AnketaAnketa(verze: 662)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Martin Potocký, Ph.D. [31-130], Biologie rostlinné buňky [MB130P34, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
téma přednášky bylo zajímavé, nicméně bych doporučila vynechat ohromné množství detailů a propojit je více dohromady obzvláště u signalizace.
RNDr. Edita Tylová, Ph.D. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P13, cvičení]
Rastislav Oľhava, 22.02.2015, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Témy, ktoré sa preberajú na praktikách z predmetu Růst a vývoj rostlín sa s týmito praktikami dosť prekrývajú. Chcelo by to zaradiť v rámci takto príbuzných predmetov také témy, aby sa neopakovali.
Zlepšiť rozvrhnutie jednotlivých úloh. Častejšie sa stávalo, že sme ako skupinka (alebo traja zo štyroch členov skupiny) čakali desiatky minút, kým sme mohli pokračovať v práci, lebo jej skrátka dosť nebolo.
prof. RNDr. Viktor Žárský, CSc. [31-130], Praktikum z buněčné a molekulární biologie rostlin [MB130C34, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Tato praktika se konala, prestoze jsem by jedinym ucastnikem, coz je vec, kterou musim ocenit v prvni rade. Mozna i z toho duvodu, ze jsem ulohy vypracovaval sam (a ne ve skupine), mam pocit, ze jsem si z praktik odnesl (krome vetsiho povedomi o katedre fyziologie rostlin) i nemalo znalosti. Muj dik patri vsem, kteri se na priprave praktik podileli.
prof. RNDr. Viktor Žárský, CSc. [31-130], Struktura a funkce rostlinné buňky [MB130P34, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška je to rozhodně náročná, ale myslím, že stojí za to. Je hodně dobrá. Měl bych jen pár výtek k panu doktorovi. Méně je někdy více. Mám na mysli prezentace. Tuny slajdů, z nichž mnohé by bylo lepší vymazat. Člověk tak nemá čas se na ně soustředit, rychle se střídají. A slajd, kde je jen hlavička článku a někde něco podtrženo považuji už za naprosto zcestný. Je to jen impresionismus. Člověk nasaje atmosféru a už je to fuč. Nehledě na to, že ta drobná písmenka mnohdy nepřečtu. Takže redukce prezentací. Prosííím! A taky byste občas mohl mluvit pomaleji, zláště když vysvětlujete něco složitějšího... ;-) Celkově se mi ale ta přednáška líbila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
vynikající přednáška, děkuji
prof. RNDr. Viktor Žárský, CSc. [31-130], Vývojová biologie [MB150P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Je škoda, že ne vývojovou biologii rostlin zbyly pouze dvě přednášky a že přednášející musel tudíž neúměrně zvýšit tempo přednesu na úkor jeho kvality.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2015, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Na část o rostlinách by mělo být buď o přednášku více, nebo by se měl zredukovat obsah přednášené látky.
Pan docent Žárský přednáší poutavě. Líbí se mi, že je na první pohled zřejmé, že se ve vykládané látce orientuje a že ho to baví.
17.06.2015, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky byly trochu zmatené, asi to bylo časovým omezením, ale myslím že by ty dvě přednášky šly naplánovat lépe. Příliš se věnoval podrobnostem, ale základní věci jaksi opomíjel.
---, Biologie rostlinné buňky [MB130P34, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2013, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška je zvlášť v podání některých přednášejících často chaotická, informací je hodně a člověk občas neví, co přesně si psát, vzhledem k množství probíraných mutací rostlin... jinak ale zajímavá, doporučila bych ji rozhodně pro vyšší ročníky, přijde mi dobré absolvovat předem buňku, pro lepší pochopení se hodí i fyziologie rostlin a biochemie nebo molekulára..
---, Vývojová biologie [MB150P11, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.10.2004, . Ročník,
Nedostatok podkladov!! Nie každý študent (napr.ktorého úzka profilácia nie výv.biológia) si môže dovoliť kúpiť zahraničnú kvalitnú literatúru.
A veľmi mi neprišlo, žeby po mne na skúške chceli to, čo sa odprednášalo.
Prednáška veľmi dobrá v prevedení mladých pedagógov (Krylov, Libusová). Mal by sa im dať oveľa väčší priestor! U doc.Nedvídka prednáška bola dosť nezaujímavá a nemala "hlavu a pätu".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.10.2004, . Ročník,
A pomerne zlý hodnotiaci systém skúšky.
Je treba jasnejšie definovať otázky (aby študent vedel čo sa po ňom chce..)
Príliš subjektívne hodnotená slovná odpoveď. Zjednodušiť otázky, aby pedagóg posudzoval správne/nesprávne príp./neúplne. Aby nemal možnosť dať od 0-4 bodov (súčasný systém), lebo tam sa dostáva príliš veľa subjektivity..a pri nesprávne zadanej otázke budete mať strhnuté body aj za to, čo ste ani nevedeli, že po vás chcú.
Alebo úplne zmeniť systém skúšania.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.11.2004, . Ročník,
Súhlasím s názorom,ze hodnotenie skusky vyvjovej bilogie nebolo to najlepsie aj s faktom,ze podklady su v podstate ziadne. prednsky doc.Nedvidka som ale nepovazovala za nezaujimave ani bez "hlavy a paty". skor mi prisla uplne zbytocna prednaskova cast fyziologie rastlin.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK