AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Mechanika a molekulová fyzika [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičiaci je veľmi ochotný, navyše cvičenia mal vždy predcízne pripravené
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící je velice vstřícný a po cvičení rád zodpoví a vysvětlí vše individuálně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Výborný cvičící. Cvičenia ma veľmi bavili, dokázal s nami efektívne a priateľsky komunikovať, vždy bol plný energie. Ďakujem.
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Úvod do praktické fyziky [NOFY055, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je vstřícný, látku vysvětluje nadšeně a přehledně a dává si záležet, aby zdůraznil vše, co budete potřebovat jak na test, tak do praktik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor Hruška je vynikajúci vyučujúci. Svojim nadšením pre vec a entuziazmom presvedčí aj každého študenta, že ho baví aj sebenáročnejšie učivo. štatistika sa všeobecne nepovažuje za veľmi zábavný predmet, ale pán doktor vie podať látku zaujímavo a zrozumiteľne. Testy nepatria k jednoduchým, ale každý študent, ktorý má aspoň trochu záujem, na konci kurzu bude látke v patričnej miere rozumieť, čo je nutné pre ďalšie štúdium.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka byla naprosto perfektně koncipovaná. Přednášející měl rozvržený přesný čas na přednášku, cvičení i na programování. Díky tomu se nestalo, že bychom něco nestihli. Ačkoliv látka byla složitá, byl ji schopen srozumitelně a poutavě podat, často i s odvozením vzorců. Zápočtové testy velmi dobře testovaly naši schopnost porozumět daným problémům. Nakonec nám vyučující ukázal i vzorová vypracování praktik a popsal nám, jak bychom v dalším semestru měli při zpracování dat postupovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pozitiva:
- zkušenost s předmětem a znalosti, umí naučit
- materiály. Ví, co je potřeba probrat, má k dispozici prezentace, cvičení a seminární úlohy na doma. Externí literatura není potřeba, stačí chodit na semináře. Před testem zveřejnil 2 zadání testů z předchozích let.
- kurz má dobře zorganizovaný. Když chyběl, domluvil si náhradu.
- ochota odpovídat i po emailu
- férovost. Testy nebyly lehké, ale když se student poctivě učil, v klidu je napsal. Když někdo podváděl, pan doktor se s ním nemazal.
- na tabuli píše čitelně
- chodí včas
- dal nám k dispozici užitečné programy hlavně v Pythonu na zpracování dat

Negativa:
- Někdy malinko rychlý.

Doporučuju si před seminářem prohlédnout prezentaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi inspirativní přednášející, který dokázal i poměrně komplikované části předmětu dobře přiblížit, výklad byl velmi dobře strukturovaný (rozdělený na teoretickou praktickou část). Zvlášť oceňuji četné praktické ukázky napříč všemožným softwarem. V případě nejasností byl vždy ochotný problémy konzultovat i mimo čas vyhrazený přednášce. Náročnost zápočtových testů je férová.
Mikuláš Fiala, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
škoda, že jsem ho měl jen na jeden předmět. milý, ochotný, je s ním zábava, nebojím se s ním komunikovat. Výklad byl velmi srozumitelný i když téma nebylo nejlehčí na pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prijemny pristup vyucujuceho a dobre prepojenie teorie s praktickymi prikladmi.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK