojít k výsledku stejně nepodaří.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení bylo s p. Ušelovou fajn. V podstatě nevím, co bych mohla vytknout, jenom můžu chválit. Je to těžký předmět a cvičení rozhodně přispělo k jeho zvládnutí, řekla bych, že je přínosnější než přednáška (tím nechci říct, že ta je špatná, to vůbec).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Nemám co dodat, takhle by to mělo vypadat všude!
RNDr. Kateřina Ušelová, Ph.D. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičení, bez kterého by byla zkouška absolutně nesplnitelná. Příklady jsou obtížné, je nutné předvést, jakým způsobem je počítat. Mé hodnocení tohoto cvičení je jako u ostatních Fyzikálních chemií - vynikající a velmi přínosné. Dávám 1*...

(až na tu jednu hodinu týdně - to je málo!)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cvičením vedeným doktorkou Ušelovou není co vytknout.
RNDr. Jiří Zedník, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Bohužel jsme s Dr. Zedníkem měli komunikační problémy, co se týče porozumění daného problému. Měla jsem pocit, že Dr. Zedník studenty spíše mátl a občas i špatně poradil. Nejsem si úplně jistá, že by tak činil účelně, cíleně (nebo jak to říct...) :-(
Ale i tak děkuji za věnovaný čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
U některých úloh se skoro každá ze skupin dopouštěla stejných chyb.Stálo by za to, na tyto chyby už od začátku upozornit, případně, aby se varování objevilo v návodech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2012, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Dvojice pánů Zedník-Matějíček vytvořila dobrou atmosféru v praktiku, ochotně zodpovídali dotazy, náročnější úseky úloh s námi prošli, popř. poradili. Člověk tam rád chodil, nemusel se stresovat, a to vše při zachování důslednosti a nároků úloh i testů.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie [MC260C01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Nemam co vytknout.Ackoliv se jedna o tezky a neoblibeny predmet, celkova oraganizace je zvladnuta vyborne. 2 hodiny cviceni by melo byt automaticky povinne.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Cvičení z fyzikální chemie (pro UCH, KATA) [MC260C02M, cvičení]
11.12.2006, Chemie, bakalářské
Pani doktorka je velmi dukladna a spravedliva! Prikladny pedagog.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2013, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie s doc. Zuskovou je naprosto precizně připravená, nejvíce oceňuji Stručné poznámky, které slouží jak osnova výuky.
Kéž by měli všichni vyučující svůj předmět tak dobře zorganizovaný :)
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2005, 3. Ročník, Organická chemie, magisterské
Nekdy to byla otrava, ale jinak vselku dobre
04.10.2005, Biochemie, magisterské
Praktika byla dobře zorganizována a byla opravdu přínosem. Jen by to chtělo méně arogantní chování ke studentům.
12.10.2005, Chemie, magisterské
Myslím si, že dávat vstupní test poté, co člověk zvládl zkoušku je trochu zbytečné. Navíc bylo řečeno, že se máme naučit teorii, kterou máme v návodech, ale písemka byla v podstatě z celé fyzikály, tzn. další menší zkouška. Vůbec si myslím, že s fyzikálou je spojeno příliš zbytečností a problémů. Mnohem více, než třeba s organikou nebo anorganikou, přitom právě tyto dva předměty jsou pro výuku na střední škole důležitější, než fyzikála (čímž ale její důležitost nepopírám).
23.11.2005, Organická chemie, magisterské
S tímto předmětem jsem rozhodně nespokojen. Nesmylsná přísnost mnohdy hraničí s buzerací. Zbytečně podrobné protokoly málem jako v prvním ročníku. Občas až arogantní chování (hlavně asistentky). Toto všechno mi rozhodně nedodává motivaci se věnovat předmětu, který mě tematicky vůbec nezajímá.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie (pro UCH) [MC260C45M, laboratorní práce]
11.11.2006, Chemie, magisterské
Pozadavky docentky Zuskove jsou prehnane pro ucitele. Hlavne v tom, ze pokud nemate zkousku nemuzete navstevovat praktika- diky tomu si vetsina studenty bakalarskeho studia studium prodluzuje...
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktika jsou vcelku zajimava. Clovek prakticky pouzije to co se behem minulych dvou semestru naucil (coz se zase tak casto nestava).
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2009, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Dle mého názoru jsou tato praktika zábavná a užitečná. Člověk si věci ujasní a upřesní. Je mi jen líto, že hodnocení protokolů nebylo vůči ostatním skupinám (které neměly Dr. Zuskovou) spravedlivé. Vím o množství případů, ve kterých byl lidem vrácen protokol Dr. Zuskovou za určitou chybu (= 0 bodů/ protokol), ale stejná chyba byla uznána v jiných praktikách (rozuměno s jinými vyučujícími), popř. studenti měli u jiných vyučujících často možnost opravit si chybu na místě, ale bod dostali.
Dále mě mrzí věty jako:"Já bych vám to uznal, ale Dr. Zusková by vám to asi neuznala, tak vám to asi (raději) neuznám..."
Chtěla bych jen spravedlivé a rovnocenné hodnocení protokolů pro všechny skupiny.
Jinak Dr. Zuskové děkuji, opravdu se mi praktika líbily a úlohy byly vhodně vybrány (i kryoskopie :-D).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2010, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktikum se neslo v duchu předchozích přednášek z Fyzikální chemie (b) I a II, na které úzce tematicky navazuje. Paní doktorka měla vše pečlivě připravené (návody k úlohám, potřebné přístroje, pomůcky a roztoky). Požadovala preciznost i od studentů. Zároveň ale mohla předpokládat, že studenti, kteří nebyli schopni pečlivé přípravy a alespoň základního logického myšlení, neprošli přes zkoušky z fyzikální chemie. I přes pověst "školního strašáka" byla vždy ochotná studentům pomoci. Zásady zpracovávání dat prosazované v tomto praktiku byly víc než pečlivě procvičeny, což uvítali i hodnotitelé protokolů z jiných předmětů. Přestože byla příprava na jednotlivé úkoly i na testy časově velice náročná, požadavky byly vždy přesně formulovány a v průběhu se neměnily. Paní doktorka Zusková dokazuje, že je možné skloubit odborné znalosti i pedagogické nadání, což pro mnohé přednášejících na PřF není samozřejmostí.
Mně osobně tento způsob práce v praktiku vyhovoval.
24.01.2016, Chemie, bakalářské
Každý protokol/test byl opraven s jinými požadavky, které byly dokonce i mimo rozsah zadání, což často vedlo k nezasloužené ztrátě bodů. Chtělo by to sjednotit a alespoň předem oznámit, co se po nás chce nad rámec psaného zadání. Ve výstupním testu byla otázka, kde jsme byli tázaní, jaké závislosti jsme měřili na spektrofotometru (dokonce padl i dotaz, zda máme opravdu napsat jen ty dvě měřené závislosti). I přesto však někteří z nás ztratili body za nenapsání počtu měření nebo dokonce za nenačrtnutí grafu apod. Tento předmět je náplní naprosto v pořádku a jako seznámení s metodami je také vyhovující, ale přístup vedoucího praktika podle mě opravdu nebyl v pořádku. Vracet protokol za to, že tahle nebo tamta věta by se dala napsat jinak (beze změny významu) a následně ztrácet body mi přijde opravdu směšné.
06.02.2016, Chemie, bakalářské
paní docentka není schopna jednoznačně a srozumitelně určit princip a cíl úloh, materiály které jsou nutné na přípravu pro vstupní test a další zvládnutí praktik existuje na jejích webových stránkách několik verzí. V zadáních úloh chybí jejich kompletní znění, závěrečný test, stejně jako praktikum, nemá žádný obsahový přesah a kontroluje pouze doslovně ty stejné úkoly, zadání úloh a jejich hodnocení v závěrečném testu je vágní a nemá za cíl zjistit zda student porozuměl úlohám

doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
09.09.2006, Biochemie, bakalářské
určitě by prospělo, když by cvičení byla 2 hodiny týdně
24.09.2007, Biochemie, bakalářské
Od nikoho jiného to tak nepochopíte, jako od ní:))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Zkrátka báječné hodiny, které k něčemu byly :-) Donutily mě se zamyslet a hodně počítat a nejen ve škole. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2009, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Musím říci, že úroveň cvičení pod vedením doktorky Zuskové byla naprosto profesionální.Skvěle vysvětlená látka, dobré uspořádní, ...
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, přednáška]
28.09.2005, Biochemie, bakalářské
jedna z nejlepsich prednasek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.10.2005, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
přednáška měla hlavu a patu, jasně koncipovaná, s jasným sílem a rozsahem ... řekl bych, že zkoušku doktorka docela hrotila
26.10.2005, Chemie, magisterské
Ackoliv si nemyslim, ze bych fyzikalni chemii umela natolik, ze bych mohla hodnotit pedagoga jen ze sveho osobniho zajmu, rozhodne si nemyslim, ze by na tom takto meli byt vsichni studenti v rocniku. Nemyslim si, ze je v poradku, kdyz zkousku udela (terminy za sebou) 1z9, 2z8, nebo dokonce nikdo. Pak si nemyslim, ze by to mela byt jen chyba studentu. Prednasky jsou celkem dost kvalitni, i kdyz si nemyslim, ze by byly toho typu, ktere vas naprosto nadchnout a vtahnou, pro vetsinu lidi, do nezazivneho predmetu.Ale pedagog je pri zkouseni pravdepodobne moc narocny, coz se zobrazuje na uspesnosti studentu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Přednášky a cvičení z fyzikální chemie byl určitě jeden z nejkvalitnějších předmětů, které jsem na fakultě poznal.
Doporučená literatura je sice Moore a Atkins, kterých v knihovně moc není, ovšem všechny přednášky (kostra přednášek) byly dávány na internet v pdf a právě jejich znalost byla pro zkoušku rozhodující (+vlastní poznámky).
Přednášky neodpadávaly (byly nahrazovány), byly velmi dobře připravené (jasné, věcné a přitom dosti podrobné). Ihned na začátku roku byly jasně vymezeny jak podmínky, tak i průběh zkoušky a zápočtu.
Jak paní Zusková, tak i paní Ušelová se nám snažily vycházet vstříc (různá doučování, nahrazování přednášek apod.)
Jediná chyba: jedna hodina cvičení je pro fyzikálu žalostně málo - minimálně dvě. Tady rozhodně platí, že "čím víc, tím líp".
24.09.2007, Biochemie, bakalářské
Je nejlepší:))
04.10.2007, Biochemie, bakalářské
Jde o celkem těžký předmět, ale paní Zusková je férová a jasně dá najevo že požaduje pochopení fyzikální chemie, ne jen nabiflování se skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Předmět je pro mě zajímavý, velmi si cením studijní literatury a díky za ní. Mrzí mě však, že je předmět veden za neskutečně stresujících podmínek, což platí i pro "fyzikálu dvojku" a především pro navazující praktikum...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Tento předmět bych hodnotila jako zatím nejlepší. Nejvíc mě zatím zaujal. Přednášky zbytečně neodpadávaly a když se někdy stalo, vždycky byly nahrazeny. Na začátku byly jasně stanoveny podmínky, literatura dostupna na webu. Takhle by to mělo vypadat všude!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.03.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Přísná, ale spravedlivá a u zkoušky neobyčejně milá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Rozhodně se nejedná o lehkou zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Ano, takhle kdyby vypadala většina přednášek...Tak bychom toho mnohem více uměli a více se nadřeli. Člověk od začátku ví, co se po něm při zkoušce požaduje. Paní docentka byla moc ochotná na konzultacích před zkouškami. Snaží se neustále zlepšovat svojí přednášku. Prostě jedna z nejlepších přednášejících co znám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Chtěla jsem Vás povýšit, paní doktorko.Pardón.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie je úžasný předmět. Paní doktorka Zusková je přísná, ale většinou spravedlivá. Je skvělé, že studenti mají možnost při svém studiu použít i pečlivě vypracované materiály paní doktorky Zuskové (což není na fakultě až tak obvyklé). Někdy je těžké překonat pocit beznaděje, který ve vás paní doktorka Zusková vzbudí po vašem dlouhodobém a usilovném studiu, když se vracíte zničení na kolej, ale všechno má svůj řád a pořádek a každý se musí vyjadřovat přesně. Je to jasné a logické, protože z nepřesností vznikají zavádějící závěry. Naprosto to chápu a respektuju... jen v tom občas plavu... bohužel :-) Ze střední školy jsem vycházela s tím, že fyzikální chemie mě baví a že alespoň jejím základům rozumím. Na vysoké škole jsem zjistila, že mi toho ještě spoustu chybí k porozumění jen základů fyzikální chemie, ale stále mě tento chemický obor baví a to ještě víc :-) Hodnotím tedy tuto přednášku za velmi kvalitní. Děkuji paní doktorce Zuskové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Jedna z mala vyucujicich co ma vse zvladnute na výbornou.
Není co vytknout, ostatní by si s paní Dr. měli vzit priklad:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Vynikající přednášky, látka byla dobře a pochopitelně podána.
29.01.2010, Biochemie, bakalářské
paní Zusková má vysoké nároky na studenty, ale její přednášky jsou skvělé - srozumitelně vysvětlí všechno učivo, názorně předvede na cvičeních, stručné poznámky jsou k nezaplacení. Hlavně se mi líbí, že má dobře vymyšlenou osnovu a zvlášť na cvičeních je všechen čas maximálně účelně využitý. Člověk přesně ví, co se má na zkoušku naučit. A taky je paní Zusková na ústní zkoušce moc hodná, žádný stres.
13.02.2010, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Po pravdě fyzikální chemie je jediný předmět, z kterého jsem měla strach dříve než jsem si ho prochodila.
Přednášky byly naprosto super, paní doktorka Zuzková, asi jako jediná z našich přednášejících, přednáší bez toho, aby měla vše na počítačových prezentacích, což je výborné. Občas mi přijde, že někteří to z prezentací pouze čtou a když se jich někdo zeptá na nějakou nejasnost, tak to nejsou schopni vysvětlit jinými slovy, než to mají na těch slidech. A právě to se mi líbilo, že když jsme se zepteli na nějakou nejasnost, nebo jsme se zatvářili, že nám to opravdu není jasné, bylo nám to vysvětleno trošku jinak, popř. na nějakém pro nás dobře představitelném příkladu :)
Co se termínů na zkoušky a konzultací týče, je nám vycházeno maximálně vstříc, což je taky naprosto perfektní. I když vím, že si s tím paní Zuzková jenom přidělává práci. Např. byl vypsám termín pro 48 lidí, na termínu před tím nás to spousta nenapsala a tento byl již plný. Na žádost nás, studentů, rozšířila tento termín na 70 místeček .... opravdu jí nezávidím opravit 70 testů najednou :(
A co se týče dostupnosti materiálů a požadavků na zkoušky....Sama pro studenty vytvořila takzvané stručné poznámky, které jsou k dispozici na netu, takže dostupné pro všechny. Ve zkouškových testech i na ústní se neptá na nic jiného, než je v nich. Takže by nás nic nemělo překvapit :)

Zkrátka jsem s tímto předmětem maximálně spokojená a nic bych neměnila :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2010, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Bez přednášek by se předmět asi zvládal obtížně, s poznámkami to ale nebyl problém. Oceňuji jasně nastavená pravidla a férový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2011, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Na těchto přednáškách (a následně zkoušce) jsem přišla na to, že ačkoli je fyzikální chemie všeobecně strašák, se správným vyučujícím, který dbá na pochopení problematiky a ne na memorování vzorců, může být přínosná a zároveň příjemná..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, Biochemie, bakalářské
Kvůli tomuto člověku jsme byl 6x vyhozen od zkoušky a tak na konci třeťáku se 147 kredity musím ukončit studium, jelikož mi chybí 5 kreditů z Fyzikální chemie I (b), 5 kreditů z Fyzikální chemie II (b) a 5 kreditů z laboratorních praktik z Fyzikální chemie. Bohužel si nemohu dovolit platit 27 500,- za semestr, abych dohnal tyto nesmyslné (a to jsem ještě slušný) předměty, které nejsou ani důležité, ať si každý tvrdí co chce, kdy chce. Jen doufám, že už na paní ''docentku'' nikdy nenarazím. Mimochodem, studuji biochemii a tu mám už kompletně splněnou, takže musím říci, že Karlově univerzitě už zůstalo opravdu jen jméno, to je asi všechno.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, cvičení]
13.05.2006, Biochemie, bakalářské
Myslím si, že by bylo lepší mít 2 hodiny týdně na cvičení, protože pouhých 50 minut, nebo jak to vychází, je hrozná honička
21.09.2006, Biochemie, bakalářské
Dle mého názoru by bylo nejlepší zrušit prerekvizity pro praktikum z fyz.-chem., proč mají studenti po 3. roč. studovat o rok déle jenom kvůli praktikům v zimním semestru, ze kterých je jen zápočet???!
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, přednáška]
26.10.2005, Chemie, magisterské
Na tuto zkousku jsou kladeny zbytecne velke naroky. vyucujici by si mel uvedomit, ze nejsme jen odbornici, ale i ucitele, kteri tento predmet temer nevyucuji. Uspesnost u zkousky je nizka. A tato zkouska zpusobuje studentum jen zbytecne velky stres. I kdyz pani doktorka je chapave, ze svych zasad neslevi, i prestoze vetsina studentu je u zk neuspesna
21.06.2006, Biochemie, bakalářské
Zvládnutí probírané látky v požadovaném rozsahu bylo odtížné vzhledem k nedostupnosti vhodné literatury nebo studijním podkladům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2006, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejně jako fyzikální chemie I dost kvalitní přednáška - škoda jen, že podobně jako u fyzikální chemie I nebyly k mání na netu stručné skripta, takže často bylo hodně zapisování - přenášení přednášek na papír a na zastavení se a přemýšlení nebylo moc prostoru(RNDr Zusková sice často vybízela k tomu, aby se studenti ptali když něčemu nerozumí, ale to skoro asi studenti vnímají spíš jako vtípek - kdyby se ptali všichni, kteří něčemu nerozumí, byla by celá přednáška zabrána dotazy ).
opravdu jedny z nejpřínosnějších přednášek, na které jsem chodil...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Patří k nejlepším pedagogům:))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Stejné hodnocení jako ve Fyzikální chemii I (b): obtížný předmět, vysoká úroveň výkladu, vynikající struktura přednášky, vše naplánovano (snad asi i na minuty). Po přednášce jsem měl pocit, že fyzikální chemii a jejim principům (v rámci svých možností) opravdu rozumím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Fyzikální chemie II. byla pro mě mnohem míň zajímavá než I. Nejdůležitější je, aby to člověku zapálilo u zkoušky, jinak fyzikála není nijak neobvyklá zkouška. Opakuji, že jsem velmi vděčná za studijní literaturu, za vstřícnou komunikaci ohledně zkoušení a za konzultaci k příkladům. Žel jsem nezaznamenala, že by se na mých znalostech něco změnilo tím, že jsem chodila na přednášky (narozdíl od I, na které jsem nechodila), snad jen vztah k fyzikále, protože jsem tak častěji slyšela, co se stane, když fyzikálu neudělám. V extrémním případě bych to vyjádřila asi tak, jako když pacientovi před operací opakovaně povídáte o tom, co se stane, když operace nedopadne dobře... a informaci omíláte a připomínáte... Kdyby mi za to nestály jiné předměty, tak bych radši celé studium oželela, protože mi trvalo dlouho, než jsem se dostala ze stavu pocitu "k ničemosti" do stavu "náhledu na situaci".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie je jeden z předmětů. který mě díky výborné přednášející baví. Má to vše svůj systém a řád. Jsou na začátku jasně stanoveny podmínky a pak už to vše funguje na prosto spravedlivě, tohle fér jednání se jen tak nevidí :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Kdyby takové byly všechny přednášky... myslím, že všechno fungovalo nejlip jak mohlo, zvláště oceňuji spravedlivost, pro všechny stejné podmínky získání zkoušky i zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Fyzikální chemie II, stejně jako Fyz. chem. I, se rozhodně nedá označit jako lehký předmět, ale to nic nemění na faktu, že přednášky doktorky Zuskové by mohly sloužit jako vzor.
Vše vždy perfektně připraveno, materiály dostupné na internetu, pravidla zápočtu i zkoušky jasně a rozumně nastavena hned na začátku bez jakýchkoliv pozdějších změn. Paní doktorka je navíc velice milá a ochotná případné nejasnosti vysvětlit během konzultací. Prostě vše, jak by mělo být.
V krátkosti řečeno, jedna z nejlepších přednášek, jakou jsme zatím měli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Výborná přednáška, díky. Studenti v následujících letech by určitě ocenili, kdyby se povedlo doplnit poslední kapitoly reakční kinetiky do poznámek k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2009, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Zatím nejlepší předmět, takhle by to mělo vypadat všude!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, Biochemie, bakalářské
Viz fyzikální chemie I (B) - Kvůli tomuto člověku jseM byl 6x vyhozen od zkoušky a tak na konci třeťáku se 147 kredity musím ukončit studium, jelikož mi chybí 5 kreditů z Fyzikální chemie I (b), 5 kreditů z Fyzikální chemie II (b) a 5 kreditů z laboratorních praktik z Fyzikální chemie. Bohužel si nemohu dovolit platit 27 500,- za semestr, abych dohnal tyto nesmyslné (a to jsem ještě slušný) předměty, které nejsou ani důležité, ať si každý tvrdí co chce, kdy chce. Jen doufám, že už na paní ''docentku'' nikdy nenarazím. Mimochodem, studuji biochemii a tu mám už kompletně splněnou, takže musím říci, že Karlově univerzitě už zůstalo opravdu jen jméno, to je asi všechno.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Repetitorium z fyzikální chemie [MC260P29, cvičení]
22.01.2013, Chemie, bakalářské
Repetitorium z fyzikální chemie je velice užitečný předmět pro všechny, kteří absolvovali jakoukoliv přednášku z fyzikální chemie. Doc. Zuzková, velice srozumitelně, dokáže vysvětlit fyz.-chem. jevy. Vřele doporučuji.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Repetitorium z fyzikální chemie [MC260P29, přednáška]
28.01.2010, Chemie, navazující magisterské
Paní Zusková má skvělé vysvětlovací schopnosti, látku lze z jejího výkladu snadno pochopit. Také má velmi příjemné vystupování a jednání se studenty.
22.01.2013, Chemie, bakalářské
Repetitorium z fyzikální chemie je velice užitečný předmět pro všechny, kteří absolvovali jakoukoliv přednášku z fyzikální chemie. Doc. Zuzková, velice srozumitelně, dokáže vysvětlit fyz.-chem. jevy. Vřele doporučuji.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Repetitorium z fyzikální chemie [MC280S20, seminář]
18.04.2006, Chemie, magisterské
přísnÁ ale výborná
11.11.2006, Chemie, magisterské
Prijemne, ze zapocet je pouze za dochazku. Bylo by vyborne kdyby repetetoria sla oba semstry
---, Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
07.12.2005, Chemie, magisterské
muj nazor na celou fyzikalni chemie je, ze pani Zuskova ma moc velke naroky na to ze my jsme jen ucitele a to co se tam uci moc potrebovat nebudeme ma sve zasady pres ktere nejde jako treba vstupni test do praktik kde se nervujeme jestli vubec ho napiseme protoze na poporve to napise jen malo kdo!prijde mi divne ze tento test jdou lidi psat na podruhe a je to skoro vetsina je chyba v studentu? ze by se vestina lidi na to vykaslala?stejne tak jako kdyz se minuly rok psal vystupni test z techto praktik a napsali to jen 2 studenti z 20 lidi neni to divne???a jak je mozne ze u jinych praktik kde to neni pod vedeni Zuskove to napisou vsichni!a pritom to jsou jen praktika!!!!
---, Praktikum z fyzikální chemie (pro UCH) [MC260C45M, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Píšu, jak jsem slíbila. Praktikum bylo fajnové, úlohy jsou většinou zábavné. Jen po studiu na VŠ nenávidím psaní protokolů a už vůbec ne psaní za účelem uspokojit opravujícího - nepsala jsem je pro sebe, ale proto, abych měla bod, žel, ale jinak to nešlo :-( ... ale podle mě by se to přece jen dalo zpříjemnit a pro studenty učitelského studia zefektivnit (tak, aby třeba učitel občas něco vysvětloval a uměl něco předvést ostatním, i by nás to víc bavilo, takhle si kadej dělá to svý, prstem jezdí v návodu a není schopnej nic zpaměti vysvětlit...). Každopádně díky moc týmu paní doc. Tesařové za vedení, myslím, že jsme se měli pod těmito křídly v rámci možností moc moc dobře.
---, Fyzikální chemie I (b) [MC260P01M, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Rozšířit hodinovou dotaci.
---, Fyzikální chemie II (b) [MC260P02M, přednáška]
21.09.2006, Biochemie, bakalářské
Nejsou na ni skripta, což považuju za problém...
A nechápu, proč nejde chodit na zimní laboratoře z fyzikální chemie bez zkoušky z f.ch.2? Jen kvůli tomu nejde dělat bakalářská práce letos, ale až příští rok, kdy budu chodit jen na laboratoře? Takový nařízení bych zrušil.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK