Studijní programy a obory » Bakalářské studium » Pedagogická fakulta » Specialization in Education » Choir Conducting Oriented at Education
Choir Conducting Oriented at Education
Studijní obor
Kód studijního oboru | 7507R047 |
---|---|
Typ studijního programu | bakalářský |
Forma studia | prezenční |
Standardní doba studia | 3 roky |
Titul | bakalář |
Rigorózní řízení | ne |
Varianta studia | dvouoborové studium |
Jazyk výuky | Angličtina |
Jazykové verze názvu
Jazyk | Název |
---|---|
Čeština | Sbormistrovství se zaměřením na vzdělávání |
Angličtina | Choir Conducting Oriented at Education |
Latina | Ars cantus choralis moderandi institutioni applicata |
Rady
Oborový garant Choir Conducting Oriented at Education (B; 7507R047; 3 roky; PedF; en; P; 2obor)Fakulta UK
Název | Stav akreditace | Stav výuky | Podmínky přijímacího řízení | WhoIS |
---|---|---|---|---|
Pedagogická fakulta | akreditován | nevyučován | odkaz | Detail |
Pracoviště podílející se na výuce
Nejsou další pracoviště
Charakteristika studia a profil absolventa
Charakteristika
Cílem studijního oboru Sbormistrovství se zaměřením na vzdělávání je vybavit studenta soustavou základních teoretických poznatků a praktických dirigentských dovedností v odborných disciplínách, především v taktovací technice, v analýze sborové partitury z hlediska jejího interpretačního ztvárnění a v instrumentálních činnostech. Priority oboru spočívají dále v rozvíjení analytických schopností hudebního sluchu, v hlasovém školení, ve výcviku pohotového čtení a v klavírní interpretaci sborových partitur. Záměrem studia je teoretická příprava budoucího sbormistra, která by měla pokračovat v navazujícím magisterském studiu oboru Učitelství VVP pro ZŠ, SŠ a ZUŠ – sbormistrovství. Obsah a cíle studia zabezpečuje hudební vzdělání s absencí hudebně didaktických disciplín, které jsou předpokladem pro samostatnou sbormistrovskou činnost.
Profil absolventa
Absolvent je vybaven znalostmi a dovednostmi ve složce oborově předmětové a složce všeobecně vzdělávací. Získá základní povědomí o práci učitele prostřednictvím úvodu do pedagogiky, sociální pedagogiky a motivační praxe a základních psychologických disciplín. Výstupem ze studia není učitelská kvalifikace.
Charakteristika
The aim of the study branch choir conducting in Education is to equip the student system of basic theoretical knowledge and practical skills in conducting professional disciplines, especially in switching technology, analysis of choral scores in terms of its interpretive rendition and instrumental activities. Priorities field lie further develop analytical abilities musical ear, voice training, training in prompt reading and interpretation of the piano choral scores. The intent of the study is theoretical preparation for future choirmaster, which should continue in the master study field of general subjects for elementary, secondary, and Music School - Choir. Content and objectives study provides musical education with the absence of music teaching disciplines, which are a prerequisite for self-choirmaster activity.
Profil absolventa
Graduates possess knowledge and skills in both components: special and general educational. They acquire basic awareness about teacher’s work through introduction to pedagogy, social pedagogy and motivational practice and basic psychological disciplines. The curriculums outcome is not qualification for teaching.